Overdreven of terecht?

06-01-2010 13:42 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb driekwart jaar een leuke relatie gehad met een 'bn'er'. Hij speelt in een band en ik ben maar een 'gewoon' meisje. Dat was helemaal geen heikel punt, totdat ik in de gaten kreeg dat zijn onzekerheid en gebrek aan vertrouwen in mijn trouw te maken had met zelfreflectie. De beste jongen heeft heel de periode dat wij samen waren sexueel getinte mails en smsjes gestuurd naar meisjes.

Toen hij moest bekennen stiekem mijn dagboek te hebben gelezen heb ik een punt achter de nog prille relatie gezet. Hij accepteerde dit niet en is me nu al meerdere weken aan het mailen/bellen/smsen, wat oploopt tot zo'n 15 keer per dag of meer. Ik heb zo nu en dan een mail teruggestuurd met daarin een uitleg dat het voor mij prettiger voelt om complete afstand te nemen maar dit pikt hij simpelweg niet. Ik begon me langzamerhand zelfs schuldig te voelen door al zijn uitingen van pijn verdriet enz.

Totdat ik gisteren een hyvesbericht (ja thank god voor openbare sites als hyves en twitter....pfff zucht) kreeg van een meisje van 15 (!!!!) die met me wilde praten over een voorval. We chatten dus via hyves over mijn ex, zij vertelde mij dat hij na een optreden haar zijn nummer had gegeven en toen zij een onschuldig smsje stuurde 'hoe vond je het vanavond, veilig thuis?' reageerde hij met sexsmsjes.

Meteen nadat ik dit las verdween mijn schuldgevoel over het verdriet dat ik hem heb aangedaan door bij hem weg te gaan en heb ik mijn nummer veranderd en een nieuw emailadres genomen. Helaas begin ik me nu toch langzamerhand weer een beetje schuldig te voelen. Ben ik te streng, overdreven over een paar smsjes? Of is het wanneer het vertrouwen weg is (wat de aanleiding daarvoor ook is) altijd beter om iemand te verlaten? En is de manier waarop ik dat wil verwerken (in dit geval cold turkey geen contact meer) een persoonlijke keuze die hij te respecteren heeft?

Hoe denken jullie hierover? Niet alleen in mijn situatie maar ook in het algemeen, het lijkt mij namelijk alsof degene die de relatie verbreekt eigenlijk de 'regels' bepaalt en de achterblijver heeft niks te kiezen. Is dit logisch?
Die smsjes waren trouwens gestuurd in een nacht dat hij na een optreden bij mij is komen slapen. Ik ben 21 en hij is 23.
Wie gaat het eerst raden?
Gewoon negeren die gast.
Ik gok gelet op de 15-jarige op de heterohelft van Nick en Simon (wie dat ook mag zijn).
quote:tjikkie schreef op 06 januari 2010 @ 13:46:

Wie gaat het eerst raden?
quote:tjikkie schreef op 06 januari 2010 @ 13:47:

Ik gok gelet op de 15-jarige op de heterohelft van Nick en Simon (wie dat ook mag zijn).huh... is een van beiden homo dan???? wie wie wie wie??
Ik snap niks van het hele verhaal, maar als het klopt dat je een relatie met iemand had en nu niet meer, dan zou ik zeggen: laat gaan en ga je bezig houden met iets nuttigs..
Oeh, klinkt als een heel fout vriendje!! Wegwezen!!
Vin'k niks voor Nick & Simon, die hete smsjes... Wel ambitieus, 1 iemand klaarlikken en de ander klaarkreunen.
Er zijn meer vissen in de zee.
O ja, en bespaar ons aub de details, zit niemand hier op te wachten volgens mij. Ik in ieder geval niet. Bewaar die maar voor op de sex-pijler.
dumpen!
Ben ik de enige op dit hele forum die ontzettend nieuwsgierig is naar deze likkende BN-ner????
Hij speelt in een band? Is het dan wel een bn-er? Ik vind meestal alleen de zangers bn-ers eigenlijk.

Ja, degene die de relatie verbreekt geeft het meest sturing aan waar de relatie naar toe gaat natuurlijk. Dat voelt oneerlijk, maar het is niet anders. Nou ja, een alternatief is om te wachten totdat hij net zo klaar is met jou als jij met hem. Vind je dat beter?
sorry Vlinder67, ik zal het bericht wijzigen..
en je ex is een BN'er...en dat is relevant omdat?
is het de nieuwe kweelert van Die-rect?
Hij 23???!!! Jeee Laat hem volwassen worden! Voor de rest lekker negeren die hap. Sukkel!
Streng of niet streng gaat het niet om, die hele nasleep gaat het ook niet om, en dat voorval met die 15-jarige gaat het ook niet om.

Op het moment dat iemand tijdens jullie relatie allerlei seksueel getinte berichten aan andere meisjes stuurt, weet je al genoeg. Dat is geen leuk vriendje. Daar wil je geen relatie mee. Simpel toch? Al het andere maakt het alleen maar ingewikkelder.
quote:narc schreef op 06 januari 2010 @ 13:42:

Hoe denken jullie hierover?Ik denk dat jij de zoveelste nieuwe forummer bent die een kul-verhaal verzint.
nee hoor ik ook ..
En het feit dat het om een bn'er zou gaan is interessant omdat... ?????
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
en verder, een volwassen man die dat soort teksten naar midnerjarige meisjes stuurt is een viezerik, en daar wil je geen relatie mee.
oh zo er staat ineens van alles tussen .. Mijn ik ook is antwoord op de vraag van iemand die zich afvroeg wie die BNèr was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven