Oprechte interesse
maandag 18 juli 2011 om 20:55
Hoihoi! Ik zit me al een tijdje iets af te vragen. Mijn vriend vertelde een keer een verhaal tegen mij, en ik toonde eventjes geen interesse. Toen begon ik daar over na te denken. Wat is interesse nou eigenlijk? En wanneer toon je oprecht interesse in je vriend? Is dat iets wat uit jezelf komt? Of is dat iets waar je aan moet werken?
Ik ben benieuwd naar jullie mening!
Ik ben benieuwd naar jullie mening!
maandag 18 juli 2011 om 21:00
Als het goed is komt dat uit jezelf en ben je gewoon oprecht geinteresseerd in wat je partner jou te vertellen heeft.
Tuurlijk kan het eens zijn dat je niet geinteresseerd bent, omdat je even ergens anders mee bezig bent of omdat het onderwerp je echt niet interesseert. Maar in de basis is nieuwsgierigheid naar ke partners mening, interesses en belevenissen volgens mij toch wel een basisvoorwaarde voor een goede relatie.
Tuurlijk kan het eens zijn dat je niet geinteresseerd bent, omdat je even ergens anders mee bezig bent of omdat het onderwerp je echt niet interesseert. Maar in de basis is nieuwsgierigheid naar ke partners mening, interesses en belevenissen volgens mij toch wel een basisvoorwaarde voor een goede relatie.
maandag 18 juli 2011 om 21:12
maandag 18 juli 2011 om 23:40
Soms kan het je inderdaad geen fuck schelen waar je partner het over heeft omdat het je niet interesseert of omdat je favoriete programma over 2 minuten gaat beginnen, maar omdat hij er zo enthausiast over verteld doe je net alsof jij op het puntje van je stoel zit en hang je aan zijn lippen. Waarom, omdat je van hem houd.
dinsdag 19 juli 2011 om 08:46
dinsdag 19 juli 2011 om 09:32
OOOOow ik kan mijn oren volledig afsluiten en automatisch op het juiste moment ja knikken en hummen en gewoon tv blijven volgen..
Ik heb geen partner, maar wel veel vriendinnen die ratelen.. en dan zwak ik nog wel eens af richting de tv. En ze hebben nog steeds het idee dat ik alles met interesse aanhoor.. gnagna...
Ik heb geen partner, maar wel veel vriendinnen die ratelen.. en dan zwak ik nog wel eens af richting de tv. En ze hebben nog steeds het idee dat ik alles met interesse aanhoor.. gnagna...