Onzeker
woensdag 9 mei 2018 om 09:19
Hoi allemaal,
Gisteren ben ik er achter gekomen dat mijn vriend op Wapp met een ander meisje chat. Hij heeft geopend richting haar. Het ging van heel oppervlakkig tot seksueel . Voor de rest geen foto's heen en weer ofzo.. maar wel heel veel flirten. Nu zegt hij het volgende:
Ik begon met chatten na het uitgaan. In eerste instantie omdat een vriend met een vriendin van haar aan het chatten was. Het is makkelijke aandacht die je op dat moment krijgt. Aandacht = leuk.
Omdat ik dat meisje jaren al niet gezien of gesproken heb was het in mijn ogen compleet onschuldig omdat ik wist dat er nooit iets zou gebeuren. Ik denk dat het daarom ook gelijk wat intiemer werd, het voelde als een soort vreemde. Daarnaast heb ik nooit gezegd tegen dat meisje dat ik gevoelens voor haar heb. Het voelde ook goed om iemand zichzelf leuk gevonden te laten worden.
Uiteindelijk heb ik te veel ruimte genomen.. Dom!
Wat moet ik hier mee? Is hij nog wel te vertrouwen? We hebben het er al wel over gehad. Ik geloof dit wel, maar hoor ook graag jullie meningen
Gisteren ben ik er achter gekomen dat mijn vriend op Wapp met een ander meisje chat. Hij heeft geopend richting haar. Het ging van heel oppervlakkig tot seksueel . Voor de rest geen foto's heen en weer ofzo.. maar wel heel veel flirten. Nu zegt hij het volgende:
Ik begon met chatten na het uitgaan. In eerste instantie omdat een vriend met een vriendin van haar aan het chatten was. Het is makkelijke aandacht die je op dat moment krijgt. Aandacht = leuk.
Omdat ik dat meisje jaren al niet gezien of gesproken heb was het in mijn ogen compleet onschuldig omdat ik wist dat er nooit iets zou gebeuren. Ik denk dat het daarom ook gelijk wat intiemer werd, het voelde als een soort vreemde. Daarnaast heb ik nooit gezegd tegen dat meisje dat ik gevoelens voor haar heb. Het voelde ook goed om iemand zichzelf leuk gevonden te laten worden.
Uiteindelijk heb ik te veel ruimte genomen.. Dom!
Wat moet ik hier mee? Is hij nog wel te vertrouwen? We hebben het er al wel over gehad. Ik geloof dit wel, maar hoor ook graag jullie meningen
woensdag 9 mei 2018 om 09:40
Nog niet.Tina543543 schreef: ↑09-05-2018 09:30Dankjewel! In eerste instantie was ik bang dat hij vreemd was gegaan. Ik weet 100% zeker dat dat niet gebeurd is. Toch voel ik wantrouwen.. Hoe kan dat?
woensdag 9 mei 2018 om 10:36
En luister naar jouw eigen gevoel ! Vind je het leuk dat je vriend dit doet ?
Vind je het OK?
Ruil dan even van plaats: stel dat jij dit zou doen.
Zou hij dat accepteren denk je?
Ik vind dat hij zich belachelijk en respectloos naar jou gedraagt, ik zou het niet pikken.
En jij ?
woensdag 9 mei 2018 om 11:04
We hebben de rollen al omgedraaid. Hij zou dit wel accepteren maar wel duidelijk willen hebben dat dit niet de bedoeling is. Sterker nog.. Aan het begin van onze relatie heeft een jongen mij een zoen gegeven. Dit heb ik hem direct verteld waardoor het voor hem waarschijnlijk acceptabel was.
Ik denk dat het het ergste is dat hij er niet eerlijk over is geweest. Ik moest er achter komen... Dat doet heel veel pijn.
En ja het is respectloos.. Maar wat moet ik dan? Ten slot van rekening zijn het woorden en geen daden.. Ik weet het niet zo goed..
Ik denk dat het het ergste is dat hij er niet eerlijk over is geweest. Ik moest er achter komen... Dat doet heel veel pijn.
En ja het is respectloos.. Maar wat moet ik dan? Ten slot van rekening zijn het woorden en geen daden.. Ik weet het niet zo goed..
woensdag 9 mei 2018 om 11:05
Luister vooral naar je gevoel die heeft altijd gelijk!Tina543543 schreef: ↑09-05-2018 09:30Dankjewel! In eerste instantie was ik bang dat hij vreemd was gegaan. Ik weet 100% zeker dat dat niet gebeurd is. Toch voel ik wantrouwen.. Hoe kan dat?
Stel je voor je was er niet achtergekomen en hij was hiermee doorgegaan, hoever zou het nou dan zijn?
Mannen zijn goed in zichzelf zo plaatsen dat je aan jezelf gaat twijfelen daarom meid nogmaals blijf altijd naar je gevoel luisteren!
woensdag 9 mei 2018 om 11:09
Waarom kent hij de grenzen niet binnen een relatie? Hij is kennelijk bij jou een grens overgegaan, anders open je hier niet een topic over. Je zegt dat hij dit wel zou accepteren bij jou, dat zegt hij alleen omdat hij weet dat hij te ver is gegaan bij je... en jij accepteert dit.
Mijn vriend zou dit echt nooit accepteren. Ikzelf trouwens ook niet, intiem chatten met een onbekende gaat voor mij echt veels te ver en zou voor mij een teken zijn dat mijn vriend geen respect voor me heeft.
Mijn vriend zou dit echt nooit accepteren. Ikzelf trouwens ook niet, intiem chatten met een onbekende gaat voor mij echt veels te ver en zou voor mij een teken zijn dat mijn vriend geen respect voor me heeft.
♡
woensdag 9 mei 2018 om 11:13
Je kunt er van uit gaan dat dit blijft voorkomen. Zit in de aard van het beestje...steeds weer opzoek naar spanning. Over 3 maanden vind je weer wat en over 6 maanden ook weer en zolang hij niet echt vreemd gaat blijf je hem vergeven tot het na 1, 1,5...2 jaar een x echt mis is en hij wel actie heeft ondernomen omdat het meisje zo bleef aandringen op een afspraak en hij geen nee kom zeggen tegen de verleiding.
Misschien woon je tegen die tijd wel samen of verwacht je een kindje en dan is het nog lastiger uit elkaar gaan. Maar goed dat hij oneerlijk is en geen respect voor je heeft dat wist je eigenlijk nu al.
Ik zie hier vaak genoeg hetzelfde patroon..2,3,4 topics over hetzelfde onderwerp tot het bij topic nummer 5 echt mis is.
Je weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Je kunt hem houden voor erbij maar je kunt geen toekomst op bouwen.
Misschien woon je tegen die tijd wel samen of verwacht je een kindje en dan is het nog lastiger uit elkaar gaan. Maar goed dat hij oneerlijk is en geen respect voor je heeft dat wist je eigenlijk nu al.
Ik zie hier vaak genoeg hetzelfde patroon..2,3,4 topics over hetzelfde onderwerp tot het bij topic nummer 5 echt mis is.
Je weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Je kunt hem houden voor erbij maar je kunt geen toekomst op bouwen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 9 mei 2018 om 11:35
Ik denk dat het luisteren naar mijn gevoel word..
Ik weet zeker dat het meer ouwehoeren was dan dat hij het serieus bedoelt heeft. Ik ben er van overtuigt dat het anders al lang gebeurd was. Hij had het gesprek met haar ook al een kleine week beëindigd voordat ik het las. Als hij het echt had gewild dan was hij toch door gegaan met praten?
Ik weet zeker dat het meer ouwehoeren was dan dat hij het serieus bedoelt heeft. Ik ben er van overtuigt dat het anders al lang gebeurd was. Hij had het gesprek met haar ook al een kleine week beëindigd voordat ik het las. Als hij het echt had gewild dan was hij toch door gegaan met praten?
woensdag 9 mei 2018 om 11:46
Het zijn wel daden. Zijn gedrag : appen met dat meisje. Ook sexueel .Tina543543 schreef: ↑09-05-2018 11:04We hebben de rollen al omgedraaid. Hij zou dit wel accepteren maar wel duidelijk willen hebben dat dit niet de bedoeling is. Sterker nog.. Aan het begin van onze relatie heeft een jongen mij een zoen gegeven. Dit heb ik hem direct verteld waardoor het voor hem waarschijnlijk acceptabel was.
Ja het zijn woorden die hij gebruikt met appen, maar zijn gedrag is rotzooien (sex appen) met een ander.
woensdag 9 mei 2018 om 11:51
En joh, als hij van jou met deze meid mag sex-appen, dan ook met andere meiden. Want het is toch niet "echt".Tina543543 schreef: ↑09-05-2018 11:35Ik denk dat het luisteren naar mijn gevoel word..
Jij vind het goed, zolang het maar niet lichamelijk wordt?
Fijn, zo een vriend bij wie je je moet afvragen OF en wanneer het sex-appen met anderen ooit lichamelijk gaat worden .
Kan je zo iemand wel vertrouwen?
woensdag 9 mei 2018 om 11:59
Je negeert alles wat hier gezegd wordt ... maar goed, dan laat je toch lekker over je heen lopen, jouw vriend jouw leven en jouw keuzes.Tina543543 schreef: ↑09-05-2018 11:35Ik denk dat het luisteren naar mijn gevoel word..
♡
woensdag 9 mei 2018 om 12:00
Onee, zo ver ging het niet. Het was niet sexting hoor.. Hij opende met de vraag of ie langs kon komen.. Dat is eigenlijk alles. Het ging niet over piemels ofzo.
Het is eigenlijk meer dat ie heeft geopend met de vraag of ie langs kon komen, dit was na/tijdens het stappen met vrienden. Daarna is hij gewoon gelijk naar huis gegaan en heeft hij nog heel even met haar gepraat. Vervolgens was er niks meer tussen hun..
Vervolgens appte zij hem 2 dagen later weer en hebben ze 10/20 berichtjes heen en weer gestuurd waarop hij het gesprek heeft beëindigd. In dat tweede gesprek staat dat hij vond dat het niet zo goed ging in de relatie met mij. Vervolgens dringt zij aan om hem het uit te laten maken met mij. Waarop hij het gesprek beëindigd.
Omdat hij zelf het gesprek heeft beëindigd denk ik dat hij nooit verder wilde gaan met haar.
Het is eigenlijk meer dat ie heeft geopend met de vraag of ie langs kon komen, dit was na/tijdens het stappen met vrienden. Daarna is hij gewoon gelijk naar huis gegaan en heeft hij nog heel even met haar gepraat. Vervolgens was er niks meer tussen hun..
Vervolgens appte zij hem 2 dagen later weer en hebben ze 10/20 berichtjes heen en weer gestuurd waarop hij het gesprek heeft beëindigd. In dat tweede gesprek staat dat hij vond dat het niet zo goed ging in de relatie met mij. Vervolgens dringt zij aan om hem het uit te laten maken met mij. Waarop hij het gesprek beëindigd.
Omdat hij zelf het gesprek heeft beëindigd denk ik dat hij nooit verder wilde gaan met haar.
woensdag 9 mei 2018 om 12:06
Omdat er seksueel getinte chatgesprekken hebben plaats gevonden .Tina543543 schreef: ↑09-05-2018 09:30Dankjewel! In eerste instantie was ik bang dat hij vreemd was gegaan.
Ik weet 100% zeker dat dat niet gebeurd is.
Toch voel ik wantrouwen.. Hoe kan dat?
Omdat hij tikte dat zijn relatie met jou niet lekker loopt. Dat hij tikte mag ik even langskomen ..
Zij tikte terug maak het uit !!!!!!!!!!!!!
alarmbellen!!!!!!!!!!.
Als hij een fatsoenlijke jonge man is, gaat hij het gesprek me jouw aan over jullie relatie.
en waarom gaat hij alleen stappen met z'n vrienden??????? was zij daar toevallig ook ??????? en hoe komt hij aan haar nr?????????
Je komt niet zomaar in kontakt met een vroegere kennis.
Dat is jouw wantrouwen.
opnieuw praten en open en eerlijk zijn.
woensdag 9 mei 2018 om 12:24
Dankje leclair
Ja we hebben al gesproken hoor. Hij zegt dat het prima gaat en dat hij niks te kort komt.
Nouja.. komop! Ik ga ook wel eens stappen met vriendinnnen.. We leven niet meer in 1975 hè.. Nee ze was er niet, dat hebben zijn vrienden bevestigt aan mij. Ook mensen die er bij waren die niet vrienden zijn, dus die zouden niet gaan liegen. Hij had haar op Facebook.. Zei ik Wapp? Foutje.. sorry! Hij heeft haar ook verwijderd.
Ja we hebben al gesproken hoor. Hij zegt dat het prima gaat en dat hij niks te kort komt.
Nouja.. komop! Ik ga ook wel eens stappen met vriendinnnen.. We leven niet meer in 1975 hè.. Nee ze was er niet, dat hebben zijn vrienden bevestigt aan mij. Ook mensen die er bij waren die niet vrienden zijn, dus die zouden niet gaan liegen. Hij had haar op Facebook.. Zei ik Wapp? Foutje.. sorry! Hij heeft haar ook verwijderd.
woensdag 9 mei 2018 om 12:26
en baai de wee jij kan vragen en 100% denken, dat je vriend niet met dat meisje naar bed is geweest.
Maar zekerweten doe je het niet. Ook al zeggen ze nee, kunnen ze beiden glashard liegen midden in je gezicht.
ZIj appte immers maak het uit.
Dat hij niet direct terug antwoord, wil niks zeggen.
WIe weet verwijderd hij nu elke keer een chat met haar.
Maar zekerweten doe je het niet. Ook al zeggen ze nee, kunnen ze beiden glashard liegen midden in je gezicht.
ZIj appte immers maak het uit.
Dat hij niet direct terug antwoord, wil niks zeggen.
WIe weet verwijderd hij nu elke keer een chat met haar.
woensdag 9 mei 2018 om 12:38
Dus hij wilde die nacht met dat meisje afspreken en hij maakt daar wijs dat jullie relatie niet goed zit....lijkt mij een dijk van een karakterfout. Problemen bespreek je in je relatie of je maakt het uit omdat je iets ander wil. Maar problemen bespreek je niet met het meisje waarmee je achter de rug van je vriendin wil afspreken. Hij benadert actief andere vrouwen om er naast de relatie iets mee te doen. Het alleen nog maar een kwestie van tijd voor hij met iemand tot een afspraak komt.
Misschien is het nu een beetje spelen maar is het dat over 6 maanden of een jaar ook nog steeds. En wat als jullie een x ruzie hebben of het gaat minder...gaat hij het dan buiten de relatie zoeken?
Misschien is het nu een beetje spelen maar is het dat over 6 maanden of een jaar ook nog steeds. En wat als jullie een x ruzie hebben of het gaat minder...gaat hij het dan buiten de relatie zoeken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.