Oude bekenden

27-12-2010 13:33 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
quote:Philein schreef op 27 december 2010 @ 13:33:

Weet even geen betere titel te bedenken, maar het komt er op neer dat ik me nogal erger nadat ik ontdekt heb dat een ex van mij (lang lang geleden) volledig op de hoogte blijkt van mijn leven van nu. Wat ik heb gedaan, dat ik een nieuwe baan heb enz. Ik weet niet waarom het me toch raakt, maar denk vooral door me te realiseren dat er op deze manier via via heel veel wordt gekletst. Niet specifiek over mij, maar in z'n algemeenheid bedoel ik. Hij gaat nog om met een vriendin van mij, die toentertijd voor zijn vriendschap heeft gekozen ipv voor mij en blijkbaar krijgt hij mijn info via haar, wat zij weer van anderen zal hebben gehoord.

Het klinkt allemaal misschien overdreven, maar eigenlijk zit het me helemaal niet lekker dat die mensen het dus nog over mij hebben, zelfs weten wat ik doe, maar ik zelf nooit meer iets van ze gehoord heb. Op dit moment voelt dat gewoon haast ongemakkelijk ofzo. Een raar idee. Of misschien maak ik me nu gewoon te druk om niets, dan zeggen jullie het wel he? En hoe weet jij dit dan?
Een vriendin van me kwam hem tegen (elkaar ook jaren niet gezien) en hij vroeg naar mij en bleek al helemaal op de hoogte.
quote:Philein schreef op 27 december 2010 @ 15:26:

Een vriendin van me kwam hem tegen (elkaar ook jaren niet gezien) en hij vroeg naar mij en bleek al helemaal op de hoogte.Tja, je vult het nu zelf al in, zo gaan die dingen nu eenmaal! Leuk? nee, maar je doet er zo weinig aan!
Nou ja, zij was ook verbaasd hoor. We hebben echt geen link meer met hen. Maar blijkbaar toch mogelijk ja!
Het zou ook voor mij iets zijn wat me niet lekker zit. Meer vanwege het feit waarom ze nog over me zouden praten en de moeite die er blijkbaar gedaan wordt om iets over me te weten en dat door te vertellen.

Ik heb in eenzelfde soort situatie gezeten en hoorde dat een 'vriend' iets had gezegd een vriendin van hem. Terwijl ik met haar ruzie had en geen contact meer. Bleek dat zij het weer had doorgespeeld naar een ander en die nam weer contact met me op en vertelde dat doodleuk.

Uiteindelijk heb ik het rotgevoel laten varen, maar wel met de gedachte dat ik blijkbaar interessant genoeg ben om ter sprake te komen. Dat heeft me wel wat moeite gekost. Ik was het ook eigenlijk vergeten, maar door dit topic dacht ik er weer aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven