Overdrijf ik?
dinsdag 7 mei 2019 om 11:54
Ik hoop dat jullie mij advies of een schop onder mijn kont kunnen geven.
Vorige maand heb ik een man leren kennen via tinder. De eerste week ging goed, maar nu valt het me op dat ik altijd de gene ben die begint met een gesprek. Ook afspreken is nog niet gebeurd. Soms zegt hij er wat over maar komt er dan nooit meer op terug.
Wat nu? Ik heb vandaag niks gezegd maar hij is wel online op whatsap...
Zou ik hem gewoon vergeten?
Vorige maand heb ik een man leren kennen via tinder. De eerste week ging goed, maar nu valt het me op dat ik altijd de gene ben die begint met een gesprek. Ook afspreken is nog niet gebeurd. Soms zegt hij er wat over maar komt er dan nooit meer op terug.
Wat nu? Ik heb vandaag niks gezegd maar hij is wel online op whatsap...
Zou ik hem gewoon vergeten?
anoniem_329449 wijzigde dit bericht op 07-05-2019 11:57
2.00% gewijzigd
dinsdag 7 mei 2019 om 20:22
sugarmiss schreef: ↑07-05-2019 13:57Deze man appt met meerdere vrouwen tegelijk. Heel normaal tegenwoordig.
Die andere lijken hem op dit moment interessanter dus start hij met hen een gesprek als hij online is.
Ze lijken interessanter maar dat weet hij nog niet zeker want hij heeft hen waarschijnlijk ook nog niet of nauwelijks gezien.
Dus wil hij zijn opties open houden en appt hij terug als jij appt. Want stel dat die andere dames toch tegenvallen als hij ze beter leert kennen dan heeft hij jou nog achter de hand.
+1