Onzekere vrouwen
zondag 5 april 2020 om 20:34
Hallo
Het is geen vraag dat ik hier wil stellen, maar eerder iets dat mij is opgevallen het laatste jaar.
Ik ben zelf 25 jaar en val op vrouwen met een hogere leeftijd 35+. Niet voor de kick of door zogezegde trauma's die ik in het verleden zou hebben opgelopen, waardoor ik een moederfiguur zoek. Het is echt omdat ik er op val.
Sinds begin vorig jaar kom ik op tinder ook in contact met zo een vrouwen en moet eerlijk zeggen dat ik al wat heb meegemaakt. Hetgene wat me het meeste opvalt is dat er echt heel veel onzekere vrouwen zijn, terwijl ik dacht dat ouder meer stabiliteit betekende.
Daarnaast heb ik ook echt veel ongelukkige vrouwen ontmoet. Ik heb met redelijk wat vrouwen ook afgesproken en eigenlijk waren dat allemaal vrouwen die bijzonder knap zijn, heel lief zijn maar iedereen was zo onzeker. Online over soms de kleinste dingen, zoals een dialect dat iemand sprak en dacht dat ik daarom niet zou willen afspreken, iemand die dacht dat ze te lelijk zou zijn om met iemand af te spreken, terwijl ze op haar instagram verzoeken kreeg van modebedrijven om model te zijn en nog zoveel meer.
De laatste vrouw begon me de avond voor we gingen afspreken zelfs te bedreigen en te verwijten om de simpele reden dat ik geen rijbewijs heb. later dan mee afgesproken en dat bleek eigenlijk een heel lieve vrouw te zijn, bijzonder knap (iedere man keek naar haar). Ze was zo onzeker over zichzelf, of ze wel goed genoeg zou zijn voor een man, dat ze schrik had.
Die onzekerheden hebben niets met mijn leeftijd te maken, maar hebben deze vrouwen algemeen. Ik merk dat er zoveel onzekere vrouwen zijn.
Ik wil hier geen vraag stellen, maar misschien zijn er veel vrouwen die zich hierin herkennen
Het is geen vraag dat ik hier wil stellen, maar eerder iets dat mij is opgevallen het laatste jaar.
Ik ben zelf 25 jaar en val op vrouwen met een hogere leeftijd 35+. Niet voor de kick of door zogezegde trauma's die ik in het verleden zou hebben opgelopen, waardoor ik een moederfiguur zoek. Het is echt omdat ik er op val.
Sinds begin vorig jaar kom ik op tinder ook in contact met zo een vrouwen en moet eerlijk zeggen dat ik al wat heb meegemaakt. Hetgene wat me het meeste opvalt is dat er echt heel veel onzekere vrouwen zijn, terwijl ik dacht dat ouder meer stabiliteit betekende.
Daarnaast heb ik ook echt veel ongelukkige vrouwen ontmoet. Ik heb met redelijk wat vrouwen ook afgesproken en eigenlijk waren dat allemaal vrouwen die bijzonder knap zijn, heel lief zijn maar iedereen was zo onzeker. Online over soms de kleinste dingen, zoals een dialect dat iemand sprak en dacht dat ik daarom niet zou willen afspreken, iemand die dacht dat ze te lelijk zou zijn om met iemand af te spreken, terwijl ze op haar instagram verzoeken kreeg van modebedrijven om model te zijn en nog zoveel meer.
De laatste vrouw begon me de avond voor we gingen afspreken zelfs te bedreigen en te verwijten om de simpele reden dat ik geen rijbewijs heb. later dan mee afgesproken en dat bleek eigenlijk een heel lieve vrouw te zijn, bijzonder knap (iedere man keek naar haar). Ze was zo onzeker over zichzelf, of ze wel goed genoeg zou zijn voor een man, dat ze schrik had.
Die onzekerheden hebben niets met mijn leeftijd te maken, maar hebben deze vrouwen algemeen. Ik merk dat er zoveel onzekere vrouwen zijn.
Ik wil hier geen vraag stellen, maar misschien zijn er veel vrouwen die zich hierin herkennen
maandag 6 april 2020 om 14:36
wat wil je nu eigenlijk van ons weten??issemlenoil schreef: ↑06-04-2020 14:34snap eerlijk gezegd niet zo goed wat een gebruikersnaam te maken heeft met wat ik hier wil zeggen, namelijk dat er zoveel onzekere vrouwen zijn.
zeker reacties van mensen die hun leven hier perfect op orde hebben
welke vraag stel jij?
maandag 6 april 2020 om 14:38
maandag 6 april 2020 om 14:41
Nou, nee. En nu?issemlenoil schreef: ↑06-04-2020 14:38Gewoon of er mensen zijn die zich in dat verhaal herkennen en ook onzeker zijn. Reacties van mensen die om 8u al inloggen en reacties plaatsen over een gebruikersnaam zijn heel leuk verder
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
maandag 6 april 2020 om 14:52
ja, er bestaan onzeker mensenissemlenoil schreef: ↑06-04-2020 14:38Gewoon of er mensen zijn die zich in dat verhaal herkennen en ook onzeker zijn. Reacties van mensen die om 8u al inloggen en reacties plaatsen over een gebruikersnaam zijn heel leuk verder
mannen en vrouwen, van alle leeftijden
Maar wat jij mist zijn de normale flirtsignalen:
een vrouw die vraagt of ze te lelijk is, bedoelt gewoon te zeggen: zeg eens dat je me mooi vindt
heb je dat vaker, dat je signalen mist in de communicatie naar vrouwen? Vaker het idee, dat je vrouwen niet begrijpt??
maandag 6 april 2020 om 15:03
Ja dat heb ik heel vaak. Iedereen wilt weer afspreken nadien ook, net omdat ik die signalen mis waarschijnlijk.lilalinda schreef: ↑06-04-2020 14:52ja, er bestaan onzeker mensen
mannen en vrouwen, van alle leeftijden
Maar wat jij mist zijn de normale flirtsignalen:
een vrouw die vraagt of ze te lelijk is, bedoelt gewoon te zeggen: zeg eens dat je me mooi vindt
heb je dat vaker, dat je signalen mist in de communicatie naar vrouwen? Vaker het idee, dat je vrouwen niet begrijpt??
Tuurlijk zeg ik dan dat ze er goed uitzien, wat ook zo is.
Het gaat me eerder om het feit dat ik er van verschiet hoe erg onzeker vrouwen zijn met een hogere leeftijd zijn (ja dat zijn nu eenmaal de vrouwen waarmee ik in contact kom, daarom verwijs ik naar deze leeftijden van 35+) op zoveel vlakken
maandag 6 april 2020 om 15:11
onzekerheid verdwijnt met de jaren, als je zekerdere vrouwen wil, ga eens met 45+ers datenissemlenoil schreef: ↑06-04-2020 15:03Ja dat heb ik heel vaak. Iedereen wilt weer afspreken nadien ook, net omdat ik die signalen mis waarschijnlijk.
Tuurlijk zeg ik dan dat ze er goed uitzien, wat ook zo is.
Het gaat me eerder om het feit dat ik er van verschiet hoe erg onzeker vrouwen zijn met een hogere leeftijd zijn (ja dat zijn nu eenmaal de vrouwen waarmee ik in contact kom, daarom verwijs ik naar deze leeftijden van 35+) op zoveel vlakken
maandag 6 april 2020 om 15:31
Ik wordt ontzettend veel geliket door vrouwen van achter in de 40 of zelfs in de 50! Dan denk ik iedere keer "Yes, een match", en dan is het weer iemand die zo ongeveer mijn moeder zou kunnen zijn. Ik verbaas me daar echt over, ik dacht dat vrouwen altijd liever iets ouder wilden. En ergens ook wel enige irritatie dat ze dan voor een man van net 40 gaan.
maandag 6 april 2020 om 15:35
Iedereen mag kiezen met wie hij/zij samen wilt zijn ongeacht leeftijdOrpheus13 schreef: ↑06-04-2020 15:31Ik wordt ontzettend veel geliket door vrouwen van achter in de 40 of zelfs in de 50! Dan denk ik iedere keer "Yes, een match", en dan is het weer iemand die zo ongeveer mijn moeder zou kunnen zijn. Ik verbaas me daar echt over, ik dacht dat vrouwen altijd liever iets ouder wilden. En ergens ook wel enige irritatie dat ze dan voor een man van net 40 gaan.
maandag 6 april 2020 om 15:38
vrouwen die al een gezin achter zich hebben, hebben liever een toyboy (als ze toch kunnen kiezen)Orpheus13 schreef: ↑06-04-2020 15:31Ik wordt ontzettend veel geliket door vrouwen van achter in de 40 of zelfs in de 50! Dan denk ik iedere keer "Yes, een match", en dan is het weer iemand die zo ongeveer mijn moeder zou kunnen zijn. Ik verbaas me daar echt over, ik dacht dat vrouwen altijd liever iets ouder wilden. En ergens ook wel enige irritatie dat ze dan voor een man van net 40 gaan.
uitgebluste 40er hadden ze al een relatie mee. En ze hebben hun eigen inkomen, woning etc. Voor de neuk zoeken ze een jongen van 25, die het leven niet zo serieus neemt, maar zijn lichaam wel
Liever een wasbordje dan een trouwring
maandag 6 april 2020 om 15:43
Orpheus13 schreef: ↑06-04-2020 15:31Ik wordt ontzettend veel geliket door vrouwen van achter in de 40 of zelfs in de 50! Dan denk ik iedere keer "Yes, een match", en dan is het weer iemand die zo ongeveer mijn moeder zou kunnen zijn. Ik verbaas me daar echt over, ik dacht dat vrouwen altijd liever iets ouder wilden. En ergens ook wel enige irritatie dat ze dan voor een man van net 40 gaan.
Misschien is het een idee om vrouwen waarin je niet geïnteresseerd bent, naar links te swipen. Nog beter is het idee om de leeftijd waarin je geïnteresseerd bent in te stellen. Dat scheelt een hoop frustraties.
maandag 6 april 2020 om 15:47
Ik ga er een beetje van uit dat het vooral de types zijn die jij swiped die veelal onzeker in de schoenen staan, niet per se alle vrouwen van 35+. Misschien eens een tijdje een ander type dame swipen?issemlenoil schreef: ↑06-04-2020 15:03Het gaat me eerder om het feit dat ik er van verschiet hoe erg onzeker vrouwen zijn met een hogere leeftijd zijn (ja dat zijn nu eenmaal de vrouwen waarmee ik in contact kom, daarom verwijs ik naar deze leeftijden van 35+) op zoveel vlakken
maandag 6 april 2020 om 16:09
Verwijten maken en bedreigen vanwege geen rijbewijs uit onzekerheid... Die snap ik niet helemaal. En inderdaad wat Snow zegt, waarom met iemand die zich zo gedraagt afspreken?
Verder trek je denk ik overhaaste conclusies. Jij ziet veel onzekere vrouwen, en je hebt een voorkeur voor een bepaalde leeftijd. Maar die onzekerheid hoeft niet met leeftijd te maken te hebben, het kan ook een andere selectie van jou zijn waardoor je toevallig veel onzekere mensen tegenkomt.
Of je interpreteert dingen als onzekerheid terwijl er iets anders aan de hand is.
Het is wel waar dat onzekerheid minder wordt naarmate mensen volwassener worden. Maar niet iedereen die ouder wordt, wordt volwassener.
Verder is het ook gewoon een individueel verschil. De meeste mensen zijn wel ergens onzeker over, de één meer dan de ander.
Verder trek je denk ik overhaaste conclusies. Jij ziet veel onzekere vrouwen, en je hebt een voorkeur voor een bepaalde leeftijd. Maar die onzekerheid hoeft niet met leeftijd te maken te hebben, het kan ook een andere selectie van jou zijn waardoor je toevallig veel onzekere mensen tegenkomt.
Of je interpreteert dingen als onzekerheid terwijl er iets anders aan de hand is.
Het is wel waar dat onzekerheid minder wordt naarmate mensen volwassener worden. Maar niet iedereen die ouder wordt, wordt volwassener.
Verder is het ook gewoon een individueel verschil. De meeste mensen zijn wel ergens onzeker over, de één meer dan de ander.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
maandag 6 april 2020 om 16:12
Het zegt soms wel iets over mensen als ze zich op een bepaalde manier in de datingmarkt zetten. Mikken op dames die veel ouder zijn, is vaak hetzelfde als zeggen "zie mij als fetish, een speeltje, een ding" ik vind dat heel interessant. Heb me daar ook wel eens in verdiept en zulke jongens gedatet. Maar ze konden er nog zo weinig van en dat is erg storend als je verder weinig raakvlakken hebt.
maandag 6 april 2020 om 16:20
maandag 6 april 2020 om 16:21
je moet niet alles veralgemenen of zijn oudere mannen dan zo volwassen en weet elke oudere man dan zo goed wat een vrouw wilt? Mochten leeftijd en liefde alles met elkaar te maken hebben zou de helft niet scheidenkindrebel schreef: ↑06-04-2020 16:12Het zegt soms wel iets over mensen als ze zich op een bepaalde manier in de datingmarkt zetten. Mikken op dames die veel ouder zijn, is vaak hetzelfde als zeggen "zie mij als fetish, een speeltje, een ding" ik vind dat heel interessant. Heb me daar ook wel eens in verdiept en zulke jongens gedatet. Maar ze konden er nog zo weinig van en dat is erg storend als je verder weinig raakvlakken hebt.
maandag 6 april 2020 om 16:25
Euh ja over dat rijbewijs was ik zelf ook verschoten eerlijk gezegd. Dat was de avond voor we gingen afspreken, niets aan de hand en ineens zo uren aan een stuk. Had haar inderdaad kunnen wegdoen, maar dan kwamen erge verhalen over haar verleden en de onzekerheid, de schaamtes enzo verder (dat klopte ook wel). Had haar idd kunnen verwijderen maar heb geluisterd toen en later afgesproken en was eigenlijk een hele lieve vrouw, maar haar onzekerheden doen soms rare dingen met haar.tyche schreef: ↑06-04-2020 16:09Verwijten maken en bedreigen vanwege geen rijbewijs uit onzekerheid... Die snap ik niet helemaal. En inderdaad wat Snow zegt, waarom met iemand die zich zo gedraagt afspreken?
Ja ik vraag er ook niet om onzekere vrouwen te ontmoeten, want heb met redelijk wat vrouwen contact gehad en iedereen was zo onzeker
maandag 6 april 2020 om 16:52
Inmiddels 40. Maar ik word heel veel geliked door vrouwen van 46 of 49 of zelfs in de vijftig. Dat vind ik toch best wel opmerkelijk.
Ook bloed-irritant is dat je nu dagelijks allerlei Tinder-matches uit Afrika en Azie hebt. Volgens mij heeft Tinder in verband met Corona gratis internationale contacten gegeven aan iedereen ofzo.
maandag 6 april 2020 om 17:28
Ik deel mijn ervaring en ik heb ervaren dat de plus/minus 25-jarigen voor mij echt te groen waren.issemlenoil schreef: ↑06-04-2020 16:21je moet niet alles veralgemenen of zijn oudere mannen dan zo volwassen en weet elke oudere man dan zo goed wat een vrouw wilt? Mochten leeftijd en liefde alles met elkaar te maken hebben zou de helft niet scheiden
Als leeftijd en liefde niets met elkaar te maken hebben, waarom zit je dan achter 35+ vrouwen aan?
maandag 6 april 2020 om 17:37
Omdat ik val op zo een vrouwen, net zoals iemand anders kan vallen op jonger of zelfde leeftijd. Leeftijd en liefde hebben niets met elkaar te maken hoor, het is vaak wat maatschappelijk bepaald wordt dat voor velen de doorslag geeft of wat anderen erover gaan zeggen.
Dat jij niet valt op jongere mannen en ze te groen vindt is jouw goed recht.
maandag 6 april 2020 om 17:41
Dus nog vóór de eerste date is ze uren aan het dreigen/zeuren/klagen over iets (wat dan ook, dat maakt in deze context totaal niet uit) en alsnog ga je met haar afspreken? Waarom?issemlenoil schreef: ↑06-04-2020 16:25Euh ja over dat rijbewijs was ik zelf ook verschoten eerlijk gezegd. Dat was de avond voor we gingen afspreken, niets aan de hand en ineens zo uren aan een stuk.
Geen idee of je dat doet omdat je zelf inderdaad ook onzeker bent en iedere kans op een date met beide handen aangrijpt, maar wellicht kun je hier eens wat langer over nadenken. Je hebt zo te lezen totaal geen filter (de minder leuke figuren eruit filteren vóór de daadwerkelijke date), dan moet je ook niet zo raar opkijken wanneer je relatief veel "vreemde figuren" aan de haak slaat.
maandag 6 april 2020 om 17:44
Klopt, je kan nu gratis overal swypen. Ik denk dat 99% van de mannen die ik nu zie op Tinder uit een ander land komt.Orpheus13 schreef: ↑06-04-2020 16:52Inmiddels 40. Maar ik word heel veel geliked door vrouwen van 46 of 49 of zelfs in de vijftig. Dat vind ik toch best wel opmerkelijk.
Ook bloed-irritant is dat je nu dagelijks allerlei Tinder-matches uit Afrika en Azie hebt. Volgens mij heeft Tinder in verband met Corona gratis internationale contacten gegeven aan iedereen ofzo.