Onzeker over liefde
zondag 10 juni 2018 om 20:55
Het klinkt misschien gek, maar ik ben onzeker. Onzeker over de liefde. Ik ben onzeker dat er geen ene jongen op deze aarde loopt die mij lief gaat hebben. Nu ik de 1 na de andere 'afwijzing' hebt ontvangen (omdat ze mij niet zagen als een persoon waarmee ze een relatie konden hebben) begin ik toch te twijfelen. Ik ben 22 hoef me dus nergens druk over te maken want ik heb nog mijn leven voor me maar soms vraag ik me gewoon af of er ooit 1 persoon zou zijn die mij een zoen zou willen geven of een knuffel na een lange dag.
Zoals jullie misschien al merken, heb ik nog nooit een relatie gehad, zelfs nog nooit gezoend. Al wel een aantal keer verliefd geweest maar deze mensen zag mij gewoon niet op die manier terug.
En al zeggen mijn vrienden: het komt wel! Je bent zo'n leuke meid. Toch ga ik af en toe twijfelen aan mijzelf: ben ik wel leuk genoeg, knap genoeg...
Tinder heb ik al geprobeerd, maar dat is niets voor mij (ben niet iemand die iets wil beginnen met iemand, wat is begonnen alleen gebaseerd op het uiterlijk).. Ben niet iemand die elke week uit gaat, dus veel nieuwe mensen ontmoet ik niet..
Ik wou even mijn gedachtes kwijt. Misschien kunnen jullie met mij mee praten?
Zoals jullie misschien al merken, heb ik nog nooit een relatie gehad, zelfs nog nooit gezoend. Al wel een aantal keer verliefd geweest maar deze mensen zag mij gewoon niet op die manier terug.
En al zeggen mijn vrienden: het komt wel! Je bent zo'n leuke meid. Toch ga ik af en toe twijfelen aan mijzelf: ben ik wel leuk genoeg, knap genoeg...
Tinder heb ik al geprobeerd, maar dat is niets voor mij (ben niet iemand die iets wil beginnen met iemand, wat is begonnen alleen gebaseerd op het uiterlijk).. Ben niet iemand die elke week uit gaat, dus veel nieuwe mensen ontmoet ik niet..
Ik wou even mijn gedachtes kwijt. Misschien kunnen jullie met mij mee praten?
zondag 10 juni 2018 om 21:16
zondag 10 juni 2018 om 21:24
Ja dat lijkt me een logische vraag, sorry als ik het verkeerd heb ingeschat.
Niet ieder heeft op zijn/ haar 18e drie lange relaties achter de rug. Misschien ben je gewoon een laatbloeier. Geniet van de dingen die er wel zijn en kijk of er dingen zijn die je kunt doen zodat je wat meer kans hebt om iemand te ontmoeten.
Niet ieder heeft op zijn/ haar 18e drie lange relaties achter de rug. Misschien ben je gewoon een laatbloeier. Geniet van de dingen die er wel zijn en kijk of er dingen zijn die je kunt doen zodat je wat meer kans hebt om iemand te ontmoeten.
maandag 11 juni 2018 om 01:47