Oudere vrouwen

12-07-2018 21:01 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man van 24 die valt op oudere vrouwen (32-42), het gaat totaal niet om de seks maar om het algemeen.

Vaak durven ze de stap niet te zetten naar een relatie toe en wordt het moeilijker om mijn geluk te vinden.

Ik snap dat het voor een vrouw lastig is om een jongere man serieus te nemen maar zijn er ook andere redenen?
En hoe ga je er mee om zodat het wel een keer lukt?
Alle reacties Link kopieren
Welke reden noemen zij dan waarom ze geen relatie willen aangaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Andere reden? Dat je nog minder in leeftijd scheelt met mijn zoon dan met mij en dat trekt mij niet aan.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Wat een kinderachtig gedrag van deze volwassen vrouwen om iemand zo te bekritiseren op zijn voorkeuren.
Alle reacties Link kopieren
fotoroid schreef:
13-07-2018 09:23
Wat een kinderachtig gedrag van deze volwassen vrouwen om iemand zo te bekritiseren op zijn voorkeuren.

Afbeelding

Ja, ik werd vooral gelukkig van zijn gekech.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Snap ik ook wel weer :applause:
Alle reacties Link kopieren
Kan toch ik ben 30 mijn vriendin was 38
Alle reacties Link kopieren
Even off-topic ( :roll: ) : @Strontvlieg, lukt het inmiddels met het plaatjes plakken ?


Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
thefriendlyghost schreef:
12-07-2018 21:01
Ik ben een man van 24 die valt op oudere vrouwen (32-42), het gaat totaal niet om de seks maar om het algemeen.

Vaak durven ze de stap niet te zetten naar een relatie toe en wordt het moeilijker om mijn geluk te vinden.

Ik snap dat het voor een vrouw lastig is om een jongere man serieus te nemen maar zijn er ook andere redenen?
En hoe ga je er mee om zodat het wel een keer lukt?
Ik ben ook een man maar dan 28 jaar.

TS lijkt mij een volstrekt gezonde jonge kerel, niets mis met het aantrekkelijk vinden van vrouwen die een aantal jaren ouder dan jezelf zijn (en jeetje wat een gezemel van een aantal vrouwen hier die zich beledigd voelen omdat hij de term 'oudere vrouwen' gebruikt voor vrouwen die feitelijk ouder dan TS zijn. Ouder worden is nou eenmaal een feit. Als je 40 bent, dan ben je geen jong kippie van 20 meer).

Gegeneraliseerd val ik op vrouwen van 18 tot 45 jaar. Daarbij moet ik zeggen dat de twee uitersten wel uitzonderingen zijn. De laatste 3 jaar vind ik sommige vrouwen van rond de 40 jaar aantrekkelijker worden, hoewel ik een sterke voorkeur heb voor een vrouw die net wat ouder dan mij is. 30'ers heb ik altijd al vanaf ca. 18 jaar aantrekkelijk gevonden. Ik vind sowieso dat best wel wat vrouwen van 30-45 jaar jong uitzien en wat jonger gedragen, ondanks dat ze vaak huisje-boompje-beestje hebben. Ze hebben vaak mooi lang haar, zijn slank, goed verzorgd en dragen hippe kleding. Maar wat ik echt aantrekkelijk vind is dat dergelijke vrouwen niet meer zo naiëf en gewoon zelfverzekerd zijn. Meestal hechten ze flink minder waarde aan triviale zaken als status, macht, geld en carriere van de partner. Ze accepteren mannen wat beter en doen niet zo moeilijk. Ze hebben levenservaring en ze hebben wat te vertellen.

Wat ik niet aantrekkelijk vind zijn (hoe kan het ook anders als jonge kerel) kinderen (in poepluiers) en het feit dat ze bijna allemaal een relatie hebben. Daarnaast dragen 'oudere' (sorry!) vrouwen meestal een ring, ook wanneer ze single zijn, dus je weet niet zomaar of zo'n vrouw nog single is (vind ik sowieso niet slim om als single vrouw een ring te dragen, maak het de mannen ook gewoon eens gemakkelijk.. we nemen al zoveel risico!).

Ik zou maar wat graag een keer met een leuke single vrouw van een jaar of 35 op een date willen gaan, maar zoals TS aangeeft is dat allemaal wat moeilijk.. Heb ik oplossingen voor TS zijn 'probleem'? Niet echt; gedraag je gewoon volwassen, maak wat langer oogcontact met een vrouw die je aantrekkelijk lijkt, maak een praatje en misschien volgt dan meer! En als tip: ga eens shoppen in een vinexwijk of suburban van een grote stad: zat 30'ers en 40'ers! :hyper:
Don't follow me. I'm lost too..
zazamaenade schreef:
13-07-2018 13:57
Even off-topic ( :roll: ) : @Strontvlieg, lukt het inmiddels met het plaatjes plakken ?


Afbeelding
Nee :( :(
zazamaenade schreef:
13-07-2018 13:57
Even off-topic ( :roll: ) : @Strontvlieg, lukt het inmiddels met het plaatjes plakken ?


Afbeelding
Nee :( :(
Alle reacties Link kopieren
strontvlieg schreef:
13-07-2018 20:30
Nee :( :(

Oh, balen ! Heb je al geprobeerd of mensen via de Digi-pijler je kunnen helpen ?
Dubbelposten lukt wel :)

Hier een uilskuikentje om je te troosten. Volgend jaar is het een grote uil 8-)

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
13-07-2018 09:34
Afbeelding

Ja, ik werd vooral gelukkig van zijn gekech.
Maar hem een 24-jarige pisvlek noemen wel wel oke? :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Judy_Hopps schreef:
13-07-2018 21:22
Maar hem een 24-jarige pisvlek noemen wel wel oke? :sarcastic:

Nôh, dat is wel een pittige grap. Het was wel duidelijk dat hij niet bepaald vanuit nood een topic opende.
En iedereen is verantwoordelijk voor haar/zijn eigen opmerkingen.
Waarom stoort het jou ?
nounou
Alle reacties Link kopieren
De dubbele maat waarmee gemeten wordt. De mods zien ook vast wel waar hij op reageerde, maar laten dat lekker staan.
De reden van het topic (of afwezigheid van reden) lijkt me irrelevant daarbij.
Alle reacties Link kopieren
Judy_Hopps schreef:
13-07-2018 22:04
De dubbele maat waarmee gemeten wordt. De mods zien ook vast wel waar hij op reageerde, maar laten dat lekker staan.
De reden van het topic (of afwezigheid van reden) lijkt me irrelevant daarbij.

Oh, ik zie nu pas dat er is gewist in het topic. Ik snapte al niet wat je bedoelde.
nounou
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
13-07-2018 09:05
Welke reden noemen zij dan waarom ze geen relatie willen aangaan?
Dat ze verwachtten dat het niet lang stand zal houden, leeftijdskloof, dat ik 'beter' een vrouw die wat jonger is kan aantrekken etcetc.
Alle reacties Link kopieren
fotoroid schreef:
13-07-2018 09:23
Wat een kinderachtig gedrag van deze volwassen vrouwen om iemand zo te bekritiseren op zijn voorkeuren.
Neem het als een korreltje zout. Zie het als een stelletje droeftoeters die niet aan hun trekken komen en op het internet stoom afblazen. En dan klagen ze over mijn leeftijd maar zelf als kleuters reageren :lol: .
Alle reacties Link kopieren
BruinHondje schreef:
13-07-2018 14:30
Ik ben ook een man maar dan 28 jaar.

TS lijkt mij een volstrekt gezonde jonge kerel, niets mis met het aantrekkelijk vinden van vrouwen die een aantal jaren ouder dan jezelf zijn (en jeetje wat een gezemel van een aantal vrouwen hier die zich beledigd voelen omdat hij de term 'oudere vrouwen' gebruikt voor vrouwen die feitelijk ouder dan TS zijn. Ouder worden is nou eenmaal een feit. Als je 40 bent, dan ben je geen jong kippie van 20 meer).

Gegeneraliseerd val ik op vrouwen van 18 tot 45 jaar. Daarbij moet ik zeggen dat de twee uitersten wel uitzonderingen zijn. De laatste 3 jaar vind ik sommige vrouwen van rond de 40 jaar aantrekkelijker worden, hoewel ik een sterke voorkeur heb voor een vrouw die net wat ouder dan mij is. 30'ers heb ik altijd al vanaf ca. 18 jaar aantrekkelijk gevonden. Ik vind sowieso dat best wel wat vrouwen van 30-45 jaar jong uitzien en wat jonger gedragen, ondanks dat ze vaak huisje-boompje-beestje hebben. Ze hebben vaak mooi lang haar, zijn slank, goed verzorgd en dragen hippe kleding. Maar wat ik echt aantrekkelijk vind is dat dergelijke vrouwen niet meer zo naiëf en gewoon zelfverzekerd zijn. Meestal hechten ze flink minder waarde aan triviale zaken als status, macht, geld en carriere van de partner. Ze accepteren mannen wat beter en doen niet zo moeilijk. Ze hebben levenservaring en ze hebben wat te vertellen.

Wat ik niet aantrekkelijk vind zijn (hoe kan het ook anders als jonge kerel) kinderen (in poepluiers) en het feit dat ze bijna allemaal een relatie hebben. Daarnaast dragen 'oudere' (sorry!) vrouwen meestal een ring, ook wanneer ze single zijn, dus je weet niet zomaar of zo'n vrouw nog single is (vind ik sowieso niet slim om als single vrouw een ring te dragen, maak het de mannen ook gewoon eens gemakkelijk.. we nemen al zoveel risico!).

Ik zou maar wat graag een keer met een leuke single vrouw van een jaar of 35 op een date willen gaan, maar zoals TS aangeeft is dat allemaal wat moeilijk.. Heb ik oplossingen voor TS zijn 'probleem'? Niet echt; gedraag je gewoon volwassen, maak wat langer oogcontact met een vrouw die je aantrekkelijk lijkt, maak een praatje en misschien volgt dan meer! En als tip: ga eens shoppen in een vinexwijk of suburban van een grote stad: zat 30'ers en 40'ers! :hyper:
Mensen hebben altijd vooroordelen klaar staan en hun ongezouten mening veeeeer van te voren bedacht voor dit soort topics.

Precies dat! Buiten het feit dat sommige vrouwen een stuk jonger lijken zijn het wel vrouwen met wie je diepe gesprekken kan voeren. Kan ook wel met meiden van mijn leeftijd maar op de een of andere manier voelt het prettiger met een vrouw die ouder is. Ze kijken wat verder dan het uiterlijk, materialisme en financiele en hebben meer levenservaring waar ik van kan leren.

Kinderen vind ik niet eens zo erg vind het leuk een spruitje in het midden. Geeft een warm gevoel bij het langs komen om een 'gezin' te hebben. Maar dat ringen dragen blijft lastig hahaha!

Komt wel goed, denk dat het goed is om dingen te ondernemen. Kijken waar er opties liggen om nieuwe mensen te ontmoeten. Zoals shoppen, wandelen, dagjes uit in een andere stad zoals je gaf.

Bedankt voor je behulpzame berichtje! Moeten meer van jou zijn🤣!
Alle reacties Link kopieren
Blondie222 schreef:
13-07-2018 10:14
Kan toch ik ben 30 mijn vriendin was 38
Ben je nou ineens weer een vent? Of heb je meerdere persoonlijkheden? Mijn hoofd tolt. Zoveel vragen....
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
Kersje33 schreef:
14-07-2018 07:53
Ben je nou ineens weer een vent? Of heb je meerdere persoonlijkheden? Mijn hoofd tolt. Zoveel vragen....
Want een vrouw kan geen vriendin hebben?
Alle reacties Link kopieren
Judy_Hopps schreef:
16-07-2018 00:03
Want een vrouw kan geen vriendin hebben?
Even loepen dan weet je genoeg
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 43. En ik date voornamelijk jonge mannen. Oudere vind ik minder leuk. Ik vind jongere mannen leuk, gezellig, fit, fris, fruitig, enthousiast, knap, Vol levensenergie.
Wat mij voornamelijk opvalt bij mannen van m’n leeftijd en ouder is doen alsof. Zeg maar liegen en draaien. Alsof ze een relatie willen maar bedoelen alleen Sex. Ik wil helemaal geen relatie daarom valt me dat zo op. Dat gedraai eromheen.

Misschien is dit een fase nu ik 2 jaar single ben na een lange relatie. Ik weet t niet.

wat ik hoor van jongere mannen is dat ze de zelfverzekerdheid, vrijer voelen, levenservaring, zachtheid, prettig vinden bij oudere vrouwen.
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Wc-pot schreef:
16-07-2018 07:04
Ik ben een vrouw van 43. En ik date voornamelijk jonge mannen. Oudere vind ik minder leuk. Ik vind jongere mannen leuk, gezellig, fit, fris, fruitig, enthousiast, knap, Vol levensenergie.
Wat mij voornamelijk opvalt bij mannen van m’n leeftijd en ouder is doen alsof. Zeg maar liegen en draaien. Alsof ze een relatie willen maar bedoelen alleen Sex. Ik wil helemaal geen relatie daarom valt me dat zo op. Dat gedraai eromheen.

Misschien is dit een fase nu ik 2 jaar single ben na een lange relatie. Ik weet t niet.

wat ik hoor van jongere mannen is dat ze de zelfverzekerdheid, vrijer voelen, levenservaring, zachtheid, prettig vinden bij oudere vrouwen.
Vind je alleen het daten met jonge mannen leuk of doe je nog meer met ze? :popcorn:

Wat willen ze van jou dan?

Ik denk niet dat ik een serieuze relatie met een vrouw van in de 40 aan zou kunnen gaan. Een date, vakantie of gewoon een leuke tijd (af en toe) samen, daar ben ik wel voor in.
Don't follow me. I'm lost too..
Alle reacties Link kopieren
"Madeliefjeesdonderdag 12 juli 2018 21:12

    

"Wij willen alleen een rijpe oudere man, geen pisvlek van 24."



Praat even voor jezelf op het forum alsjeblieft , dankjewel :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven