Onzekerheid uiterlijk
zaterdag 12 mei 2018 om 21:07
Ik ben de laatste tijd erg onzeker over mijn uiterlijk. Ik zit in een relatie en ik krijg bijna nooit complimenten. Dat maakt mij erg onzeker, je zult toch verwachten dat je vriend dat wel doet.
Dit heb ik ook met vriendinnen besproken en dan krijg ik te horen van je bent wel een mooie meid maak je niet druk. Maar merk dat het toch wel aan mij knaagt. Ik doe erg mijn best om er leuk uit te zien. Ons seksleven is wel goed maar toch mis ik die complimenten wel erg. Vraag me toch vaak af of ik iets moet veranderen aan mijn uiterlijk ben er toch best onzeker over.
Hoe staan jullie erin? Geeft jullie partner wel je veel complimenten? Ik zou best wel een foto willen delen privè. Ik heb toch vaak het idee dat mijn vriendinnen mij niet willen kwetsen en misschien het niet durven te zeggen.
Dit heb ik ook met vriendinnen besproken en dan krijg ik te horen van je bent wel een mooie meid maak je niet druk. Maar merk dat het toch wel aan mij knaagt. Ik doe erg mijn best om er leuk uit te zien. Ons seksleven is wel goed maar toch mis ik die complimenten wel erg. Vraag me toch vaak af of ik iets moet veranderen aan mijn uiterlijk ben er toch best onzeker over.
Hoe staan jullie erin? Geeft jullie partner wel je veel complimenten? Ik zou best wel een foto willen delen privè. Ik heb toch vaak het idee dat mijn vriendinnen mij niet willen kwetsen en misschien het niet durven te zeggen.
zaterdag 12 mei 2018 om 21:09
Heb je het hier al met je vriend over gehad? Mijn vriend geeft wel eens complimenten, maar over andere dingen dan uiteriljk niet heel vaak. Niet omdat hij niet trots op mij is, maar gewoon omdat die er niet aan denkt. Een kus is voor hem hetzelfde, terwijl ik het verbaal wil horen.
Daarnaast zouden complimenten niet nodig zijn om jezelf mooi te voelen, dat moet vanuit jezelf komen. Dus hier een foto delen en aan ons vragen of je knap bent helpt niet.
Daarnaast zouden complimenten niet nodig zijn om jezelf mooi te voelen, dat moet vanuit jezelf komen. Dus hier een foto delen en aan ons vragen of je knap bent helpt niet.
Those who don’t believe in magic will never find it
zaterdag 12 mei 2018 om 21:15
Ik heb dit wel eens besproken, maar denk dat.onzekerheid van vroeger er bij zit. Vroeger hoorde ik vaak dat ik niet mooi was etc, ben nu wel veel verandert. Maar als ik dit aangeef is het van je ziet er wel leuk uit en mooi. Maar het is ook leuk als het een keer spontaan wordt gezegt maar dat heeft hij nooit gedaan. Maar over andere vrouwen zegt hij het wel spontaan tegen mij dat maakt mij gewoon onzeker.dropfruitje schreef: ↑12-05-2018 21:09Heb je het hier al met je vriend over gehad? Mijn vriend geeft wel eens complimenten, maar over andere dingen dan uiteriljk niet heel vaak. Niet omdat hij niet trots op mij is, maar gewoon omdat die er niet aan denkt. Een kus is voor hem hetzelfde, terwijl ik het verbaal wil horen.
zaterdag 12 mei 2018 om 21:31
Sommige mannen zeggen dat soort dingen gewoon niet zo vaak.
En wat heeft het voor nut om van onbekende mensen de waarheid te horen als dat zou betekenen dat ze zouden zeggen dat jij misschien niet zo heel erg knap zou zijn of zoiets?
Vooral omdat je al erg je best doet voor je uiterlijk, dus wat zou je dan nog meer kunnen doen?
Ik heb wel een idee: ga naar een goede fotograaf en doe een fotosessie; de bedoeling is dat hij/zij jou op je mooist vastlegt en dat het dus goed is voor je zelfvertrouwen.
Verder: vertel je vriend dat hij je vaker eens een complimentje geeft voor je kleding/uiterlijk en doe dat ook bij hem.
En wat heeft het voor nut om van onbekende mensen de waarheid te horen als dat zou betekenen dat ze zouden zeggen dat jij misschien niet zo heel erg knap zou zijn of zoiets?
Vooral omdat je al erg je best doet voor je uiterlijk, dus wat zou je dan nog meer kunnen doen?
Ik heb wel een idee: ga naar een goede fotograaf en doe een fotosessie; de bedoeling is dat hij/zij jou op je mooist vastlegt en dat het dus goed is voor je zelfvertrouwen.
Verder: vertel je vriend dat hij je vaker eens een complimentje geeft voor je kleding/uiterlijk en doe dat ook bij hem.
zaterdag 12 mei 2018 om 21:36
Ik geef hem juist wel veel complimenten, maar vind het gewoon erg lastig. Maar misschien wel een goed idee om een keer een fotoshoot te doen!shisha schreef: ↑12-05-2018 21:31Sommige mannen zeggen dat soort dingen gewoon niet zo vaak.
zaterdag 12 mei 2018 om 21:41
Je vriend vindt jou blijkbaar wel mooi genoeg, want hij heeft met jou een relatie.
Toch snap ik wel dat het onzekerheid kan aanwakkeren als hij zo positief over het uiterlijk van andere vrouwen praat.
En dat niet balanceert door te zeggen dat hij jou de allermooiste vindt.
Doet hij dat vaak en heb je hem al gezegd dat je daar onzeker van wordt?
Toch snap ik wel dat het onzekerheid kan aanwakkeren als hij zo positief over het uiterlijk van andere vrouwen praat.
zaterdag 12 mei 2018 om 21:46
Ik heb dit wel vaker besproken met hem.
zaterdag 12 mei 2018 om 21:48
Ja ik heb dat wel vaak aangegeven, dat ik het raar vind dat hij dat wel spontaan over andere vrouwen zegt en niet tegen mij. Maar hij snapt het niet zo en heb dit meerdere keren aangegeven.shisha schreef: ↑12-05-2018 21:41Je vriend vindt jou blijkbaar wel mooi genoeg, want hij heeft met jou een relatie.
zaterdag 12 mei 2018 om 21:54
Uh..zit je nou te dubbel-nicken?
Those who don’t believe in magic will never find it
zaterdag 12 mei 2018 om 21:59
zaterdag 12 mei 2018 om 22:00
Blijkbaar..
zaterdag 12 mei 2018 om 22:02
Ja dat is ook zo..
zaterdag 12 mei 2018 om 22:17
Nogal verwarrend dat je zit te dubbel nicken.
Verder, ik krijg ook geen complimenten over mijn uiterlijk van mijn man ook niet nu ik 30 kilo ben afgevallen.
Maar ik zie ook geen reden waarom ik steeds complimenten zou moeten krijgen.
Hij zal me vast wel leuk vinden anders was hij niet bij mij.
Verder, ik krijg ook geen complimenten over mijn uiterlijk van mijn man ook niet nu ik 30 kilo ben afgevallen.
Maar ik zie ook geen reden waarom ik steeds complimenten zou moeten krijgen.
Hij zal me vast wel leuk vinden anders was hij niet bij mij.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 12 mei 2018 om 22:22
zaterdag 12 mei 2018 om 22:34
Toch vind ik het wel prettig, zou ik dat via pb doen?OliebolmetKrenten schreef: ↑12-05-2018 22:22De ene persoon geeft vaak complimenten en de ander niet. Zou het baseren op zijn lichaamstaal. Je kunt mij wel een foto sturen, alleen is dat antwoord dan persoon, je vriend bv kan dat heel anders zien. Sowieso maakt zelfvertrouwen je meer aantrekkelijk.