oud en nieuw

20-12-2009 18:49 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb even jullie advies nodig.

Ik ben net uitgenodigd door een kennis/vriend om oud en nieuw bij hem en zijn vriendin te vieren.

Nu is het zo dat ik een aantal jaren geleden een relatie heb gehad met die jongen. Deze relatie liep niet super en heb ik toendertijd ook verbroken. Er zijn dingen gebeurdt in de relatie waarvan ik naderhand niet kon begrijpen dat ik het toch uiteindelijk ruim 3 maanden heb volgehouden. En hij wilde me veranderen en dergelijk, wat natuurlijk nooit goed is. (Laten we het er maar op houden dat ik toen nog jong was, 20/21).

Maargoed heb wel nog na een tijd een vriendschap met hem proberen op te bouwen/gehouden.

Het is erg vreemd mijn relatie tot hem. Aan de ene kant vind ik hem helemaal niet leuk, aan de andere kant is er een soort van sexuele aantrekkingskracht en opzich is het wel een aardige jongen.

Ik ben nu aan het twijfelen of ik op de uitnodiging moet ingaan of niet. (Hij moet het nog aan zijn vriendin gaan vragen of zij er mee akkoord gaat.)

Wat zouden jullie doen in mijn geval?
Ligt er aan wie er nog meer komt, als al je andere vrienden ook komen dan is het misschien niet zo'n punt. Maar ik zou zelf echt niet met zijn drietjes op de bank gaan zitten wachten tot 12 uur, niet met zo'n relatie.
Niet gaan!

Laat die jongen los en gun hem zijn geluk met zijn vriendin. Wat moet jij er bij als vijfde wiel aan de wagen?

Grote kans dat zijn vriendin het niet goed vindt of er uiteindelijk tegen haar zin mee instemt.

Daarnaast werkt dat vriendschap opbouwen in de praktijk toch haast nooit.
Waarom zou je gaan?

Als ik het zo lees ga jij daar helemaal niet op je gemak zijn daar...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zou niet gaan.
Beetje raar dat hij het eerst aan jouw vraagt en het dan pas met zijn vriendin gaat overleggen, volgens mij is dat toch geen handige volgorde.

Zit jij te wachten op een avondje met ex en nieuwe vriendin?
quote:MMP schreef op 20 december 2009 @ 18:53:

Niet gaan!

Laat die jongen los en gun hem zijn geluk met zijn vriendin. Wat moet jij er bij als vijfde wiel aan de wagen?

Grote kans dat zijn vriendin het niet goed vindt of er uiteindelijk tegen haar zin mee instemt.

Daarnaast werkt dat vriendschap opbouwen in de praktijk toch haast nooit.

Begrijp me niet verkeerd.

Maar heb die jongen al lang los gelaten. Ik zou hem ook absoluut niet terug willen.

Haha, ik hoorde nu pas dat hij samenwoont met zijn vriendin.

En gun hem al het geluk in die relatie.
quote:Vl43inder schreef op 20 december 2009 @ 18:51:

Ligt er aan wie er nog meer komt, als al je andere vrienden ook komen dan is het misschien niet zo'n punt. Maar ik zou zelf echt niet met zijn drietjes op de bank gaan zitten wachten tot 12 uur, niet met zo'n relatie.Volgens mij is het inderdaad alleen de bedoeling met z'n drieën.
Nee joh. Ga lekker naar een ander feestje.
Ik zou niet gaan als je daar met zijn drietjes moet zitten. Misschien zou ik gaan als er een gezamelijk vriendengroepje zou komen en iemand mee kon nemen.

Maar ik denk niet dat ik zou gaan.
Ik zou als single geen oud en nieuw willen vieren met "alleen" maar een stelletje.
quote:Zamirah schreef op 20 december 2009 @ 19:00:

Nee joh. Ga lekker naar een ander feestje.

Heb tot nu toe nog geen andere uitnodigingen of mogelijkheden.

O, wacht nee klopt niet helemaal.

Met die jongen waar ik het in een ander topic over had. Die erg verliefd op me is.

Hij had me uitgenodigd mee te gaan naar een vriend.

Maar dat lijkt me ook niet zo'n verstandig idee.

Ik heb die jongen nu ook duidelijk gemaakt, dat op dit moment er van mijn kant geen relatie in zit.
Ik vind het wel heel apart dat je als jongen je ex uitnodigt en dat niet even bespreekt met je vriendin.

Ik zou zeker niet gaan.
quote:JustMe32 schreef op 20 december 2009 @ 19:00:

[...]

Volgens mij is het inderdaad alleen de bedoeling met z'n drieën.Niet gaan en zelf wel een paar leukerds uitnodigen.
Lijkt me een klassiek derde wiel aan de wagen scenario.

Heb ook wel eens een keer Oud op Nieuw bij een stel gevierd, maar beide waren ze goede vrienden van mij.

Dit klinkt als een ongemakkelijke avond!
Anders stel je voor om met z'n drieën naar een feestje te gaan? Ik zou daar ook niet thuis gaan zitten, lijkt me niet leuk.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Bedankt voor jullie adviezen.

Het lijkt me wel duidelijk.

Ik volg jullie adviezen op en ga niet.

En ga proberen andere plannen te maken.
Raar verhaal, niet gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ow was al duidelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:JustMe32 schreef op 20 december 2009 @ 19:14:

Bedankt voor jullie adviezen.

Het lijkt me wel duidelijk.

Ik volg jullie adviezen op en ga niet.

En ga proberen andere plannen te maken.Heel verstandig! Succes met zoeken naar iets anders
Misschien hoopt hij dat het uitdraait op een trio.
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 20 december 2009 @ 20:42:

Misschien hoopt hij dat het uitdraait op een trio.

Dat zou me bij hem nog niet eens verbazen inderdaad.

Nou ja als het een mooi meisje is, misschien, haha..

uhm..tja...nee dus...ga er maar niet naar toe.
Dat is raar, met zijn drieën. Lijkt me ongemakkelijk en er is vast wel wat leukers te verzinnen die avond.

Niet gaan dus.

Zijn ze op een trio uit ofzo? Sorry, maar het klinkt zo raar. Ik zou het gek vinden als ik samen met mijn man zou zijn en dan 1 ander persoon zou uitnodigen.
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 20 december 2009 @ 20:42:

Misschien hoopt hij dat het uitdraait op een trio.Oh ha! Had pagina 2 nog niet gelezen! Mosterd dus
Haha....

nouja...Hij zie het plan was om te gaan gourmetten, wii spelletjes en wat tv kijken....

Maar ik vond het ook raar inderdaad...

* Is nu druk bezig met andere leuke ideeen te verzinnen om te gaan doen, alleen zitten is toch echt geen optie *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven