Partner in midlife crisis

03-04-2008 13:57 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner zit volgens mij in een giga midlife crisis. Weet niet meer wat ie wil, of ie van mij houd, of die van de kinderen houd, etc. Hij heeft een leuke maar (soms) te drukke baan. Mijn inziens hebben wij niets te klagen. We hebben het goed, leuk huis, leuke kinderen (zijn pubers, dus af en toe gebeurd er wel wat, maar daar zijn het pubers voor, toch! Maar dat schijnt ie ook momenteel niet écht te snappen). Ik doe en regel van alles. Hij hoeft bijna nergens aan te denken als het op thuis aankomt. Loopt op van alles en nog wat te schelden (wordt al boos om een rood stoplicht en dat het verkeer niet normaal door kan rijden!!!!). En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Op mijn vragen kan hij me geen antwoorden geven. Kortom, het brengt mij ook in verwarring.

Hij was altijd zo zelfverzekerd. Wist precies wat hij wilde. Had alles goed op zijn netvlies. Ik kon altijd op hem bouwen. Maar nu, het lijkt wel een hele andere man. Ik herken hem niet meer terug.

Hij heeft de komende dagen vrij genomen om het e.e.a. even op een rijtje te zetten en ik hoop dat hij er voor zichzelf uitkomt. Want één ding weet ik wel dit is geen leuke situatie. Zeker gezien het feit dat we binnenkort de sleutel van ons nieuwe huis krijgen. Ik ben bang dat hij, als we eenmaal in het nieuwe zitten, hij mij gaat melden dat hij het toch allemaal maar niet meer ziet zitten!!! Maar goed, daar moet ik voorlopig maar even niet aan denken.

Ik hoop dat we er positief uitkomen.
quote:meds schreef op 03 april 2008 @ 16:52:

pffft dat had die van mij ook, tot op het moment dat ik het zat was, dat gezeik, ik heb zijn koffer gepakt en gezegd, als je het niet meer weet dan zout je maar op tot je wel weer wat weet. Toen was die hele Midlife crisis heel snel over. Mannen zijn net kinderen, als je ze geen grenzen geeft gaan ze maar door..Zooo stoer zeg dat je dat durfde! Maar klinkt wel als een hele goeie tactiek. Gewoon zelf de beslissing nemen!
quote:meds schreef op 03 april 2008 @ 16:52:

pffft dat had die van mij ook, tot op het moment dat ik het zat was, dat gezeik, ik heb zijn koffer gepakt en gezegd, als je het niet meer weet dan zout je maar op tot je wel weer wat weet. Toen was die hele Midlife crisis heel snel over. Mannen zijn net kinderen, als je ze geen grenzen geeft gaan ze maar door..

Op deze pijler lees je dat veel, mannen die de weg kwijt zijn. Ze krijgen internetliefdes, gaan op spirituele dansles, naar de fitness, onder de zonnebank, kopen een motor. Mag mijn vriend voor altijd 30 blijven aub, want ik zou dat niet aankunnen, dergelijk gedrag. Gelukkig heeft hij al een motor!

(sorry hier heb je verder weinig aan).
quote:swiebie schreef op 03 april 2008 @ 14:10:

De vrouw uit mijn verhaal, die is (al komt hij dalijk helemaal terug en heeft hij alles op de rit) dalijk denk ik helemaal haarzelf kwijt... neemt veel te veel van hem. Maar ja, je houd van iemand he...Precies, reden genoeg om niet vreemd te gaan, omdat je iemand zo'n verdriet aan doet.
Mag ik eventjes off topic?

Kreeft! Je bént er weer! Blij om weer wat van je te zien!

Je hebt gewoon geen tijd gehad voor het forum, toch?

Alles oké?
quote:rollercoaster1965 schreef op 23 juni 2009 @ 10:50:

Sinds een week komt mijn partner 41, die nooit iets van kinderen wilde weten en er zelfs een hekel aan had, met 't idee dat hij toch zelf kinderen wil. Ik 44 kan ze niet meer krijgen dus de grote vraag waar hij nu mee worstelt...blijf ik of zoek ik een legbatterij. Ik begin steeds bozer te worden. Deze week gaat hij naar de dokter om zijn sperma na te laten kijken op mijn verzoek want ik heb géén zin om al te lang in onzekerheid te blijven zitten.. Mocht dit goed zijn dan weet ik wel waar het schip strandt...Iemand al ooit met dit bijltje gehakt?????Wat erg zeg, wat een enorme lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven