(Open) relatie na scheiding

01-05-2023 17:58 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo iedereen,

Ik ben hier al langer actief maar heb voor dit onderwerp een nieuwe naam aangemaakt. Graag hoor ik jullie ervaringen en mening over het volgende.

Na een lange relatie ben ik sinds een jaar gescheiden. Ik heb mijn leven prima op orde en ben wel weer toe aan wat nieuwe ervaringen met mannen. Maar voorlopig hoeft dat niet meer in een vaste relatie. Ik wil de vrijheid hebben om daarin zelf te kunnen ontdekken wat ik wil zonder mij vast te leggen. Online zijn er tal van mogelijkheden maar waar kan dit op een goede manier? Tinder is geen optie aangezien mijn halve omgeving daar wel eens te vinden is (ook voor de lol) en ik dit discreet wil doen. Ik hoorde dat op second love ook mensen zitten die bewust singele zijn of met open relaties. En sdc lijkt mij wat te heftig. Een gewone datingsite lijkt meer gericht op vaste relaties. Natuurlijk is er nog de kroeg maar het is lastig vrienden te vinden die daar continu heen willen (iedereen heeft een druk leven en we zijn geen 20 meer). En daarnaast wil ik dan ook een gezellige tijd hebben met vrienden ipv alleen maar actief op zoek te gaan.

Wat zijn de ervaringen van anderen mbt seks en relaties na een scheiding of andere langdurige relatie?

En op welke sites kan ik dit veilig en discreet doen?
ik heb in het verleden wel eens contacten gehad via Feeld.
Waarom moet het discreet?
..
anoniem_64c7888242a27 wijzigde dit bericht op 30-07-2023 18:13
98.41% gewijzigd
Tinder is geen optie aangezien mijn halve omgeving daar wel eens te vinden is (ook voor de lol) en ik dit discreet wil doen.
Als je omgeving daar wel lol mag maken waarom jij dan niet?

Ik zette mijn apps overigens uit rondom werk.
En dan nog kan iemand je tegenkomen omdat zij daar ook zitten. Tja zij zitten daar ook….. dus…..
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Ondeugend daten of Nova mora. In principe is het vooral seks gericht. Maar ik heb er, al jaren, een paar mannen ontmoet. Waar ik naast de seks ook andere dingen mee doe. Wandelen, lunchen, terassje.

Ben in mijn profiel tekst wel heel duidelijk. Dat ik geen gebonden man wil, welke leeftijd, dat ik naast seks ook ander dingen wil ondernemen.

Het is even geduld hebben en goed filteren. Maar ik heb er dus goede en leuke ervaringen mee.

Oh, qua discreet. Ik gebruik een andere naam en heb geen herkenbare foto's. Die gegevens komen wel tijdens een chat en als het goed voelt. Je kan het zo discreet maken als je wil. Maar aan de andere kant, waarom zou je. Je bent ook een mens van vlees en bloed. Denk niet echt dat mensen je daarop gaan veroordelen ofzo, dat je op een site zit voor je eigen plezier. Mochten ze dat wel doen, niet jou probleem toch?!

En, ik ben ook duidelijk dat ik geen vaste relatie wil en meerdere mannen zie.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Tinder is zo groot en algemeen dat heel veel mensen erop zitten alleen ter vermaak of als gluuraccount om bekenden op te zoeken. Als iemand op een site zit met echte intenties en je komt elkaar tegen zou dat geen probleem hoeven zijn.

Daarnaast wil ik eerst zelf onderzoeken wat bij mij past. Zonder inmenging van bekenden of de omgeving.
Op o.a. Tinder zijn veel mannen die ook uit een lange relatie komen en geen trek hebben in serieus daten. Handig van Tinder is dat je je intentie kunt aangeven, dus 'op zoek naar: ik weet het nog niet', 'op zoek naar: alleen plezier', tot 'serieuze relatie'.
Er zijn veel mannen die gewoon een beetje vrijblijvend seks willen hebben en als je enige ervaring krijgt in swipen en profielen lezen onderscheid je kaf van koren en kun je erg leuke vrijblijvende (seks)matches opdoen.
Je kan tinder gewoon toegang geven tot je contacten en op die manier je profiel afschermen voor al je bekenden.
Niet herkenbaar op Tinder staan is een prima mogelijkheid. Tinder is de grootste vijver.
Op Secondlove heb ik indertijd als net gescheiden man leuke contacten opgedaan. Vaak met net gescheiden vrouwen of vrouwen in een open relatie inderdaad.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven