Onzeker over liefde

10-06-2018 20:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt misschien gek, maar ik ben onzeker. Onzeker over de liefde. Ik ben onzeker dat er geen ene jongen op deze aarde loopt die mij lief gaat hebben. Nu ik de 1 na de andere 'afwijzing' hebt ontvangen (omdat ze mij niet zagen als een persoon waarmee ze een relatie konden hebben) begin ik toch te twijfelen. Ik ben 22 hoef me dus nergens druk over te maken want ik heb nog mijn leven voor me maar soms vraag ik me gewoon af of er ooit 1 persoon zou zijn die mij een zoen zou willen geven of een knuffel na een lange dag.

Zoals jullie misschien al merken, heb ik nog nooit een relatie gehad, zelfs nog nooit gezoend. Al wel een aantal keer verliefd geweest maar deze mensen zag mij gewoon niet op die manier terug.

En al zeggen mijn vrienden: het komt wel! Je bent zo'n leuke meid. Toch ga ik af en toe twijfelen aan mijzelf: ben ik wel leuk genoeg, knap genoeg...

Tinder heb ik al geprobeerd, maar dat is niets voor mij (ben niet iemand die iets wil beginnen met iemand, wat is begonnen alleen gebaseerd op het uiterlijk).. Ben niet iemand die elke week uit gaat, dus veel nieuwe mensen ontmoet ik niet..

Ik wou even mijn gedachtes kwijt. Misschien kunnen jullie met mij mee praten?
Sorry maar het klinkt ook alsof je wanhopig op zoek bent naar een relatie en die uitstraling maakt je heel onaantrekkelijk voor mannen.
Ga sporten, sluit je aan bij een hobby vereniging, ga vrijwilligerswerk doen. En misschien hulp zoeken voor je onzekerheid.
Ik ben niet wanhopig. Heb echt een stel geweldige vrienden en zoek op dit moment eigenlijks ook niets omdat ik erg druk ben met mijn studie. Maar aangezien geen jongen ooit echt interesse in mij heeft ga je je soms wel eens afvragen of dit wel ooit eens komt.
Ja dat lijkt me een logische vraag, sorry als ik het verkeerd heb ingeschat.
Niet ieder heeft op zijn/ haar 18e drie lange relaties achter de rug. Misschien ben je gewoon een laatbloeier. Geniet van de dingen die er wel zijn en kijk of er dingen zijn die je kunt doen zodat je wat meer kans hebt om iemand te ontmoeten.
Er zijn niet zo veel mensen die hun hele leven nooit iemand zoenen of nooit een relatie krijgen, dus jij zal dat waarschijnlijk ook nog wel meemaken.

Dat je je onzeker voelt is niet zo raar hoor. Veel mensen zijn onzeker over hun kansen op de dating markt.
Ik was 24 toen ik voor het eerst zoende. Ben blij dat ik zo lang gewacht heb.

Soms loopt het zo. Het gaat zeker gebeuren, maar staar je er geen ongeluk op. Kies ervoor om lekker in je eigen vel te zitten, dit straalt zeker af op anderen (mannen dus, in dit geval).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven