Oude klasgenoot
dinsdag 15 mei 2018 om 22:57
Hey iedereen,
in 5 havo kwam er een nieuwe meisje in mijn klas, sinds dag één voelde ik wat voor haar. We hadden een goede band met elkaar (we zaten vooral te klieren
). Heel het jaar heeft zij geen goede cijfers gehaald, waardoor zij 5 havo opnieuw moest doen, Gelukkig ben ik wel geslaagd voor mijn havo examen.
Omdat zij 5 havo opnieuw moest doen, heb ik bijna 1,5 jaar geen contact meer met haar. Door een oude vriend heb ik haar nummer kunnen regelen, maar ik weet niet hoe ik haar moet benaderen (via de SMS of WhatsApp) . Continu als ik iets wil zeggen loop ik vast, en ben bang hoe langer ik wacht hoe kleiner de kans is dat ik überhaupt wat met haar kan beginnen.
Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben.
in 5 havo kwam er een nieuwe meisje in mijn klas, sinds dag één voelde ik wat voor haar. We hadden een goede band met elkaar (we zaten vooral te klieren
Omdat zij 5 havo opnieuw moest doen, heb ik bijna 1,5 jaar geen contact meer met haar. Door een oude vriend heb ik haar nummer kunnen regelen, maar ik weet niet hoe ik haar moet benaderen (via de SMS of WhatsApp) . Continu als ik iets wil zeggen loop ik vast, en ben bang hoe langer ik wacht hoe kleiner de kans is dat ik überhaupt wat met haar kan beginnen.
Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben.
woensdag 16 mei 2018 om 00:49
woensdag 16 mei 2018 om 04:27
woensdag 16 mei 2018 om 06:13
Je geeft een advies van een oudere vrouw aan een jonge jongen. Bellen staat ongeveer gelijk met een telegram sturen, het is niet van deze tijd.
Veel mensen vinden gebeld worden vervelend, het komt altijd ongelegen. Laat die jongen eerst nou gewoon een leuk kort appje sturen, dan kan hij altijd nog bellen.
Ik vind bellen trouwens helemaal niet persoonlijker dan appen.
woensdag 16 mei 2018 om 07:05
Precies dit. Ik bel alleen als het echt belangrijk is en ik wens ook alleen door anderen gebeld te worden wanneer het belangrijk is. (behalve door mijn bejaarde oma's, die kunnen niet anders) meestal laat ik hem eerst gewoon doorrammelen wanneer het een onbekend nummer is, dan kunnen ze aan mijn voicemail horen dat ze moeten sms'en of mailen.LizBakker schreef: ↑16-05-2018 06:13Je geeft een advies van een oudere vrouw aan een jonge jongen. Bellen staat ongeveer gelijk met een telegram sturen, het is niet van deze tijd.
Veel mensen vinden gebeld worden vervelend, het komt altijd ongelegen. Laat die jongen eerst nou gewoon een leuk kort appje sturen, dan kan hij altijd nog bellen.
Ik vind bellen trouwens helemaal niet persoonlijker dan appen.
woensdag 16 mei 2018 om 07:30
Joh, onze stagelopers durven niet eens een rinkelende telefoon aan te nemen...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 16 mei 2018 om 07:33
Hoezo stalkerig als hij al zo lang geen contact heeft gehad.
Als ze hem aardig vindt dan is het alleen maar leuk om een apje te krijgen.
Als een oud klasgenoot van 10 jaar geleden mij een apje zou sturen waar ik altijd leuk contact mee had op school zou ik gewoon amtwoorden en het leuk vinden.
Idem op FB.
Als een oud klasgenoot van 10 jaar geleden mij een apje zou sturen waar ik altijd leuk contact mee had op school zou ik gewoon amtwoorden en het leuk vinden.
Idem op FB.
woensdag 16 mei 2018 om 07:49
Ik vind daar ook niets stalkerigs aan. Het is toch niet zo gek om aan een wederzijdse bekende een telefoonnummer te vragen? Hij ligt toch niet bij haar in de bosjes?Trien30 schreef: ↑16-05-2018 07:33Hoezo stalkerig als hij al zo lang geen contact heeft gehad.
Idem op FB.
woensdag 16 mei 2018 om 09:56
woensdag 16 mei 2018 om 10:00
Dat is niet meer
woensdag 16 mei 2018 om 10:00
Dit iddSallySpectra schreef: ↑15-05-2018 23:15Hoi Truus, lang niet meer gesproken. Hoe gaat het met je? Druk met de examens? Veel succes daarmee!
woensdag 16 mei 2018 om 11:57
Wat schattig dit!
Ga ervoor jongen. Wat is nou het ergste dat er kan gebeuren? Dat ze niet met je op date wil? Nou, dan zijn er vast nog andere dames die wel willen. Het leven is te kort om te wachten. Jullie hadden blijkbaar al een leuke band, dus ze zal het vast niet als stalken zien.
Gewoon appen dat je haar nummer hebt gevraagd en dat je hoopt dat ze het niet erg vindt. Hoe gaat het met haar, gespannen voor de examens? etc. etc. Het gesprek komt vanzelf wel los.
Succes!
Ga ervoor jongen. Wat is nou het ergste dat er kan gebeuren? Dat ze niet met je op date wil? Nou, dan zijn er vast nog andere dames die wel willen. Het leven is te kort om te wachten. Jullie hadden blijkbaar al een leuke band, dus ze zal het vast niet als stalken zien.
Gewoon appen dat je haar nummer hebt gevraagd en dat je hoopt dat ze het niet erg vindt. Hoe gaat het met haar, gespannen voor de examens? etc. etc. Het gesprek komt vanzelf wel los.
Succes!