Onverzorgd gebit

08-08-2008 09:14 53 berichten
Hallo,

Even een kort vraagje: Stel je leert een leuke man kennen en hij blijkt een onverzorgd gebit te hebben.( denk aan plak, schots en scheef etc)

Zou jij daar wat van zeggen en kijken of hij daar iets mee doet, of ben je meteen afgeknapt?

Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Gadverdegadverdegadver! Je kunt toch niet eens overwegen om met zo iemand te gaan zoenen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Chipper schreef op 08 augustus 2008 @ 10:06:

Ik heb een keer gezoend met iemand die bleek 1 tand te hebben die zó ver naar voren stond dat hij mijn tong bijna doorboorde. Dat zíe je toch zou je zo zeggen denken jullie? Ehm, nee dus. Ik merkte het later pas. Destijds had ik al een paar borrels op en het was donker. We hebben nog 6 dagen gedate, maar uiteindelijk is het niets geworden. Niet om die tand hoor, maar omdat hij meteen wilde trouwen en flipte toen ik niet wilde... Bizar...

Ik nam net een slokje/hapje soep en proeste het uit toen ik jouw berichtje las Chipper hahaha!

Aan TO: echt een afknapper een slecht/vies gebit. Een van de dingen die ik qua uiterlijk belangrijk vind aan een man is een mooie lach...en dat gaat niet als hij een verrot gebit heeft :S
Hi Sensy12,

Ja dat vind ik dus ook. Maar zijn tanden waren zo geel, plakkig etc dat ik eerst nog eens twee keer moest kijken.

Toen ook nog bleek dat hij een BM (Bekmeur)had ik al helemaal zoiets van juist... Maar ja hij was verder wel lief en aardig, maar goed. Ik zorg er zelf altijd voor dat ik er verzorgd uitzie. Hygiëne behandeling twee keer per etc.

Mijn grootste probleem was: zal ik er iets van zeggen. En uiteindelijk heb ik dat dus niet gedaan... Maar de boel afgekapt...:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven