Pijnlijke ervaring

19-07-2025 22:19 65 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi iedereen, ik ben nieuw hier en ik heb meteen een complexe situatie waarin ik me begeef.

Ik ben 2 maanden terug op vakantie geweest met een vriendin en dr man. Ik ken ze beiden nu 9 jaar vanaf de middelbare school. Ze hebben een open relatie en zij vertelde me dat het een tijd niet lekker liep tussen hun en twijfelde om te gaan scheiden. Ze liep ook een beetje te pushen of ik iets met hem wou beginnen. Dit heb ik uiteindelijk gedaan op een avond tijdens de vakantie waarin we allemaal veel op hadden. De laatste paar dagen van de vakantie hebben we veel seks gehad, ook in nuchtere staat.

Toen we terug kwamen van de vakantie hebben we ook veel dates gehad samen en dit voelde goed en vertrouwd. Hij heeft vorige week naar me uitgesproken dat hij gevoelens voor mij had en van me houd. Ik ben ook meer voor hem gaan voelen en heb die vriendin dit eerlijk verteld. Ze was er eerste instantie echt rustig onder en hun hadden ook met elkaar gepraat en waren tot de conclusie gekomen te gaan scheiden. Daarna was er complete radiostilte van zijn en haar kant en reageerde hij ineens heel kortaf op me berichten. We zouden gisterenavond praten over de situatie en die wou hij ineens verplaatsen naar maandag. Toen vertelde ik dat ik eigenlijk die avond nog met hem wou praten en dat de afstand tussen mij en hem me verdrietig maakte en ik eerlijkheid verdiende en anders m'n tijd verspil. Toen is de bom los gebarsten en heeft die vriendin me compleet zwart gemaakt op app en via spraakmemo. En het ergste is, is dat ik daarna niks meer van hem heb vernomen en dat doet me nog het meeste pijn. Dat hij nog geen eens naar me toe is gereden om erover te praten. Krijg hierdoor sterk het gevoel dat het voor hem niks betekende.

Het was ook de eerste man waar ik me veilig bij voelde en hij me waardeerde voor de persoon die ik was. Geen lustobject, waar ik in het verleden veel last van heb gehad. Ik wil graag een gezin starten en kinderen, maar m'n toekomstbeeld valt zo steeds meer in duigen dat ik er geen vertrouwen meer in heb. Wat kan ik nu het beste doen?
Hotgirlsummer schreef:
20-07-2025 08:53
Ai.. Jij was het laatste redmiddel/experiment in hun relatie, maar blijkbaar werd het jouw vriendin toch allemaal iets te intiem/werd ze jaloers/besloten ze toch maar gewoon bij elkaar te blijven.
Overigens vind ik het ook echt niet slim van jou om je in deze relatie te mengen.

Dit denk ik ook. Hun relatie was doodgebloed, saai of aan een experiment toe en jij was een gewillig slachtoffer.

Kan me wel heel goed voorstellen dat dit een traumatische ervaring voor je is. Je bent op meerdere vlakken verraden.
Dom van jou om hier in mee te gaan maar je "vriendin" en man zijn op en top slecht met wat ik denk een voorop gezet plan.
jules wijzigde dit bericht op 20-07-2025 12:24
0.14% gewijzigd
MissButterflyyy schreef:
20-07-2025 12:13
Dat is me ook niet helemaal duidelijk. Deden jullie eerst trio’s of was je meteen alleen met hem?
Wat voor afspraken hadden jullie daarin?
Oh mss heb ik het idd helemaal verkeerd begrepen en had to enkel met de man van haar vriendin heel veel seks...
Strikje schreef:
20-07-2025 11:47
Dat is iets heel negatiefs.

Als iedereen achter de seks staat, wat is er dan mis mee?
Op zich niks, want iedereen is volwassen. Maar het is alsnog behoorlijk naief om op deze wijze en binnen deze constructie seks te hebben. Het zijn mensen op een slecht moment in een relatie, waarvan je ook nog eens vrienden bent. Dan kun je toch van mijlenver bedenken dat wat er ook speelt binnen die relatie, dat als jij daar tussen gaat zitten, dat heibel wordt?
En waarom laat je je ompraten? En eenmaal omgepraat, waarom denk je dat zulke gevoelens niet gewoon domme lust waren en afleiding van relatieproblemen, maar diepe innige soulmate liefde?
Maar goed, mooi vakantieverhaal wel.
Lekker zeg.
Maar Scarlet, kom er nu maar mee voor de draad. Verveelde je je een beetje, of zie je in dat je een beetje dom was?
NomenNesci0 schreef:
20-07-2025 12:35
Op zich niks, want iedereen is volwassen. Maar het is alsnog behoorlijk naief om op deze wijze en binnen deze constructie seks te hebben. Het zijn mensen op een slecht moment in een relatie, waarvan je ook nog eens vrienden bent. Dan kun je toch van mijlenver bedenken dat wat er ook speelt binnen die relatie, dat als jij daar tussen gaat zitten, dat heibel wordt?
En waarom laat je je ompraten? En eenmaal omgepraat, waarom denk je dat zulke gevoelens niet gewoon domme lust waren en afleiding van relatieproblemen, maar diepe innige soulmate liefde?

Ik ben het helemaal met je eens. Natuurlijk komt hier alleen maar verdriet uit voort en is het gedoemd te mislukken.

Ik antwoordde alleen op theeleutje die schreef dat je geen seks hebt met de vriend van je vriendin.
Zoals ik het lees kon jij alleen met hem seksdaten omdat zij dat op dat moment goed vond.
Risiebisi schreef:
20-07-2025 12:44
Maar Scarlet, kom er nu maar mee voor de draad. Verveelde je je een beetje, of zie je in dat je een beetje dom was?
Oh :facepalm:
Logisch ook wel dat zijn partner jou via spraakmemo de huid heeft volgescholden aangezien jij (ipv alleen te seksen met haar man) haar man van haar af probeerde te pakken. Bij een open relatie is het namelijk de bedoeling dat je zijn thuisrelatie heel houdt en hem na elk 'gebruik' retour naar haar stuurt.

Volgens mij kun jij die man sowieso het beste links laten liggen, want hij slingert met zijn gevoel alle kanten op, dus hij is geen stabiel figuur om wat dan ook mee op te bouwen.
Wat een puinhoop!
Lalaloepsie schreef:
20-07-2025 13:01
Logisch ook wel dat zijn partner jou via spraakmemo de huid heeft volgescholden aangezien jij (ipv alleen te seksen met haar man) haar man van haar af probeerde te pakken. Bij een open relatie is het namelijk de bedoeling dat je zijn thuisrelatie heel houdt en hem na elk 'gebruik' retour naar haar stuurt.

Volgens mij kun jij die man sowieso het beste links laten liggen, want hij slingert met zijn gevoel zijn zwengel alle kanten op, dus hij is geen stabiel figuur om wat dan ook mee op te bouwen.
:A:
:-D
Ja, precies.
Lalaloepsie schreef:
20-07-2025 13:50
:-D
Ja, precies.
Met z’n lalaloepsie. :proud:
Het was beiden goed.

Hij slingert met gevoel in zijn zwengel alle kanten op.
Strikje schreef:
20-07-2025 11:47
Dat is iets heel negatiefs.

Als iedereen achter de seks staat, wat is er dan mis mee?
Dat je op je vingers na kan tellen dat er gezeik van komt.
Ze liep ook een beetje te pushen of ik iets met hem wou beginnen. Dit heb ik uiteindelijk gedaan
Deze switch leest opmerkelijk. Bijna alsof je gezwicht bent voor het gepush.

Het klinken niet echt als leuke, stabiele mensen (op dit moment, in deze situatie) waar je je mee moet inlaten. Sowieso heel onverstandig om zo te experimenten als je huwelijk slecht gaat.
Lalaloepsie schreef:
TO is niet verantwoordelijk voor zijn gevoelens he?
Je kunt iemand niet verliefd op je maken
Vriendin en partner zoeken graag de fout buiten hun relatie.
Het is wachten tot dat klapt
Ik zou deze zaak niet anders behandelen dan wanneer er geen sprake zou zijn geweest van een open relatie en al dan niet verzonnen triootjes. Jouw verwachtingen lagen anders dan die van de meneer, dat komt veel vaker voor. Het enige wat er dan op zit is uithuilen en opnieuw beginnen.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
In sommige gevallen kun je dan nog wel bij je vriendin uithuilen. Dat is wel een verschilletje.
Ik ben 2 maanden terug op vakantie geweest met een vriendin en dr man. Ik ken ze beiden nu 9 jaar vanaf de middelbare school. Ze hebben een open relatie en zij vertelde me dat het een tijd niet lekker liep tussen hun en twijfelde om te gaan scheiden.

Het was ook de eerste man waar ik me veilig bij voelde en hij me waardeerde voor de persoon die ik was.

De lat ligt niet erg hoog he?
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
MissButterflyyy schreef:
20-07-2025 12:13
Dat is me ook niet helemaal duidelijk. Deden jullie eerst trio’s of was je meteen alleen met hem?
Wat voor afspraken hadden jullie daarin?
We hebben geen trio's gehad met elkaar. Ik ben daar niet van en zij ook niet. Zij had overigens geen problemen mee dat ik seks had met haar man waar ze naast lag. We waren heel open al in onze vriendschap over seks, ook met hem.
Lalaloepsie schreef:

Volgens mij kun jij die man sowieso het beste links laten liggen, want hij slingert met zijn gevoel alle kanten op, dus hij is geen stabiel figuur om wat dan ook mee op te bouwen.
Ik zou nooit zomaar hem van haar afpakken. Het plan was, dat we er goed over zouden praten die avond, ook met haar. Ik heb ook duidelijk bij haar van te voren aangegeven dat ik gevoelens voor hem had en dat het nooit m'n intentie is geweest om voor problemen te zorgen. Hier was ze eerste instantie mee eens. Wat mij het meeste pijn deed, is het feit dat ik niks meer hoorde van haar en zijn kant en dat de afspraak steeds verzet werd. Hierdoor voelde ik me geen prioriteit en dat vind ik best apart, als iemand zegt dat hij van me houd en verliefd op me is. Ik heb alles verteld aan die vriendin over m'n gevoelens en dan verdien ik het niet om zo behandeld te worden door haar.
Zucht. Lerend vermogen is er niet echt? Je kunt op de stoel blijven zitten dat je recht hebt op een gesprek en afwikkeling zoals jij dat vindt horen. Maar je hebt blijkbaar geen interesse in wat je hier wordt meegegeven. Leer ervan! En begin ajb voorlopig geen gezin, totdat je wat volwassener tegen relaties aan kunt kijken.
Wat was eigenlijk jouw intentie om het te doen. Was het heel simpel lust? Of wilde je zien/hoopte je/wilde je jezelf overtuigen dat dit wel eens de ware voor je kon zijn.

Wat ging er door je hoofd toen zij ernaast lag. Niet echt een trio te noemen maar op zijn minst apart toch. Wie weet genoot zij wel mee.
Ik snap niet wat er door je hoofd gaat.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven