Oudere man
donderdag 9 april 2020 om 19:35
Dag allemaal,
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
dinsdag 14 april 2020 om 00:06
maar de grap is: Ze hebben zichzelf namelijk aangepraat dat in tegenstelling tot vrouwen zij wel seksueel aantrekkelijk blijven op oudere leeftijd. Wij vrouwen weten beter. Deze mind fuck beheersen wij echt beter dan de testosteron bommen. Oh nee vijftigplussers hebben amper nog testosteron, dan krijgen ze ook tieten namelijk. Hahahahahahahahaha
dinsdag 14 april 2020 om 00:12
Haha. Ik proef wat jaloezie. Dat mannen boven de 40 opeens de touwtjes in handen hebben. Minder testosteron inderdaad, dus minder wanhopig op zoek naar pussy.
En dus kritischer op het gedrag van vrouwen en meer tijd om geld te verdienen.
Vrouwen boven de 30 verliezen hun looks en belangrijkste ruilmateriaal.
Dus schakelen de mannen door naar jonge vrouwen en weten ze exact wat die willen. Aandacht, luxe en lange nachten met zinderende seks.
Dus schakelen de mannen door naar jonge vrouwen en weten ze exact wat die willen. Aandacht, luxe en lange nachten met zinderende seks.
dinsdag 14 april 2020 om 00:35
minder testosteron is borstvormingMouthgard schreef: ↑14-04-2020 00:12Haha. Ik proef wat jaloezie. Dat mannen boven de 40 opeens de touwtjes in handen hebben. Minder testosteron inderdaad, dus minder wanhopig op zoek naar pussy.
maar ook valse sentimenten en nog meer onzekerheid bij de man
zo onaantrekkelijk
dinsdag 14 april 2020 om 06:22
Natuurlijk wel, dat zie je verkeerd!mafalda schreef: ↑13-04-2020 22:33Nee ik vind oudere mannen echt nooit aantrekkelijk Als ze er al goed uit zien dan waren ze in hun jongere jaren al knap maar zijn ze er zeker in de loop der jaren niet op vooruit gegaan. Ditzelfde geldt ook voor vrouwen.
Het is niet zo dat ineens na mijn 45e mijn cellulitis verdween de borsten weer omhoog keken en mijn haar van grijs weer naar bruin is gegaan..helaas helaas..
Dat lees je hier toch, vrouwen gaan op oudere leeftijd juist pieken zegt Mejeka al meer dan 40 pagina’s lang.
ALLE vrouwen hoor (kijk maar naar Sharon Stone), en ALLE mannen zijn helemaal verlept. Het is een feit dus leg je er maar bij neer.
Voor meer 100% waarheden verwijs ik je naar andere posts.
dinsdag 14 april 2020 om 07:17
Verroest. Nu blijk ik dus al bijna 10 jaar de memo gemist te hebben dat ik erectieproblemen moet hebben!
dinsdag 14 april 2020 om 07:20
De vraag is vooral: waarom moet jij jezelf deze onzin allemaal aanpraten?S-Meds schreef: ↑14-04-2020 00:06maar de grap is: Ze hebben zichzelf namelijk aangepraat dat in tegenstelling tot vrouwen zij wel seksueel aantrekkelijk blijven op oudere leeftijd. Wij vrouwen weten beter. Deze mind fuck beheersen wij echt beter dan de testosteron bommen. Oh nee vijftigplussers hebben amper nog testosteron, dan krijgen ze ook tieten namelijk. Hahahahahahahahaha
dinsdag 14 april 2020 om 07:21
Dat wil jij graag, geloof me de meeste jonge vrouwen zitten niet te wachten op een oudere man hoor. Ik ook niet. En ik ben niet eens jong meer.
dinsdag 14 april 2020 om 07:31
Vrouwen dan tussen 15 en 25.
Maar het is echt al schrikbarend hoeveel meiden naar de universiteit gaan met een prachtig strak lichaam waar tijdens de buluitreiking weinig van over is (over beter, teveel aan is toegevoegd).
dinsdag 14 april 2020 om 07:45
dinsdag 14 april 2020 om 08:04
En die wijsheid zit ik ook niet op te wachten..ik wil jong, wild en onbevangen. Wijsheid krijg ik mee van mijn ouders..
dinsdag 14 april 2020 om 08:12
dinsdag 14 april 2020 om 08:16
Ab_Normaal schreef: ↑14-04-2020 06:22Natuurlijk wel, dat zie je verkeerd!
Dat lees je hier toch, vrouwen gaan op oudere leeftijd juist pieken zegt Mejeka al meer dan 40 pagina’s lang.
ALLE vrouwen hoor (kijk maar naar Sharon Stone), en ALLE mannen zijn helemaal verlept. Het is een feit dus leg je er maar bij neer.
Voor meer 100% waarheden verwijs ik je naar andere posts.
Als het een feit is dan ga ik rap op zoek naar een 15 jaar jongere man
dinsdag 14 april 2020 om 08:29
Carrie Fisher zei het al; Men don't age better than women, they're just allowed to age. We zijn het gewend om oudere mannen met jonge vrouwen te zien (inderdaad, om één of andere reden cast Hollywood nog mannen als Clooney, Pitt en Cruise als 'jonge mannen') en casten daartegenover vrouwen onder de 25. Daardoor zien we dat als normaal, maar dat is het natuurlijk niet. En zo zie je dan inderdaad een man in dit topic zeggen dat vrouwen tussen de 15 (!!!!!) en 25 pieken. Gad-ver-dam-me. En dan nog even daaroverheen gaan met dat ze hun lichaam verpesten met extra lichaamsvet? Oh ja, vrouwen bestaan om jou te plezieren, natuurlijk.
Maar goed, een man die het nodig vindt op een vrouwenforum te blijven reageren en dan constant de ervaringen van vrouwen wegzet als niet waar, en de behoefte voelt om zijn eigen waarheid maar te blijven poneren, veel patriarchaler kan het niet.
Daarom vind ik s-meds geweldig, die voelt de behoefte al niet eens meer om dat te corrigeren, kent haar eigen waarde en weet hoe het leven in elkaar steekt. Ik kan alleen maar hopen dat ik hetzelfde ben als ik haar leeftijd bereik
nu word ik hier nog steeds woest van.
Maar goed, een man die het nodig vindt op een vrouwenforum te blijven reageren en dan constant de ervaringen van vrouwen wegzet als niet waar, en de behoefte voelt om zijn eigen waarheid maar te blijven poneren, veel patriarchaler kan het niet.
Daarom vind ik s-meds geweldig, die voelt de behoefte al niet eens meer om dat te corrigeren, kent haar eigen waarde en weet hoe het leven in elkaar steekt. Ik kan alleen maar hopen dat ik hetzelfde ben als ik haar leeftijd bereik
dinsdag 14 april 2020 om 08:50
dinsdag 14 april 2020 om 09:00
De waarheid is denk ik dat het allemaal veel grijzer is, en niet zo zwart-wit als hier soms gezegd wordt.alfea schreef: ↑14-04-2020 08:29Carrie Fisher zei het al; Men don't age better than women, they're just allowed to age. We zijn het gewend om oudere mannen met jonge vrouwen te zien (inderdaad, om één of andere reden cast Hollywood nog mannen als Clooney, Pitt en Cruise als 'jonge mannen') en casten daartegenover vrouwen onder de 25. Daardoor zien we dat als normaal, maar dat is het natuurlijk niet. En zo zie je dan inderdaad een man in dit topic zeggen dat vrouwen tussen de 15 (!!!!!) en 25 pieken. Gad-ver-dam-me. En dan nog even daaroverheen gaan met dat ze hun lichaam verpesten met extra lichaamsvet? Oh ja, vrouwen bestaan om jou te plezieren, natuurlijk.
Daarom vind ik s-meds geweldig, die voelt de behoefte al niet eens meer om dat te corrigeren, kent haar eigen waarde en weet hoe het leven in elkaar steekt. Ik kan alleen maar hopen dat ik hetzelfde ben als ik haar leeftijd bereiknu word ik hier nog steeds woest van.
Hollywood vind ik geen goed vergelijk tov het "gewone volk"
Ja je ziet er vaker grote leeftijdsverschillen. Oudere mannen met jonge vrouwen en ook v.v
Of het zo gewoon gevonden wordt weet ik niet, wat is gewoon?
Persoonlijk vind ik zo een leeftijdsverschil niks, maar hier in dit topic komen ervaringen voorbij waar het blijkbaar wel werkt. Prima dan. Maar pas op als er kinderen in het spel zijn.
Pieken op je 15e vind ik ook wel een hele foute opmerking idd.
En tja, bij ouder worden komt nou eenmaal verval. Bij de een wat eerder dan bij de ander. Sommigen van 30 zien er onverzorgd en al minder goed uit, en sommigen van 50 nog heel goed en vief.
Maar de rimpels komen, alles gaat meer en meer hangen. Het lichaam kan en doet niet meer wat het 20 jaar eerder wel kon. Mother Nature is a bitch
Maar ze is wel consequent en een bitch voor beide geslachten.
dinsdag 14 april 2020 om 09:07
Dit topic is een karikatuur geworden van oude slappe-piemel-mannen en wel errug snel verlepte vrouwen.
Je zult maar een jonge vent of vrouw van beide begin twintig zijn en dit gaan lezen zeg, allemachtig. Nou lees ik ook nog, ik wil later worden zoals jij. Kom aan, wel er een beetje doorheen lezen he
Je zult maar een jonge vent of vrouw van beide begin twintig zijn en dit gaan lezen zeg, allemachtig. Nou lees ik ook nog, ik wil later worden zoals jij. Kom aan, wel er een beetje doorheen lezen he
dinsdag 14 april 2020 om 09:09
Mijn punt is dat de media heel erg bepalend is voor onze beeldvorming. Representation matters. Het is allang onderzocht en bekend dat wat we zien in media heel veel invloed heeft op hoe we onszelf zien en dit heeft vooral betrekking op vrouwen, waarbij er extra veel nadruk op uiterlijk ligt. Denk maar eens aan vrouwen die weer strak moeten worden na bevalling, wat we vinden van vrouwen 'die geen moeite meer doen', dat we make-up moeten dragen om er 'verzorgd' uit te zien, en ga zo maar doen. Dat hele idee van die 'silver fox' en dat mannen er beter/nog steeds goed uitzien als ze ouder worden, en vrouwen aftakelen na een bepaalde leeftijd, is een verhaal, meer niet. Mannen kunnen prima natuurlijk er nog steeds goed uitzien als ze ouder zijn, maar dat geldt voor vrouwen ook! We houden vrouwen alleen aan hogere standaarden die onmogelijk te halen zijn. Of ze zien er hooguit 'goed uit voor hun leeftijd'.Ab_Normaal schreef: ↑14-04-2020 09:00De waarheid is denk ik dat het allemaal veel grijzer is, en niet zo zwart-wit als hier soms gezegd wordt.
Hollywood vind ik geen goed vergelijk tov het "gewone volk"
Ja je ziet er vaker grote leeftijdsverschillen. Oudere mannen met jonge vrouwen en ook v.v
Of het zo gewoon gevonden wordt weet ik niet, wat is gewoon?
dinsdag 14 april 2020 om 09:11
Aldus Van Dale: mens van het vrouwelijk geslacht.
Maar goede poging om er een semantisch spelletje van te maken.