overdreven lief

29-03-2010 17:08 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Haha, en dan zelf dubbel posten. Daar kom ik leuk weg.
Je moet het eerst met jezelf leuk kunnen hebben voordat je je als een radeloze op een willekeurige man stort waar je 2 weken mee hebt gechat, in de hoop dat daar een liefdevolle en succesvolle relatie uit voort komt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:lindy schreef op 29 maart 2010 @ 18:57:

[...]

Hahahahaha. En als het géén kwezel is, is het een klootzak en kan er weer een ellenlang topic mee gevuld worden.
Laat die man voor wat hij is, als jij je nu al irriteert is het geen potentieel relatiemateriaal.

Ga voor jezelf met je dochter. Probeer uit die vicieuze cirkel te komen. Overtuig jezelf dat het helemaal niet erg is om oppas in te schakelen, maak afspraken met vriendinnen, kook voor ze (als je dochter in bed ligt). Maak je leven weer leuk. Pas als dat op orde is, komt de rest vanzelf.

Je zegt dat je leven bestaat uit werken, studeren, huishouden en moederen. Zo ziet mijn leven er ook uit (en met ons vele anderen), maar gelukkig draag ik niet zo vaak dat loodzware schuldgevoel met me mee. Probeer jezelf daar van af te helpen door je bij elk schuldgevoel af te vragen of het onverantwoord is. Zo niet, dan is er geen probleem. Succes!
Heeft jouw dochter geen vader?

En verder: een relatie nemen met iemand die je totaal niet ziet zitten, gaat niet het probleem oplossen van te veel stress en te weinig tijd voor jezelf hebben. In plaats van een oplossing, creëer je er nog een probleem bíj. Lijkt me niet bepaald de handigste stap om te zetten als je al psychisch in de knoop zit en paniekaanvallen hebt gehad eerlijk gezegd.

Tot slot vind ik je hopeloos naïef als het gaat om internetcontacten. Dat maakt niet uit verder, maar wees alsjeblieft in het belang van je kind wat voorzichtiger. Kenmerkend aan internet is dat je juist niet aan kunt voelen wat voor vlees je in de kuip hebt, omdat mensen zich heel anders voor kunnen doen dan ze zijn. Je mist alle vormen van lichaamstaal, wat essentieel is in het "peilen" van iemand.

Spreek dus de volgende keer alsjeblieft af op neutraal terrein en laat je dochter én zijn NAW gegevens achter bij de oppas. Edit: of je dochter bij haar vader dus en zijn NAW gegevens bij je ouders/vriendin/whatever.
Zo te horen was het niet wat je er van verwachtte, jammer, helaas. Op naar de volgende.

Geen tijd en energie meer instoppen.
Als je moeite hebt om alleen te zijn en paniekaanvallen hebt en een schuldgevoel richting je dochter, dan zou ik eerst daar aan werken voordat je aan een nieuwe relatie gaat denken. Eerst zelf weer een stabiel persoon worden lijkt me belangrijk. Wat heb je een man eig te bieden als je zelf in de knoop zit?
Arm kind. Moeder heeft een relatie nodig om niet geiriteerd naar haar kind te zijn. Het is jouw schuld dat je niet genoeg tijd voor jezelf maakt.Jij zal dat dus moeten veranderen. Niemand anders en al helemaal niet een droeftoeter van internet.
hahaha, droeftoeter!! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven