overdrijf ik?

19-02-2021 18:12 257 berichten
Ik heb sinds 9 maanden een lat relatie met een man met autisme. We hebben het heel fijn samen. Seksleven is minder doordat ik geen libido heb. Seks komt daarom van zijn kant. Afgelopen nacht is er wat vervelends gebeurt.

Ik was 1 pil vergeten en voor de zekerheid wilde ik geen seks vanaf de "voorkant", ookal ben ik volgens de bijsluiter nog steeds veilig. Ik heb hem van de week geappt om me dat te helpen herinneren. Vannacht kwam ik bij hem slapen en toen initieerde hij seks. Ik zei nogmaals dat ik niet via de voorkant wilde. Dus we gingen via de achterkant en dit lukte niet zo goed. Tijdens dit proces stak hij hem meerdere keren richting voorkant maar steeds zei ik "verkeerde gat" en draaide dan weg. Na een tijdje kwam hij ineens aan de voorkant naar binnen. Ik zei "ga eruit" en toen hield hij een tijdje stil en probeerde hij mij met zijn hand te bevredigen vooraan zeg maar. Toen begon hij langzaam te stoten. Toen zei ik "ga eruit" en stopte hij weer en ging door met bevredigen. Dit ging zo door waarbij ik minstens 5x maar mogelijk ook 10x heb gezegt "eruit" en "ga er uit" en "jonge..!" met korte tussenpozen op rustige neutrale toon met wat schudden van mijn bips. Hij lag plat boven op mijn rug met zijn gewicht dus ik kon niet meer dan dat bewegen, tenzij ik echt had gaan beuken. Na de zoveelste keer zei hij "nog even" en ging hij nog steeds door en toen zei ik weer "ga er uit" en toen ging hij er eindelijk uit en kwam klaar achterop. Ik heb niet geschreeuwd of ben boos geworden of zo, ik heb het steeds op een rustige neutrale toon gezegd. Ik was op dat moment ook helemaal niet boos maar ik had met mezelf afgesproken dat ik dit niet zou doen dus wilde het daarom afbreken.

Ik was na afloop niet blij, vooral geirriteerd maar toen voelde ik ineens mijn tranen stromen. Hij zag dat en schrok en vroeg wat er was. Toen heb ik een tijdje op de badkamer zitten snikken. Ik zei daarna dat ik duidelijk zei dat ik niet wilde en hij toch door ging en dat ik dat niet wilde. Hij zei dat hij niet had begrepen dat hij moest stoppen en dacht dat het goed zat. Ik zei "wat begrijp jij niet aan ga er uit?" En hij zei dat hij het had begrepen als ik stop had gezegt. Hij vond het heel erg wat er was gebeurd en we zijn allebei verdrietig van slapen. Ik hoorde hem naast me snikken maar ik was zelf erg verdrietig dus liet hem maar.

De volgende dag hebben we het er over gehad. Toen gaf ik aan dat ik zowel op app als meerdere keren tijdens de daad had gezegd dat ik het niet wilde vanwege de anticonceptie. Hij zegt dat hij niet wist dat hij aan de voorkant zat en hij dacht dat hij aan de achterkant zat en begreep nu pas echt waarom ik zo verdrietig werd omdat hij weet hoe voorzichtig ik ben met anticonceptie. Hij heeft nog eens 10x sorry gezegd en dat hij niet had begrepen dat het niet goed zat.

Daar is het bij gebleven. Na dat gesprek had ik er vrede mee want hij had echt spijt en vond het heel rot dat het was gebeurd. Maar toen ik net terug in de trein naar huis zat begon ik ineens weer te huilen. Ik kan niet helemaal plaatsen waarom want hij heeft mij geen pijn gedaan en had het niet zo bedoeld. Maar iets in mij twijfelt of hij de waarheid zegt dat hij niet wist dat hij voorin zat. Ik heb zelf geen piemel maar het lijkt me toch dat het anders voelt? En iets in mij vind mijzelf een enorme suftrut dat ik zo rustig bleef en niet op een gegeven moment ging trappen of slaan of roepen dat hij nu onmiddelijk moest kappen of iets dergelijks want ik had zelf al door dat de boodschap niet binnen kwam. Dat het dus mijn eigen schuld is dat het gebeurd is. Had ik maar assertiever moeten zijn. Hij heeft autisme dus heeft duidelijke signalen nodig.

Ik huil nu weer en ik vraag me af of ik me nou zo aan het aanstellen ben, want er is toch niks erg gebeurt er er zit geen greintje kwaad in hem. Wat vinden jullie?
LitaLily schreef:
19-02-2021 21:50
Hou op met indirect de schuld aan TO te geven of impliceren dat ze er wat aan had kunnen doen/dit voorkomen. Met; "Een Autist kun je wel duidelijk maken wat je grenzen zijn, maar dat zou dan echt gewoon GEEN seks samen als je heb aangegeven niet te willen/kunnen. Dus niet dan maar een klein beetje of andere manieren van, want dat gaat dus storen en in onbegrip oplopen."

Ze heeft gezegd "Niet aan de voorkant".
Ze heeft gezegd "Ga eruit".

Hij is niet de zielige onbegrepen autist die verdieping in zijn handelen verdient.
Hij is een verkrachter die zijn eigen lust belangrijker vond.

Zij is duidelijk geweest. Hij heeft dat genegeerd voor zijn eigen genot.

Er is hier geen sprake van "aanvoelen is moeilijk voor autisten" o.i.d.
TO is ramduidelijk geweest.
oh geef zeker niet indirect de schuld, ik geef aan hoe Autisme kan zijn, en geef meerdere keren aan dat een Autist niet achter zijn Autisme mag schuilen en/of slachtoffer mag spelen en wat hij deed gewoon fout is geweest. Maar dat er op dat inzicht hulp gezocht moet worden of gewoon geen relatiemateriaal is.
LīlyRose schreef:
19-02-2021 21:47
Ik ben nog blijven hangen hoe het fysiek allemaal kan.
Ik probeerde niet teveel too much info te doen. Ik lag op mijn buik, hij boven op mij. het komt er op neer dat hij er van achter niet in kon en hem er toen 1 verdieping onder in heeft geschoven (nog een teken, van "auw" en hij meteen stoppen naar ineens er helemaal in kunnen zonder piepen).
LīlyRose schreef:
19-02-2021 21:37
Waarom ben jij door blijven gaan?
Sorry hoor maar wat een K-vraag. Ooit gehoord van de ‘fight, flight, freeze’ reacties? Ze was duidelijk, meerdere keren. Sommige mensen bevriezen als zoiets gebeurd. Dat maakt niet dat de schuld (deels) bij haar ligt. Los van het feit dat ze geen kant op kon zoals in haar OP stond. Dit is gewoon venijnig, onderhuids victim blaming. Bah.
Steenbokje79 schreef:
19-02-2021 21:54
Sorry hoor maar wat een K-vraag. Ooit gehoord van de ‘fight, flight, freeze’ reacties? Ze was duidelijk, meerdere keren. Sommige mensen bevriezen als zoiets gebeurd. Dat maakt niet dat de schuld (deels) bij haar ligt. Los van het feit dat ze geen kant op kon zoals in haar OP stond. Dit is gewoon venijnig, onderhuids victim blaming. Bah.
Helemaal geen kutvraag. Als mijn partner voor de tweede keer hem toch ergens insteekt waar ik het niet wil is het klaar met de seks. Gewoon handig om in je leven te kijken waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren. Of doe jij dat nooit?
Schuld geef ik werkelijk helemaal nergens, volledig jouw invulling.
LīlyRose schreef:
19-02-2021 21:37
Waarom ben jij door blijven gaan?
Ja achteraf sla ik mezelf voor mij kop en daarom twijfelde ik ook zo. Als ik echt niet had gewild had ik toch gewoon kunnen gaan gillen en trappen? Waarom deed ik dat dan niet. Ik vind mezelf een enorme trut dat ik dit heb laten gebeuren. :cry:
30wortels schreef:
19-02-2021 21:54
oh geef zeker niet indirect de schuld, ik geef aan hoe Autisme kan zijn, en geef meerdere keren aan dat een Autist niet achter zijn Autisme mag schuilen en/of slachtoffer mag spelen en wat hij deed gewoon fout is geweest. Maar dat er op dat inzicht hulp gezocht moet worden of gewoon geen relatiemateriaal is.
Dat deed je indirect wel. En dat verwijt je mij onterecht in een ander topic :bonk:
Annoniem0623 schreef:
19-02-2021 21:57
Ja achteraf sla ik mezelf voor mij kop en daarom twijfelde ik ook zo. Als ik echt niet had gewild had ik toch gewoon kunnen gaan gillen en trappen? Waarom deed ik dat dan niet. Ik vind mezelf een enorme trut dat ik dit heb laten gebeuren. :cry:
Nou dat hoeft helemaal niet! Nee is nee.
Annoniem0623 schreef:
19-02-2021 21:57
Ja achteraf sla ik mezelf voor mij kop en daarom twijfelde ik ook zo. Als ik echt niet had gewild had ik toch gewoon kunnen gaan gillen en trappen? Waarom deed ik dat dan niet. Ik vind mezelf een enorme trut dat ik dit heb laten gebeuren. :cry:
Lieverd ga jezelf niet verontschuldigen, iedereen reageert anders in zo situatie. Jij hebt helemaal niks fout gedaan, helemaal niks!! :hug:
LīlyRose schreef:
19-02-2021 21:56
Helemaal geen kutvraag. Als mijn partner voor de tweede keer hem toch ergens insteekt waar ik het niet wil is het klaar met de seks. Gewoon handig om in je leven te kijken waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren. Of doe jij dat nooit?
Schuld geef ik werkelijk helemaal nergens, volledig jouw invulling.
Inderdaad - zo reageer jij. Niet iedereen reageert zo in een dergelijke situatie. Sommigen bevriezen, dat is ook een menselijke reactie. Heel goed om in je leven te kijken waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren. Maar het is niet alsof bij TO sprake is van een patroon. Ze heeft een vriend, die vertrouwde ze en die bleek een ontzettende lul. Houd toch op zeg dat zij de situatie moet gaan analyseren waarom haar dit overkwam. Dat moet hij doen, niet zij.
Alle reacties Link kopieren
Annoniem0623 schreef:
19-02-2021 21:57
Ja achteraf sla ik mezelf voor mij kop en daarom twijfelde ik ook zo. Als ik echt niet had gewild had ik toch gewoon kunnen gaan gillen en trappen? Waarom deed ik dat dan niet. Ik vind mezelf een enorme trut dat ik dit heb laten gebeuren. :cry:
Lieverd, geef jezelf nou niet de schuld..
Zoals iemand hierboven als schreef, je kunt een fight, flight of freeze reactie krijgen. Wat je reactie gaat zijn kun je helaas niet kiezen. Het is veelvoorkomend om een Freeze reactie te krijgen.
En jij hebt nog "Ga eruit" geroepen.
Je bent geen trut en hebt het niet laten gebeuren. De verantwoording ligt volledig bij hem. Je BENT duidelijk geweest.
Niet gaan gillen en trappen kan een vorm van zelfbescherming zijn geweest. ("Als ik dat probeer gaat hij me nog meer pijn doen")
Kan me voorstellen dat je ook volledig overrompeld was..
"Lamgeslagen".
Het is erg schrikken als iemand die je vertrouwt en liefhebt zo met je "omgaat".
Misschien zat je een tijdje in ongeloof. En drong het later pas door.
En jij lag op je buik, met een zwaardere sterkere man bovenop je. Een kwetsbare positie.
Jij hebt totaal niets verkeerd gedaan. Leg a.u.b. de schuld niet bij jezelf.
Knuffel
Steenbokje79 schreef:
19-02-2021 22:06
Inderdaad - zo reageer jij. Niet iedereen reageert zo in een dergelijke situatie. Sommigen bevriezen, dat is ook een menselijke reactie. Heel goed om in je leven te kijken waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren. Maar het is niet alsof bij TO sprake is van een patroon. Ze heeft een vriend, die vertrouwde ze en die bleek een ontzettende lul. Houd toch op zeg dat zij de situatie moet gaan analyseren waarom haar dit overkwam. Dat moet hij doen, niet zij.
Zeg ik ergens dat ze moet reageren zoals ik? Ik vroeg me gewoon af wat maakte dat ze door bleef gaan met seks. Meer niet. Het oordeel verzinnen jullie er zelf bij.
Annoniem0623 schreef:
19-02-2021 21:57
Ja achteraf sla ik mezelf voor mij kop en daarom twijfelde ik ook zo. Als ik echt niet had gewild had ik toch gewoon kunnen gaan gillen en trappen? Waarom deed ik dat dan niet. Ik vind mezelf een enorme trut dat ik dit heb laten gebeuren. :cry:
Nee - niet doen, niet verontschuldigen. Jij hebt niks fout gedaan. Bevriezen is een hele ‘natuurlijke’ reactie voor lijfbehoud. Jij hebt niks fout gedaan, dat heeft hij. En laat jezelf niks anders wijs maken, echt niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rot ervaring.
Het geheel duurde te lang voor een ongelukje.
Sowieso vraag ik me af hoe belangrijk jij of jouw gevoelens zijn, je hebt geen libido en moet van te voren al afspraken maken om je grenzen te bewaken.
Surebaby schreef:
19-02-2021 22:11
Wat een rot ervaring.
Het geheel duurde te lang voor een ongelukje.
Sowieso vraag ik me af hoe belangrijk jij of jouw gevoelens zijn, je hebt geen libido en moet van te voren al afspraken maken om je grenzen te bewaken.
Precies wat ik bedoelde met ‘kijken waarom iets gebeurt zoals het gebeurt’.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
19-02-2021 22:13
Precies wat ik bedoelde met ‘kijken waarom iets gebeurt zoals het gebeurt’.
Het gebeurde omdat hij een egocentrische lul is die zijn eigen genot het belangrijkste vind en haar grenzen niet respecteert.
Niets waar TO iets wel of niet aan kon doen.
Houd eens op met dat victim blamen.
Alle reacties Link kopieren
Annoniem0623 schreef:
19-02-2021 21:50

Ik weet dat van achter naar voor slecht is inderdaad. Ik was nog wel beschermd, ik was de pil in de 3e week vergeten en nam hem alsnog 10-11 uur later in. Maar ik wil gewoon geen risico nemen dus voor mij is het pil niet op normale tijd ingenomen = geen penetratie. Overdreven misschien maar ik ben daar gewoon principieel en pietluttig in want ik neem anticonceptie heel erg serieus. Toen ik het zei op de app zei hij meteen dat ik nog beschermd was en het dus gewoon kon. Ik zei toen dus dat ik dat niet ging doen om eerder genoemde reden.
Niks overdreven.

Als je dat niet serieus nam en zwanger werd, dan zou je weer de vrouw zijn die hem erin geluisd had.

Je mag best wat meer zelfvertrouwen hebben in dat je het juiste hebt gedaan. Ik vind je nog erg mild.
LitaLily schreef:
19-02-2021 22:16
Het gebeurde omdat hij een egocentrische lul is die zijn eigen genot het belangrijkste vind en haar grenzen niet respecteert.
Niets waar TO iets wel of niet aan kon doen.
Houd eens op met dat victim blamen.
Mens, het is helemaal geen schuld schuiven! Dat heb ik nu al een paar keer uitgelegd. Maar blijf vooral lekker ranten.
Alle reacties Link kopieren
Autisme me of niet 10x lijkt me duidelijke taal. En 9 van de 10x blijft het niet bij deze ene keer.

Maar goed ik weet natuurlijk niet veel van jullie seksleven dus ik kan er eigenlijk niet over oordelen want ik weet niet hoe hij anders is. Maar dit is hoe ik er over denk
Alles gebeurd met een reden
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
19-02-2021 22:11
Wat een rot ervaring.
Het geheel duurde te lang voor een ongelukje.
Sowieso vraag ik me af hoe belangrijk jij of jouw gevoelens zijn, je hebt geen libido en moet van te voren al afspraken maken om je grenzen te bewaken.
Die afspraak was omdat ze de pil was vergeten. En ze schrijft dat ze wel(eens) zin kreeg als de seks eenmaal bezig was.
In dit geval dus niet, omdat hij haar verzoek negeerde en toch vaginaal penetreerde.
Wil je nog met hem verder? Met degene die geen enkel respect heeft voor jouw grenzen?
Zonmuis schreef:
19-02-2021 22:17
Niks overdreven.

Als je dat niet serieus nam en zwanger werd, dan zou je weer de vrouw zijn die hem erin geluisd had.

Je mag best wat meer zelfvertrouwen hebben in dat je het juiste hebt gedaan. Ik vind je nog erg mild.
Zo sta ik er zelf ook in. Liever te voorzichtig dan zwanger door onvoorzichtigheid, dat zou ik mezelf nooit vergeven.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
19-02-2021 22:18
Mens, het is helemaal geen schuld schuiven! Dat heb ik nu al een paar keer uitgelegd. Maar blijf vooral lekker ranten.
Die uitleg is me dan ontgaan. Ik lees vooral "Waarom bleef ze doorgaan met seks?". En "Kijken waarom iets zo gebeurt" van jou.
Dat TO bij zichzelf ten rade moet gaan waarom het zo is gebeurd.
Ik geef als reden dat TO er niets aan kon doen. De reden ligt bij haar vriend.
Er valt niks bij zichzelf te zoeken.
Ik vind jouw vragen overkomen als de schuld bij TO zoeken.
En ja ik rant graag door tegen het denkbeeld dat TO zichzelf achter de oren moet krabben over wat ze anders had kunnen doen.
Dit was niet door haar te voorzien of voorkomen.
Mens.
LīlyRose schreef:
19-02-2021 22:27
Wil je nog met hem verder? Met degene die geen enkel respect heeft voor jouw grenzen?
Nee. Ik ben er klaar mee. Bij de gedachte aan sex met hem keer ik nu spontaan binnenstebuiten.
LitaLily schreef:
19-02-2021 22:30
Die uitleg is me dan ontgaan. Ik lees vooral "Waarom bleef ze doorgaan met seks?". En "Kijken waarom iets zo gebeurt" van jou.
Dat TO bij zichzelf ten rade moet gaan waarom het zo is gebeurd.
Ik geef als reden dat TO er niets aan kon doen. De reden ligt bij haar vriend.
Er valt niks bij zichzelf te zoeken.
Ik vind jouw vragen overkomen als de schuld bij TO zoeken.
En ja ik rant graag door tegen het denkbeeld dat TO zichzelf achter de oren moet krabben over wat ze anders had kunnen doen.
Dit was niet door haar te voorzien of voorkomen.
Mens.
Prima, lekker blijven invullen zoals jij het wil toch?
Annoniem0623 schreef:
19-02-2021 22:31
Nee. Ik ben er klaar mee. Bij de gedachte aan sex met hem keer ik nu spontaan binnenstebuiten.
Knappe beslissing. Sterkte! En praat er over met mensen waar je je fijn jij voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven