Overdreven of terecht?

06-01-2010 13:42 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb driekwart jaar een leuke relatie gehad met een 'bn'er'. Hij speelt in een band en ik ben maar een 'gewoon' meisje. Dat was helemaal geen heikel punt, totdat ik in de gaten kreeg dat zijn onzekerheid en gebrek aan vertrouwen in mijn trouw te maken had met zelfreflectie. De beste jongen heeft heel de periode dat wij samen waren sexueel getinte mails en smsjes gestuurd naar meisjes.

Toen hij moest bekennen stiekem mijn dagboek te hebben gelezen heb ik een punt achter de nog prille relatie gezet. Hij accepteerde dit niet en is me nu al meerdere weken aan het mailen/bellen/smsen, wat oploopt tot zo'n 15 keer per dag of meer. Ik heb zo nu en dan een mail teruggestuurd met daarin een uitleg dat het voor mij prettiger voelt om complete afstand te nemen maar dit pikt hij simpelweg niet. Ik begon me langzamerhand zelfs schuldig te voelen door al zijn uitingen van pijn verdriet enz.

Totdat ik gisteren een hyvesbericht (ja thank god voor openbare sites als hyves en twitter....pfff zucht) kreeg van een meisje van 15 (!!!!) die met me wilde praten over een voorval. We chatten dus via hyves over mijn ex, zij vertelde mij dat hij na een optreden haar zijn nummer had gegeven en toen zij een onschuldig smsje stuurde 'hoe vond je het vanavond, veilig thuis?' reageerde hij met sexsmsjes.

Meteen nadat ik dit las verdween mijn schuldgevoel over het verdriet dat ik hem heb aangedaan door bij hem weg te gaan en heb ik mijn nummer veranderd en een nieuw emailadres genomen. Helaas begin ik me nu toch langzamerhand weer een beetje schuldig te voelen. Ben ik te streng, overdreven over een paar smsjes? Of is het wanneer het vertrouwen weg is (wat de aanleiding daarvoor ook is) altijd beter om iemand te verlaten? En is de manier waarop ik dat wil verwerken (in dit geval cold turkey geen contact meer) een persoonlijke keuze die hij te respecteren heeft?

Hoe denken jullie hierover? Niet alleen in mijn situatie maar ook in het algemeen, het lijkt mij namelijk alsof degene die de relatie verbreekt eigenlijk de 'regels' bepaalt en de achterblijver heeft niks te kiezen. Is dit logisch?
Een BN'er..coo-hool..

Is in iedergeval geen interessant geval, want een beetje leuke vent hoeft geen exen te stalken.

Die zoekt gewoon een nieuw exemplaar.

Dus welke lelijke nerd is het? Kunnen we lachen.( of is het zo'n dooie mus verhaal zoals bij het baby nieuws, waar iemand vertelde over een

bn'er die vader was geworden..bleek ook een onbekende eendagsvlieg van het platteland).
BN-er staat in dit geval voor banale no-no...
Plaats dit topic in privee,

daar bereik je meer mee.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Dé ultieme wraak zou toch zijn om een fotootje van die lozer te plaatsen hier ...

Kom maar op!!
Ik dacht ook dat het Spike was.
Ik zat te denken aan Bart 'Balletjes' Arts van de Band Zonder Banaan

*on topic*

Nee dit is niet overdreven. Zo iemand moet je niet willen.
Is die Xander de B weer bezig?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Sorry TO maar wordt toch nieuwsgierig..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_ ... ndse_bands
quote:bicycle schreef op 06 januari 2010 @ 19:29:

Sorry TO maar wordt toch nieuwsgierig..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_ ... se_bandsIn dat geval gok ik op 'Rikkert' van Elly en Rikkert.
Fijn dat je Spike zo te kakken zet...
Wat heeft het probleem van TO te maken met of die kerel van dr een BNer is? Ik begrijp niet zo goed waarom dat er specifiek bij is gezet ?

Dus TO, wat is de reden hiervan? Of ben je zo'n meisje die gelooft dat alleen mannetjes uit bandjes vervelend kunnen doen ?
heb het maar half gelezen maar wordt wel nieuwsgierig, als je dan toch schrijft BN-er zeg het dan helemaal! Of zeg gewoon jongen/ man.
Jullie noemen meteen allemaal bekende bandjes op, maar als je op tv oranje of sterren.nl komt, ben je toch al een bn-er? Misschien is het wel een gitarist van Jovink en de voederbietels ofzo, haha!
het is hier binnen beter dan buiten
Of Mooi Wark
het is hier binnen beter dan buiten
Zou DRIES ROELVINK ook in een band gespeeld hebben?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Iemand uit de band; de sufgerukte Wallies
TO,

Lijkt me terecht dat je het hebt uitgemaakt en zijn diepe verdriet kun je met een vat zout nemen, heb je inmiddels gemerkt. Ik zou het achter je laten, en niet het gesprek aan gaan, met hem of 15 jarige meisjes. Het is-gelukkig- geen onderdeel meer van jouw leven.

Dat je meer door de vingers zou hoeven hebben zien is natuurlijk onzin. Een man, een man, een woord, een woord. Lijkt me dat je beter verdient!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven