partner betrapt met ex...

13-06-2009 22:30 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onangs ben ik voor zaken naar het buitenland geweest.

Als verrassing voor m'n vriend ben ik eerder terug gekomen om hem dus te verrassen. Alleen was ik degene die verrast werd: 's Ochtends vroeg kwam ik thuis en liep op m'n tenen naar de slaapkamer en daar trof ik m'n vriend in bed aan samen met zijn ex!

M'n vriend schrok heel erg en werd daarna heel boos op mij. Ik schreeuwde op dat moment alleen maar: "ik ben niet degene die hier vreemd gaat!" en ben toen kwaad het huis uitgelopen.

Later hebben we lang gepraat. Hij heeft er heel veel spijt van, hij heeft definitief al het contact verbroken met zijn ex en hij doet heel erg zijn best.

Maar ik weet niet of het genoeg is...

Als we samen zijn gaat het zo goed en zijn we ook heel gelukkig. Ik kan hem dit misschien wel vergeven, maar vergeten kan ik het nooit...

Zal dit altijd tussen ons in blijven staan???

nou ik zou het wel weten. Veel spijt, ja hoor tuurlijk. Berouw komt na de zonde. Eikel

niet zo best meisje.

Mijn eerste gedachte is dan, en de andere keren dat je op zakenreis bent geweest? Wat heeft hij toen gedaan?

Ikzelf ben ook regelmatig weg voor mijn werk en ik zou mijn werk niet meer naar behoren kunnen uitvoeren met de wetenschap dat mijn vriend de vorige keer/keren dat ik op reis was, vreemd is gegaan.

Vraag is WAAROM hij met zijn ex in jullie (?) bed lag? (ik weet niet of jullie samenwonen, ik neem aan van wel)

Sterkte!
For sale: Guitar. No strings attached.
Wat heb je met die ex gedaan? ik had dr bij dr haren het huis uit gesleurd....
Walgelijk...
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Hilberdina schreef op 13 juni 2009 @ 22:30:

Als verrassing voor m'n vriend ben ik eerder terug gekomen om hem dus te verrassen. Alleen was ik degene die verrast werd: 's Ochtends vroeg kwam ik thuis en liep op m'n tenen naar de slaapkamer en daar trof ik m'n vriend in bed aan samen met zijn ex!

M'n vriend schrok heel erg en werd daarna heel boos op mij. Ik schreeuwde op dat moment alleen maar: "ik ben niet degene die hier vreemd gaat!" en ben toen kwaad het huis uitgelopen.

Later hebben we lang gepraat. Hij heeft er heel veel spijt van, hij heeft definitief al het contact verbroken met zijn ex en hij doet heel erg zijn best.

Als we samen zijn gaat het zo goed en zijn we ook heel gelukkig. Ik kan hem dit misschien wel vergeven, maar vergeten kan ik het nooit...

Wat een hufter! Hij gaat een beetje boos zitten wezen, tsss en daarna spijt? Spijt dat ie betrapt is zeker.
anoniem_17376 wijzigde dit bericht op 13-06-2009 22:41
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Wat een vervelende ervaring! Jeetje wat zal je pissig zijn geweest en is vriend helemaal gek om dan boos te worden op jou. De rollen lekker omdraaien zeker. Ja doei!

Of het altijd tussen jullie in blijft staan is moeilijk te voorspellen. Hoe kun je hem weer gaan vertrouwen. Wat maakte het dat hij met ex het bed in ging?

Hoe lang geleden heeft dit plaatsgevonden? Heb je wel even afstand kunnen nemen van hem en niet na een uur weer terug gegaan?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
O wat erg voor je...! Mijn eerste reactie is ook: de deur uit met die eikel. Maar ja... ik snap ook dat dat erg lastig kan zijn als je van iemand houdt... Ik persoonlijk zou er niet tegen kunnen en het zal altijd tussen ons in blijven staan... En inderdaad zou ik ook niet meer van huis willen/kunnen gaan zonder eraan te denken... Heel veel sterkte!!
Hmmmm, iets in die eerste alinea doet me vermoeden....
Alleen al dat boos worden van hem doet bij mij de deur dicht.

Wat een lulhannes. Draait ie het straks nog zo dat het jóu schuld is.
Ja, en dat zijn de allerergste. Het zo draaien dat het jouw fout is..

nogmaals: walgelijk!
Ik word nieuwsgierig Fleur.Vertel!
Fleur, ik ben ook nieuwsgierig.
Ik denk dat hij vooral boos werd omdat hij ontzettend schrok, een natuurlijke reactie... Net zoals toen ik het uit maakte was mijn ex eerst heel boos, daarna kreeg ik verwijten naar mijn kop en daarna was er 'vast iemand anders' en pas toen werd hij verdrietig... Uit soort van onmacht :(
Ach, ik weet niet... Doet me iets teveel aan de gemiddelde film met Hugh Grant denken.

I rest my case.
december is ineens TO?
@ La Vie en Rose: Huh? hoezo?
Laat maar, ik lees (weer eens) niet goed.
quote:Hilberdina schreef op 13 juni 2009 @ 22:30:

Ik zou niet verder kunnen...
Wat ontzettend naar... Ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen :(
quote:decemberbaby schreef op 13 juni 2009 @ 22:54:

Ik denk dat hij vooral boos werd omdat hij ontzettend schrok, een natuurlijke reactie... Net zoals toen ik het uit maakte was mijn ex eerst heel boos, daarna kreeg ik verwijten naar mijn kop en daarna was er 'vast iemand anders' en pas toen werd hij verdrietig... Uit soort van onmacht :(

Hahaha da's toch wel een ander verhaal.

Deze van TO neukte zijn ex, toch niet uit onmacht dacht ik zo.
waarom ben je weggelopen uit je eigen huis en waar ging je dan heen??? snap er niks van
@Milo: tuurlijk is dat een ander verhaal, dat snap ik. Ik probeerde alleen het gevoel te omschrijven wat iemand heeft die onmacht voelt. En haar ex voelde dat op dat moment denk ik. Niet om zijn daad maar om hij dit in hemelsnaam moet gaan oplossen
Er speelt een liedje door mijn hoofd.

And don't tell me you're sorry

Cause you're not

Baby when I know you're only sorry you got caught

[Chorus]

But you put on quite a show

Really had me going

But now it's time to go

Curtain's finally closiing

That was quite a show

Very entertaining

But it's over now

Go on and take a bow.
"Wat heb je met die ex gedaan? ik had dr bij dr haren het huis uit gesleurd...."

Hoezo? Ze heeft toch geen relatie met die ex? Haar vriend is degene die fout zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven