Overspel...wat nu?

20-04-2010 18:45 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi viva-ers,

Zonder jullie te willen belasten met de hele geschiedenis wil ik jullie wel vragen er iets over te vinden.... Mijn partner en moeder van onze 2 kinderen heeft overspel gepleegd... Als iets kliche kan zijn vind ik dit wel voor mijn geval. Goed kunnen praten en van het een kwam het anders met als laatste het geen waar ze mij het meeste pijn kan doen, sex...

Als je mij het voor dit alles had gevraagd had ik 100% gezegd: over! Nu lijkt alles anders... Ze wil graag, heel graag, door met mij en ik kan niet ontkennen dat na dit alles ik haar niet kwijt wil. De basis is meer dan voldoende om het te redden....

Mijn vraag is of iemand van jullie ervaring heeft als dit gevoel als heel snel terug komt? Mijn kwaadheid en verdriet lijkt binnen een paar dagen al om te slaan in "wat ben ik blij samen met je te zijn"... Is dit wel normaal? Of moet je straks een fall-back verwachten.... Ik dacht dat ik mij zelf kende maar alles lijkt anders te gaan.... zelfd emotioneel en erotisch loopt het al kompleet anders ... (en te snel???)

Ik ben benieuwd of iemand dit herkent ....

Bedankt voor je/ jullie reactie alvast.

Een verwarde groet
quote:wat_nl_nl schreef op 02 mei 2010 @ 13:01:

Hoi Viva-ers,

@ hollebollegijs... zoals je zelf zegt had ik het erg druk met me zelf, vrouw en kids en geen tijd gehad om een vervolg te geven....

Tja... het gaat op zich veel belovend goed. Zoals velen zeggen... veel praten... Blijkt toch dat een realtie van 20 jaar diep in je gaat zitten en het meer is dan een eerste instinkt om je gezin bij elkaar te houden... Mijn instinkt zegt me wel dat mn partner oprecht verdriet en spijt heeft.. maar dat draait de klok en de situatie niet terug... Ik heb nog steeds het gevoel dat ik oprecht blij ben als ik haar zie... en met haar aan de toekomst wil werken...

Wat me wel opvalt is dat na het eerste intieme en beter dan ervoor sex... ik die andere gozer meer op mijn netvlies krijg... dat maakt me behoorlijk down zodat dit ten koste gaat van mijn "zin".... Iemand hier evaring me????

Verder gaat het behoorlijk de goede kant op.

Ben verder blij met de reacties en ben wel zo "naief" geweest met name de berichten die mijn situatie begrijpelijk vonden extra te omarmen :-)

In iedergeval zover bedankt :-)

Dat van dat netvlies kan wel even blijven.

Kan zelfs sterker worden.

Nu ben je blij dat je relatie gered is, of in ieder geval

de goede kant op gaat.

Heb jij dat ook? Malen? Je afvragen wat er precies gebeurd is.

Zoals ik al eerder schreef heb ik in een vorige relatie iets

meegemaakt zoals jij, met seks dus.

Omdat ze geen duidelijkheid gaf ging ik het zelf invullen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
@ hollebollegijs : Heb jij dat ook? Malen? Je afvragen wat er precies gebeurd is.

================

Ik ben blij dat ik 100 uit heb gevraagd... tot aan de details aan toe. Ben ook blij dat mijn vriendin bereid was al min vragen te beantwoorden ook al is dat niet makkelijk! Mij heeft het veel geholpen. Hierdoor ben ik het beeld niet zelf in gaan vullen. Uiteraard voel je je niet gelukkig met het geen wat ik hoor maar het is beter dan vraagtekens...
quote:wat_nl_nl schreef op 14 mei 2010 @ 10:39:

@ hollebollegijs : Heb jij dat ook? Malen? Je afvragen wat er precies gebeurd is.

================

Ik ben blij dat ik 100 uit heb gevraagd... tot aan de details aan toe. Ben ook blij dat mijn vriendin bereid was al min vragen te beantwoorden ook al is dat niet makkelijk! Mij heeft het veel geholpen. Hierdoor ben ik het beeld niet zelf in gaan vullen. Uiteraard voel je je niet gelukkig met het geen wat ik hoor maar het is beter dan vraagtekens...

Is normaal dat invullen en malen.

Probleem is weer dat je ook aan die antwoorden weer

gaat twijfelen.

Stel ze zegt dat ze het veilig heeft gedaan, met condoom dus,

ga jij toch denken "klopt dat?"

Vreselijk lastig allemaal tot je een punt bereikt dat je denkt

"Het is goed zo, we gaan verder met ons leven"

Hoe is het verder met jullie?

Ziet ze die andere man nog wel, bijvoorbeeld werk?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven