overdrijf ik?

19-02-2021 18:12 257 berichten
Ik heb sinds 9 maanden een lat relatie met een man met autisme. We hebben het heel fijn samen. Seksleven is minder doordat ik geen libido heb. Seks komt daarom van zijn kant. Afgelopen nacht is er wat vervelends gebeurt.

Ik was 1 pil vergeten en voor de zekerheid wilde ik geen seks vanaf de "voorkant", ookal ben ik volgens de bijsluiter nog steeds veilig. Ik heb hem van de week geappt om me dat te helpen herinneren. Vannacht kwam ik bij hem slapen en toen initieerde hij seks. Ik zei nogmaals dat ik niet via de voorkant wilde. Dus we gingen via de achterkant en dit lukte niet zo goed. Tijdens dit proces stak hij hem meerdere keren richting voorkant maar steeds zei ik "verkeerde gat" en draaide dan weg. Na een tijdje kwam hij ineens aan de voorkant naar binnen. Ik zei "ga eruit" en toen hield hij een tijdje stil en probeerde hij mij met zijn hand te bevredigen vooraan zeg maar. Toen begon hij langzaam te stoten. Toen zei ik "ga eruit" en stopte hij weer en ging door met bevredigen. Dit ging zo door waarbij ik minstens 5x maar mogelijk ook 10x heb gezegt "eruit" en "ga er uit" en "jonge..!" met korte tussenpozen op rustige neutrale toon met wat schudden van mijn bips. Hij lag plat boven op mijn rug met zijn gewicht dus ik kon niet meer dan dat bewegen, tenzij ik echt had gaan beuken. Na de zoveelste keer zei hij "nog even" en ging hij nog steeds door en toen zei ik weer "ga er uit" en toen ging hij er eindelijk uit en kwam klaar achterop. Ik heb niet geschreeuwd of ben boos geworden of zo, ik heb het steeds op een rustige neutrale toon gezegd. Ik was op dat moment ook helemaal niet boos maar ik had met mezelf afgesproken dat ik dit niet zou doen dus wilde het daarom afbreken.

Ik was na afloop niet blij, vooral geirriteerd maar toen voelde ik ineens mijn tranen stromen. Hij zag dat en schrok en vroeg wat er was. Toen heb ik een tijdje op de badkamer zitten snikken. Ik zei daarna dat ik duidelijk zei dat ik niet wilde en hij toch door ging en dat ik dat niet wilde. Hij zei dat hij niet had begrepen dat hij moest stoppen en dacht dat het goed zat. Ik zei "wat begrijp jij niet aan ga er uit?" En hij zei dat hij het had begrepen als ik stop had gezegt. Hij vond het heel erg wat er was gebeurd en we zijn allebei verdrietig van slapen. Ik hoorde hem naast me snikken maar ik was zelf erg verdrietig dus liet hem maar.

De volgende dag hebben we het er over gehad. Toen gaf ik aan dat ik zowel op app als meerdere keren tijdens de daad had gezegd dat ik het niet wilde vanwege de anticonceptie. Hij zegt dat hij niet wist dat hij aan de voorkant zat en hij dacht dat hij aan de achterkant zat en begreep nu pas echt waarom ik zo verdrietig werd omdat hij weet hoe voorzichtig ik ben met anticonceptie. Hij heeft nog eens 10x sorry gezegd en dat hij niet had begrepen dat het niet goed zat.

Daar is het bij gebleven. Na dat gesprek had ik er vrede mee want hij had echt spijt en vond het heel rot dat het was gebeurd. Maar toen ik net terug in de trein naar huis zat begon ik ineens weer te huilen. Ik kan niet helemaal plaatsen waarom want hij heeft mij geen pijn gedaan en had het niet zo bedoeld. Maar iets in mij twijfelt of hij de waarheid zegt dat hij niet wist dat hij voorin zat. Ik heb zelf geen piemel maar het lijkt me toch dat het anders voelt? En iets in mij vind mijzelf een enorme suftrut dat ik zo rustig bleef en niet op een gegeven moment ging trappen of slaan of roepen dat hij nu onmiddelijk moest kappen of iets dergelijks want ik had zelf al door dat de boodschap niet binnen kwam. Dat het dus mijn eigen schuld is dat het gebeurd is. Had ik maar assertiever moeten zijn. Hij heeft autisme dus heeft duidelijke signalen nodig.

Ik huil nu weer en ik vraag me af of ik me nou zo aan het aanstellen ben, want er is toch niks erg gebeurt er er zit geen greintje kwaad in hem. Wat vinden jullie?
Ach meisje toch. Wat naar voor je! :hug:
Ik vind dit ook echt een brug te ver. Hij is zwaar over je grenzen gegaan. Autist of niet “ga eruit” begreep hij echt wel.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat heftig! Nee je overdrijft absoluut niet, in tegendeel! Ik vind het heel erg eng gedrag dat hij jou probeert wijs te maken dat hij het niet wist en dat hij een potje naast je ging snikken. Dat zegt mij dat hij hier niks van leert en dat dit terugkerend gedrag zal zijn en jou zelfs een schuldgevoel wil geven. Ik vind dit ook echt verkrachting...
En het gedrag achteraf maakt het dubbel zo erg. Ik wil je een hele dikke knuffel geven. Wees lief voor jezelf! En dump hem in godsnaam...
Alle reacties Link kopieren
Dump die loser
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
19-02-2021 20:18
Ach meisje toch. Wat naar voor je! :hug:
Ik vind dit ook echt een brug te ver. Hij is zwaar over je grenzen gegaan. Autist of niet “ga eruit” begreep hij echt wel.
Dit, heel naar voor je en je mag je best even tot voelen. Mocht het je troost geven, het merendeel van de mensen die verkracht worden vecht niet terug (waarmee ik overigens niet zeg dat je verkracht bent)

Daarnaast vraag ik me af hoe je sowieso jullie seksuele relatie beleeft. Je geeft aan geen seks te initiëren en geen libido te hebben. En op het moment dat je eigenlijk het perfecte excuus hebt om geen seks te hebben stel je anale seks voor. Ik bedoel niet dat je iets te verwijten valt maar gaat hij niet sowieso over je grenzen heen? En beleef je wel plezier aan seks?
madamecannibale wijzigde dit bericht op 19-02-2021 20:27
14.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat iedereen voor mij zegt.

En heb je al aan een morning afterpil gedacht? dat zou ik voor de zekerheid wel doen.
Het is zeker heftig wat je hebt meegemaakt.... En is niet goed te praten. Misschien moet je je eens goed verdiepen in een relatie met een Autist. Dit is even goed wel te doen, mits je wel weet wat voor storingsfactoren of denkwijzen er zijn.

Autisme en seks
Als het al lastig is om in te schatten hoe je moet reageren op een sociale situatie, dan kun je voorstellen dat het nog lastiger is om een seksuele situatie in te schatten. Mensen met een Autisme hebben, net als ieder ander, interesse in seks. Zij willen ook graag fysiek contact (met de uitzondering dat bepaalde mensen met Autisme weinig tot geen fysiek contact kunnen verdragen), maar als de sociale vaardigheden dan achterblijven kan seks lastig zijn. Ook kunnen mensen met Autisme zich moeilijk verbeelden in de ander en diens emoties. Ze handelen dan ook vaak vanuit hun eigen behoeftes en kunnen niet (goed) inschatten wat de ander wil en/of prettig vindt. Hierdoor kan het zo zijn dat ze de grenzen van anderen niet opmerken en daar (onbewust) overheen gaan. Ook werkt het andersom – zij kunnen dan de negatieve bedoelingen van anderen niet opvangen waardoor zij ook slachtoffer kunnen worden van grensoverschrijdend gedrag. Voor iemand met Autisme kunnen de grenzen van wat privé is en wat niet ook vaak onduidelijk zijn. (Bron: Bedmanieren enzo )
Alle reacties Link kopieren
Dit is verkrachting!
Alle reacties Link kopieren
Ik word hier echt een beetje boos van..
Blijkbaar denkt hij als hij geil is alleen maar aan zichzelf. Bedenk HEEL goed of je wel met hem door wil. Ik zou hem sowieso (nogmaals) duidelijk maken dat dit echt niet oké was. En dump hem alsjeblieft.
pinguin15 wijzigde dit bericht op 19-02-2021 20:30
24.44% gewijzigd
Bedankt voor alle reacties. Ik ben onderweg dus kan niet lang reageren op dit moment maar heb alles gelezen. Ik ben erg opgelucht dat ik toch niet gek lijk te zijn.

Ik snap wat sommige zeggen, dat het toch logisch is dat dit niet oke is. Als ik dit verhaal van iemand anders las zou ik ook meteen denken wegwezen. Maar het feit dat we al 8 maanden happy zijn met 0 problemen en dat er geen greintje kwaad in hem zit en hij begon te huilen van spijt maakt het zo vreselijk lastig beoordelen voor mij. Hij is mijn 1e vriend en mijn 1e seksuele contact. Hij heeft ook nog nooit tegen mij gelogen voor zover ik weet, dus vandaar dat ik het verkeerde gat excuus niet onmiddellijk heb kunnen weerleggen ookal lijkt het mij persoonlijk onmogelijk dat je die fout vele minuten lang maakt.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo niets gebeurd? Er is heel zeker iets gebeurd! Nee is nee en als hij het dan toch doet dan is dat niets meer of minder dan verkrachting. Als je dat zou willen dan zou je kunnen aangifte doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat hiervoor al een paar keer gezegd is het feit dat hij "nog even" zei, betekent dat hij WEL begreep dat hij moest ophouden. De rest doet er niet toe.
Alle reacties Link kopieren
30wortels schreef:
19-02-2021 20:26

Voor iemand met Autisme kunnen de grenzen van wat privé is en wat niet ook vaak onduidelijk zijn. (Bron: Bedmanieren enzo )
Maar anderzijds zijn mensen met autisme vaak wel goed in "de regels volgen" en nemen dingen vaak letterlijk. "Nee" moet iemand met autisme toch echt wel begrijpen. Geen excuus.
noglangnietjarig schreef:
19-02-2021 19:49
Tja en nu?
Krijg je geen blaasontsteking van geneuk van kont/kut?

Verder :hug:
Hij heeft toch niet haar urineweg gepenetreerd?
Ik zou eerder denken aan een vaginale infectie.

Hoe dan ook is het echt ontzettend klote wat je is overkomen TO en ik vind het heel erg op zijn plaats dat je je hier rot over voelt. Heb je iemand met wie je hier over kunt praten?
Alle reacties Link kopieren
Annoniem0623 schreef:
19-02-2021 20:29
Bedankt voor alle reacties. Ik ben onderweg dus kan niet lang reageren op dit moment maar heb alles gelezen. Ik ben erg opgelucht dat ik toch niet gek lijk te zijn.

Ik snap wat sommige zeggen, dat het toch logisch is dat dit niet oke is. Als ik dit verhaal van iemand anders las zou ik ook meteen denken wegwezen. Maar het feit dat we al 8 maanden happy zijn met 0 problemen en dat er geen greintje kwaad in hem zit en hij begon te huilen van spijt maakt het zo vreselijk lastig beoordelen voor mij. Hij is mijn 1e vriend en mijn 1e seksuele contact. Hij heeft ook nog nooit tegen mij gelogen voor zover ik weet, dus vandaar dat ik het verkeerde gat excuus niet onmiddellijk heb kunnen weerleggen ookal lijkt het mij persoonlijk onmogelijk dat je die fout vele minuten lang maakt.
Het is zeer ongeloofwaardig
Je kunt hem nog een kans geven, maar houdt rekening met flinke teleurstelling en alsof uitmaken
Rosanna1985 schreef:
19-02-2021 20:30
Maar anderzijds zijn mensen met autisme vaak wel goed in "de regels volgen" en nemen dingen vaak letterlijk. "Nee" moet iemand met autisme toch echt wel begrijpen. Geen excuus.
Ja of precies weer andersom, een nee niet te kunnen accepteren... lijkt mij heel lastig om met zo een persoon een relatie te hebben..
gekopreizen schreef:
19-02-2021 20:30
Wat hiervoor al een paar keer gezegd is het feit dat hij "nog even" zei, betekent dat hij WEL begreep dat hij moest ophouden. De rest doet er niet toe.

Dit inderdaad.


Dat hij een autist is betekend niet dat hij achterlijk is. Hij begreep echt wel waar hij mee bezig was!
Alle reacties Link kopieren
To hoe oud zijn jullie? Waarom heb je seks als je geen libido hebt? Kun je wél genieten van de seks?
Alle reacties Link kopieren
Als je partner iets anders zegt dan lieve aanmoedigende woorden dan stop je toch?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Annoniem0623 schreef:
19-02-2021 20:29
Bedankt voor alle reacties. Ik ben onderweg dus kan niet lang reageren op dit moment maar heb alles gelezen. Ik ben erg opgelucht dat ik toch niet gek lijk te zijn.

Ik snap wat sommige zeggen, dat het toch logisch is dat dit niet oke is. Als ik dit verhaal van iemand anders las zou ik ook meteen denken wegwezen. Maar het feit dat we al 8 maanden happy zijn met 0 problemen en dat er geen greintje kwaad in hem zit en hij begon te huilen van spijt maakt het zo vreselijk lastig beoordelen voor mij. Hij is mijn 1e vriend en mijn 1e seksuele contact. Hij heeft ook nog nooit tegen mij gelogen voor zover ik weet, dus vandaar dat ik het verkeerde gat excuus niet onmiddellijk heb kunnen weerleggen ookal lijkt het mij persoonlijk onmogelijk dat je die fout vele minuten lang maakt.
Hoho! Nu niet de schuld bij jezelf zoeken. ‘Ga eruit’ is heel duidelijk, maakt niet uit welk gat. ‘Ga eruit’ is onmiddellijk stoppen en niet ‘nog even’. Wat een zak. TO, maar dit valt onder verkrachting. Dus heel logisch dat je in de war bent en moet huilen. Kies ajb voor jezelf en ga bij hem weg :hug:
Alle reacties Link kopieren
Het is best mogelijk dat hij acht maanden verborgen heeft dat hij een verkrachter is, dat om je in te palmen, maar dat hij het niet meer uithield en het niet meer kon weerstaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
gekopreizen schreef:
19-02-2021 20:30
Wat hiervoor al een paar keer gezegd is het feit dat hij "nog even" zei, betekent dat hij WEL begreep dat hij moest ophouden. De rest doet er niet toe.
Dit.
30wortels schreef:
19-02-2021 20:26
Het is zeker heftig wat je hebt meegemaakt.... En is niet goed te praten. Misschien moet je je eens goed verdiepen in een relatie met een Autist. Dit is even goed wel te doen, mits je wel weet wat voor storingsfactoren of denkwijzen er zijn.

Autisme en seks
Als het al lastig is om in te schatten hoe je moet reageren op een sociale situatie, dan kun je voorstellen dat het nog lastiger is om een seksuele situatie in te schatten. Mensen met een Autisme hebben, net als ieder ander, interesse in seks. Zij willen ook graag fysiek contact (met de uitzondering dat bepaalde mensen met Autisme weinig tot geen fysiek contact kunnen verdragen), maar als de sociale vaardigheden dan achterblijven kan seks lastig zijn. Ook kunnen mensen met Autisme zich moeilijk verbeelden in de ander en diens emoties. Ze handelen dan ook vaak vanuit hun eigen behoeftes en kunnen niet (goed) inschatten wat de ander wil en/of prettig vindt. Hierdoor kan het zo zijn dat ze de grenzen van anderen niet opmerken en daar (onbewust) overheen gaan. Ook werkt het andersom – zij kunnen dan de negatieve bedoelingen van anderen niet opvangen waardoor zij ook slachtoffer kunnen worden van grensoverschrijdend gedrag. Voor iemand met Autisme kunnen de grenzen van wat privé is en wat niet ook vaak onduidelijk zijn. (Bron: Bedmanieren enzo )
Allemaal leuk en aardig hoor, maar hij mankeert niks aan zijn oren toch door zijn autisme??
Lillybit schreef:
19-02-2021 19:26
Ga eruit is heel duidelijk, zeker na 10 x zeggen. Welk gat je dan zit maakt niet uit.
En dan gaat hij liggen janken? Bah.
Dit. Deze man is keihard over je grenzen gegaan.
retrostar schreef:
19-02-2021 20:48
Het is best mogelijk dat hij acht maanden verborgen heeft dat hij een verkrachter is, dat om je in te palmen, maar dat hij het niet meer uithield en het niet meer kon weerstaan.
zou je denken, zou dit nou niet bepaald naar voren brengen zonder daar enig bewijs van te hebben...
Yolo666 schreef:
19-02-2021 20:51
Allemaal leuk en aardig hoor, maar hij mankeert niks aan zijn oren toch door zijn autisme??
Absoluut dat is een ding wat zeker is.. pure drift en geen grenzen kennen of dat van een ander begrijpen heeft ie kennelijk geen oren nodig voor gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven