Oudere man
donderdag 9 april 2020 om 19:35
Dag allemaal,
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
dinsdag 14 april 2020 om 09:54
'een vrouw piekt op haar 15e'. Dat is een kind for god's sake. Dat er zulke jonge ondervoede vrouwen in de mode-industrie werken heeft een hele andere reden dan pieken van hun vrouwzijn. Ze zijn dan juist nog geen vrouw, prettig voor de overwegend homoseksuele mannen die de mode industrie domineren. Zij vinden dat het gebrek aan curves en het feit dat de vrouwen op elkaar lijken het ideale, want uniforme, uithangbord is voor hun design. Dat volwassen mannen daarom denken dat kinderen van 15 de meest aantrekkelijke seksuele partners zijn is ziek
dinsdag 14 april 2020 om 09:58
Het was geen pesten. En absoluut ook geen jaloezie. In lala land leven lijkt me heerlijk.
dinsdag 14 april 2020 om 09:58
Ik seksualiseer niemand.S-Meds schreef: ↑14-04-2020 09:47zit je nu je opmerking waarin je kinderen van 15 zit te seksualiseren echt goed te praten met dit soort flauwekul? Maar het verbaast me niet gezien je eerdere berichten. Je maakt werkelijk alles waar waarom jonge vrouwen weg moeten blijven bij geile vijftigers. TO ik hoop dat je nog meeleest. Je hoeft er niet eens satire op los te laten want de werkelijkheid is bizar genoeg van zichzelf en deze oudere man laat enkel zien dat het stereotype klopt als een bus
Ik kijk naar het beroep wat puur om uiterlijk draait en zie dat daar de bulk begint al tiener en halverwege de 20 alweer wordt uitgekotst.
Naar mate je ouder wordt verandert je smaak als het goed is en ik probeer een objectieve discussie te voeren.
dinsdag 14 april 2020 om 10:01
To heeft meerdere vragen aan mij gesteld, dus laten we er maar vanuit gaan dat zij wel de meerwaarde zag van mijn ervaringen.alfea schreef: ↑14-04-2020 09:52we zijn het over iets eens!![]()
Maar even serieus, jij hebt jouw ervaring gedeeld als kind van een oudere vader. Over hoe dat voor je moeder was heb je nog met geen woord gerept. Dus dat is helemaal geen relevante ervaring voor de TO. En nieuwsflash, je kunt je ook niet in haar verplaatsen (en dat laat je duidelijk merken).
Je vindt jezelf super rationeel en feitelijk, begrijp ik dat goed? Dus als Sjulia zegt dat je haar kwetst is dat onzin? Of hoe moet ik dat opvatten? Lijkt me niet zo aardig.
Verder is alles wasted breath, ik begrijp waarom andere wijzere vrouwen dan ik er een lolletje mee hebben en generaliserende opmerkingen neerplempen.
Vwb Sjulia, die leest in mijn opmerking iets anders dan ik bedoel. Vind je het oprecht raar dat ik dan verduidelijking geef?
dinsdag 14 april 2020 om 10:04
Vind je dat nou echt een normale manier van discussie voeren, andermans woorden volledig verdraaien?S-Meds schreef: ↑14-04-2020 09:54'een vrouw piekt op haar 15e'. Dat is een kind for god's sake. Dat er zulke jonge ondervoede vrouwen in de mode-industrie werken heeft een hele andere reden dan pieken van hun vrouwzijn. Ze zijn dan juist nog geen vrouw, prettig voor de overwegend homoseksuele mannen die de mode industrie domineren. Zij vinden dat het gebrek aan curves en het feit dat de vrouwen op elkaar lijken het ideale, want uniforme, uithangbord is voor hun design. Dat volwassen mannen daarom denken dat kinderen van 15 de meest aantrekkelijke seksuele partners zijn is ziek
Ik heb aangegeven hoe ik kom op mijn stelling dat vrouwen puur op uiterlijk ergens tussen de 15 en 25 pieken, jij vindt dat niet de juiste norm. Ook goed.
dinsdag 14 april 2020 om 10:05
Ik vind het ook ziek, maar ik vrees (als man zijnde) wel dat hij gelijk heeft. Ik val zelf al mijn hele leven op vrouwen die 5-10 jaar ouder zijn dan ikzelf. Je moest eens weten hoe vaak ik van collega’s en vrienden hoor hoe ziek dat is, dat ik een fetisj heb (whut? 10 jaar ouder is niet bejaard, ik ben net 44) en dat ik een cuck/soyboy ben met een testosterongebrek. En dat tieners en jonge twintigers nog lekker strak zijn en onbevangen dus dat ik wel gek ben dat ik zulke meiden niet nastaar.S-Meds schreef: ↑14-04-2020 09:54'een vrouw piekt op haar 15e'. Dat is een kind for god's sake. Dat er zulke jonge ondervoede vrouwen in de mode-industrie werken heeft een hele andere reden dan pieken van hun vrouwzijn. Ze zijn dan juist nog geen vrouw, prettig voor de overwegend homoseksuele mannen die de mode industrie domineren. Zij vinden dat het gebrek aan curves en het feit dat de vrouwen op elkaar lijken het ideale, want uniforme, uithangbord is voor hun design. Dat volwassen mannen daarom denken dat kinderen van 15 de meest aantrekkelijke seksuele partners zijn is ziek
dinsdag 14 april 2020 om 10:08
https://www.businessinsider.com/datacly ... 14-10?IR=T
Mannen vinden vrouwen van begin 20 het aantrekkelijkst (niet heel raar: dan ben je op je vruchtbaarst) Maar ze leggen het meest contact met leeftijdsgenoten
vrouwen vinden mannen die ongeveer even oud zijn het aantrekkelijkst
Mijn eigen ervaring:
de vrouwen waar ik mee studeerde en die een (flink) oudere man troffen (en de jonge mannelijke studenten die met een oudere vrouw verkering kregen) liepen allemaal tegen hetzelfde aan:
Als je 25 bent is iemand van 40 nog leuk. Maar als je 35 bent, is de 40er 50 en het verschil ineens groot. 100% ging bij de ander weg na een jaar of tien.
En die zijn nu met een partner van dezelfde leeftijd en beginnen nu nog aan kinderen etc.
Mannen vinden vrouwen van begin 20 het aantrekkelijkst (niet heel raar: dan ben je op je vruchtbaarst) Maar ze leggen het meest contact met leeftijdsgenoten
Mijn eigen ervaring:
de vrouwen waar ik mee studeerde en die een (flink) oudere man troffen (en de jonge mannelijke studenten die met een oudere vrouw verkering kregen) liepen allemaal tegen hetzelfde aan:
Als je 25 bent is iemand van 40 nog leuk. Maar als je 35 bent, is de 40er 50 en het verschil ineens groot. 100% ging bij de ander weg na een jaar of tien.
En die zijn nu met een partner van dezelfde leeftijd en beginnen nu nog aan kinderen etc.
dinsdag 14 april 2020 om 10:13
Ja idd helemaal mee eens, Ik was door medicatie en ziekte bijv. nogal heel wat aangekomen (zo'n 8 kg) en haar kort geknipt want kon 1 schouder bijna niet meer bewegen dus moeilijk borstelen en föhnen, toen mijn man plotseling naar zijn "lover" verdween heb ik echt serieus van mensen gehoord, tja na 3 kinderen en nu je ook nogs een zo aangekomen bent en met je haar zo kort vond hij je uiteraard minder aantrekkelijk, terwij hij ook kalend werd , ik had daar geen moeite mee maar daar werd niks van gezegd, dit kwam echt hard aan, of je als vrouw altijd tip top voor de dag moet komen en liefde dus alleen op uiterlijk gebaseerd is en het dus maar normaal is dat je man het met een ander aanlegt.alfea schreef: ↑14-04-2020 09:09Mijn punt is dat de media heel erg bepalend is voor onze beeldvorming. Representation matters. Het is allang onderzocht en bekend dat wat we zien in media heel veel invloed heeft op hoe we onszelf zien en dit heeft vooral betrekking op vrouwen, waarbij er extra veel nadruk op uiterlijk ligt. Denk maar eens aan vrouwen die weer strak moeten worden na bevalling, wat we vinden van vrouwen 'die geen moeite meer doen', dat we make-up moeten dragen om er 'verzorgd' uit te zien, en ga zo maar doen. Dat hele idee van die 'silver fox' en dat mannen er beter/nog steeds goed uitzien als ze ouder worden, en vrouwen aftakelen na een bepaalde leeftijd, is een verhaal, meer niet. Mannen kunnen prima natuurlijk er nog steeds goed uitzien als ze ouder zijn, maar dat geldt voor vrouwen ook! We houden vrouwen alleen aan hogere standaarden die onmogelijk te halen zijn. Of ze zien er hooguit 'goed uit voor hun leeftijd'.
dinsdag 14 april 2020 om 10:14
En dat is het juist S-Meds een stereotype. Er zijn ongetwijfeld oudere mannen die hun vertier bij een jongere Thaise schone zoeken of een lekker jong ego strelend ''vrouwtje'' om zich heen willen. En hoewel het dan gaat om twee volwassen mensen die instemmen met zo'n arrangement, doet dat bij mij ook wel eens de wenkbrauwen fronsen.
Maar er is daarnaast denk ik ook een categorie mensen die niet blij zijn met het leeftijdsverschil, maar oprecht wel van elkaar houden. Om die dan ook maar weg te zetten als vieze oude mannetjes of op geld beluste vrouwtjes gaat mij toch net iets te ver.
Mijn man heeft bijvoorbeeld zelf ook vrij lang getwijfeld. Niet vanwege mij als persoon, maar hij wilde nooit een blok aan mijn been worden of maakte zich zorgen hoe onze relatie zou zijn als we bepaalde dingen samen niet meer zouden kunnen. Zo'n relatie is een proces waarbij ik denk dat we wel eens gevochten hebben tegen onze eigen emoties. En wij hebben ook heel vaak op het punt gestaan om er een streep onder te zetten omdat we dat rationeel makkelijker/beter vonden. Maar op de een of andere manier kwamen wij toch weer bij elkaar terug.
Daarbij komt ook dat leeftijd, naast de kalenderleeftijd, tot op zekere hoogte niet altijd iets zegt over hoe iemand in het leven staat. En voor de duidelijkheid: dan heb ik het niet over een 15-20 jarige. Dan zit je qua levenservaring toch echt in een andere fase dat je beduidend oudere partner en vrees ik ook voor ongelijke machtsverhoudingen.
Als iemand hier beweert dat mannen er alleen maar mooier uitgaan zien naarmate ze ouder worden dan zie ik graag wat foto's. Eerlijk is eerlijk: ik vond mijn man 10 jaar terug fysiek een stuk aantrekkelijk dan nu. Ik vind hem nog steeds aantrekkelijk overigens, maar hij is toch wel over de piek heen. Geldt ook voor mij trouwens - ik ben eind 30 inmiddels en moet er best hard voor werken om fit/slank te blijven. Dat doe ik ook en ik sport veel en let op mijn voeding, maar het is allemaal niet zo'n vanzelfsprekendheid meer als 10-15 jaar geleden het geval was.
TO: Lees je nog mee?
Maar er is daarnaast denk ik ook een categorie mensen die niet blij zijn met het leeftijdsverschil, maar oprecht wel van elkaar houden. Om die dan ook maar weg te zetten als vieze oude mannetjes of op geld beluste vrouwtjes gaat mij toch net iets te ver.
Mijn man heeft bijvoorbeeld zelf ook vrij lang getwijfeld. Niet vanwege mij als persoon, maar hij wilde nooit een blok aan mijn been worden of maakte zich zorgen hoe onze relatie zou zijn als we bepaalde dingen samen niet meer zouden kunnen. Zo'n relatie is een proces waarbij ik denk dat we wel eens gevochten hebben tegen onze eigen emoties. En wij hebben ook heel vaak op het punt gestaan om er een streep onder te zetten omdat we dat rationeel makkelijker/beter vonden. Maar op de een of andere manier kwamen wij toch weer bij elkaar terug.
Daarbij komt ook dat leeftijd, naast de kalenderleeftijd, tot op zekere hoogte niet altijd iets zegt over hoe iemand in het leven staat. En voor de duidelijkheid: dan heb ik het niet over een 15-20 jarige. Dan zit je qua levenservaring toch echt in een andere fase dat je beduidend oudere partner en vrees ik ook voor ongelijke machtsverhoudingen.
Als iemand hier beweert dat mannen er alleen maar mooier uitgaan zien naarmate ze ouder worden dan zie ik graag wat foto's. Eerlijk is eerlijk: ik vond mijn man 10 jaar terug fysiek een stuk aantrekkelijk dan nu. Ik vind hem nog steeds aantrekkelijk overigens, maar hij is toch wel over de piek heen. Geldt ook voor mij trouwens - ik ben eind 30 inmiddels en moet er best hard voor werken om fit/slank te blijven. Dat doe ik ook en ik sport veel en let op mijn voeding, maar het is allemaal niet zo'n vanzelfsprekendheid meer als 10-15 jaar geleden het geval was.
TO: Lees je nog mee?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 14 april 2020 om 10:15
Je kan iets zo ervaren. Het is gewoon de continue verbazing. (Oh mijn God is die man met die jongere vrouw echt jouw vader? Is dat jouw moeder dan?! Is ze echt zwanger?!) Maar die opmerkingen heb je niet nodig om je te schamen voor midlifecrisis gedrag van een ouder. Hoe het eruit zag al. Ik wou echt niet meer met hun op stap. Het erge is ook dat die mannen vaak zelf nog trots zijn ook nog, maar het is een heel ordinair plaatje. Mensen bewonderen het niet. Ik bewonderde het zeker niet. Maar dat doet er natuurlijk niet toe, zoals TO ook al aangaf, het is toch zijn leven en waarom rekening houden met de al aanwezige kinderen?
dinsdag 14 april 2020 om 10:15
Ik kan oprecht zeggen dat ik vrouwen van begin 20 meestal niet aantrekkelijk vind. En het is geen fetisj of iets: ik val gewoon op vrouwen die net wat ouder zijn dan ikzelf. Een gemeenteraadslid van de PvdD in mijn woonplaats is bijna 70. Deze vrouw is een plaatje. Ik zou geen relatie beginnen met iemand die zoveel ouder is dan ik, maar puur om naar te kijken vind ik haar mooi en zeer aantrekkelijk. Vrouwen van 20 vind ik meer meisjes. Ik kan me ook niet voorstellen dat mannen kijken naar een Nigella Lawson en met droge ogen beweren dat een Kylie Jenner knapper is. Maar zoals iemand al even zei: beauty is in the eye of the beholder.lilalinda schreef: ↑14-04-2020 10:08https://www.businessinsider.com/datacly ... 14-10?IR=T
Mijn eigen ervaring:
dinsdag 14 april 2020 om 10:18
Wow - wat zijn mensen vreselijk bot en ongenuanceerd zeg. Zeker als je door ziekte en omstandigheden aankomt en jezelf minder goed kan verzorgen. Bovendien is een relatie toch ook op andere dingen gebaseerd zou je denken. Het was nou niet zo dat je er bewust voor koos om je minder te verzorgen. Bah - wat kortzichtig...en daarbij het gedrag van de vreemdgaande man ook nog een beetje rechtvaardigen. Ik mag aannemen dat dit geen vrienden (meer) van je zijn...kes49240 schreef: ↑14-04-2020 10:13Ja idd helemaal mee eens, Ik was door medicatie en ziekte bijv. nogal heel wat aangekomen (zo'n 8 kg) en haar kort geknipt want kon 1 schouder bijna niet meer bewegen dus moeilijk borstelen en föhnen, toen mijn man plotseling naar zijn "lover" verdween heb ik echt serieus van mensen gehoord, tja na 3 kinderen en nu je ook nogs een zo aangekomen bent en met je haar zo kort vond hij je uiteraard minder aantrekkelijk, terwij hij ook kalend werd , ik had daar geen moeite mee maar daar werd niks van gezegd, dit kwam echt hard aan, of je als vrouw altijd tip top voor de dag moet komen en liefde dus alleen op uiterlijk gebaseerd is en het dus maar normaal is dat je man het met een ander aanlegt.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 14 april 2020 om 10:19
Je haalt er drogredenen bij.DS1971 schreef: ↑14-04-2020 09:58Ik seksualiseer niemand.
Ik kijk naar het beroep wat puur om uiterlijk draait en zie dat daar de bulk begint al tiener en halverwege de 20 alweer wordt uitgekotst.
Naar mate je ouder wordt verandert je smaak als het goed is en ik probeer een objectieve discussie te voeren.
In de filmindustrie komen vrouwen boven de 40 ook nauwelijks aan de bak. En weet je hoe dat komt? Niet omdat ze te lelijk en te oud zijn, maar omdat er nauwelijks interessante rollen worden geschreven voor vrouwelijke personages. Die rollen zijn bijna uitsluitend voorbehouden aan mannen.
dinsdag 14 april 2020 om 10:21
Slechte poging om je er uit te lullen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
dinsdag 14 april 2020 om 10:22
Klopt als een bus!Daveotion schreef: ↑14-04-2020 10:19Je haalt er drogredenen bij.
In de filmindustrie komen vrouwen boven de 40 ook nauwelijks aan de bak. En weet je hoe dat komt? Niet omdat ze te lelijk en te oud zijn, maar omdat er nauwelijks interessante rollen worden geschreven voor vrouwelijke personages. Die rollen zijn bijna uitsluitend voorbehouden aan mannen.
dinsdag 14 april 2020 om 10:36
Ik stalk dit topic een beetje op de achtergrond, haha.
Ik wurm me er even tussen met de volgende opmerking: dat de mode industrie vooral jonge vrouwen van 18 - 25 jaar in dienst heeft, heeft niet per se te maken met uiterlijk schoon alsmede met een bepaalde lichaamsbouw. Veel modellen zijn heel dun, lang en hebben veelal geen overdreven vormen, in de zin van een grote cupmaat of brede heupen. Zo wordt het kledingstuk dat geshowd wordt het minst beïnvloed door het individuele lichaam. Dat verschilt denk ik per modebranche wel (Victoria's Secret bijv.). Om dan op basis hierop te concluderen dat vrouwen dus in die leeftijdsrange pieken, is niet waar.
Verder kán een leeftijdsverschil een probleem zijn in een relatie, nu of later, maar dat hoeft natuurlijk niet. Dat is op afstand lastig te zeggen.
Okay, doei
Ik wurm me er even tussen met de volgende opmerking: dat de mode industrie vooral jonge vrouwen van 18 - 25 jaar in dienst heeft, heeft niet per se te maken met uiterlijk schoon alsmede met een bepaalde lichaamsbouw. Veel modellen zijn heel dun, lang en hebben veelal geen overdreven vormen, in de zin van een grote cupmaat of brede heupen. Zo wordt het kledingstuk dat geshowd wordt het minst beïnvloed door het individuele lichaam. Dat verschilt denk ik per modebranche wel (Victoria's Secret bijv.). Om dan op basis hierop te concluderen dat vrouwen dus in die leeftijdsrange pieken, is niet waar.
Verder kán een leeftijdsverschil een probleem zijn in een relatie, nu of later, maar dat hoeft natuurlijk niet. Dat is op afstand lastig te zeggen.
Okay, doei
dinsdag 14 april 2020 om 10:38
je seksualiseert wel degelijk door te zeggen dat vrouwen "pieken" op hun 15e in een discussie die gaat over relaties en seks met partners die ouder/ jonger zijn. Je vindt dat een meisje van 15 in haar topjaren zit, qua partneraantrekkelijkheid. Ziek, meer is het nietDS1971 schreef: ↑14-04-2020 09:58Ik seksualiseer niemand.
dinsdag 14 april 2020 om 10:39
zei ik ook al. Maar ook de dominantie van homoseksuele mannen in de modeindustrie speelt mee. Jonge meiden en jonge jongens lijken op elkaarSuusje666 schreef: ↑14-04-2020 10:36Ik stalk dit topic een beetje op de achtergrond, haha.
Okay, doei![]()
dinsdag 14 april 2020 om 10:47
Ik vind het vooral heel raar dat uiterlijk en seks aan elkaar wordt gekoppeld. Ik heb niets gezegd over seks.thijsbrands schreef: ↑14-04-2020 10:05Ik vind het ook ziek, maar ik vrees (als man zijnde) wel dat hij gelijk heeft. Ik val zelf al mijn hele leven op vrouwen die 5-10 jaar ouder zijn dan ikzelf. Je moest eens weten hoe vaak ik van collega’s en vrienden hoor hoe ziek dat is, dat ik een fetisj heb (whut? 10 jaar ouder is niet bejaard, ik ben net 44) en dat ik een cuck/soyboy ben met een testosterongebrek. En dat tieners en jonge twintigers nog lekker strak zijn en onbevangen dus dat ik wel gek ben dat ik zulke meiden niet nastaar.
dinsdag 14 april 2020 om 10:52
mafalda schreef: ↑13-04-2020 22:33 schreef: Nee ik vind oudere mannen echt nooit aantrekkelijk Als ze er al goed uit zien dan waren ze in hun jongere jaren al knap maar zijn ze er zeker in de loop der jaren niet op vooruit gegaan. Ditzelfde geldt ook voor vrouwen.
Het is niet zo dat ineens na mijn 45e mijn cellulitis verdween de borsten weer omhoog keken en mijn haar van grijs weer naar bruin is gegaan..helaas helaas..
DS1971 schreef: Dus je bent het toch met mij eens?
mafalda schreef: ↑14-04-2020 05:59 schreef: Dat mannen tussen hun 30 en 40e pieken ben ik het wel mee eens.
Vrouwen tot 35.
Daarna ga je er een mode-industrie bijhalen die dat dan zou bewijzen. Met z'n eigen mores en maatjes en bijzonderheden. Soms juist meer androgyn want dat is net 'in', soms overdetop mager zodat de kleertjes meer naar voren komen en het lijf niet afleidt. Het lijf als kapstok.
Slap verhaal
Vrouwen 'pieken' gewoon niet vanaf hun 15e
babbeleo wijzigde dit bericht op 14-04-2020 10:53
0.24% gewijzigd
dinsdag 14 april 2020 om 10:53
Hangt dat niet een beetje samen met elkaar? Ik denk dat de meeste mensen het liefst seks hebben met iemand waarvan zij vinden dat zij of hij er goed uitziet. Een relatie gaat natuurlijk dieper. Dan telt naast uiterlijk nog veel meer mee.
dinsdag 14 april 2020 om 10:57
"Vrouwen dan tussen 15 en 25.
Maar het is echt al schrikbarend hoeveel meiden naar de universiteit gaan met een prachtig strak lichaam waar tijdens de buluitreiking weinig van over is (over beter, teveel aan is toegevoegd)."
Niet om te mierenneuken, maar dit heeft wel een seksueel nasmaakje ...