opbiechten
woensdag 9 april 2008 om 20:33
ik lees en hoor veel dat mensen die vreemd gaan het toch nooit zullen bekennen op opbiechten.
ik heb mijn vrouw al betrapt op zoenen (wat volgens haarzelf een foutje was, emotioneel, drank, schouder om op uit te huilen)
ze was slordig op msn en heeft 2 dagen later nog eens in detail
met meneer de vreemdganger door zitten spreken hoe het was etc. dat ie zo lekker kon zoenen enzo.
als het echt spontaan gebeurde, dan praat je er toch niet zo over.
dan is het toch zo van ohjee spijt, niet meer doen, klote, foutje.
en niet zoals ik het gelezen heb.
er schijnen zelfs nog foto's van te zijn (gemaakt door collega's)
die zijn dus precies gemaakt op het ''spontane'' moment.??
en is er dan geen 1 collega die zoiets had van HEEY dit kan niet!
je hebt nog een man thuis!, je bent nog steeds getrouwd!!
als ik haar vraag of ze iets samen willen dan krijg ik een nee.
(dit wil ik graag geloven)
ook bij hem zou het niet zo zijn, maar smsjes spreken dit tegen.
als hij smsd ik wil je zoenen, e.d. dat wil hij toch of zie ik het verkeerd.
waarom verteld ze het niet eerlijk???
we gaan al scheiden, hoeveel erger kan het worden??
ik heb mijn vrouw al betrapt op zoenen (wat volgens haarzelf een foutje was, emotioneel, drank, schouder om op uit te huilen)
ze was slordig op msn en heeft 2 dagen later nog eens in detail
met meneer de vreemdganger door zitten spreken hoe het was etc. dat ie zo lekker kon zoenen enzo.
als het echt spontaan gebeurde, dan praat je er toch niet zo over.
dan is het toch zo van ohjee spijt, niet meer doen, klote, foutje.
en niet zoals ik het gelezen heb.
er schijnen zelfs nog foto's van te zijn (gemaakt door collega's)
die zijn dus precies gemaakt op het ''spontane'' moment.??
en is er dan geen 1 collega die zoiets had van HEEY dit kan niet!
je hebt nog een man thuis!, je bent nog steeds getrouwd!!
als ik haar vraag of ze iets samen willen dan krijg ik een nee.
(dit wil ik graag geloven)
ook bij hem zou het niet zo zijn, maar smsjes spreken dit tegen.
als hij smsd ik wil je zoenen, e.d. dat wil hij toch of zie ik het verkeerd.
waarom verteld ze het niet eerlijk???
we gaan al scheiden, hoeveel erger kan het worden??
zondag 13 april 2008 om 05:12
er zijn zoveel mogelijkheden in het hele verhaal.
mijn vrouw zal waarschijnlijk nooit verhaal doen hier, want ze heeft genoeg aan de mensen om zich heen en heeft geen zin om op een forum haar persoonlijke dingen te vertellen/voor te leggen.
in de afgelopen weken is er zoveel veranderd wat de werkelijke
reden zou kunnen zijn voor onze scheiding.
maar tot op de dag van vandaag weten we het beide nog steeds niet.
er is nog niet 1 duidelijke aanwijsbare reden geweest die heeft bijgedragen tot onze scheiding.
ik kan alleen maar raden, en waarschijnlijk vinden we het ook nooit meer uit. (wat jammer is)
gewoon de liefde weg?, zelf met innerlijke problemen zitten? die misschien weer op de relatie slaan? een ander?
ik vind het een indrukwekkend verhaal van feliciaatje.
maar tegelijk confronterend, stel het zou in die hoek zitten dan heb ik actief meegeholpen onze relatie kapot te maken terwijl ik het zelf niet eens door heb gehad.
dat zou toch een ondraaglijk probleem zijn!!
dat IK er mede voor heb gezorgd dat we gaan scheiden!
phew!
face2: feit: ze heeft gezoend met een collega, er zijn foto's van gemaakt, er is over gesproken op msn, ze heeft opgebiecht.
zegt zelf niks te willen, en zegt zelf ook dat hij niks wil.
verder gaat het in mijn hoofd! het zou kunnen dat ze wat hebben/willen maar zou ook net zo goed niet zo kunnen zijn
(al wijzen andere aanwijzingen daar niet op)
dus of die collega heeft meegeholpen aan de ondergang van de relatie weet ik niet, maar zou kunnen.
hij zou al vanaf het begin af aan in de picture kunnen zijn geweest, en kan ook pas zijn gebeurd nadat wij hebben besloten om te stoppen met de relatie. dat weet ik dus ook niet. het kan zijn dat ze NU met hem verder wil of al met hem bezig was maanden geleden, het kan ook zijn dat ze niet met hem verder wil, er zijn zoveel mogelijkheden en we zullen nooit weten wat er nu werkelijk speelde.
dus verder gaan... ''alleen''
weltrusten!
mijn vrouw zal waarschijnlijk nooit verhaal doen hier, want ze heeft genoeg aan de mensen om zich heen en heeft geen zin om op een forum haar persoonlijke dingen te vertellen/voor te leggen.
in de afgelopen weken is er zoveel veranderd wat de werkelijke
reden zou kunnen zijn voor onze scheiding.
maar tot op de dag van vandaag weten we het beide nog steeds niet.
er is nog niet 1 duidelijke aanwijsbare reden geweest die heeft bijgedragen tot onze scheiding.
ik kan alleen maar raden, en waarschijnlijk vinden we het ook nooit meer uit. (wat jammer is)
gewoon de liefde weg?, zelf met innerlijke problemen zitten? die misschien weer op de relatie slaan? een ander?
maar tegelijk confronterend, stel het zou in die hoek zitten dan heb ik actief meegeholpen onze relatie kapot te maken terwijl ik het zelf niet eens door heb gehad.
phew!
face2: feit: ze heeft gezoend met een collega, er zijn foto's van gemaakt, er is over gesproken op msn, ze heeft opgebiecht.
zegt zelf niks te willen, en zegt zelf ook dat hij niks wil.
verder gaat het in mijn hoofd! het zou kunnen dat ze wat hebben/willen maar zou ook net zo goed niet zo kunnen zijn
(al wijzen andere aanwijzingen daar niet op)
dus of die collega heeft meegeholpen aan de ondergang van de relatie weet ik niet, maar zou kunnen.
hij zou al vanaf het begin af aan in de picture kunnen zijn geweest, en kan ook pas zijn gebeurd nadat wij hebben besloten om te stoppen met de relatie. dat weet ik dus ook niet. het kan zijn dat ze NU met hem verder wil of al met hem bezig was maanden geleden, het kan ook zijn dat ze niet met hem verder wil, er zijn zoveel mogelijkheden en we zullen nooit weten wat er nu werkelijk speelde.
weltrusten!
zondag 13 april 2008 om 09:18
quote:vivaman schreef op 13 april 2008 @ 05:12:
phew!
weltrusten!Vivaman ik begrijp je vragen,welke geen antwoord zullen krijgen.
Ik denk dat Feliciaatje het mooi verwoord heeft.Ik doelde ook daarop,lukt me alleen niet het zo verwoorden.
Jullie hebben een realtie gehad waarvan jullie dachten dat dat wel okee was.Onderhuids ontstond er bij je vrouw een en ander.Jij vroeg nooit naar iets want het zat wel goed.Toch ook al zit/zat het goed het is altijd goed je relatie te up-daten.Gaat het echt wel goed zo je denkt?Blijkbaar niet gezien jullie relatie.Iets heeft haar ervan weerhouden het te bespreken met jou.Nu zeg jij dat dat zou kunnen en je dat een ondraaglijk probleem geeft.Je kan ook denken okee het liep niet zo jij dacht.En zijn jullie toch niet de rupsjes op de tak die jij meende te zijn.Ik dnek dat er meer achter schuilt dat jij dat graag zo zag en je vrouw zich meer en meer verwijderde van jou zonder dat jij dat in de gaten had.
Soms denk je bij elkaar te passen en is dta helemaal niet zo.Juist omdat het zo goed lijkt.
Heb jij je ooit verdiept in haar?In wie ze werkelijk is?Ik denk het eerlijk gezegt niet.Wrsch. is daardoor een kloof/belemmering ontstaan bij haar om jou bij haar innerlijke verandering te betrekken.Jij gaf haar de ruimte maar heb je werkelijk haar gevraagd in al die tijd hoe het met haar ging,wat er in haar omging?Al zou je dat gedaan hebben vrees ik dat het al té laat was.
Dus ja verder gaan nu, alleen.
phew!
weltrusten!Vivaman ik begrijp je vragen,welke geen antwoord zullen krijgen.
Ik denk dat Feliciaatje het mooi verwoord heeft.Ik doelde ook daarop,lukt me alleen niet het zo verwoorden.
Jullie hebben een realtie gehad waarvan jullie dachten dat dat wel okee was.Onderhuids ontstond er bij je vrouw een en ander.Jij vroeg nooit naar iets want het zat wel goed.Toch ook al zit/zat het goed het is altijd goed je relatie te up-daten.Gaat het echt wel goed zo je denkt?Blijkbaar niet gezien jullie relatie.Iets heeft haar ervan weerhouden het te bespreken met jou.Nu zeg jij dat dat zou kunnen en je dat een ondraaglijk probleem geeft.Je kan ook denken okee het liep niet zo jij dacht.En zijn jullie toch niet de rupsjes op de tak die jij meende te zijn.Ik dnek dat er meer achter schuilt dat jij dat graag zo zag en je vrouw zich meer en meer verwijderde van jou zonder dat jij dat in de gaten had.
Soms denk je bij elkaar te passen en is dta helemaal niet zo.Juist omdat het zo goed lijkt.
Heb jij je ooit verdiept in haar?In wie ze werkelijk is?Ik denk het eerlijk gezegt niet.Wrsch. is daardoor een kloof/belemmering ontstaan bij haar om jou bij haar innerlijke verandering te betrekken.Jij gaf haar de ruimte maar heb je werkelijk haar gevraagd in al die tijd hoe het met haar ging,wat er in haar omging?Al zou je dat gedaan hebben vrees ik dat het al té laat was.
Dus ja verder gaan nu, alleen.
zondag 13 april 2008 om 09:24
Nog iets,zou het dat zijn>
Je hebt niet actief mee geholpen de relatie kapot te maken.
Het is niet kapot,dat maak jij er nu van met al je (begrijpelijke?)hersenspinsels.
Jullie zijn bewust?onbewust?niet met elkaar meegegroeit.Jij was tevreden zij voerde onderwijl ene innerlijke strijd mss. en was daar al zover in dat ze jou daar niet in kon betrekken meer.
Een vrouw is daar vaak al een stuk verder in dan de man ooit heeft kunnen bedenken.
Je hebt niet actief mee geholpen de relatie kapot te maken.
Het is niet kapot,dat maak jij er nu van met al je (begrijpelijke?)hersenspinsels.
Jullie zijn bewust?onbewust?niet met elkaar meegegroeit.Jij was tevreden zij voerde onderwijl ene innerlijke strijd mss. en was daar al zover in dat ze jou daar niet in kon betrekken meer.
Een vrouw is daar vaak al een stuk verder in dan de man ooit heeft kunnen bedenken.
dinsdag 22 april 2008 om 10:53
zo alweer een tijdje geleden sinds ik hier geschreven heb.
ik ga op vakantie! 4 mei naar rhodos!
lekker genieten van de zon en zee.
verder praktische dingen doorgenomen en op papier gezet.
(inboedel verdeling, verkoop auto, financien, co-ouderschapsplan doorgenomen hoe we dat gaan regelen, baas op de hoogte gesteld van het feit dat ik 3 dagen vrij wil)
en donderdag een afspraak bij de bank.
om te kijken hoe het in zijn werk gaat met het uitkopen van mijn (ex) vrouw. en anders nog naar andere hypotheek verstrekkers als de bank moeilijk gaat doen.
dus er zit een beetje schot in de zaak met het afhandelen.
weet niet wat ik nog meer over het hoofd zie maar volgens mij
kunnen we na donderdag (als er meer duidelijkheid over het huis is) de procedure in werking zetten.
en verder zal ik straks ook eens een limiet moeten gaan stellen aan haar verblijf hier.. kan natuurlijk niet nog maaaaanden hier blijven.
ik heb 14 july vakantie dus wil eigenlijk wel dat ze vanaf 1 july
OF een huis heeft OF dan weg gaat (dan maar naar haar ouders) dan heeft ze nog ruim 2 maand om een woning te vinden.
verder zijn er wel rare dingen aan de gang.
ze heeft na 2x therapie al opgezegd!!
ze ging erheen omdat ze met zichzelf in de knoop lag en wou daarom niet naar relatie therapie omdat ze dit voor haarzelf wilde doen.
de 1x keer was fantastisch! betekende zoveel voor haar.
de 2x heeft die begeleider haar geholpen met het op papier zetten van praktische dingen wat betreft de scheiding.
en nu zegt ze dat ze er niet meer heen gaat. ja als ze weer met een probleem zit mag ze weer komen.
dus het overhoop liggen met jezelf??? opgelost na 1x??
of was het een verzinsel?? geen idee...
verder meneer de vreemdganger is nog steeds in de picture.
ze belt nog met hem (gisteravond in bed op zolder was ze nog aan de telefoon, onder een kussen zodat niemand het hoort)
en verder wijzen kleine ''foutjes'' er alweer op dat ze gewoon met hem bezig is.
moet ze ook doen!! ik wil haar alleen wel uit huis! uit mijn leven!!
want zo word ik nog steeds geconfronteerd, hoop dat het allemaal snel geregeld is. vraag me echt af of ze over een half jaar dan met hem is! dan is ze toch echt het liegebeestje wat ik nooit achter haar gezocht had!
alle omstandigheden lijken te wijzen op een ''verliefdheid''
op een ander.
haar gevoel voor mij, in de knoop met zichzelf, dacht ze dat dan?
zocht ze een andere reden voor haar gevoel/gedrag dan het verliefd kunnen zijn/worden op een ander?
of is het inderdaad nu pas aan het groeien na onze break.
toch weer wat frustraties.... maargoed. de andere dingen
moeten geregeld worden en hoop dat ik in het huis kan blijven wonen dan ga ik lekker meubels kopen, verven en door met mijn eigen leven...
doei!
ik ga op vakantie! 4 mei naar rhodos!
lekker genieten van de zon en zee.
verder praktische dingen doorgenomen en op papier gezet.
(inboedel verdeling, verkoop auto, financien, co-ouderschapsplan doorgenomen hoe we dat gaan regelen, baas op de hoogte gesteld van het feit dat ik 3 dagen vrij wil)
en donderdag een afspraak bij de bank.
om te kijken hoe het in zijn werk gaat met het uitkopen van mijn (ex) vrouw. en anders nog naar andere hypotheek verstrekkers als de bank moeilijk gaat doen.
dus er zit een beetje schot in de zaak met het afhandelen.
weet niet wat ik nog meer over het hoofd zie maar volgens mij
kunnen we na donderdag (als er meer duidelijkheid over het huis is) de procedure in werking zetten.
en verder zal ik straks ook eens een limiet moeten gaan stellen aan haar verblijf hier.. kan natuurlijk niet nog maaaaanden hier blijven.
ik heb 14 july vakantie dus wil eigenlijk wel dat ze vanaf 1 july
OF een huis heeft OF dan weg gaat (dan maar naar haar ouders) dan heeft ze nog ruim 2 maand om een woning te vinden.
verder zijn er wel rare dingen aan de gang.
ze heeft na 2x therapie al opgezegd!!
ze ging erheen omdat ze met zichzelf in de knoop lag en wou daarom niet naar relatie therapie omdat ze dit voor haarzelf wilde doen.
de 1x keer was fantastisch! betekende zoveel voor haar.
de 2x heeft die begeleider haar geholpen met het op papier zetten van praktische dingen wat betreft de scheiding.
en nu zegt ze dat ze er niet meer heen gaat. ja als ze weer met een probleem zit mag ze weer komen.
dus het overhoop liggen met jezelf??? opgelost na 1x??
of was het een verzinsel?? geen idee...
verder meneer de vreemdganger is nog steeds in de picture.
ze belt nog met hem (gisteravond in bed op zolder was ze nog aan de telefoon, onder een kussen zodat niemand het hoort)
en verder wijzen kleine ''foutjes'' er alweer op dat ze gewoon met hem bezig is.
moet ze ook doen!! ik wil haar alleen wel uit huis! uit mijn leven!!
want zo word ik nog steeds geconfronteerd, hoop dat het allemaal snel geregeld is. vraag me echt af of ze over een half jaar dan met hem is! dan is ze toch echt het liegebeestje wat ik nooit achter haar gezocht had!
alle omstandigheden lijken te wijzen op een ''verliefdheid''
op een ander.
haar gevoel voor mij, in de knoop met zichzelf, dacht ze dat dan?
zocht ze een andere reden voor haar gevoel/gedrag dan het verliefd kunnen zijn/worden op een ander?
of is het inderdaad nu pas aan het groeien na onze break.
toch weer wat frustraties.... maargoed. de andere dingen
moeten geregeld worden en hoop dat ik in het huis kan blijven wonen dan ga ik lekker meubels kopen, verven en door met mijn eigen leven...
doei!
woensdag 23 april 2008 om 21:08
Ze weet zelf ook wel dat ze niet netjes bezig is en je al langer heeft voorgelogen. Dit is niet van vandaag op gister. Hoe correcter jij blijft, des te vervelender is het voor haar. Trouwens goed dat je haar een limiet geeft, maar waarom kan ze niet bij meneer de collega intrekken?
Veel plezier op Rhodos, dat heb je wel verdient.
Veel plezier op Rhodos, dat heb je wel verdient.
woensdag 23 april 2008 om 23:01
quote:kreeft1 schreef op 23 april 2008 @ 21:08:
Ze weet zelf ook wel dat ze niet netjes bezig is en je al langer heeft voorgelogen. Dit is niet van vandaag op gister. Hoe correcter jij blijft, des te vervelender is het voor haar. Trouwens goed dat je haar een limiet geeft, maar waarom kan ze niet bij meneer de collega intrekken?
Veel plezier op Rhodos, dat heb je wel verdient.waarschijnlijk omdat meneer de collega 5 jaar jonger is en nog bij zijn moeder thuis woont..
Veel plezier op Rhodos, dat heb je wel verdient.waarschijnlijk omdat meneer de collega 5 jaar jonger is en nog bij zijn moeder thuis woont..
donderdag 24 april 2008 om 17:39
haha... nou dat verklaard vast ook een hoop. Zou me niet te druk maken dat ze met hem gaat eindigen vivaman. Vast alleen een fling.
Maarrr veel plezier op vakantie. even uitwaaien en tot jezelf komen buiten je situatie lijkt me lekker, en wie weet ook zinvol voor jezelf. Veel plezier!
Hoop dat het snel wat beter met je gaat.
Maarrr veel plezier op vakantie. even uitwaaien en tot jezelf komen buiten je situatie lijkt me lekker, en wie weet ook zinvol voor jezelf. Veel plezier!
Hoop dat het snel wat beter met je gaat.
donderdag 24 april 2008 om 18:43
quote:vivaman schreef op 23 april 2008 @ 23:01:
[...]
waarschijnlijk omdat meneer de collega 5 jaar jonger is en nog bij zijn moeder thuis woont..
Ik lig in een deuk hier! Sorry hoor Vivaman maar het lijkt wel een slechte soap...
Die knul is niks gewend zo bij moeders het huis uit bij wijze van, heeft ze dadelijk 2 kinderen ipv 1...
Eens kijken hoe leuk ze dat vind als de roze wolk oplost...
[...]
waarschijnlijk omdat meneer de collega 5 jaar jonger is en nog bij zijn moeder thuis woont..
Ik lig in een deuk hier! Sorry hoor Vivaman maar het lijkt wel een slechte soap...
Die knul is niks gewend zo bij moeders het huis uit bij wijze van, heeft ze dadelijk 2 kinderen ipv 1...
Eens kijken hoe leuk ze dat vind als de roze wolk oplost...