Originele dates
zondag 18 april 2010 om 20:15
Hoi allemaal,
ik ben momenteel aan het 'daten' met een jongen en we hebben besloten om persoonlijke redenen om het erg rustig aan te doen. Nu willen we leuke dates gaan hebben, waar we heerlijk op ons gemak kunnen zijn. Hij weet dat er een aantal dingen spelen met mijn verleden waardoor ik het moeilijk vind om mijzelf bloot te geven en vertrouwen te geven aan een jongen. Hij reageert hier heel attent en lief op...Momenteel ben ik ziek, en hij belt iedere dag even hoe het gaat...
Wat zouden jullie gaan doen op een date? Ik zal zeggen, vul maar aan
- Bioscoop
- Terrasje pakken
- Strand, met bijv. vliegeren
- etc...
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en wanneer jullie duidelijk elkaar vertellen dat je voor elkaar wilt gaan. Welke dates zijn leuk?
ik ben momenteel aan het 'daten' met een jongen en we hebben besloten om persoonlijke redenen om het erg rustig aan te doen. Nu willen we leuke dates gaan hebben, waar we heerlijk op ons gemak kunnen zijn. Hij weet dat er een aantal dingen spelen met mijn verleden waardoor ik het moeilijk vind om mijzelf bloot te geven en vertrouwen te geven aan een jongen. Hij reageert hier heel attent en lief op...Momenteel ben ik ziek, en hij belt iedere dag even hoe het gaat...
Wat zouden jullie gaan doen op een date? Ik zal zeggen, vul maar aan
- Bioscoop
- Terrasje pakken
- Strand, met bijv. vliegeren
- etc...
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en wanneer jullie duidelijk elkaar vertellen dat je voor elkaar wilt gaan. Welke dates zijn leuk?
zondag 18 april 2010 om 20:24
Haaitie
Weurksjop
..... zucht..........
Je topictitel doet vermoeden dat je iets origineels zoekt, maar je eigen ideeën zijn ; bios, terras en strand ; is dat vandaag de dag weer origineel dan?
Ik heb geen idee wat tegenwoordig onder originele dates wordt verstaan, maar de dingen die ik zo even snel bedenken kan zijn;
museum
vreemde stad bezoeken
theater
zwembad
midgetgolf
bowlen
karten
uit eten
festival
rondvaart
waterfietsen
kanovaren
paardrijden
boswandeling
wandeling over de hei
stadswandeling
fietsen in bos, over hei....
darten in de kroeg
Weurksjop
..... zucht..........
Je topictitel doet vermoeden dat je iets origineels zoekt, maar je eigen ideeën zijn ; bios, terras en strand ; is dat vandaag de dag weer origineel dan?
Ik heb geen idee wat tegenwoordig onder originele dates wordt verstaan, maar de dingen die ik zo even snel bedenken kan zijn;
museum
vreemde stad bezoeken
theater
zwembad
midgetgolf
bowlen
karten
uit eten
festival
rondvaart
waterfietsen
kanovaren
paardrijden
boswandeling
wandeling over de hei
stadswandeling
fietsen in bos, over hei....
darten in de kroeg
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 18 april 2010 om 20:42
@Blijfgewoonbianca, ik had niet al te originele ideeën, daarom vraag ik het ook in een forum! Ik vind de vreemde stad bezoeken wel heel erg leuk Die neem ik zeker mee...
@ Patricia1987, raften lijkt me erg leuk om te doen, alleen helaas kan ik nooit meer water in mijn oren krijgen, dus deze super leuke originele date valt helaas af...
@ Patricia1987, raften lijkt me erg leuk om te doen, alleen helaas kan ik nooit meer water in mijn oren krijgen, dus deze super leuke originele date valt helaas af...
zondag 18 april 2010 om 20:47
Maar niet- origineel staat toch niet gelijk aan niet-leuk? Er zal wel een reden zijn waarom dingen niet orgineel zijn...... omdat de meeste mensen dat nou eenmaal leuk vinden, lijkt mij.
Ik kan best hele originele dingen gaan bedenken, maar de kans dat je die niet leuk vindt lijkt me een stuk groter ;
koeien knuffelen
paracutespringen
bungeejumpen
vliegtuig spotten
minder ludiek;
dierentuin
en de tip die iedereen altijd geeft maar die ik mensen zelden tot nooit zie doen; picknicken.
Ik kan best hele originele dingen gaan bedenken, maar de kans dat je die niet leuk vindt lijkt me een stuk groter ;
koeien knuffelen
paracutespringen
bungeejumpen
vliegtuig spotten
minder ludiek;
dierentuin
en de tip die iedereen altijd geeft maar die ik mensen zelden tot nooit zie doen; picknicken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 18 april 2010 om 21:59
Jahh picknicken! heb ik wel gedaan als eerste echte date, op het strand, met een goede fles wijn erbij, helemaal leuk! Samen vallende sterren kijken, samen naakt zwemmen, het was erg bijzonder en vooral erg relaxed. Leuke herinnering.
Samen koken is ook een goede, vind ik.
Samen kanovaren (met z'n tweeën in een boot, bedoel ik dan), gewoon op rustig niet spetterend water, mand met proviand mee. Overigens kun je oordoppen op maat laten maken (heb ik volgens mij al 20 jr geleden laten doen, werkt perfect)
Motorrijden (als 1 van de 2 het rijbewijs heeft)
Weekeindje kamperen
Op het strand de ondergaande zon bekijken
Nu niet echt de tijd, maar anders samen verkleed naar carnaval gaan
Samen koken is ook een goede, vind ik.
Samen kanovaren (met z'n tweeën in een boot, bedoel ik dan), gewoon op rustig niet spetterend water, mand met proviand mee. Overigens kun je oordoppen op maat laten maken (heb ik volgens mij al 20 jr geleden laten doen, werkt perfect)
Motorrijden (als 1 van de 2 het rijbewijs heeft)
Weekeindje kamperen
Op het strand de ondergaande zon bekijken
Nu niet echt de tijd, maar anders samen verkleed naar carnaval gaan
maandag 19 april 2010 om 00:14
@ Colalight, sauna op een van de eerste dates? Is dat niet heel snel om je zo blood te geven? Dansen lijkt me ook heel leuk en die waterfietsen hahaha...we zijn beide sportief, dus is misschien wel een goed idee 
@ Vlammetje1203, die eerste date klinkt erg goed! Ik heb hem al een beetje voorgesteld om binnenkort naar het strand te gaan...Lekker met z'n tweetjes, uitwaaien en genieten. Ik kan met nu al voorstellen dat het bijzonder en fijn is.
Samen koken, die staat ook al op de planning Ik zou vorige week vrijdag met hem samen koken, maar had die dag 7! uur in de trein in NL gezeten, twee seinstoringen...en toen had hij heel lief al alles ingekocht en gekookt.
Dat motorrijden lijkt me super, alleen hebben we beide geen rijbewijs voor de motor. Wel werk ik komend weekend bij de Superbike op het TT Circuit en denk er over na, dat ik via de organisatie een kaartje kan regelen...Hij is een sportfan en zeker ook een motorsportfan
Alleen is het niet te vroeg voor zo'n verrassing?
@ Vlammetje1203, die eerste date klinkt erg goed! Ik heb hem al een beetje voorgesteld om binnenkort naar het strand te gaan...Lekker met z'n tweetjes, uitwaaien en genieten. Ik kan met nu al voorstellen dat het bijzonder en fijn is.
Samen koken, die staat ook al op de planning Ik zou vorige week vrijdag met hem samen koken, maar had die dag 7! uur in de trein in NL gezeten, twee seinstoringen...en toen had hij heel lief al alles ingekocht en gekookt.
Dat motorrijden lijkt me super, alleen hebben we beide geen rijbewijs voor de motor. Wel werk ik komend weekend bij de Superbike op het TT Circuit en denk er over na, dat ik via de organisatie een kaartje kan regelen...Hij is een sportfan en zeker ook een motorsportfan
Alleen is het niet te vroeg voor zo'n verrassing?
zaterdag 5 juni 2010 om 19:58
Ben onlangs met een (internet-)date naar de Music Meeting in Nijmegen geweest (mijn idee). Dit omdat ik ontzettend van muziek hou en ik wist dat zij ook gek is op (wereld- en vage) muziek. Het plan was om een uur tot een paar uur te blijven. Uiteindelijk is het half twee 's nachts geworden. We hadden vroeg in de middag afgesproken. Dus het was, kort samengevat, een erg geslaagde date. Ik heb tijdens de dag een keer of 10 van haar gehoord hoe ontzettend leuk ze het heeft gevonden.
Binnenkort, als ze terug is van vakantie, volgt er wellicht een tweede date. Ik heb de bal bij haar gelegd en daar reageerde ze positief op: ze zou wat leuks gaan verzinnen. Afwachten of ze met iets komt en zo ja, wat dan
Binnenkort, als ze terug is van vakantie, volgt er wellicht een tweede date. Ik heb de bal bij haar gelegd en daar reageerde ze positief op: ze zou wat leuks gaan verzinnen. Afwachten of ze met iets komt en zo ja, wat dan
zaterdag 5 juni 2010 om 20:19
Misschien een droomtip voor volgend jaar, mochten jullie dan nog daten of ondertussen in een serieuze relatie naar elkaar gegroeid.....-> een vliegtrip naar Monaco streetraces. Heel decadent een jacht huren incl. champagne en kreeft en misschien personeel
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zaterdag 5 juni 2010 om 20:41
HA! I wish! Ik ga straks weer studeren (ben gisteren aangenomen voor een in-service opleidingstraject van 4 jaar) en heb dus geen cent om mijn mooie, kleine, ronde kontje te krabben. Laat staan heel decadent een jacht huren! Als ik daar al heen zou gaan (overigens best een tof idee
) dan zal dat zijn als werk-kracht om wat bij te verdienen
vrijdag 11 juni 2010 om 14:33
Ik vind dit een leuk topic.
Misschien heb je iets aan de site van er-op-uit van de NS.
Heb ik zelf wel eens gebruikt.
Nou ja, met deze lekkere zon is een picknic in een openbaar park (maar dan een heel eenvoudige) misschien wel leuk om te doen.Voorbeeld= uitjes in de frisse lucht.
Misschien heb je iets aan de site van er-op-uit van de NS.
Heb ik zelf wel eens gebruikt.
Nou ja, met deze lekkere zon is een picknic in een openbaar park (maar dan een heel eenvoudige) misschien wel leuk om te doen.Voorbeeld= uitjes in de frisse lucht.
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 11-06-2010 14:36
Reden: link toegevoegd
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
vrijdag 11 juni 2010 om 21:37