over

12-05-2010 22:29 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriend stuurde me vandaag behoorlijk rare smsjes...Kon niet bij hem blijven slapen het weekend, want hij had daar geen zin in. Ik bellen, vragen wat er aan de hand was.

Komt erop neer dat hij geen zin meer om rekening met mij te houden en dat hij tijd voor zichzelf wil.

En dat doet best pijn.
Want? Het is een fantastische vent voor de rest?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja, dat is idd niet zo leuk om te horen. Maar wat ga je nu doen?
En wat wil jij?
@VC: Voor de rest wel ja...Ik snap er ook niks van..Misschien handig om leeftijd erbij te vermelden...ik ben 20 en hij 21...Vrijdag ga ik naar hem toe, niet gemeld...Hij neemt zijn telefoon toch niet op...Kan ie bepaalde dingen even gaan uitleggen...
uf dat doet inderdaad pijn.. mannen kunnen soms zo raar zijn. hoe oud zijn jullie? en hoelang hebben jullie?

als jullie 2 maanden wat hebben kan ik me nog wel wat voorstellen.. maar ja sterkte!
We hadden bijna een half jaar...En dat met die vissen en die zee...Ik weet het...Maar ik had dit écht niet zien aankomen en daarom doet het zo'n pijn..

Wat ik wil...Dat zijn voornamelijk antwoorden...Waarom op deze manier, waarom niet recht in mijn gezicht toen hij zondag bij mij op de bank zat, waarom kon hij zes maanden geleden niet bedenken dat hij geen zin had om met iemand anders rekening te houden en waarom het leuker is om met zijn vrienden bier te drinken dan iets met mij te ondernemen...Zulke ongein.
quote:keepvogel schreef op 12 mei 2010 @ 22:37:

We hadden bijna een half jaar...En dat met die vissen en die zee...Ik weet het...Maar ik had dit écht niet zien aankomen en daarom doet het zo'n pijn..

Wat ik wil...Dat zijn voornamelijk antwoorden...Waarom op deze manier, waarom niet recht in mijn gezicht toen hij zondag bij mij op de bank zat, waarom kon hij zes maanden geleden niet bedenken dat hij geen zin had om met iemand anders rekening te houden en waarom het leuker is om met zijn vrienden bier te drinken dan iets met mij te ondernemen...Zulke ongein.

vissen in de zee?

je bedoelt dat er nog meer jongens zijn?

pfffff naar zulke dingen moet je echt niet luisteren. als het uit zou zijn tussen mij en me vriend, zouden mensen mij echt niet moeten vertellen van: er zijn nog meer vissen. dat vind ik echt lullig om te zeggen! net als of ji nog precies dezelfde jongen vind..
Tsja...Ik weet niet...Hoe hij mij behandeld heeft de laatste tijd...Dan kan ik alleen maar een betere jongen vinden..Eigenlijk.

Stomste is nog dat ik me dondersgoed besef dat ik beter kan krijgen dan hem...Maar het steekt wel behoorlijk...
Ach altijd die vismarkt die erbij wordt gehaald

Dar gaat het niet om. Al die miljoenen andere mannen, zijn niet de man met wie jij dacht een leuke relatie te hebben.

Maar idd niet erg leuk dat het via de telefoon gaat.Maar mss toch maar proberen met hem te praten voordat je daar op de stoep staat. Het kan zijn dat hij je dan helemaal niet wil spreken, en dan eindigt het mss nog minder leuk.
Heb je gelijk in, maar is zo lastig als hij zijn telefoon niet opneemt. Zal hem zo wel een sms sturen dat ik vrijdag op de stoep sta en dat hij dan maar het één en ander moet verantwoorden.. Goed idee?
nee sms dat jij ook een ander neemt.......................
Deze jongen heeft echt geen ander, zo snugger is hij niet.
quote:keepvogel schreef op 12 mei 2010 @ 22:50:

Deze jongen heeft echt geen ander, zo snugger is hij niet.Leuk om over je vriend te zeggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het is natuurlijk heel makkelijk om hem op te bellen of te smsen en hem zo de huid vol te schelden, maar zou je er niet veel meer baat bij hebben om de eer gewoon aan jezelf te houden en redelijk te blijven?

Slaap er een nachtje over en stuur hem een e-mail (als hij de telefoon niet wilt opnemen) waarin je uitlegt dat je graag een afsluitend gesprek met hem wil.
Poelepoelepoelepoes!
quote:heartwork schreef op 12 mei 2010 @ 22:56:

Het is natuurlijk heel makkelijk om hem op te bellen of te smsen en hem zo de huid vol te schelden, maar zou je er niet veel meer baat bij hebben om de eer gewoon aan jezelf te houden en redelijk te blijven?

Slaap er een nachtje over en stuur hem een e-mail (als hij de telefoon niet wilt opnemen) waarin je uitlegt dat je graag een afsluitend gesprek met hem wil.goed advies!
Nou, lijkt mij beter dat de relatie over is. De manier waarop jij over hem praat, en hij met jou omgaat, lijkt mij niet echt een ideale relatie.

De manier waarop is lullig. Maar ga verder met je leven en wees blij dat je er nu achter komt ipv over 10 jaar.

Deze jongen heeft echt geen ander, zo snugger is hij niet.

Deze jongen heeft echt geen ander, zo snugger is hij niet.Ik snap deze opmerking niet zo goed. Dit klinkt niet als een opmerking van iemand die verdrietig is over een beeindigde relatie.
@Nouschi: Inderdaad niet netjes van me. Maar combinatie van emoties, vermoeidheid en hoofdpijn begint me parten te spelen. Ik had het anders moeten bewoorden. Door een niet-ernstige gedragstoornis (weet niet precies welke, hij wilde er niet graag over praten) is hij niet in staat om snel met nieuwe/andere mensen om te gaan...Laat staan het op woensdag met een meisje uitmaken en donderdag een nieuwe te hebben. Had moeten zeggen dat hij hier emotioneel gezien niet in staat toe is. Excuses.

Ben aan de telefoon opzich redelijk gebleven, geen ordinaire scheldpartijen oid maar wel een flinke huilbui. Heb hem een smsje gestuurd dat ik graag zou willen dat hij vrijdag het een en ander aan me uitlegt, want ik snap er echt niks van. Ene week zegt ie dat ie zo gek op me is en nu dit.
anoniem_101876 wijzigde dit bericht op 12-05-2010 23:07
Reden: toevoeging
% gewijzigd
hoi keepvogel , dikke knuffel voor jou!

Erg vervelend dat je zon sms hebt gehad,

het beste wat je kunt doen nu, is het even lekker laten gaan.

Ga leuke dingen doen, lekker winkelen , met vriendinnen wat drinken etc..

Ik denk dat hij gewoon even tijd nodig heeft, soms helpt het om gewoon

even geen contact op te nemen, en als de tijd daar is , en hij echt van je houd

dan zal hij vast wel weer contact met je opnemen.

liefs!
Denk je nou echt dat je dan vrijdag de antwoorden krijgt die je graag zou willen hebben? Ik zou mijzelf bij elkaar pakken en verder gaan. Laat hem zien dat je je eigen leven ook prima is zonder hem. En zo te horen is dat niet zo moeilijk.

Maar ik zou niets meer van me laten horen. Wat wil je nou van iemand die jou niet wil?
Je hebt gelijk. Hij belde mij net weer op, dat het niet zo bedoeld was. Hij heeft (voor zijn leeftijd) een erg drukke en lichamelijk zware baan. Nu heeft hij het zo druk dat hij niet meer weet wat belangrijk is en hij is bang dat hij mij niet meer de aandacht kan geven die ik verdien, volgens hem. Hij wilde een week rust, zodat hij alles op een rijtje kon zetten.

Ik heb hem gezegd dat ik het ergens wel begrijp, maar het niet fair vindt hoe hij de dingen heeft aangepakt en dat het een behoorlijke steek was die ik niet van hem verwachtte. En dat ik eigenlijk geen zin er meer in heb, aangezien hij mij na pas vijf maanden al zo pijn doet...Gaat dat dan elke vijf maanden zo, hij krijgt het druk, doet mij verdriet en heeft tijd nodig? Trek ik niet.
he meis

wat een vervelende manier zeg...

ik las dat je iets zei over een niet ernstige gedragsstoorniss

eigenlijk is het wel heel belangrijk dat je weet wat dat is... dat hij dat niet verteld lijkt alsof hij je niet helemaal toelaat in zijn persoon in wie hij is...

ja tuurlijk verdien je beter, zeker als er zo met je om gegaan wordt, maarja hart en gevoel he!!

sterktee
Dat lijkt inderdaad zo, maar ik heb ook een beetje het gevoel dat hij zich er voor schaamt. Dus deels mij niet helemaal toelaten, maar ook een stukje schaamte.

En inderdaad dat hart en gevoel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven