Plotseling einde relatie

dinsdag 2 mei 2017 om 11:20
Goedemorgen.
Ik merk dat het mij helpt om het te delen en op te schrijven.
Begin april is, voor mij zeer plotseling, mijn relatie na ruim 12,5 jaar verbroken. Eind januari hebben wel ons samenlevingscontract ondertekend en een nieuwbouwwoning gekocht. Ik was intens gelukkig het afgelopen jaar. We gingen eindelijk een volgende stap zetten. Ik zag een toekomst voor me. Ons droomhuis, kindjes. Helaas bleek hij al bijna een jaar te twijfelen. Hij was tevreden, niet gelukkig. Hij heeft nooit aangegeven te twijfelen. Enkel dat hij het eng vond. Maar ik vond het ook eng. Maar leuk eng.
Al maanden had hij veel contact met een dame. Ik had aangegeven dat ik het niet vertrouwde en dat als ik ooit zo met iemand contact had hij zich wel zorgen mocht maken. Maar hij beweerde dat er niets was. Hij bleek toch gevoelens voor haar te hebben en ook te hebben gezoend.
Ik heb verdriet om het feit dat de liefste niet meer de liefste is. Dat mijn dromen een illusie bleken. Dat hij nu met een ander is. En ik elke avond alleen ben.
Ik ben boos dat hij nooit wat heeft gezegd. Hij mij als grofvuil aan de kant heeft gezet. Hij nu niets regelt. Dat we de rest van het jaar contact moeten houden vanwege het huis. Dat hij, ogenschijnlijk, gewoon doorgaat met zijn leven.
Ik weet ondertussen dat mijn dalen diep, maar niet oneindig zijn. En zolang ik hooguit een week vooruit kijk ik nog kan ademen. Maar ik zie niet in hoe ik hier op de lange termijn uit kan komen. Iemand nog kan vertrouwen. Gelukkig kan worden. Ooit een nieuwe liefde kan vinden.
Mijn hart is gebroken.
Ik merk dat het mij helpt om het te delen en op te schrijven.
Begin april is, voor mij zeer plotseling, mijn relatie na ruim 12,5 jaar verbroken. Eind januari hebben wel ons samenlevingscontract ondertekend en een nieuwbouwwoning gekocht. Ik was intens gelukkig het afgelopen jaar. We gingen eindelijk een volgende stap zetten. Ik zag een toekomst voor me. Ons droomhuis, kindjes. Helaas bleek hij al bijna een jaar te twijfelen. Hij was tevreden, niet gelukkig. Hij heeft nooit aangegeven te twijfelen. Enkel dat hij het eng vond. Maar ik vond het ook eng. Maar leuk eng.
Al maanden had hij veel contact met een dame. Ik had aangegeven dat ik het niet vertrouwde en dat als ik ooit zo met iemand contact had hij zich wel zorgen mocht maken. Maar hij beweerde dat er niets was. Hij bleek toch gevoelens voor haar te hebben en ook te hebben gezoend.
Ik heb verdriet om het feit dat de liefste niet meer de liefste is. Dat mijn dromen een illusie bleken. Dat hij nu met een ander is. En ik elke avond alleen ben.
Ik ben boos dat hij nooit wat heeft gezegd. Hij mij als grofvuil aan de kant heeft gezet. Hij nu niets regelt. Dat we de rest van het jaar contact moeten houden vanwege het huis. Dat hij, ogenschijnlijk, gewoon doorgaat met zijn leven.
Ik weet ondertussen dat mijn dalen diep, maar niet oneindig zijn. En zolang ik hooguit een week vooruit kijk ik nog kan ademen. Maar ik zie niet in hoe ik hier op de lange termijn uit kan komen. Iemand nog kan vertrouwen. Gelukkig kan worden. Ooit een nieuwe liefde kan vinden.
Mijn hart is gebroken.
anoniem_100485 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 13:01
5.28% gewijzigd
zondag 14 mei 2017 om 10:23
Natuurlijk is het inderdaad zo. Dit was meer sarcastisch bedoeld en om aan te geven dat ik begrijp hoe lastig het is om boos te zijn als de ex zich zo galant gedraagt. Ik weet inmiddels wel dat ik meer waard ben dan hij me kon geven. Wat niet betekent dat ik er geen verdriet meer om heb.watmoetikhiervandenken schreef: ↑14-05-2017 10:06Niemand gaat weg bij iemand die ze geweldig vinden.
Het komt altijd weer goed...het kost alleen maar tijd

zondag 14 mei 2017 om 11:36
Pffffff ook DAT is herkenbaar! Het ligt niet aan jou. Je hebt niets verkeerds gedaan. Je bent super aardig, aantrekkelijk, het was heel leuk. Maar het is het net niet.... Oh echt? Waarom geef je zo'n iemand dan geen kans om te kijken of er nog wat in zit? Owja, omdat er iemand anders was die het net wel is...
Weet je wat ik ook zo'n dooddoener vind? 'Jij vindt zo weer een ander die beter voor jou is'.
Grommen moet ik daarvan! Ten eerst wil ik helemaal geen ander en ten tweede HOE DAN?! Die staat niet spontaan voor de deur.
Misschien moeten we inderdaad even een klaag meeting houden, energievreters, dat zijn het!
Weet je wat ik ook zo'n dooddoener vind? 'Jij vindt zo weer een ander die beter voor jou is'.
Grommen moet ik daarvan! Ten eerst wil ik helemaal geen ander en ten tweede HOE DAN?! Die staat niet spontaan voor de deur.
Misschien moeten we inderdaad even een klaag meeting houden, energievreters, dat zijn het!
zondag 14 mei 2017 om 11:48
Ahh ja... te erg! Vriendinnen die bij elke mannennaam die je noemt vragen of dat niet wat is. Alsof ik daar nu behoefte aan heb.
Heerlijk dat van me afschrijven!
zondag 14 mei 2017 om 14:35
Ah wat ben ik blij om dit te lezen! Inderdaad, de eerste tijd zei iedereen steeds maar weer: jij vindt zo weer iemand. Terwijl ik juist het idee heb dat alle mannen nu een vriendin hebben, gaan samenwonen en beginnen met kinderen. Moet ik dan met die lowlife's gaan die achterblijven?kaatfeun schreef: ↑14-05-2017 11:36Pffffff ook DAT is herkenbaar! Het ligt niet aan jou. Je hebt niets verkeerds gedaan. Je bent super aardig, aantrekkelijk, het was heel leuk. Maar het is het net niet.... Oh echt? Waarom geef je zo'n iemand dan geen kans om te kijken of er nog wat in zit? Owja, omdat er iemand anders was die het net wel is...
zondag 14 mei 2017 om 15:18
Op jouw leeftijd hebben alleen lowlifes geen relatie? Wil je daarmee zeggen dat je zelf ook een lowlife bent? Of ben jij de hoofdprijs die leeft in een wereld vol met lowlifes?Evelyne1289 schreef: ↑14-05-2017 14:35Ah wat ben ik blij om dit te lezen! Inderdaad, de eerste tijd zei iedereen steeds maar weer: jij vindt zo weer iemand. Terwijl ik juist het idee heb dat alle mannen nu een vriendin hebben, gaan samenwonen en beginnen met kinderen. Moet ik dan met die lowlife's gaan die achterblijven?
Geen idee wat je probeerde te schrijven, maar het komt op mij over alsof je jezelf heel wat vindt. Aan zelfvertrouwen geen gebrek in ieder geval.

zondag 14 mei 2017 om 15:40
Nou.... Ik begrijp het wel een beetje hoor. In mijn ogen hebben alle leuke mensen een relatie. Huisje, boompje, beestje. En is er iets 'mis' met de mensen zónder relatie. Ook met mij dus. Heeft in elk geval niets te maken met het overschot aan zelfvertrouwen. Eerder met een tekort. Angst voor de toekomst.
zondag 14 mei 2017 om 18:46
zo herkenbaar... die zeldzame keer dat ik met een leuke man praat... is 'ie getrouwd, vriendin zwanger of eigenlijk toch een enorme enge vent...Evelyne1289 schreef: ↑14-05-2017 18:13Het was inderdaad meer bedoeld zoals @Kaatfeun het uitlegt. En ja, het is bij mij inderdaad een reeële angst om een low-life te worden. Zo iemand die niet meer weet hoe het is om samen met iemand te zijn.
Dacht vanmorgen nog.. alleen wakker worden is niet leuk, maar wie zou ik dan naast me willen hebben. Mijn ex? No way! Andere man... brr. eng... ben echt bang om alleen over te blijven
zondag 14 mei 2017 om 18:48
Ik denk dat het reuze meevalt. Ik denk dat er genoeg leuke mensen vrijgezel zijn. Dat zijn echt lang niet allemaal lowlifes. Eerlijk gezegd dacht ik hetzelfde een beetje, maar ben een tijdje terug uit nieuwsgierigheid op Tinder wezen kijken. En als ik daar kijk, dan stikt het in ieder geval van de leuke vrijgezelle vrouwen. Allemaal leuke vrouwen waar, net zoals jullie, niets mis mee is. Gewoon vrouwen met pech in de liefde of vrouwen die nog niet de juiste zijn tegen gekomen. Geen idee of het met betrekking tot het mannenaanbod hetzelfde is, maar ik vermoed dat het niet veel anders is.
Ik ben overigens nog niet toe aan een nieuwe relatie of wat dan ook. Moet eerst zelf de relatiebreuk nog verwerken, maar ik ben er absoluut niet bang voor dat wanneer ik er straks wel weer klaar voor ben, er geen leuke vrijgezelle vrouwen meer zijn of uitsluitend lowlifes. En ik hoop met dit bericht jullie daarin ook enigszins gerust te stellen.
Ik ben overigens nog niet toe aan een nieuwe relatie of wat dan ook. Moet eerst zelf de relatiebreuk nog verwerken, maar ik ben er absoluut niet bang voor dat wanneer ik er straks wel weer klaar voor ben, er geen leuke vrijgezelle vrouwen meer zijn of uitsluitend lowlifes. En ik hoop met dit bericht jullie daarin ook enigszins gerust te stellen.

donderdag 18 mei 2017 om 18:58
Afgelopen dinsdag is hij langs geweest om 'alles' te regelen: verkoopopdracht huis, verminderen meerwerk, geld en spullen verdelen. Ik had zijn moeder uitgenodigd als mediator. Dat was maar goed ook. Ik heb staan schreeuwen tot ik schor werd. Hij deed zó makkelijk over de verkoop. En misschien moet ik dat allemaal niet aan hem laten zien. Maar ik moest het gewoon kwijt. Hij moet niet denken dat ik het allemaal prima vind....
Vandaag had ik het gevoel dat ik aan het dromen was.... Dit kan gewoon niet mijn verhaal en leven zijn.... Op mn dertigste verlaten. Na bijna 13 jaar. Net nadat wel de volgende stap hadden gezet.
Ik weet niet dat ik me om beter kan voelenmaar man, want een raar gevoel is dat.
Vandaag had ik het gevoel dat ik aan het dromen was.... Dit kan gewoon niet mijn verhaal en leven zijn.... Op mn dertigste verlaten. Na bijna 13 jaar. Net nadat wel de volgende stap hadden gezet.
Ik weet niet dat ik me om beter kan voelenmaar man, want een raar gevoel is dat.
donderdag 18 mei 2017 om 19:33
Jeetje... wat een k**zooi allemaal hé. Ik heb het ook meegemaakt, maar dan 5 jaar geleden, na een jaar getrouwd te zijn (na 12 jaar samen), was hij ook zo makkelijk.. heb me echt laten overrompelen toen, mijn emoties ingehouden en heeft me heel veel geld gekost omdat ik er zo snel mogelijk vanaf wilde zijn. Ik wilde niet dat hij zag hoe erg het me raakte.kaatfeun schreef: ↑18-05-2017 18:58En misschien moet ik dat allemaal niet aan hem laten zien. Maar ik moest het gewoon kwijt. Hij moet niet denken dat ik het allemaal prima vind....
Vandaag had ik het gevoel dat ik aan het dromen was.... Dit kan gewoon niet mijn verhaal en leven zijn.... Op mn dertigste verlaten. Na bijna 13 jaar. Net nadat wel de volgende stap hadden gezet. Ik weet niet dat ik me om beter kan voelen maar man, want een raar gevoel is dat.
Na break-up twee maanden terug, alles eruit geschreeuwd, gejankt en gehyperventileerd waar hij bij was. Hielp me ook niks. Er is geen juiste of verkeerde manier. Doe wat op dat moment goed voelt, denk ik. Een tip,, zeg niks toe of teken niks zonder er goed over nagedacht te hebben, je mag best je tijd nemen.
Ik weet dat het nu niks zegt maar je bent nog hartstikke jong, Geef het gewoon tijd...Sterkte!

donderdag 18 mei 2017 om 20:06
Ja ik kom er financieel het 'beste' vanaf. Hij doet afstand van de helft van de inboedel (want daar had meneer recht op door dat stomme samenlevingscontract) en hij hoeft ook nauwelijks geld voor de spullen die we samen hebben gekocht... Ik heb nog mijn eigen huis. Ik zou alleen willen dat ik de tijd had voordat we het nieuwe huis hoeven te verkopen. Helaas weet ik ook dat het niet goed komt en hoe eerder we 'zekerheid' hebben over de verkoopprijs hoe 'beter' dat is.
Helaas kan ik hem niet laten opdraaien voor alle andere kosten, dus 50/50 is het meest eerlijk.
Helaas kan ik hem niet laten opdraaien voor alle andere kosten, dus 50/50 is het meest eerlijk.
vrijdag 19 mei 2017 om 20:53
Ach ja Kaatfeun, dat machteloze gevoel en alles bij elkaar willen schreeuwen is heel herkenbaar. Ik vind het zo erg voor je
We moeten ons inderdaad maar proberen voor te houden dat we nog hartstikke jong zijn. De wereld ligt aan onze voeten, ook al voelt dat nu niet zo.
Ooit komt het goed en zullen we weten waar dit voor nodig was. Dikke knuffel.

We moeten ons inderdaad maar proberen voor te houden dat we nog hartstikke jong zijn. De wereld ligt aan onze voeten, ook al voelt dat nu niet zo.
vrijdag 19 mei 2017 om 21:09
Lief berichtje! Fijn om hier zulke bijzondere vrouwen te treffen! Heeft me enorm geholpen!Evelyne1289 schreef: ↑19-05-2017 20:53De wereld ligt aan onze voeten, ook al voelt dat nu niet zo.
vrijdag 19 mei 2017 om 21:45
Mag ik me aansluiten? Na een relatie van 27 jaar (waarvan 13 getrouwd) met 3 kinderen gedumpt. Man had moeite met hoe ik met mijn ziekte omga. Ms en sinds 2 jaar een rolstoel...
Woon intussen in een heel mooi appartement. Mis mijn kinderen verschrikkelijk als ze bij ex zijn (co-ouder). Ex mis ik niet, het hebben van een relatie wel. Ben ook bang dat ik nooit meer een relatie ga krijgen, want waar vind ik een leukerd? en wie wil iemand in een rolstoel? Ja vind mezelf even zielig..
Woon intussen in een heel mooi appartement. Mis mijn kinderen verschrikkelijk als ze bij ex zijn (co-ouder). Ex mis ik niet, het hebben van een relatie wel. Ben ook bang dat ik nooit meer een relatie ga krijgen, want waar vind ik een leukerd? en wie wil iemand in een rolstoel? Ja vind mezelf even zielig..

zondag 21 mei 2017 om 22:49
Jeetje Marjolein! Wat een verschrikkelijk drama! Hoe lang is het geleden? Ik wou dat ik je kon helpen in het missen van een relatie of je kon beloven dat er een nieuwe man voor je is. Alleen kan ik daar op dit moment ook nog niet helemaal in geloven...
En ik vind dat we alle reden hebben om onszelf zielig te vinden. Vind het zo'n onzin dat dat na x weken of maanden over moet zijn... Het is gewoon zwaar klote om alleen te zijn! En dan bedoel ik niet zozeer alleen thuis, want dat kan/kon ik prima! Maar niemand meer hebben die jou de mooiste, de leukste en de liefste vond, waarmee je alles kan delen. Dat is gewoon stom
En ik vind dat we alle reden hebben om onszelf zielig te vinden. Vind het zo'n onzin dat dat na x weken of maanden over moet zijn... Het is gewoon zwaar klote om alleen te zijn! En dan bedoel ik niet zozeer alleen thuis, want dat kan/kon ik prima! Maar niemand meer hebben die jou de mooiste, de leukste en de liefste vond, waarmee je alles kan delen. Dat is gewoon stom

zondag 21 mei 2017 om 22:59
Sinds een paar dagen slaap ik weer (lang leve de huisarts!) en moet zeggen dat ik mezelf daardoor wel beter voel.
De mist voor mn ogen trekt ook wel een beetje weg. Zie nu in dat hij zich nooit helemaal aan mij heeft willen binden. Zijn leven en vrienden gingen bijna altijd voor. Dat heb ik uiteraard laten gebeuren. Daar ben ik misschien nog wel het verdrietigst om, dat ik het ergens wist maar zo lang op hem heb gewacht met dit als resultaat.
Ik vind het ook raar van mezelf dat ik hem (nog) niet haat. Als ik de feiten op een rij zet dan zie ik heus in dat het een klootzak is. Maar ik was oprecht gelukkig. Ook nu doet hij vriendelijk. Als hij wat komt brengen wil hij wat drinken. Is oprecht geïnteresseerd in hoe het gaat. Kijkt in de koelkast of er niets over datum is. Zegt dat wel het samen leuk hadden. Fijne tijd gehad blablabla. Maar ondertussen ligt ie gewoon met een ander in bed. Waar hij ook gewoon heel eerlijk over is....
Ik weet dat het het beste is om het contact helemaal te verbreken, maar dat is verdomde moeilijk... Heb diep van binnen de hoop dat hij over een tijdje inziet Hoe stom hij is geweest en wel voor mij wil vechten....
De mist voor mn ogen trekt ook wel een beetje weg. Zie nu in dat hij zich nooit helemaal aan mij heeft willen binden. Zijn leven en vrienden gingen bijna altijd voor. Dat heb ik uiteraard laten gebeuren. Daar ben ik misschien nog wel het verdrietigst om, dat ik het ergens wist maar zo lang op hem heb gewacht met dit als resultaat.
Ik vind het ook raar van mezelf dat ik hem (nog) niet haat. Als ik de feiten op een rij zet dan zie ik heus in dat het een klootzak is. Maar ik was oprecht gelukkig. Ook nu doet hij vriendelijk. Als hij wat komt brengen wil hij wat drinken. Is oprecht geïnteresseerd in hoe het gaat. Kijkt in de koelkast of er niets over datum is. Zegt dat wel het samen leuk hadden. Fijne tijd gehad blablabla. Maar ondertussen ligt ie gewoon met een ander in bed. Waar hij ook gewoon heel eerlijk over is....
Ik weet dat het het beste is om het contact helemaal te verbreken, maar dat is verdomde moeilijk... Heb diep van binnen de hoop dat hij over een tijdje inziet Hoe stom hij is geweest en wel voor mij wil vechten....
zondag 21 mei 2017 om 23:14
Oh, Kaat! Afbreken.... Het gaat niet gebeuren en als het wel zou gebeuren heeft hij geen probleem om intiem te zijn met een ander..
Heel erg: ik heb 3 scharrels.. 1 is getrouwd (!), de andere 2 kan ik me niet voorstellen dat ik die aan mijn familie/vrienden zou voorstellen.. Eigenlijk zou ik er mee moeten stoppen, maar het gevoel dat ze me geven is heerlijk.. Komt vanzelf wel..
Ik hoop via een datingsite of clubje een leukerd tegen te komen en wie weet? Is natuurlijk een hoop bagage: rolstoel, ex, 3 kinderen..
Heel erg: ik heb 3 scharrels.. 1 is getrouwd (!), de andere 2 kan ik me niet voorstellen dat ik die aan mijn familie/vrienden zou voorstellen.. Eigenlijk zou ik er mee moeten stoppen, maar het gevoel dat ze me geven is heerlijk.. Komt vanzelf wel..
Ik hoop via een datingsite of clubje een leukerd tegen te komen en wie weet? Is natuurlijk een hoop bagage: rolstoel, ex, 3 kinderen..

maandag 22 mei 2017 om 09:57
@marjolein853
Wat zul jij je in de steek gelaten voelen zeg. Je mist je ex gelukkig niet, maar wat ontzettend hard zeg na zoveel jaren. En dan ook nog die slopende ziekte... Ik wens je heel veel sterkte. Pas wel op dat je uit wanhoop niet de verkeerde mannen aantrekt. Laat je niet gebruiken voor seks. Tenzij je dat zelf graag wil natuurlijk.
@kaatfeun
Is het werkelijk je hoofd die het nog zo graag wil? Ik kan me niet voorstellen dat je verstandelijk nog iets wil met iemand die je heeft afgedankt, ingeruild en verraden. Dat je met je hart nog graag wil dat de situatie anders zou zijn, kan ik wel begrijpen, maar met je hoofd snap ik werkelijk niets van.
Contact volledig verbreken is inderdaad de beste manier, maar ook heel erg moeilijk. Toch zal het een beslissing zijn waar toekomstkaatfeun het meest bij gebaat is. Nu blijven hangen in de waarschijnlijk valse hoop voelt voor nu comfortabeler, omdat je hem en de droom die je bij hem hebt dan niet los hoeft te laten, maar de kans is groot dat op die manier de pijn alleen maar langer duurt.
Vraag jezelf daarnaast af: stel dat hij over zes maanden, als zijn roze bril waarmee hij nu kijkt naar zijn nieuwe vlam afgaat en hij tot de conclusie komt dat hij toch gelukkiger was met jou. Stel dat hij dan weer contact met jou opneemt, zou je hem dan nog weer terug willen? En stel dat jullie weer samen komen, denk je dan echt dat het dan zo perfect zal zijn zoals jij het nu in je hoofd afspeelt? Ben je niet bang dat je je dan continu af gaat vragen of je wel goed genoeg voor hem bent? Dat je hem continu moet pleasen, zodat je bij hem in de smaak blijft vallen? Denk je dat je hem weer volledig kan vertrouwen? Belangrijke vragen om jezelf te stellen! En nog belangrijker is om daar voor jezelf een eerlijk antwoord op te geven.
Wat zul jij je in de steek gelaten voelen zeg. Je mist je ex gelukkig niet, maar wat ontzettend hard zeg na zoveel jaren. En dan ook nog die slopende ziekte... Ik wens je heel veel sterkte. Pas wel op dat je uit wanhoop niet de verkeerde mannen aantrekt. Laat je niet gebruiken voor seks. Tenzij je dat zelf graag wil natuurlijk.
@kaatfeun
Is het werkelijk je hoofd die het nog zo graag wil? Ik kan me niet voorstellen dat je verstandelijk nog iets wil met iemand die je heeft afgedankt, ingeruild en verraden. Dat je met je hart nog graag wil dat de situatie anders zou zijn, kan ik wel begrijpen, maar met je hoofd snap ik werkelijk niets van.
Contact volledig verbreken is inderdaad de beste manier, maar ook heel erg moeilijk. Toch zal het een beslissing zijn waar toekomstkaatfeun het meest bij gebaat is. Nu blijven hangen in de waarschijnlijk valse hoop voelt voor nu comfortabeler, omdat je hem en de droom die je bij hem hebt dan niet los hoeft te laten, maar de kans is groot dat op die manier de pijn alleen maar langer duurt.
Vraag jezelf daarnaast af: stel dat hij over zes maanden, als zijn roze bril waarmee hij nu kijkt naar zijn nieuwe vlam afgaat en hij tot de conclusie komt dat hij toch gelukkiger was met jou. Stel dat hij dan weer contact met jou opneemt, zou je hem dan nog weer terug willen? En stel dat jullie weer samen komen, denk je dan echt dat het dan zo perfect zal zijn zoals jij het nu in je hoofd afspeelt? Ben je niet bang dat je je dan continu af gaat vragen of je wel goed genoeg voor hem bent? Dat je hem continu moet pleasen, zodat je bij hem in de smaak blijft vallen? Denk je dat je hem weer volledig kan vertrouwen? Belangrijke vragen om jezelf te stellen! En nog belangrijker is om daar voor jezelf een eerlijk antwoord op te geven.

maandag 22 mei 2017 om 13:41
@watmoethiervandenken
Ik denk dat het meer mijn gevoel is. Komt mede doordat als ik hem zie hij nog dezelfde is.... Ik kan gewoon niet begrijpen dat ik niet meer de liefste ben. Dus op dit moment zit het met mijn eigenwaarde (nog) goed.
Ik mis vooral mijn oude leven. Dat er iemand is als ik thuis kom om mijn verhaal te doen. Dat er iemand is om mee naar bed te gaan en mee wakker te worden. De dingen die wij samen deden. De fijne schoonfamilie. De vrienden die we samen hadden. Het was echt fijn samen.
Ik kan ook vrij goed alleen zijn, dat was ik ook vaak. Alleen nu is het écht alleen.
Ik weet dondersgoed dat we niet terug kunnen naar hoe het wat. Daarvoor is er teveel gebeurt. En eigenlijk kán ik ook niet meer terug. Al is het alleen maar dat hij al mijn dromen zo bruut kapot heeft gemaakt.
Ik kan alleen op dit moment niet zeggen dat ik de deur dichtgooi als hij met hangende pootjes terugkomt... Maar wellicht is dat alleen uit angst voor het onbekende.......
Ik hoop dat dat over gaat en ik vertrouwen ga krijgen dat ik nog jong genoeg ben om opnieuw te beginnen
Ik voel op dit moment alleen nog teveel te druk om huisje boompje beestje te krijgen.... Daar was ik al mee bezig en ontzettend aan toe.
Ik denk dat het meer mijn gevoel is. Komt mede doordat als ik hem zie hij nog dezelfde is.... Ik kan gewoon niet begrijpen dat ik niet meer de liefste ben. Dus op dit moment zit het met mijn eigenwaarde (nog) goed.
Ik mis vooral mijn oude leven. Dat er iemand is als ik thuis kom om mijn verhaal te doen. Dat er iemand is om mee naar bed te gaan en mee wakker te worden. De dingen die wij samen deden. De fijne schoonfamilie. De vrienden die we samen hadden. Het was echt fijn samen.
Ik kan ook vrij goed alleen zijn, dat was ik ook vaak. Alleen nu is het écht alleen.
Ik weet dondersgoed dat we niet terug kunnen naar hoe het wat. Daarvoor is er teveel gebeurt. En eigenlijk kán ik ook niet meer terug. Al is het alleen maar dat hij al mijn dromen zo bruut kapot heeft gemaakt.
Ik kan alleen op dit moment niet zeggen dat ik de deur dichtgooi als hij met hangende pootjes terugkomt... Maar wellicht is dat alleen uit angst voor het onbekende.......
Ik hoop dat dat over gaat en ik vertrouwen ga krijgen dat ik nog jong genoeg ben om opnieuw te beginnen

maandag 22 mei 2017 om 22:05
Ow het kan nog gekker hoor. Mijn buurvrouw is verlaten door haar vriend nadat ze net bevallen was, ze hebben ook nog een koopwoning. Hij is gelijk weggegaan.. naar zijn nieuwe lover. Het huis is inmiddels verkocht. Zij zag het niet aankomen. Hij zei ik ben niet gelukkigen en dat was het. Ik snap dat soort mensen niet