Piekeren

19-07-2020 19:55 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb een tijdje terug een jongen gedate en dat is uiteindelijk niks geworden. Maar ik zit met iets. We kenden elkaar al langere tijd, waren goed bevriend en kenden elkaar wel goed. Mijn broer is aantal recent overleden en daardoor was mijn moeder erg overbezorgd richting mij. Ik neem haar hierin natuurlijk niks kwalijk. Ze wilde altijd weten waar ik was. Ik pieker laatste tijd over veel dingen en ook over hoe het geëindigd is met hem. Zou het kunnen zijn dat de bezorgdheid van mijn moeder en dat zij wilde weten waar hij woonde etc ermee te maken kunnen hebben dat hij me niet leuk genoeg vond?..
Iedere reden die je bedenkt kan de juiste zijn... of niet
Laat het verleden rusten, richt je op de toekomst
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als hij de ware was geweest, had de bezorgdheid van je moeder al zeker geen invloed gehad op zijn gevoelens.
Misschien zocht hij alleen een makkelijke scharrel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
19-07-2020 20:24
Misschien zocht hij alleen een makkelijke scharrel.
Wat een naar mens ben jij om toch maar iets te verzinnen waar je niks over weet met maar 1 doel: TO een slecht gevoel geven. Voel je jezelf nu beter?
Farizia schreef:
20-07-2020 00:51
Wat een naar mens ben jij om toch maar iets te verzinnen waar je niks over weet met maar 1 doel: TO een slecht gevoel geven. Voel je jezelf nu beter?
Huh?
Het kan toch wat zij zegt?
We weten het niet
Frankly my dear, I don"t give a damn
Zijn jullie nog vrienden zoals ervoor? Of heeft het daten zaken tussen jullie toch verandert?

Is er nooit iets gezegd door hem waarom het niet meer werd ?
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Quaintrelle schreef:
20-07-2020 01:11
Zijn jullie nog vrienden zoals ervoor? Of heeft het daten zaken tussen jullie toch verandert?

Nee spreken elkaar niet meer. Wat ik ook jammer vind! Het heeft super veel veranderd ja. Hij kwam net uit een relatie en wilde niet gelijk iets aangaan. Ook vanuit mijn kant waren toen twijfels maar achteraf denk ik dat ik hem toch iets leuker vond dan ik dacht
Quaintrelle schreef:
20-07-2020 01:11

Nee spreken elkaar niet meer. Wat ik ook jammer vind! Het heeft super veel veranderd ja. Hij kwam net uit een relatie en wilde niet gelijk iets aangaan. Ook vanuit mijn kant waren toen twijfels maar achteraf denk ik dat ik hem toch iets leuker vond dan ik dacht
calvijn1 schreef:
20-07-2020 01:01
Huh?
Het kan toch wat zij zegt?
We weten het niet
Het kan ja, maar het kan ook van niet.
Dus moet je domweg maar elke lompe optie hier maar noemen, want ja, wie weet kan het?
Wat is de reden dat je denkt dat de bezorgdheid van je moeder er iets mee te maken kan hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven