pluspapa - problemen
donderdag 6 mei 2021 om 22:45
beste,
Ik heb onlangs iemand leren kennen, en haar ex-partner doet heel moeilijk over mij. Hij kan het niet accepteren dat zij mij heeft en is heel jaloers.
Hier enkele opsommingen:
- Zij krijgt na de kids wissel continu berichten over mij met de vraag om te verantwoorden wat ik allemaal samen met de kids gedaan heb. Dat hij sommige dingen niet oké vindt. Bv. Alleen geweest met hun kids,...
Ik ben een familiemens, hij is dat nooit geweest.
- ex partner controleert alles van mij, social media, werk, woonst, verleden...
- zet hun kinderen tegen mij op.
- liegt dat hun kinderen mij niet leuk vinden. terwijl dat hun kinderen zot zijn van mij.
- Zegt dat ik hun kinderen met rust moet laten.
- ze zitten nog in een vechtscheiding, huis is nog van beide partijen. Hij vind het niet kunnen dat ik ook aanwezig ben in hun huis en blijf slapen. Ze wonen 50/50 in het huis. De ene week hij, de andere week zij. Zodoende moeten de kids niet wisselen, enkel de ouders.
- nu dreigt hij naar mijn werk te gaan. Waarom weet ik niet. Om daar leugens gaan te vertellen?
Wat kan ik hier tegen doen? Iemand hier ervaring mee?
Groeten en bedankt
Ik heb onlangs iemand leren kennen, en haar ex-partner doet heel moeilijk over mij. Hij kan het niet accepteren dat zij mij heeft en is heel jaloers.
Hier enkele opsommingen:
- Zij krijgt na de kids wissel continu berichten over mij met de vraag om te verantwoorden wat ik allemaal samen met de kids gedaan heb. Dat hij sommige dingen niet oké vindt. Bv. Alleen geweest met hun kids,...
Ik ben een familiemens, hij is dat nooit geweest.
- ex partner controleert alles van mij, social media, werk, woonst, verleden...
- zet hun kinderen tegen mij op.
- liegt dat hun kinderen mij niet leuk vinden. terwijl dat hun kinderen zot zijn van mij.
- Zegt dat ik hun kinderen met rust moet laten.
- ze zitten nog in een vechtscheiding, huis is nog van beide partijen. Hij vind het niet kunnen dat ik ook aanwezig ben in hun huis en blijf slapen. Ze wonen 50/50 in het huis. De ene week hij, de andere week zij. Zodoende moeten de kids niet wisselen, enkel de ouders.
- nu dreigt hij naar mijn werk te gaan. Waarom weet ik niet. Om daar leugens gaan te vertellen?
Wat kan ik hier tegen doen? Iemand hier ervaring mee?
Groeten en bedankt
vrijdag 7 mei 2021 om 09:43
Dat ook ja.
Wat gek dat iemand er aanstoot aan neemt als een wildvreemd de titel papa wil gaan gebruiken bij jouw kinderen.
Sterker nog, het staat bij ons in het ouderschapsplan dat het niet mag, wat schijnbaar een standaard zinnetje is. Niet dat het helpt, maar dat is weer een ander verhaal.
vrijdag 7 mei 2021 om 09:46
Holymoly. Natuurlijk is de vader niet heel blij. Je hebt nog maar kort een relatie. Ze doen aan birdnesting en een vreemde vent ligt nu al in ZIJN bed in de weken dat hij er niet is. Ik zou daar zelf ook niet heel blij van worden. En jezelf 'plus papa' noemen? Doe even rustig man. Je bent het vriendje van moeder. Meer niet. De scheiding is er nog niet eens door. Jammer dat moeder de kinderen niet even op de eerste plaats zet. Leuk hoor dat slapen bij elkaar. Maar doe dat lekker in de weken dat vader bij de kinderen is.
Daarbij, de kinderen hebben maar 1 vader. En jij bent dat gewoon NIET. Ook niet als je zegt 'familiemens' te zijn. Dat maakt je echt geen 'plus papa'.
Daarbij, de kinderen hebben maar 1 vader. En jij bent dat gewoon NIET. Ook niet als je zegt 'familiemens' te zijn. Dat maakt je echt geen 'plus papa'.
vrijdag 7 mei 2021 om 09:49
'rebound'
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
vrijdag 7 mei 2021 om 09:51
Of gewoon die slappe vaatdoek die gratis mee kan helpen met de zorg voor de kinderen.
vrijdag 7 mei 2021 om 09:53
Sterker nog, ze ging vreemd met de TO en heeft daarna haar man voor de TO verlaten lijkt uit zijn vorige topics. En dan wurmt de TO zich nu al als slappe diarree door de pijpjes van een onderbroek in het gezin. Echt hoor, hoe ruimdenkend ik ook ben, de exman (die nog niet eens ex is) heeft nog niet eens tijd gehad om alles te verwerken en de TO slaap al in het bed wat de exman heeft betaald en waar hij zelf ook in slaapt. Werkelijk. Met een beetje pech moet de ex eerst de pretvlekken van de TO nog uit het beddengoed wassen voor hij naar zijn (notabene) eigen bed kan gaan.
En zowel moeder als de TO vinden het maar vreemd....
vrijdag 7 mei 2021 om 09:59
vrijdag 7 mei 2021 om 09:59
Dat dus.BuzzieBee schreef: ↑07-05-2021 09:53Sterker nog, ze ging vreemd met de TO en heeft daarna haar man voor de TO verlaten lijkt uit zijn vorige topics. En dan wurmt de TO zich nu al als slappe diarree door de pijpjes van een onderbroek in het gezin. Echt hoor, hoe ruimdenkend ik ook ben, de exman (die nog niet eens ex is) heeft nog niet eens tijd gehad om alles te verwerken en de TO slaap al in het bed wat de exman heeft betaald en waar hij zelf ook in slaapt. Werkelijk. Met een beetje pech moet de ex eerst de pretvlekken van de TO nog uit het beddengoed wassen voor hij naar zijn (notabene) eigen bed kan gaan.
vrijdag 7 mei 2021 om 10:06
TO houdt zo te zien zelf ook van drama dus ik denk dat die ongehuwde dramaloze vrouwen niet echt op hem zitten te wachten.viva-amber schreef: ↑07-05-2021 08:22TO, er bestaan ook single vrouwen (dus ongehuwde vrouwen) zonder drama.
Wanneer ga je nou eens met je tengels van bezette vrouwen afblijven?
vrijdag 7 mei 2021 om 10:18
Dit. Tandje rustiger aan is niets mis mee..stellar schreef: ↑06-05-2021 22:49Hoe die vader zich gedraagt is behoorlijk bizar maar ik snap ook niet waarom jij die kinderen al ontmoet hebt, zelfs in hun huis slaapt terwijl de ouders nog in scheiding liggen.
Sneu dat geen van de volwassenen het beste voorheeft met de kinderen.
En stop met jezelf plus papa noemen, je bent het vriendje van hun moeder.
vrijdag 7 mei 2021 om 10:50
ik gok dat mijn man (de vader van mijn kinders) net zo zou reageren als de ex van TO's vriendinBuzzieBee schreef: ↑07-05-2021 09:53Sterker nog, ze ging vreemd met de TO en heeft daarna haar man voor de TO verlaten lijkt uit zijn vorige topics. En dan wurmt de TO zich nu al als slappe diarree door de pijpjes van een onderbroek in het gezin. Echt hoor, hoe ruimdenkend ik ook ben, de exman (die nog niet eens ex is) heeft nog niet eens tijd gehad om alles te verwerken en de TO slaap al in het bed wat de exman heeft betaald en waar hij zelf ook in slaapt. Werkelijk. Met een beetje pech moet de ex eerst de pretvlekken van de TO nog uit het beddengoed wassen voor hij naar zijn (notabene) eigen bed kan gaan.
en begrijpelijk
TO, Doe Normaal Joh
vrijdag 7 mei 2021 om 12:47
vrijdag 7 mei 2021 om 13:05
plusvader = aanstellerige term, in dit geval voor "mama's neukerdje"