Onzeker

20-06-2012 20:31 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een kwestie waar ik over zit te malen....

Mijn vriend heeft sinds deze week een nieuwe baan. Erg druk. Normaal kunnen we tijdens werktijd wel even een smsje naar elkaar sturen maar bij deze nieuwe baan gaat dat niet meer zo goed. Hij is erg druk. Ik snap dat volledig.

Echter op whatsapp zie ik dat hij overdag wel online is geweest. Nu moest ik even wat doen in zijn tel, hij zat erbij hoor. Geen stiekem gedoe. En toen zag ik op zijn whatsapp dat een oud collega vroeg hoe zijn dag was en daar reageerde hij weer op, tijdens zijn 1e werkdag. Ik kreeg die werkdag pas om 4 uur een berichtje.

Ook vandaag zie ik dat hij online is geweest, en mij niks heeft gestuurd. Toen hij thuiskwam, kaartte ik het voorzichtig aan, maar hij vond het gezeur. Wat vinden jullie hiervan??

Zouden jullie je ook gekwetst voelen als je ziet dat hij zegt tegen jou geen tijd te hebben om te whatsappen maar je ziet dat het met een ander wel is gebeurd??
Nee, want hij is aan het werk, en werk gaat voor het meisje. En wat hij voor de rest doet, ach.

Hoe oud is u?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Gezeur!
We zijn 27 en wonen sinds een half jaar samen. 4 jaar een relatie.
Prive detective is nog de enige mogelijkheid die ik hier zie om de relatie te redden....maar ik denk dat het over is!
Ik zou me niet gekwetst voelen, hij had het duidelijk druk met what's appen met iemand anders, dus dat gesprek zal wel even prioriteit geweest zijn omdat hij nog moet wennen en van alles leren op zijn werk en z'n ei daarover kwijt wil...

Vertrouw je hem niet?
Gezeur.
Ik vind het een beetje spijkers op laag water zoeken.
Ik snap het wel hoor

Maar ik ben dan ook een jaloers monster aangezien mijn ex mij bedroog.

Ik heb bij mijn vriend ook wel eens gedacht 'huh ik krijg geen reactie terwijl hij wel online is geweest!' Ik heb hier eerlijk naar gevraagd. We hebben onze beide telefoons erbij gepakt en gezien dat whatsapp niet zo nauwkeurig is in het registreren van online/offline. Als mijn vriend keek hoe laat het is op zijn telefoon ging hij in mijn telefoon bijvoorbeeld al op online! Dat verklaarde voor mij een hoop.

Mijn advies dus: nogmaals eerlijk zeggen dat je er echt mee zit. Ga even met hem praten en leg je probleem voor, dat je dit lastig vindt. En naar dat bericht van dat meisje kan je gerust ook vragen!

Maar nogmaals; ik ben een jaloers monster. En mijn vriend weet inmiddels hoe hij hiermee om moet gaan hahhaha
Je overdrijft.
Hij gaat vreemd met jou.
Die oud-collega ziet hij niet vaak. Waarschijnlijk voelt hij zich verplicht die even te antwoorden. Jou ziet hij lekker 's avonds, kan hij uitgebreid vertellen hoe het is geweest op het werk....
Als je de handdoek in de ring gooit, ben je m kwijt
Je snapt toch wel dat hij bij een ander 'verplicht' is even te antwoorden, en dat hij weet dat jij gewoon begrip hebt voor zijn drukke dag? Althans, dat zou moeten hebben...

Als ik jouw vriend was zou ik hier wel pissig om worden.
Als jullie relatie goed is; laat alsjeblieft deze kleine dingen varen.

Je vriend hoeft aan jou geen verantwoording af te leggen. En als hij wel dat gevoel krijgt, is hij misschien snel weg.
Ik zou dit gedrag maar snel overboord gooien. Je gaat jezelf gek maken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:christaaj schreef op 20 juni 2012 @ 20:36:

We zijn 27 en wonen sinds een half jaar samen. 4 jaar een relatie. Weet je dat zeker? Wat een puberaal gedrag!
gemiep.
Ja en?
had jij hem een berichtje gestuurd dan?

waar hij niet op reageerde.

Of verwacht je dat hij de tijd neemt om vanuit zichzelf berichtjes te gaan sturen?
Soms sta ik online bij mensen terwijl ik dat niet was. Kan zijn dat ie ff keek wat je zei en later thuis zou zeggen hoe t ging. Juist omdat ie met jou samenwoont whatsappt ie niet omdat ie je toch iedere dag spreekt. Ik zou geen zorgen maken.
Bedenk je hoe jij je zal voelen als jouw vriend gelijk een reactie van je "eist".

Ik kan je vertellen als vrouw van een claimende vriend dat dat heel benauwend is, zo erg zelfs dat ik serieus aan het twijfelen ben geslagen of hij wel genoeg om mij geeft op de juiste manier. Je vriend heeft een nieuwe baan, de eerste weken alles nog leren en nieuwe indrukken opdoen. dan is het juist heel fijn dat hij weet dat zijn vriendin dat begrijpt en hem daarin steunt! Jouw tijd komt savonds wel weer en over een paar dagen/weken zal hij heus wel weer meer watsappen met je als zijn werk het toelaat.
Soms staat vriend ook uren online terwijl hij met andere dingen bezig is. Dan stuur ik hem wel berichten, maar dan reageert hij daar later op. Moet wel zeggen dat hij niet handig is met allerhande technologische zaken, van iPod tot mobiel tot laptop
Ja.hier klopt dat online/offline gedoe ook helemaal niet. En dan nog: stel dat ie online is en je berichtje heeft gelezen, moet ie dan gelijk reageren? Ik lees ook wel eens berichtjes gelijk en reageer er dan uren later pas op. maar niet minder gemeend hoor, soms wil ik er gewoon ff goed voo

r gaan zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven