Opeens helemaal uit het niets afgewezen

26-01-2018 12:48 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik weet niet precies wat ik wil, even mijn verhaal kwijt en wellicht een blik hierop (en tips hoe hier mee om te gaan).

Sinds augustus ben (of nou ja was dus) ik aan het daten met een jongen. We hebben elkaar aardig wat keren gezien en het was steeds heel gezellig. Afgelopen zondag hebben we afgesproken en er leek niets aan de hand. Tot gister. Opeens stuurde hij dat hij niet meer wilde afspreken en iemand anders heeft ontmoet en wil kijken of dat kan worden. Ook zei hij opeens dat de afstand (half uurtje trein) een probleem was. Ik was eigenlijk helemaal verbaasd en wist niet goed hoe te reageren. Dacht eerst eigenlijk dat die een grapje maakte. Maar niet dus. Opeens was die ook heel afstandelijk en kortaf en hij ontvolgde me bijvoorbeeld meteen op instagram (dat viel me toevallig op). Deze acties zijn compleet anders met zondag. Toen zei hij onder andere de volgende dingen:
- Ik zou je heel graag vaker willen zien (nu zit er soms wat meer tijd tussen omdat we niet makkelijk even langs gaan door afstand)
- Ik vind het heel fijn bij je te zijn
- alleen voor jou neem ik de trein van xx naar xx
- 'im into you'
- hij suggereerde het eerste weeken van februari voor de volgende dat
- eigenlijk valt de afstand wel mee
- elke keer als we elkaar weer zien is het heel leuk

In een vlaag heb ik best emotioneel gereageerd, of nou ja meer dat ik het niet snap waarom die dan een week geleden nog zo aardig deed enzo.
Echt een antwoord krijg ik niet en op mijn bericht dat ik het in ieder geval leuk vond hem te leren kennen en dat ik niet snap waarom we opeens moeten doen alsof we elkaar niet kennen heb ik geen reactie gekregen.

Het punt is dat ik nooit zo lang me iemand heb gedate en dat wist hij, dat ik in het verleden heel gekwetst ben en daar hebben we het al veel eerder over gehad. Hij wist dat ik nooit zo (lang) intiem ben geweest met iemand als met hem. We hebben het nooit in zoveel woorden over exclusiviteit gehad, maar hij nodigde me uit voor verjaardag van zijn beste vrienden etc. Er waren geen signalen om aan te nemen dat hij niet serieus was in zijn omgang. Wat me het meeste pijn doet is dat hij alleen maar kortaf een appje stuurt. Na 8 maanden contact , 5 maanden daten en intimiteit (niet vijf maanden maar een tijdje) en zondag allemaal lieve dingen zeggen kun je toch op zijn minst bellen of het face to face zeggen? Ik voel me nu net grof vuil.

Ik ben eigenlijk vrij boos, voel me enorm stom en verdrietig. Ik weet even niet hoe hier mee om te gaan..
anoniem_363341 wijzigde dit bericht op 29-01-2018 10:00
17.53% gewijzigd
He bah niet leuk. En een lullige manier van uit elkaar gaan.
Goed van je dat je je punt naar hem duidelijk hebt gemaakt.
Maar je wil toch ook niet meer contact met een jongen die jou gelijk van insta afgooit? Lik je wonden, ga weer leuke dingen doen met andere mensen en krabbel weer overeind.
Only dead fish go with the flow
Dreamglasses schreef:
27-01-2018 09:05
He bah niet leuk. En een lullige manier van uit elkaar gaan.
Goed van je dat je je punt naar hem duidelijk hebt gemaakt.
Maar je wil toch ook niet meer contact met een jongen die jou gelijk van insta afgooit? Lik je wonden, ga weer leuke dingen doen met andere mensen en krabbel weer overeind.
Bedankt voor je reactie! Je hebt gelijkt dat wil ik ook niet, het is nu alleen nog vers dus kan dat nog niet zo zien. Komt inderdaad wel weer. Liefdesvrdriet noemen ze dat. Ik was nogal gek op hem en tja dat het dan via een appje gaat etc. doet me zeer.

Maar ik ga me inderdaad weer proberen te focussen op andere dingen :)
Aanvulling: Het punt is dat ik nooit zo lang me iemand heb gedate en dat wist hij, dat ik in het verleden nogal gekwetst ben en daar hebben we het al veel eerder over gehad. Hij wist dat ik nooit zo (lang) intiem ben geweest met iemand als met hem. We hebben het nooit in zoveel woorden over exclusiviteit gehad, maar hij nodigde me uit voor verjaardag van zijn beste vrienden etc. Er waren geen signalen om aan te nemen dat hij niet serieus was in zijn omgang. Wat me het meeste pijn doet is dat hij alleen maar kortaf een appje stuurt. Na 8 maanden contact , 5 maanden daten en intimiteit (niet vijf maanden maar een tijdje) en zondag allemaal lieve dingen zeggen kun je toch op zijn minst bellen of het face to face zeggen? Ik voel me nu net grof vuil.
Wat naar voor je TO. Persoonlijk vind ik iets op deze manier eindigen via whatts ap echt te laf. Ik snap dat je je gekwetst voelt. :hug:
Dat is inderdaad niet leuk en een lullige manier van uit elkaar gaan. Mensen die niet eens het fatsoen hebben na zo een tijd even te bellen, zijn jou echt niet waard. Hij gaat duidelijk confrontatie uit de weg en laat jou met zo een gevoel achter.

Maar echt geloof me, zulke mensen ben je liever kwijt dan rijk. Dat zul je nu nog niet zien, maar het zal slijten en dan ben je blij dat die uit je leven is.
My life, my way
Wat vervelend dat het via een appje is gegaan TO. Wees boos, jank een potje, gooi het er uit, maar daarna kun je helaas niks aan de situatie veranderen dat het wel is zoals het is gebeurd. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven