Oudere vrouwen

12-07-2018 21:01 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man van 24 die valt op oudere vrouwen (32-42), het gaat totaal niet om de seks maar om het algemeen.

Vaak durven ze de stap niet te zetten naar een relatie toe en wordt het moeilijker om mijn geluk te vinden.

Ik snap dat het voor een vrouw lastig is om een jongere man serieus te nemen maar zijn er ook andere redenen?
En hoe ga je er mee om zodat het wel een keer lukt?
Alle reacties Link kopieren
Casper de kech-roeper droomt :

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
DulceLoco schreef:
12-07-2018 21:27
Ik vind 32 echt nog geen oudere vrouw..

Vanaf 45 kan ik me voorstellen dat het de stempel oudere vrouw krijgt.

Excuse me?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een 'oudere vrouw' voor je gevonden :

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding


Hoe zou dat nou komen ;-D
nounou
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
12-07-2018 21:54
Excuse me?
Als je 24 bent ;)
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nounou
Omdat je met 42 bijna je moeder zou kunnen zijn en dat dat raar is?
En omdat een jongeman van 24 nog amper wat bagage heeft en in een totale andere levensfase zit?

Lijkt me alles bij elkaar reden genoeg. Ik zou de leeftijd verlagen naar rond de dertig. Daar zie ik nog wel vrouwen oren naar hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
12-07-2018 21:33
Klopt. :idee:

Afbeelding
nounou
Christel78 schreef:
12-07-2018 21:52
Op mijn leeftijd weet ik dat niet meer hoor.. Ik zit al bijna zelfs boven de grens van oudere vrouw.. Wat is er dan nog?? :cry:
Nja, geen seks dus meer met een 24 jarige :lmao:
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch elke keer met die knullen dat ze zeggen te vallen op oudere vrouwen? Kunnen ze niet gewoon zeggen dat ze vallen op vrouwen die ouder zijn dan zij? Gewoon: "He, ik ben zelf 24 en val op vrouwen van 32-42 jaar, dus 8 tot 18 jaar ouder dan ik."

Iemand van 32 of 42 is geen oudere vrouw. Vraag me niet wanneer je dat dan wel bent, maar toch zeker niet bij 32 of 42.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Bobby-Pin schreef:
12-07-2018 22:05
Nja, geen seks dus meer met een 24 jarige :lmao:
He verdorie, was nou net het enige nog op m'n bucket list
Alle reacties Link kopieren
Het bizarre is nog wel dat een vrouw van 24 die een relatie met een man van 32 begint niet op oude mannen valt..

Misschien kan je beginnen met ze geen oude vrouwen noemen.. ik als 30jarige waardeer dat in ieder geval echt niet..
32? 31 is te jong?
Christel78 schreef:
12-07-2018 22:08
He verdorie, was nou net het enige nog op m'n bucket list
Ha nee joh, zo'n puber die nog onder een Cars-dekbed in een stinkslaapkamer slaapt bij zijn ouders thuis is verre van erotisch. Krijg je weer dat onhandige gestuntel van 's nachts de trap opsluipen zodat zijn ouders maar niet wakker worden en na afloop thuis gebracht worden op een aftands scootertje.
Schrap het liever van je bucketlist en ga voor een lekkere dertiger met auto en zonder Zilvervloot, dat zijn tenminste mannen.
Alle reacties Link kopieren
strontvlieg schreef:
12-07-2018 22:12
32? 31 is te jong?

Oh, dat past best mooi bij elkaar een vlieg en een geest :heart:

Afbeelding
nounou
Kech klinkt als eindstage van een longontsteking van een hond.

TO klinkt alsof hij een maandje in een klooster moet om zijn zelfrespect te vinden.

Jongen, respect geef je, ook aan jezelf. Als je het moet afdwingen ben je een irritante dwingeland die geen respect verdient.
Bobby-Pin schreef:
12-07-2018 22:15
Ha nee joh, zo'n puber die nog onder een Cars-dekbed in een stinkslaapkamer slaapt bij zijn ouders thuis is verre van erotisch. Krijg je weer dat onhandige gestuntel van 's nachts de trap opsluipen zodat zijn ouders maar niet wakker worden en na afloop thuis gebracht worden op een aftands scootertje.
Schrap het liever van je bucketlist en ga voor een lekkere dertiger met auto en zonder Zilvervloot, dat zijn tenminste mannen.
Ha je weet het beeldend te brengen.. Ik ben om! Nu nog op zoek naar die 30 jarige hunk voor een stomende nacht.. Of is dat een omschrijving uit het jaar nul.. Hou het allemaal niet meer bij hoor..
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nounou
Moet opeens aan die film met Tom Hanks denken, Big.
Dat een klein jochie wenst dat hij volwassen is bij een kermisautomaat et voila: de volgende ochtend zit hij in een volwassen lichaam.

Hij weet zich geen raad en al helemaal niet als een oudere vrouw van een jaar of 25 verliefd op hem wordt ;)
Toch was hij volgens mij blij dat hij aan het eind van de film weer lekker gewoon een kind was. Net als TO.

Lekker slapen TO, het is al half 11 geweest!! :sheep:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nounou
ik snap dat het voor een vrouw lastig is om een jongere man serieus te nemen maar zijn er ook andere redenen
Kan mij sterk vergissen (man hè) maar woorden als "kech" en "lol" in je vocabulaire als 24 jarige zullen vast niet meehelpen bij je jacht op vrouwen in zijn algemeenheid, laat staan de dames boven de 18.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent een oudevrouwenkech. Blègh
Goorlap.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
thefriendlyghost schreef:
12-07-2018 21:01
Ik ben een man van 24 die valt op oudere vrouwen (32-42), het gaat totaal niet om de seks maar om het algemeen.
.
Jammer joh. Ik ben al gekaapt door een jonge vent. :proud:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zazamaenade schreef:
12-07-2018 22:15
Oh, dat past best mooi bij elkaar een vlieg en een geest :heart:

Afbeelding
Helaas ik ben te jong voor deze to, volgend jaar een nieuwe kans

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven