overdreven lief
maandag 29 maart 2010 om 17:17
Eerst en vooral: snap niet dat die man jouw dochtertje al gezien heeft als je elkaar nog maar zo kort kent én met twijfels zit?
Je hebt niet veel keuzes: ofwel vraag je hem te stoppen met die overschattige berichtjes, ... ofwel neem je hem zoals hij is. En als je dat laatste niet kan, moet je gewoon conluderen dat hij niet de man voor je is. Het feit dat je zijn minpunten hier zo uitgebreid vermeld, geeft wel aan dat je redenen aan het zoeken bent waarom hij het toch niet is, vind je zelf ook niet?
Je hebt niet veel keuzes: ofwel vraag je hem te stoppen met die overschattige berichtjes, ... ofwel neem je hem zoals hij is. En als je dat laatste niet kan, moet je gewoon conluderen dat hij niet de man voor je is. Het feit dat je zijn minpunten hier zo uitgebreid vermeld, geeft wel aan dat je redenen aan het zoeken bent waarom hij het toch niet is, vind je zelf ook niet?
maandag 29 maart 2010 om 17:18
Ik zou er een beetje kriegel van worden!
En ik vind dat je hem erg snel bij je dochter laat, maar dat is natuurlijk jou keuze.
Ik zou ff duidelijk maken dat je rustig aan wil doen en wel ziet waar het schip strand. Als je een leuke tijd met elkaar heb is dat toch goed dan groeit dat meestal vanzelf door naar meer.
En ik vind dat je hem erg snel bij je dochter laat, maar dat is natuurlijk jou keuze.
Ik zou ff duidelijk maken dat je rustig aan wil doen en wel ziet waar het schip strand. Als je een leuke tijd met elkaar heb is dat toch goed dan groeit dat meestal vanzelf door naar meer.
maandag 29 maart 2010 om 17:20
Sorry, maar er is een enorm verschil tussen wat jullie van elkaar vinden en hoe jullie levens zijn. Hij woont nog thuis en jij hebt al een dochter van 4! En dan gedraagt hij zich ook nog zo.. Ik zou me als ik jou was nog een achter de oren krabben. Wil je liever iemand op wie je eventueel verliefd zou kunnen worden als dat en dat en dat anders aan hem is, of een man waarvan je vanaf dag 1 denkt: wow... DIE is leuk! ..?
maandag 29 maart 2010 om 17:27
Mijn visie:
1. Hij gedraagd zich als een klein kind en dat vind jij ongewenst.
2. Hij woont nog thuis, terwijl met je dochter een eigen huis hebt.
3. Hij geeft je het gevoel dat het niet om jou als persoon is te doen, maar om het hebben van een relatie.
4. Jij bent niet verliefd op hem, maar kan dat wel worden als hij zich normaal gedraagt.
En dat zou voor mij niet genoeg zijn...
1. Hij gedraagd zich als een klein kind en dat vind jij ongewenst.
2. Hij woont nog thuis, terwijl met je dochter een eigen huis hebt.
3. Hij geeft je het gevoel dat het niet om jou als persoon is te doen, maar om het hebben van een relatie.
4. Jij bent niet verliefd op hem, maar kan dat wel worden als hij zich normaal gedraagt.
En dat zou voor mij niet genoeg zijn...
Volgens mij vind je hem helemaal niet leuk:
- hij is uhberoverdreven
- zegt 'ik hou van je' op de tweede date (ieks!)
- hij is niet geïnteresseerd in jou
- houdt kennelijk niet van dezelfde hobbies als jij
- woont nog thuis
- etc etc etc
Je zegt: 'het zou dus best leuk kunnen zijn'. Maar dat zeg je nadat je argumenten hebt genoemd waarom je een vriend wilt. Niet waarom je deze man/jongen leuk vindt. Wil jij zelf niet té graag een nieuwe vriend dat je hier uhberhaupt nog aan denkt om mee door te gaan?
- hij is uhberoverdreven
- zegt 'ik hou van je' op de tweede date (ieks!)
- hij is niet geïnteresseerd in jou
- houdt kennelijk niet van dezelfde hobbies als jij
- woont nog thuis
- etc etc etc
Je zegt: 'het zou dus best leuk kunnen zijn'. Maar dat zeg je nadat je argumenten hebt genoemd waarom je een vriend wilt. Niet waarom je deze man/jongen leuk vindt. Wil jij zelf niet té graag een nieuwe vriend dat je hier uhberhaupt nog aan denkt om mee door te gaan?
Van die kinderachtige dingen zou ik ook heel kriebelig worden... Verder eens met El_lebel, jullie levens zijn heel verschillend. Jij bent al 5 jaar alleenstaande moeder en dopt je eigen boontjes, hij woont nog thuis. Hij mist daardoor toch een stuk levenservaring die jij al wel hebt. Laat hem eerst lekker zelfstandig worden voordat je een relatie met hem begint.
maandag 29 maart 2010 om 17:41
maandag 29 maart 2010 om 17:42
Zou er maar mee stoppen. Als je 'm nu niet leuk vindt, ga je 'm later ook niet leuk vinden. Je gaat alleen je grenzen steeds wat verder oprekken en op een gegeven moment weet je niet eens meer wie je bent en wat je leuk vindt. Naja, dit geldt voor mij dan.
Ik ben zelf ooit ook eens op zo'n manier een relatie begonnen ('ach ja, hij is wel heel lief', maar eigenlijk niet verliefd zijn). Wel een lieve jongen, maar het paste uiteindelijk toch niet.
Ik ben zelf ooit ook eens op zo'n manier een relatie begonnen ('ach ja, hij is wel heel lief', maar eigenlijk niet verliefd zijn). Wel een lieve jongen, maar het paste uiteindelijk toch niet.
wat je water geeft, groeit
maandag 29 maart 2010 om 17:50
quote:Troeta schreef op 29 maart 2010 @ 17:35:
Uhm, iemand die je 2 weken kent van internet zit al in jouw huis waar je dochtertje bij is? Ben je niet goed bij je hoofd ofzo? Sorry hoor...Waarom zou dat niet kunnen? Een vrouwelijke collega die je pas kent en die je graag mag kun je toch ook thuis uitnodigen? Ik neem aan dat ze zich discreet gedragen met haar dochter erbij.
Uhm, iemand die je 2 weken kent van internet zit al in jouw huis waar je dochtertje bij is? Ben je niet goed bij je hoofd ofzo? Sorry hoor...Waarom zou dat niet kunnen? Een vrouwelijke collega die je pas kent en die je graag mag kun je toch ook thuis uitnodigen? Ik neem aan dat ze zich discreet gedragen met haar dochter erbij.
maandag 29 maart 2010 om 17:54
maandag 29 maart 2010 om 17:57
Waarom zou dat niet kunnen? Een vrouwelijke collega die je pas kent en die je graag mag kun je toch ook thuis uitnodigen? Ik neem aan dat ze zich discreet gedragen met haar dochter erbij.
Ik vind het nogal een verschil een vrouwelijke collega die je pas kent of een wildvreemde man die je net virtueel hebt ontmoet.
TO geeft ook haar grenzen niet aan dus hoe moet hij weten dat wat hij doet haar niet bevalt? Of het moet in de non-verbale communicatie duidelijk worden, maar dan is zoenen met hem geen goed signaal.
Ik vind het nogal een verschil een vrouwelijke collega die je pas kent of een wildvreemde man die je net virtueel hebt ontmoet.
TO geeft ook haar grenzen niet aan dus hoe moet hij weten dat wat hij doet haar niet bevalt? Of het moet in de non-verbale communicatie duidelijk worden, maar dan is zoenen met hem geen goed signaal.
maandag 29 maart 2010 om 18:06
Nou een vrouwelijke collega die je 2 weken kent, ken je al stukken beter dan een wanhopige man op een chat. Daarnaast heb je vast ook haar adres en werkgegevens als ze wat van je pikt of wat er ook kan gebeuren.
En dan nog van internet of niet, je kind al laten kennismaken met iemand waar je je nog niet van weet of je hem wel wat vind vind ik al zeer onverstandig.
En dan nog van internet of niet, je kind al laten kennismaken met iemand waar je je nog niet van weet of je hem wel wat vind vind ik al zeer onverstandig.
maandag 29 maart 2010 om 18:50
Nou Mindy,
Allereerst denk ik dat jij eens flink wat energie in jezelf moet steken. Ik heb zo mijn mening over direct iemand thuis uitnodigen (ook zonder dochter), maar die heb je al gelezen. Het feit dat je een wildvreemde man (en ja, dat is anders dan een vrouw) bij je dochter in huis haalt, vind ik ongelofelijk stom. Ik weet niet of je dit normaal vindt, maar het toont mij wel aan hoe wanhopig je bent.
Waarom in godsnaam denk je dat een man jouw problemen gaat oplossen? Als jij lekker in je vel komt te zitten (en dat gaat geen enkele man voor je regelen), als je meer tijd voor jezelf neemt (en daar hoef je je niet schuldig over te voelen!), als je investeert in je eigen leven, je passies, dan ben je dichterbij geluk dan wanneer je steeds een andere vent uitzoekt. Want ook jij zoekt niet naar de ware, maar naar iemand, gewoon om een relatie te hebben.
Als je nou eerst eens jezelf goed leert kennen, het voor jezelf en je dochter gezellig maakt, dan komt de rest vanzelf. Je bent nog jong!!
Allereerst denk ik dat jij eens flink wat energie in jezelf moet steken. Ik heb zo mijn mening over direct iemand thuis uitnodigen (ook zonder dochter), maar die heb je al gelezen. Het feit dat je een wildvreemde man (en ja, dat is anders dan een vrouw) bij je dochter in huis haalt, vind ik ongelofelijk stom. Ik weet niet of je dit normaal vindt, maar het toont mij wel aan hoe wanhopig je bent.
Waarom in godsnaam denk je dat een man jouw problemen gaat oplossen? Als jij lekker in je vel komt te zitten (en dat gaat geen enkele man voor je regelen), als je meer tijd voor jezelf neemt (en daar hoef je je niet schuldig over te voelen!), als je investeert in je eigen leven, je passies, dan ben je dichterbij geluk dan wanneer je steeds een andere vent uitzoekt. Want ook jij zoekt niet naar de ware, maar naar iemand, gewoon om een relatie te hebben.
Als je nou eerst eens jezelf goed leert kennen, het voor jezelf en je dochter gezellig maakt, dan komt de rest vanzelf. Je bent nog jong!!
maandag 29 maart 2010 om 18:53
Voor mijn gevoel heb je met deze man aardig wat stapjes overgeslagen .Eerst bv op neutraal gebied elkaar ontmoeten .Ik denk dat je doordat je bij jouw thuis afspreekt eigenlijk verkeerde signalen aan hem afgeeft .Zeker met een kind kun je hier beter mee wachten tot je echt zeker van je keuze bent .
Voor de rest denk ik dat je eerst aan jezelf moet werken .Een relatie aangaan maakt het echt niet makkelijker voor je !
Succes
Voor de rest denk ik dat je eerst aan jezelf moet werken .Een relatie aangaan maakt het echt niet makkelijker voor je !
Succes