Onzekerheid uiterlijk
zaterdag 12 mei 2018 om 21:07
Ik ben de laatste tijd erg onzeker over mijn uiterlijk. Ik zit in een relatie en ik krijg bijna nooit complimenten. Dat maakt mij erg onzeker, je zult toch verwachten dat je vriend dat wel doet.
Dit heb ik ook met vriendinnen besproken en dan krijg ik te horen van je bent wel een mooie meid maak je niet druk. Maar merk dat het toch wel aan mij knaagt. Ik doe erg mijn best om er leuk uit te zien. Ons seksleven is wel goed maar toch mis ik die complimenten wel erg. Vraag me toch vaak af of ik iets moet veranderen aan mijn uiterlijk ben er toch best onzeker over.
Hoe staan jullie erin? Geeft jullie partner wel je veel complimenten? Ik zou best wel een foto willen delen privè. Ik heb toch vaak het idee dat mijn vriendinnen mij niet willen kwetsen en misschien het niet durven te zeggen.
Dit heb ik ook met vriendinnen besproken en dan krijg ik te horen van je bent wel een mooie meid maak je niet druk. Maar merk dat het toch wel aan mij knaagt. Ik doe erg mijn best om er leuk uit te zien. Ons seksleven is wel goed maar toch mis ik die complimenten wel erg. Vraag me toch vaak af of ik iets moet veranderen aan mijn uiterlijk ben er toch best onzeker over.
Hoe staan jullie erin? Geeft jullie partner wel je veel complimenten? Ik zou best wel een foto willen delen privè. Ik heb toch vaak het idee dat mijn vriendinnen mij niet willen kwetsen en misschien het niet durven te zeggen.
zaterdag 12 mei 2018 om 23:01
Ik kan geen pb sturen? Ik kan wel mijn instagram naam geven dan wijzig ik straks mijn bericht hier.
zaterdag 12 mei 2018 om 23:08
Doe dat maar niet. Echt waarom zou je een wildvreemde op internet geloven als die je een compliment geeft en je vriendinnen niet?
Sorry maar als je zo onzeker bent zou ik echt eens een gesprek met de huisarts aangaan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zondag 13 mei 2018 om 03:47
Als je je eigenwaarde aan je vriend ophangt, word je wel erg afhankelijk. Werk aan je zelfvertrouwen. De sleutel ligt in jezelf, niet bij je vriend en wat complimenten.
Kijk dagelijks in de spiegel en benoem wat je mooi aan jezelf vindt.
Kan ongemakkelijk zijn in het begin, maar wordt steeds makkelijker en dan ga je er uiteindelijk ook in geloven.
Als jij jezelf mooi vind of tevreden bent, straal je dat uit en dan komt hij vast vanzelf met complimenten
Kijk dagelijks in de spiegel en benoem wat je mooi aan jezelf vindt.
Kan ongemakkelijk zijn in het begin, maar wordt steeds makkelijker en dan ga je er uiteindelijk ook in geloven.
Als jij jezelf mooi vind of tevreden bent, straal je dat uit en dan komt hij vast vanzelf met complimenten