Polyamorie problemen!

23-11-2012 17:00 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
------------------------
Helaas niet, dan wordt de hond. jaloers. Die mag ook graag tussen ons in liggen en die houdt ook al niet van beffen. Ik heb het zwaar hoor.
quote:Julus schreef op 23 november 2012 @ 19:36:

Helaas niet, dan wordt de hond. jaloers. Die mag ook graag tussen ons in liggen en die houdt ook al niet van beffen. Ik heb het zwaar hoor.

De hond wil niet gebeft worden?

Ik wil 't allemaal niet weten, Julus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dus maar geen topic over openen dan? Jammer.
Voor degene die serieuze antwoorden gegeven hebben: Thanks! Zal straks nog antwoord geven. Voor nu is het verhaal aangepast!
--------------
@blijfgewoonbianca

Vanaf het begin is mijn man eerlijk geweest over dat wij gekozen hebben voor de levenswijze polyamorie. En heeft haar ook verteld wat hij voelde bij hun eerdere contact en dat hij graag een vriendschap wilde opbouwen!
De aangepaste versie maakt het er niet beter op. Ik zou jullie hele idee van dit soort relaties nog een keer onder de loep leggen als ik jou was!
Als het niet om sex draait is het toch gewoon vriendschap en heeft het niets te maken met een open relatie...
een vriendschap opbouwen met iemand bij wie je een WOW en een lustgevoel bij hebt,....

Natuuuuuuuurlijk.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:mamamine schreef op 23 november 2012 @ 17:00:

Het probleem is dat ik haar heel leuk ben gaan vinden maar me ondertussen heb ik me diverse keren geïrriteerd aan haar gedrag:

1. Ze vertelde dat mijn man en ik heel belangrijk voor haar zijn maar zodra ze weg is moet het meeste contact bij ons vandaan komen en worden smsjes regelmatig niet beantwoord.

Tussen heel leuk vinden en dikke verkering hebben zit al een enorm groot gebied.

Ik heb (te) veel tijd en energie in deze relatie gestoken Een maand pas toch? en er te weinig voor terug gekregen waardoor ik gister heb besloten om de stekker er uit te trekken. Maar ow wat doet het me pijn!

Ben er vandaag achter gekomen dat ze een lichte verstandelijke beperking heeft. Haar iq is bijna de helft van mijn iq. Ze loopt dus in bepaalde dingen achter en heeft dus moeite met beslissingen nemen, keuzes maken, uitkomen voor haar gevoel etc etc.

Nu ik dit weet, weet ik dat ze voor een groot gedeelte niks aan haar gedrag kan doen.

Nu je dit weet, vind je het dan niet héél bijzonder dat je man zo goed met haar praten kan? ijkt mij geen erg gelijkwaardige vriendschap.

Mijn man wil wel graag het contact met haar behouden. Want? Ze gaat een relatie aan zoals jij of jullie dat graag zouden zien,ze is negatie, ze is niet geil, of ze doet niets geils........ wat voeg het toe? Maar ben heel bang voor mijn reactie/gedrag:

1. Kan ik er mee dealen dat mijn man wel iets heeft met haar en ik niet, dus een extra confrontatie van mijn pijn. Ze is é'n keer bij julle blijven slapen en jij bent één keer kennis wezen maken. Wat nou pijn?

2. Het voelt voor mij niet eerlijk dat mijn man contact heeft met iemand die mij op een niet fijne manier heeft behandeld. Wat heeft ze gedaan dan, behlve niet doen wat jullie graag zouden willen?

Maar aan de andere kant wil ik hem niet beperken in zijn omgang met mensen. Hij is vrij om eigen keuzes te maken.Sexbuiten het echtelijk bd en een goede relatie hebben én houden staat of valt met een- potentiele - neuk laten lopen als je partner het niet trekt.
Zo, straks eerst even roken en bijlezen.

quote:louba schreef op 23 november 2012 @ 20:15:

De aangepaste versie maakt het er niet beter op. Ik zou jullie hele idee van dit soort relaties nog een keer onder de loep leggen als ik jou was!God zij dank....ik dacht wederom dat ik de enige was die het weer niet snapte
quote:mamamine schreef op 23 november 2012 @ 20:14:

@blijfgewoonbianca

Vanaf het begin is mijn man eerlijk geweest over dat wij gekozen hebben voor de levenswijze polyamorie. En heeft haar ook verteld wat hij voelde bij hun eerdere contact en dat hij graag een vriendschap wilde opbouwen!

Een vriendschap? Aha! vandaar dat ze stijf in het midden ging liggen en d'r knieën bij elkaar hield.

Volgens mij begrijpt ze er geen pepernoot van.
Kun je niet multitasken Istar?

Ik vind het verhaal nu nog vreemder dan voorheen. Maar nogmaals, zal wel aan mij liggen.
Een IQ van 110 of hoger komt bij 1 op de 4 mensen voor; 74,75% heeft een IQ gelijk of lager dan 110.

Stel dat jij een IQ hebt van 120.

Dan is die van haar dus 60.

e betekenis van IQ-scores

De indeling van IQ waarden volgens Resing & Blok:[4]

> 130 Hoogbegaafd

120 - 130 Begaafd

110 - 120 Bovengemiddeld

90 - 110 Gemiddeld

80 - 90 Benedengemiddeld

70 - 80 Zwakbegaafd

Indien er is voldaan aan de criteria voor een verstandelijke beperking:

50 - 70 Lichte verstandelijke beperking

35 - 50 Matige verstandelijke beperking

20 - 35 Ernstige verstandelijke beperking

< 20 Diepe verstandelijke beperking

De indeling van IQ-waarden volgens Wechsler WAIS-III [5] is als volgt:

> 130 Hoogbegaafd

120-130 Begaafd

110-120 Bovengemiddeld

90-110 Normaal

80-90 Benedengemiddeld

70-79 Lichte verstandelijke beperking

50-70 Matige verstandelijke beperking

25-50 Ernstige verstandelijke beperking

< 25 Zeer ernstige verstandelijke beperking
Tja...laten we wel wezen. Tegen iemand met een verstandelijke beperking beginnen over polyamorie en het dan vreemd vinden dat deze vrouw het niet begrijpt....tja.
Weet je laat maar!
Vind je dit zelf dan niet een beetje een vreemd verhaal?
quote:Mopsie41 schreef op 23 november 2012 @ 17:56:

Denk dat jullie eerder eens het verschil moeten leren tussen een seksrelatie buiten de deur en polyamorie.

Dit dus..

Het hele verhaal maakt niet veel meer duidelijk dan dat TO niet snapt waar ze aan begonnen is.. Anders heb je dit soort vraagstukken niet op deze wijze..
quote:mamamine schreef op 23 november 2012 @ 20:24:

Weet je laat maar!

Als jullie het geen punt vinden om een polyamoreuze relatie aan te gaan met iemand met een lichte verstandelijke beperking dan zou ik jullie inderdaad willen aanraden het te laten gáán.

Zo over het randje, namelijk.
Wat doet jouw man dan voor werk, dat er een collega een verstandelijke beperking heeft?

En jij toch zo vreselijk intelligent

Ben jij zo aan het downdaten geweest dan?
-------------
quote:Julus schreef op 23 november 2012 @ 20:25:

Vind je dit zelf dan niet een beetje een vreemd verhaal?Misschien wel ja maar het feit is wel dat het zo is!
Nee hoor zo komt het helemaal niet over, het komt op mij meer over dat jij geen enkel idee hebt waar je je nu precies instort....
mamamine, zou het niet zo kunnen zijn dat zij totaal geen interesse in jou heeft?

Ik vind het nog al iets voor de jonge dame.. eerst een collega die meer wil zijn dan 'vriendjes' en als ze daar op ingaat (hij wilde toch alleen meer vriendschap, heeft hij haar uitgelegd) wil jij ook nog iets van haar..

Ik vind het zelfs knap dat ze uberhaubt niet luidkeels schreeuwend is weggerend..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven