Onzekerheid?

27-06-2017 14:48 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is gebeurd van voor jouw tijd, zij woonde nou eenmaal niet in de buurt, het is allang over met haar, move on.
Wat hij met haar had is allang voorbij, verleden tijd. Hij is nu toch met jou? Het klinkt verder alsof hij allang over haar heen is. Ik zie geen een reden in je verhaal staan om je zorgen te maken. Dus stop met piekeren, het gaat echt nergens over
Dat kan zijn dat hij gekker was op haar dan nu op jou. Elke relatie/verliefdheid is anders. Wat niet wil zeggen dat hij niet oprecht graag met jou samen is.
Ik ben al veel dolverliefder op vorige dates geweest dan op mijn vriend nu maar die 'relaties' waren maar een kort leven beschoren en wat ik met mijn huidige vriend heb is veel fijner, wil dus echt niks betekenen.
Laat dat achter je en geniet.
Ik begrijp het probleem niet. Dit was toch voor jou? Of vind je eigenlijk dat hij jou moet overladen met dure dingen, omdat hij geld heeft?
Woon jij ook zo ver weg dan?
Nee?
Niet zeuren dan!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jullie hebben nu een 'tijdje' een relatie. Heeft hij überhaupt de kans gehad om te laten zien hoeveel hij om je geeft? De eerste crisis die ik met mijn vriend had, dat 'bewees' dat we er voor elkaar waren zonder grenzen, duurde wel even hoor. Dat was niet in het eerste rooskleurige jaar. Niet dat dat altijd hoeft te gebeuren in een relatie, ik heb alleen sterk het idee dat je nu naar bewijzen zoekt dat je vriend meer van haar hield dan van jou, wat nogal destructief is. Bovendien, wat hij aan liefde voelt voor jou wordt niet opeens minder omdat hij ooit van een ander gehouden heeft hoor. Die relatie is niet voor niets uit. Verpest nou niet je nieuwe relatie met deze negatieve gevoelens, het levert je toch niets op en je vriend kan niks zeggen om je beter te laten voelen. Dat kan alleen jij. Laat het los.
(Voelt je neus de feiten al? ;) )
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Vraag of hij de hele vakantie wil betalen, of een tweedehands auto voor jou of dure armband van Tiffany....zegt hij nee dan weet je genoeg en kan hij oprotten naar de US of A.
Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven