Onzeker
woensdag 9 mei 2018 om 09:19
Hoi allemaal,
Gisteren ben ik er achter gekomen dat mijn vriend op Wapp met een ander meisje chat. Hij heeft geopend richting haar. Het ging van heel oppervlakkig tot seksueel . Voor de rest geen foto's heen en weer ofzo.. maar wel heel veel flirten. Nu zegt hij het volgende:
Ik begon met chatten na het uitgaan. In eerste instantie omdat een vriend met een vriendin van haar aan het chatten was. Het is makkelijke aandacht die je op dat moment krijgt. Aandacht = leuk.
Omdat ik dat meisje jaren al niet gezien of gesproken heb was het in mijn ogen compleet onschuldig omdat ik wist dat er nooit iets zou gebeuren. Ik denk dat het daarom ook gelijk wat intiemer werd, het voelde als een soort vreemde. Daarnaast heb ik nooit gezegd tegen dat meisje dat ik gevoelens voor haar heb. Het voelde ook goed om iemand zichzelf leuk gevonden te laten worden.
Uiteindelijk heb ik te veel ruimte genomen.. Dom!
Wat moet ik hier mee? Is hij nog wel te vertrouwen? We hebben het er al wel over gehad. Ik geloof dit wel, maar hoor ook graag jullie meningen
Gisteren ben ik er achter gekomen dat mijn vriend op Wapp met een ander meisje chat. Hij heeft geopend richting haar. Het ging van heel oppervlakkig tot seksueel . Voor de rest geen foto's heen en weer ofzo.. maar wel heel veel flirten. Nu zegt hij het volgende:
Ik begon met chatten na het uitgaan. In eerste instantie omdat een vriend met een vriendin van haar aan het chatten was. Het is makkelijke aandacht die je op dat moment krijgt. Aandacht = leuk.
Omdat ik dat meisje jaren al niet gezien of gesproken heb was het in mijn ogen compleet onschuldig omdat ik wist dat er nooit iets zou gebeuren. Ik denk dat het daarom ook gelijk wat intiemer werd, het voelde als een soort vreemde. Daarnaast heb ik nooit gezegd tegen dat meisje dat ik gevoelens voor haar heb. Het voelde ook goed om iemand zichzelf leuk gevonden te laten worden.
Uiteindelijk heb ik te veel ruimte genomen.. Dom!
Wat moet ik hier mee? Is hij nog wel te vertrouwen? We hebben het er al wel over gehad. Ik geloof dit wel, maar hoor ook graag jullie meningen
woensdag 9 mei 2018 om 12:48
OP zijn telefoon kan je toch niet 24/7 kijkenTina543543 schreef: ↑09-05-2018 12:27Dan zou ik dat zeker zien. Hij is gewoon aangemeld op laptop/tablet/telefoons
wees niet zo naiëf.
Alles is te wissen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij kan na elk gesprek/chat de boel gelijk wissen.
woensdag 9 mei 2018 om 12:55
Ga nog maar eens om de tafel en vraag hem gewoon wat hij niet "lekker" aan jullie relatie vindt.
Jij kan ook niet op voorhand ruiken/weten, wat hij eventueel als niet prettig ervaart.
Wie was de gene die het kontakt zocht?
was dat eerst je vriend, of was dat meisje de eerste.
ennnnnnnnn als zij begon met de seksueel getinte zinnen, had hij het af kunnen kappen. Maar dat deed hij niet.
Dus je kunt er lang en breed over praten, er was een reden voor.
Jij kan ook niet op voorhand ruiken/weten, wat hij eventueel als niet prettig ervaart.
Wie was de gene die het kontakt zocht?
was dat eerst je vriend, of was dat meisje de eerste.
ennnnnnnnn als zij begon met de seksueel getinte zinnen, had hij het af kunnen kappen. Maar dat deed hij niet.
Dus je kunt er lang en breed over praten, er was een reden voor.
woensdag 9 mei 2018 om 13:26
"Of hij langs mocht komen " !?!Tina543543 schreef: ↑09-05-2018 12:00Onee, zo ver ging het niet. Het was niet sexting hoor.. Hij opende met de vraag of ie langs kon komen.. Dat is eigenlijk alles. Het ging niet over piemels ofzo.
Het is eigenlijk meer dat ie heeft geopend met de vraag of ie langs kon komen, dit was na/tijdens het stappen met vrienden. Daarna is hij gewoon gelijk naar huis gegaan en heeft hij nog heel even met haar gepraat. Vervolgens was er niks meer tussen hun..
Vervolgens appte zij hem 2 dagen later weer en hebben ze 10/20 berichtjes heen en weer gestuurd waarop hij het gesprek heeft beëindigd. In dat tweede gesprek staat dat hij vond dat het niet zo goed ging in de relatie met mij. Vervolgens dringt zij aan om hem het uit te laten maken met mij. Waarop hij het gesprek beëindigd.
Omdat hij zelf het gesprek heeft beëindigd denk ik dat hij nooit verder wilde gaan met haar.
Wauw. Just: wauw.
En, had hij dat toen ook even aan jou gevraagd? Of hij langs mocht komen bij haar?
En zij gaat stoken in jullie relatie omdat ze meer van hem wil.
Maar het is dus je vriend die
1. Dat contact is aangegaan . (Hij vond het wel leuk, een meid die geïnteresseerd was in hem)
2. Heeft gevraagd of hij langs mocht komen.
3. Je schreef in je OP over sexueel geladen berichten en nu neem je dat terug ? Hier klopt iets niet he.
4. En nu ben jij dankbaar en opgelucht dat hij het contact heeft verbroken?
5. Fijne vriend, die zo doet. Volgende meid om mee te appen al gevonden ? "Of hij langs mag komen" <---- onthou deze vraag. Het is iets wat hij blijkbaar zocht/zoekt .
woensdag 9 mei 2018 om 13:41
1. Ja, maar ik vind het ook leuk als een jongen in mij geïnteresseerd is
2. Klopt, dat is niet goed te praten. Maar als iemand voor het eerst in 6 jaar zoiets doet?.. Ik ken hem dus 6 jaar en ik weet dat hij het met een lolletje vroeg.
3. Nouja, het enige seksuele is eigenlijk of ie langs kon komen.. Hoeft natuurlijk niet seksueel te zijn.
4. Hij had het contact na 3 dagen alweer verbroken inderaad.. Dat is beter dan dat hij er nu nog actief mee aan het chatten was.
5. Ik wil heel graag geloven dat het niets meer is dan een berichtje tijdens het stappen.. Iedereen heeft lol en loopt te ouwehoeren..
Ik ben wantrouwig.. Maar ik heb het idee dat jullie zelfs elke blik richting een andere vrouw afkeuren? Als je met een man een relatie aangaat dan weet je toch dat ze altijd kijken? En gezellig praten met andere meiden is voor mij dus echt geen probleem.
Ooh en stoken doet ze niet btw. Ik heb haar gesproken en ze heeft netjes antwoord gegeven op al mijn vragen
2. Klopt, dat is niet goed te praten. Maar als iemand voor het eerst in 6 jaar zoiets doet?.. Ik ken hem dus 6 jaar en ik weet dat hij het met een lolletje vroeg.
3. Nouja, het enige seksuele is eigenlijk of ie langs kon komen.. Hoeft natuurlijk niet seksueel te zijn.
4. Hij had het contact na 3 dagen alweer verbroken inderaad.. Dat is beter dan dat hij er nu nog actief mee aan het chatten was.
5. Ik wil heel graag geloven dat het niets meer is dan een berichtje tijdens het stappen.. Iedereen heeft lol en loopt te ouwehoeren..
Ik ben wantrouwig.. Maar ik heb het idee dat jullie zelfs elke blik richting een andere vrouw afkeuren? Als je met een man een relatie aangaat dan weet je toch dat ze altijd kijken? En gezellig praten met andere meiden is voor mij dus echt geen probleem.
Ooh en stoken doet ze niet btw. Ik heb haar gesproken en ze heeft netjes antwoord gegeven op al mijn vragen
woensdag 9 mei 2018 om 14:09
woensdag 9 mei 2018 om 14:57
Hij was gewoon met haar aan het flirten, het gaat dan wel via de Wapp, maar het blijft flirten. Wanneer hij echter beweerd dat het niet goed zit in jullie relatie tijdens die flirt, ga er dan maar van uit dat hij dat meent, dat het inderdaad niet goed zit. Simpelweg vanwege het feit al dat hij zoiets beweert maakt het al zo.
En ja, die meid gaf het juiste antwoord daarop, wanneer het niet meer goed zit in de relatie, dan bespreek je dat met je partner of je maakt het uit. En aangezien zij al merkte dat hij met een ander aan het flirten was, haar namelijk, was haar opmerking dat hij het uit moest maken geheel gerechtvaardigd.
Voor haar verder zou hij een leuk speeltje voor even geweest zijn geweest maar niet iemand om een relatie mee te beginnen simpelweg doordat de breakup met zijn vriendin, jou dus, nog niet verwerkt was.
Ja, jouw gevoel klopt, het zit niet meer goed tussen jullie. Wat hij zegt klopt ook, dat aandacht van, en flirten met een ander Ego strelend is en leuk is. Alleen het zit verder in de details als van hoe ver hij het wilde doorvoeren. Hij liet blijken verder te willen dan wat je binnen een relatie zou mogen verwachten op het moment dat hij jou kleineerde (jullie relatiestatus) om haar zover te krijgen om op te mogen zoeken.
En ja, die meid gaf het juiste antwoord daarop, wanneer het niet meer goed zit in de relatie, dan bespreek je dat met je partner of je maakt het uit. En aangezien zij al merkte dat hij met een ander aan het flirten was, haar namelijk, was haar opmerking dat hij het uit moest maken geheel gerechtvaardigd.
Voor haar verder zou hij een leuk speeltje voor even geweest zijn geweest maar niet iemand om een relatie mee te beginnen simpelweg doordat de breakup met zijn vriendin, jou dus, nog niet verwerkt was.
Ja, jouw gevoel klopt, het zit niet meer goed tussen jullie. Wat hij zegt klopt ook, dat aandacht van, en flirten met een ander Ego strelend is en leuk is. Alleen het zit verder in de details als van hoe ver hij het wilde doorvoeren. Hij liet blijken verder te willen dan wat je binnen een relatie zou mogen verwachten op het moment dat hij jou kleineerde (jullie relatiestatus) om haar zover te krijgen om op te mogen zoeken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 9 mei 2018 om 16:02
Dankje Jaw..
Ik praat zelf ook wel eens met een jongen over onze relatie. Als het iets minder gaat dan zeg ik het ook.. Maar iets minder vind ik niet direct een reden om met elkaar om de tafel te gaan. Iedereen heeft zijn/haar mindere dagen.
Nadat zij gezegd had dat hij mij moest dumpen heeft hij het gesprek wel afgebroken.. Dus dat betekent dat hij het niet wilt anders was hij hier wel serieus op in gegaan.
Waarom zegt die meid dan eerlijk tegen mij dat ze niks hebben gedaan? Als ze dingen kapot wil hebben dan had ze wel gezegd dat we met elkaar naar bed waren geweest.
Omdat het i.p.c. een onbekende is voor hem kan ik me voorstellen dat het sneller intiem word. Ik merk dat bij mezelf ook. Bij mensen die ik regelmatig zie ben ik niet zo intiem.
Ik praat zelf ook wel eens met een jongen over onze relatie. Als het iets minder gaat dan zeg ik het ook.. Maar iets minder vind ik niet direct een reden om met elkaar om de tafel te gaan. Iedereen heeft zijn/haar mindere dagen.
Nadat zij gezegd had dat hij mij moest dumpen heeft hij het gesprek wel afgebroken.. Dus dat betekent dat hij het niet wilt anders was hij hier wel serieus op in gegaan.
Waarom zegt die meid dan eerlijk tegen mij dat ze niks hebben gedaan? Als ze dingen kapot wil hebben dan had ze wel gezegd dat we met elkaar naar bed waren geweest.
Omdat het i.p.c. een onbekende is voor hem kan ik me voorstellen dat het sneller intiem word. Ik merk dat bij mezelf ook. Bij mensen die ik regelmatig zie ben ik niet zo intiem.
woensdag 9 mei 2018 om 16:12
Klopt Tina,
Het "intieme" oftewel het spannende, opwindende, is ten eerste leuk, en ten tweede makkelijker met een vreemde waarvan je weet dat je die verder toch nooit in het echt verder gaat tegenkomen. Daardoor voelt zoiets ook heel veilig om te doen.
Jouw vriend brak het inderdaad af, dus blijkbaar hecht hij nog steeds genoeg waarde aan jullie onderlinge relatie.
En ja, relatie status bespreek je wel eens met mensen die je daarmee vertrouwt, vrienden bijvoorbeeld, dus ook vrienden van het andere geslacht, juist omdat je wel eens een ander inzicht wil krijgen van iemand die er niet zelf middenin zit.
Het "intieme" oftewel het spannende, opwindende, is ten eerste leuk, en ten tweede makkelijker met een vreemde waarvan je weet dat je die verder toch nooit in het echt verder gaat tegenkomen. Daardoor voelt zoiets ook heel veilig om te doen.
Jouw vriend brak het inderdaad af, dus blijkbaar hecht hij nog steeds genoeg waarde aan jullie onderlinge relatie.
En ja, relatie status bespreek je wel eens met mensen die je daarmee vertrouwt, vrienden bijvoorbeeld, dus ook vrienden van het andere geslacht, juist omdat je wel eens een ander inzicht wil krijgen van iemand die er niet zelf middenin zit.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 9 mei 2018 om 16:17
Weet je wat het is Beetjegek.. Ik wil hem niet verdedigen. Maar ik zie geen goede reden voor mijn wantrouwen. Daarom ben ik alles aan het weerleggen waar ik het gevoel bij heb dat het goed zit.
Het sexueel getinte was juist dat hij langs wilde komen. Voor de rest eigenlijk niks. Het was enkel een opening om haar interesse te wekken denk ik.
Het sexueel getinte was juist dat hij langs wilde komen. Voor de rest eigenlijk niks. Het was enkel een opening om haar interesse te wekken denk ik.
woensdag 9 mei 2018 om 16:23
Dus dat je vriend midden in de nacht met een meisje hebt om een afspraak te maken is geen reden om hem te wantrouwen? Want dat is gewoon normaal? Iets wat hij doet om een ander een beetje uit de tent te lokken en dat moet gewoon kunnen?
Zijn dat jouw overtuigingen? En zijn die waar...ik bedoel echt waar dus geen verzinsel om je geweten te zussen? Het klopt allemaal wat hij beweert en wat jij denkt? Dat weet je zeker?
Zijn dat jouw overtuigingen? En zijn die waar...ik bedoel echt waar dus geen verzinsel om je geweten te zussen? Het klopt allemaal wat hij beweert en wat jij denkt? Dat weet je zeker?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.