'' Oude bekende ''

05-12-2017 22:35 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik wilde even iets kwijt, en hoor graag jullie mening/tips.

Bijna 4 jaar geleden heb ik een man ontmoet waar ik een klik mee had.
Omdat ik toen een relatie had, werd het niet meer dan een vriendschap. De laatste keer dat we elkaar zagen was 2 jaar geleden. Toen hebben we samen wat gedronken. Daarna vertelde hij me dat hij me echt leuk vindt en nog wel contact wil houden maar omdat een relatie niet mogelijk is hij liever niet meer afspreekt. Ook zei hij dat omdat hij niet echt dichtbij woont, een drukke baan en een kind heeft, ik meer dan 8 jaar jonger ben (ik was 22 hij 31)en omdat ik periodes met straatvrees had een relatie waarschijnlijk niet zou gaan werken. Ik vond dit toen niet leuk om te horen en heb in mijn teleurgestelde bui zijn nummer verwijderd. Achteraf snapte ik zijn redenen natuurlijk wel. Daarna viel ook nog eens mijn telefoon kapot dus moest ik een nieuwe. Aangezien hij verder geen social media heeft, hebben we dus 2 jaar geen contact gehad.

Deze zomer vond ik zijn nummer toevallig weer in een hele oude mail. Ik heb hem toen een bericht gestuurd. Hij was verbaasd maar wel aangenaam verrast. Hij was erg benieuwd hoe het met me ging, en we hadden gelijk weer diezelfde klik. Ik vond hem altijd al leuk, intelligent en anders hij ging altijd met respect met mij om en had altijd interesse in mij als persoon. Hij ging vaak niet eens in op seksueel getinte opmerkingen van mij. Dat was nu weer precies zo.

Na een paar weken kletsen hebben we uitgesproken dat we elkaar nog steeds leuk vinden. Ik vroeg hem of hij het leuk vond om nog eens af te spreken.
Afgelopen weekend heeft hij er dus alles aan gedaan om tijd voor me te maken en heeft hij na een lange dag werken meer dan 2 uur gereisd om bij mij te kunnen zijn. We hebben de hele avond film gekeken, gekletst en geknuffeld. Uiteindelijk hebben we sex gehad (wat overigens pas gebeurde toen hij zeker wist dat ik het echt wilde).

Na die avond/nacht kreeg ik gelijk lieve appjes. En ging het eigenlijk door zoals altijd.
Ik had mezelf voorgenomen om het gewoon te zien als een gezellige avond en verder niks. Maar dat is me dus uiteindelijk niet gelukt. Hij was zo lief, respectvol en romantisch. De gevoelens die ik al voor hem had zijn weer terug en sterker.

Ik heb geprobeerd het te ontkennen, maar stiekem zou ik toch wel wat meer met hem willen.

Ik heb nu geen relatie meer en mijn straatvrees is nauwelijks nog aanwezig. Maarja hij woont nog steeds niet echt dichtbij, heeft nog steeds een drukke baan en een kind, wat destijds een van de redenen voor hem waren dat het niet zou werken.
Ik weet niet hoe hij er nu over denkt, dus ga ik er maar vanuit dat het nog hetzelfde is, ookal laat hij heel erg blijken dat hij me wel echt leuk vindt). Echt heel stom, maar ik durf het dus niet te vragen.

Zouden jullie het vragen, of is dat te vroeg? Of het gewoon nog aankijken?
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
06-12-2017 12:51
Probeer een 2e date. Doe effe relaxed zeg.
Hahaha. Chill.. Ik schrijf hier mijn (chaotische) gedachten gewoon allemaal van me af. Ik laat dat verder aan hem niet merken. Vandaar dat ik ook zei dat ik het inderdaad gewoon even aan moet kijken en niet te hard van stapel moet lopen :).
Klinkt leuk en positief hoor!
En man met drukke baan en een betrokken vader die ook voor zijn dochter zorgt, die toch elke dag aan jou denkt ( app-contact) en ondanks twee uur reizen jou wil zien. Geniet lekker van de tijd samen en maak jezelf niet gek als elkaar niet zo vaak kunt zien. Zie gewoon of die klik zo blijft. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hij woont twee uur bij je weg, heeft 4 dagen per week zijn kind en verder werkt ie altijd?

Niet lullig bedoelt, maar jullie moeten elkaar wel heeeeeeel erg leuk vinden wil dit een kans van slagen hebben. Nou ja, jij moet hem wel heel leuk vinden aangezien jij alle 'offers' zal moeten brengen om deze relatie te laten werken. Hij heeft zijn kind en geen tijd, dus tel je zegeningen.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
06-12-2017 13:46
Hij woont twee uur bij je weg, heeft 4 dagen per week zijn kind en verder werkt ie altijd?

Niet lullig bedoelt, maar jullie moeten elkaar wel heeeeeeel erg leuk vinden wil dit een kans van slagen hebben. Nou ja, jij moet hem wel heel leuk vinden aangezien jij alle 'offers' zal moeten brengen om deze relatie te laten werken. Hij heeft zijn kind en geen tijd, dus tel je zegeningen.
Dat is ook heel het punt :).
eenmeisje1993 schreef:
06-12-2017 12:54
Hahaha. Chill.. Ik schrijf hier mijn (chaotische) gedachten gewoon allemaal van me af. Ik laat dat verder aan hem niet merken. Vandaar dat ik ook zei dat ik het inderdaad gewoon even aan moet kijken en niet te hard van stapel moet lopen :).
Koop een dagboek. En ik ben chill. Jij niet. :-D
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
06-12-2017 13:51
Koop een dagboek. En ik ben chill. Jij niet. :-D
Whahaha, true xD.
Mag ik hier niet van me afschrijven dan :O?
Alle reacties Link kopieren
Schrijf maar lekker hoor! :popcorn:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Het contact is nog steeds leuk. Ik heb hem gevraagd of hij op mijn verjaardag wil komen in januari. Hij zei dat hij dat wel zou willen. :)
eenmeisje1993 schreef:
09-12-2017 19:31
Het contact is nog steeds leuk. Ik heb hem gevraagd of hij op mijn verjaardag wil komen in januari. Hij zei dat hij dat wel zou willen. :)
Fijn.
Ik vind dat je veel en veel te hard van stapel loopt overigens.
Op je verjaardag, hoe ga je hem dan voorstellen aan de rest? Als een oude vriend? Als je potentiële nieuwe vriend, maar in onderzoek?
Ik zou voor die tijd nog wel een paar dates met hem doen en vooral heel goed napluizen wat de ideeën zijn in de toekomst.
Hij heeft een kind. Hij zal bijvoorbeeld niet snel naar jou toe verhuizen. Jij zal eerder daar naartoe verhuizen. Wil je dat? Om eens een ding te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Doreia schreef:
09-12-2017 20:03
Fijn.
Ik vind dat je veel en veel te hard van stapel loopt overigens.
Op je verjaardag, hoe ga je hem dan voorstellen aan de rest? Als een oude vriend? Als je potentiële nieuwe vriend, maar in onderzoek?
Ik zou voor die tijd nog wel een paar dates met hem doen en vooral heel goed napluizen wat de ideeën zijn in de toekomst.
Hij heeft een kind. Hij zal bijvoorbeeld niet snel naar jou toe verhuizen. Jij zal eerder daar naartoe verhuizen. Wil je dat? Om eens een ding te noemen.
Zo had ik er helemaal nog niet over nagedacht. Ik probeer juist niet te hard van stapel te lopen. Dacht meer gewoon gezellig op m'n verjaardag. Komt misschien ook doordat ik hem al best lang ken. Maar zoals jij het net zei klinkt het wel groot ja.

Ik weet dat hij niet zal verhuizen. Dat wist ik 4 jaar geleden ook al. Als hij echt voor me zou gaan, zou ik wel daarheen verhuizen. Maar daar is nu allemaal nog geen sprake van. Ik had eigenlijk ook niet verwacht dat de klik er weer zo zou zijn en dat ik meer gevoelens voor hem zou krijgen laat staan dat zou gebeuren wat er gebeurd is.

Bedankt iniedergeval voor je rationele kijk erop. Dat kan ik wel gebruiken nu! :P
Alle reacties Link kopieren
Even van me afschrijven. Sorry voor degene die dit vervelend vinden en/of vinden dat ik me aanstel, maar ik moet het gewoon even kwijt..

Het bericht van Doreia en zijn app die ik nog kreeg zette mij aan het denken.

Ik appte hem de datum van mijn verjaardag en de datum dat ik het waarschijnlijk vier.
Hij zei dat het erg lastig ging worden, maar dat hij wel wil en zal kijken of het gaat lukken.
Lief natuurlijk, maar wel weer even een eye opener. Hij laat in alles merken dat hij me ook leuk vindt, maar ik denk dat hij nog steeds wat realistischer er naar kijkt dan ik deed en dat hij daardoor ook zijn gevoelens of gedachten erover niet uit. Ik denk dat ik gewoon verblind was door mijn gevoelens, en dan zie je de obstakels natuurlijk minder.

Ik wist dit natuurlijk allemaal vantevoren, daardoor had ik me dus ook voorgenomen om dat weekend dat hij hier kwam gewoon te zien als gezellig en dat was het. Maarja...

Wat heb ik mezelf toch weer op de hals gehaald...
Ik weet het even niet dus ik dacht laat ik het maar even van me afschrijven.
Plan een nieuwe date, voor de verjaardag aan.
Bevraag hem gewoon wat hij in die 4 jaar heeft gedaan, waarom het uit is geraakt met de moeder van zijn kind, waar hij nu woont, wat hij doet, kortom onderzoek of je beeld van hem van 4 jaar terug nog overeenkomt met de werkelijkheid 4 jaar later.

En zoek of hij niets heeft wat voor jou een dealbreaker is.

Je bent enthousiast, dat snap ik. Maar blijf ondertussen wel realistisch en bedenk wat je eigenlijk precies weet van deze man.
Dan weet je nu dus al dat hij niet op je verjaardag gaat komen. Hij heeft het wel beleefd afgewimpeld je uitnodiging, maar volgens mij heb je nog niet door dat dit een afwijzing was...
Alle reacties Link kopieren
Doreia schreef:
10-12-2017 11:46
Plan een nieuwe date, voor de verjaardag aan.
Bevraag hem gewoon wat hij in die 4 jaar heeft gedaan, waarom het uit is geraakt met de moeder van zijn kind, waar hij nu woont, wat hij doet, kortom onderzoek of je beeld van hem van 4 jaar terug nog overeenkomt met de werkelijkheid 4 jaar later.

En zoek of hij niets heeft wat voor jou een dealbreaker is.

Je bent enthousiast, dat snap ik. Maar blijf ondertussen wel realistisch en bedenk wat je eigenlijk precies weet van deze man.
Een date voor januari gaat sowieso lastig worden, aangezien de winkel waar hij werkt heel druk is in december en natuurlijk de feestdagen met familie. Maarja ook dat wist ik allemaal al vantevoren. Hij was trouwens 4 jaar geleden al weg bij de moeder van zijn kind. Ik denk dat ik inderdaad nog eens goed na moet denken en realistisch moet proberen te blijven.
eenmeisje1993 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 12:00
13.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
10-12-2017 11:46
Dan weet je nu dus al dat hij niet op je verjaardag gaat komen. Hij heeft het wel beleefd afgewimpeld je uitnodiging, maar volgens mij heb je nog niet door dat dit een afwijzing was...
Ik denk dat je het verhaal niet helemaal hebt gelezen. Hij woont 2+ uur reizen hier vandaan, heeft een hele drukke baan en een kind. Dat weekend dat hij hier was zei hij vantevoren ook dat hij niet zeker wist of het zou lukken. Maar wieweet was het nu wel een afwijzing.
eenmeisje1993 schreef:
10-12-2017 11:54
Hij was toen al weg bij de moeder van zijn kind. Ik denk dat ik inderdaad nog eens goed na moet denken en realistisch moet proberen te blijven.
Gewoon even pas op de plaats. Hang de trouwjurk weer terug in de kast en ga eerst eens kijken of jullie door de date fase heen komen. Je kan ook die kant op reizen, jullie kunnen ergens halverwege wat leuks gaan doen. Probeer eerst maar eens logistiek en agenda gewijs eens wat dates te plannen.
Ik heb het verhaal perfect gelezen. Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt dat de kans vrij klein is dat hij komt. En die afstand en drukke baan en kind is een excuus dat hij maar al te graag inzet. Zo kun jij nooit iets van hem verwachten.
Destijds heeft hij je afgewezen, dat zal hij denk ik nu ook weer doen.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
10-12-2017 12:03
Ik heb het verhaal perfect gelezen. Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt dat de kans vrij klein is dat hij komt. En die afstand en drukke baan en kind is een excuus dat hij maar al te graag inzet. Zo kun jij nooit iets van hem verwachten.
Destijds heeft hij je afgewezen, dat zal hij denk ik nu ook weer doen.
Zoals ik al zei, zei hij hetzelfde het weekend voor hij hierheen kwam. Hij is dus toen gewoon gekomen. Maar we zullen zien.
Ik ben destijds niet afgewezen, ik had destijds een relatie, daardoor kon het sowieso niet meer zijn dan een vriendschap.. en toen zei hij inderdaad ook dat het sowieso lastig zou worden door de afstand, drukke baan en zijn kind.
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
10-12-2017 12:08
Zoals ik al zei, zei hij hetzelfde het weekend voor hij hierheen kwam. Hij is dus toen gewoon gekomen. Maar we zullen zien.
Ik ben destijds niet afgewezen, ik had destijds een relatie, daardoor kon het sowieso niet meer zijn dan een vriendschap.. en toen zei hij inderdaad ook dat het sowieso lastig zou worden door de afstand, drukke baan en zijn kind.
En wat blijkt: het is erg lastig door de afstand, zijn baan en zijn kind. Je weet nu al dat hij in januari (de hele maand!) geen tijd voor je heeft. Misschien heeft ie nog een kruimeltje in februari voor je, maar anders toch zeker een avondje in maart.

Is dat echt wat je wil?
julius schreef:
11-12-2017 08:54
En wat blijkt: het is erg lastig door de afstand, zijn baan en zijn kind. Je weet nu al dat hij in januari (de hele maand!) geen tijd voor je heeft. Misschien heeft ie nog een kruimeltje in februari voor je, maar anders toch zeker een avondje in maart.

Is dat echt wat je wil?
Precies. Een kruimeltje. Net genoeg om TO warm te houden voorals hij jeukt heeft en een uurtje over.
Alle reacties Link kopieren
Als hij je echt echt echt leuk vindt dan maakt hij tijd voor je, ongeacht zijn drukke agenda.Dan wil hij niets liever dan investeren in jou en jullie.
Gezien jullie goede verstandhouding kun je best duidelijkheid aan hem vragen.
"Zeg, ik vind je echt leuk en zou je best vaker willen zien. voel jij dit net zo?"
Is zijn antwoord: "jaaaaa! wanneer kun jij?" dan is het gevoel wederzijds.
Gaat hij meteen moeilijk doen? Helaas dan vindt hij jou niet leuk genoeg.
En echt, dit staat allemaal los van verhalen over drukke banen en kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Als hij de adrenaline voelt stromen om jou te zien zijn er wel meer plekjes vrij. ;-D
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, jullie kunnen zomaar gelijk hebben hoor.

2 jaar geleden heeft hij ook tijd voor me vrijgemaakt en is hierheen gekomen. Toen was het alleen nog een vriendschap en is er ook niks gebeurd.
Als hij mij alleen zou willen zien als hij '' jeuk '' heeft, hoeft hij daarvoor niet 2+ uur te reizen, dan zou hij wel iemand in de buurt zoeken. Dat heeft hij zelf ook gezegd.

en dat weekend heeft hij ook tijd voor me vrijgemaakt, toen zei hij vantevoren ook dat het lastig werd. Toen heeft hij eerst heel de dag gewerkt en daarna nog 2+ uur gereisd om het weekend bij mij te zijn, en zondag moest hij in de middag weer werken. Maarja, misschien was dat inderdaad voor hem wel gewoon om het even leuk te hebben. Snap dan alleen niet waarom hij me dan nog elke dag zou appen daarna, en zoveel interesse in mij als persoon zou tonen. Maar misschien is dat ook wel om me aan het lijntje te houden.. wieweet.

En of ik dit wil?
Ik weet het ook even niet. Dit was ook de reden dat ik het gewoon als een leuk weekend samen wilde zien en dat was het. Maar gevoelens houdt je niet tegen blijkt maar weer. En dan kom je in een achtbaan van gevoelens, en denk je even niet meer rationeel na. Aan de ene kant laat hij heel erg merken dat hij me leuk vindt en oprecht interesse in mij heeft. Aan de andere kant heb ik het gevoel dat hij het rationeler bekijkt en het daarom ziet als een leuke tijd samen afentoe en daarom zijn gevoelens niet uitspreekt.

Ik weet even niet wat ik ermee moet of ermee ga doen.
Iniedergeval wel bedankt voor jullie rationele berichtjes. Die kon ik wel even gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik hem maar gewoon eerlijk mijn gedachten ga vertellen en om zijn gedachten ga vragen inplaats van dit gestress en gespeculeer.
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
11-12-2017 16:01
Ik denk dat ik hem maar gewoon eerlijk mijn gedachten ga vertellen en om zijn gedachten ga vragen inplaats van dit gestress en gespeculeer.
Je weet toch hoe het ervoor staat nu. Hij weet niet of....zo druk met vanalles...
Blijven vragen heeft ook iets dwingends.
Ga gewoon verder daten. :hihi:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven