Oudere man
donderdag 9 april 2020 om 19:35
Dag allemaal,
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
dinsdag 14 april 2020 om 12:14
om te kotsen jaSuusje666 schreef: ↑14-04-2020 10:57"Vrouwen dan tussen 15 en 25.
Maar het is echt al schrikbarend hoeveel meiden naar de universiteit gaan met een prachtig strak lichaam waar tijdens de buluitreiking weinig van over is (over beter, teveel aan is toegevoegd)."
Niet om te mierenneuken, maar dit heeft wel een seksueel nasmaakje ...
dinsdag 14 april 2020 om 12:15
Natuurlijk!
dinsdag 14 april 2020 om 12:15
Nee.thijsbrands schreef: ↑14-04-2020 11:49Je doet me trouwens erg aan mijn ex werkgever denken. Je bent niet toevallig M. Uit A.?
dinsdag 14 april 2020 om 12:16
dinsdag 14 april 2020 om 12:17
Heb ik ergens gezegd dat ze allemaal uitgekotst worden op hun 25e?Gekopbloemen schreef: ↑14-04-2020 11:51Doutzen, reeds dertig gepasseerd, is ook nog lang niet uitgekotst hoor.![]()
dinsdag 14 april 2020 om 12:21
Ja je smaak ziet de verschillen. Maar jeugd, gezondheid en uiterlijk hebben een relatie. Jeugdige mensen zijn gezonder, vruchtbaarder, beter voor de voortplanting, beter immuunsysteem, sterkere huid. De jeugd piekt altijd.
dinsdag 14 april 2020 om 12:21
Zoek even op wat pedoseksueel is voordat je een beschuldiging uit die en nergens op is gebaseerd en feitelijk niet eens kan kloppen en vooral getuigt van dat je misschien wel een oudere vrouw bent, maar met al jouw gelul over dat vrouwen zich ontwikkelen en mannen stilstaan je ten aanzien van jezelf het tegendeel bewijst.
dinsdag 14 april 2020 om 12:27
Maar die voldoet ook nog steeds als strijkplank, want meer is ze niet. Gewoon een levende kleerhanger.Gekopbloemen schreef: ↑14-04-2020 11:51Doutzen, reeds dertig gepasseerd, is ook nog lang niet uitgekotst hoor.![]()
dinsdag 14 april 2020 om 12:33
Jij hebt het nu over algemene vitaliteit. Maar of iemand op zijn of haar mooist/aantrekkelijkst is, verschilt nogal per persoon.
dinsdag 14 april 2020 om 12:34
dinsdag 14 april 2020 om 12:34
Nou ze is dan eerder een paspop want ze moet niet alleen kleding showen. Gewoon een prachtige vrouw. Die het jonge meiden allemaal sterk afraad hetzelfde werk te gaan doen. Dus je kunt er vanuit gaan dat ze ook klein gemaakt is door het wereldje.
dinsdag 14 april 2020 om 12:37
Er is niets respectloos aan overgewicht minder mooi vinden.thijsbrands schreef: ↑14-04-2020 12:34Waar was jouw respect voor die studentes die aankomen in hun studietijd? Hypocriet...
Wel eens met het feit dat het respectloos is om iemand een kleerhanger te noemen.
En volstrekt anders dan een individu in de grond trappen.
dinsdag 14 april 2020 om 12:39
Is ook waar. De discussie hierover is volstrekt uit de hand gelopen, waar ik helaas ook mijn deel in heb gehad.justagirly schreef: ↑14-04-2020 12:34Sommige vrouwen zijn als ze wat voller zijn ook gewoon prachtig zoals ze zijn , vind ik.
Smaken verschillen gewoon, laten we het daar maar op houden.
dinsdag 14 april 2020 om 12:40
Je haalde het aan met een negatieve ondertoon. Persoonlijke smaak staat los van respect. Ook een dikke man of vrouw verdient respect. Net zoals een slanke man of vrouw.
dinsdag 14 april 2020 om 12:42
justagirly schreef: ↑14-04-2020 12:34Sommige vrouwen zijn als ze wat voller zijn ook gewoon prachtig zoals ze zijn , vind ik.
Smaken verschillen gewoon, laten we het daar maar op houden.
dinsdag 14 april 2020 om 12:47
Nee, maar wel aan de manier waarop jij het brengt:
dinsdag 14 april 2020 om 12:53
Ik vind dat zonde, dat er best veel zijn die zo ongezond gaan leven (ook mannen) en dat nu eenmaal zichtbaar is. Het past dan ook totaal niet bij je.
Waar iemand die van nature wat voller is maar wel gezond leeft er ook wat voller mooi uit kan zien, geldt dat niet voor iemand die van nature slank is en door een dieet van pizza en bier voller is geworden.
Mijn mening.
dinsdag 14 april 2020 om 12:55
alfea schreef: ↑14-04-2020 08:29Carrie Fisher zei het al; Men don't age better than women, they're just allowed to age. We zijn het gewend om oudere mannen met jonge vrouwen te zien (inderdaad, om één of andere reden cast Hollywood nog mannen als Clooney, Pitt en Cruise als 'jonge mannen') en casten daartegenover vrouwen onder de 25. Daardoor zien we dat als normaal, maar dat is het natuurlijk niet. En zo zie je dan inderdaad een man in dit topic zeggen dat vrouwen tussen de 15 (!!!!!) en 25 pieken. Gad-ver-dam-me. En dan nog even daaroverheen gaan met dat ze hun lichaam verpesten met extra lichaamsvet? Oh ja, vrouwen bestaan om jou te plezieren, natuurlijk.
Maar goed, een man die het nodig vindt op een vrouwenforum te blijven reageren en dan constant de ervaringen van vrouwen wegzet als niet waar, en de behoefte voelt om zijn eigen waarheid maar te blijven poneren, veel patriarchaler kan het niet.
Daarom vind ik s-meds geweldig, die voelt de behoefte al niet eens meer om dat te corrigeren, kent haar eigen waarde en weet hoe het leven in elkaar steekt. Ik kan alleen maar hopen dat ik hetzelfde ben als ik haar leeftijd bereiknu word ik hier nog steeds woest van.
Hear hear!
Vooral dat vrouwen seksueel pieken tussen hun 15e en 25e. Gatverdamme, hoe krijg je het uit je toetsenbord.
dinsdag 14 april 2020 om 12:57
Zijn die mensen jou iets verschuldigd?DS1971 schreef: ↑14-04-2020 12:53Ik vind dat zonde, dat er best veel zijn die zo ongezond gaan leven (ook mannen) en dat nu eenmaal zichtbaar is. Het past dan ook totaal niet bij je.
Waar iemand die van nature wat voller is maar wel gezond leeft er ook wat voller mooi uit kan zien, geldt dat niet voor iemand die van nature slank is en door een dieet van pizza en bier voller is geworden.
Mijn mening.
dinsdag 14 april 2020 om 13:00
Moet je het nou weer verdraaien, o Don Quichot?