Polyamorie problemen!

vrijdag 23 november 2012 om 17:27

vrijdag 23 november 2012 om 17:33
quote:Istar_ schreef op 23 november 2012 @ 17:31:
[...]
Ik heb nog niet eens een hopelijk neukie
Stiekem ben ik natuurlijk stikjaloers op TO. Wie wil er nou niet met een man en vrouw in bed liggen om vervolgens niets te doen.Jij niet, want jij zoekt een hopelijk neukie. Tip: ga uit, daar lopen er een boel rond.
[...]
Ik heb nog niet eens een hopelijk neukie
Stiekem ben ik natuurlijk stikjaloers op TO. Wie wil er nou niet met een man en vrouw in bed liggen om vervolgens niets te doen.Jij niet, want jij zoekt een hopelijk neukie. Tip: ga uit, daar lopen er een boel rond.

vrijdag 23 november 2012 om 17:33
quote:Istar_ schreef op 23 november 2012 @ 17:20:
[...]
Het hopelijk neukie van man is nu ook hopelijk neukie van vrouw. Alleen doet hopelijk neukie niet genoeg haar best om man en vrouw het gevoel te geven dat ze hun echt gaat neuken.
Hopelijk neukie mag ook niet het hele alfabet neuken naast man en vrouw (niet letterlijk naast hè), want dat geeft het gevoel dat man en vrouw niet speciaal genoeg zijn voor hopelijk neukie.Ah, fijn, dank je wel. Ben nu wel benieuwd naar de rest van deze love-story....
[...]
Het hopelijk neukie van man is nu ook hopelijk neukie van vrouw. Alleen doet hopelijk neukie niet genoeg haar best om man en vrouw het gevoel te geven dat ze hun echt gaat neuken.
Hopelijk neukie mag ook niet het hele alfabet neuken naast man en vrouw (niet letterlijk naast hè), want dat geeft het gevoel dat man en vrouw niet speciaal genoeg zijn voor hopelijk neukie.Ah, fijn, dank je wel. Ben nu wel benieuwd naar de rest van deze love-story....
vrijdag 23 november 2012 om 17:34

vrijdag 23 november 2012 om 17:35
quote:wdr schreef op 23 november 2012 @ 17:33:
[...]
Jij niet, want jij zoekt een hopelijk neukie. Tip: ga uit, daar lopen er een boel rond.
Dat vind ik nog best tegenvallen eigenlijk. Verder heb ik geen tijd om elke week in de kroeg te hangen, al zou ik dat best willen
Saar, hier is het eten klaar, maar jet kroost nog niet thuis :trommel:
@TO: tip: de volgende keer dat ze tussen jullie in ligt: actie!
[...]
Jij niet, want jij zoekt een hopelijk neukie. Tip: ga uit, daar lopen er een boel rond.
Dat vind ik nog best tegenvallen eigenlijk. Verder heb ik geen tijd om elke week in de kroeg te hangen, al zou ik dat best willen
Saar, hier is het eten klaar, maar jet kroost nog niet thuis :trommel:
@TO: tip: de volgende keer dat ze tussen jullie in ligt: actie!
vrijdag 23 november 2012 om 17:40
quote:Istar_ schreef op 23 november 2012 @ 17:27:
[...]
Jij ook!
De soep borrelt. En ik doe erg mijn best om Breaking Down 2 niet te downloaden.
Tjeee.. nu doe je wel heel erg je best een topic te verhaspelen.
1. Dawn... niet down.
2. Het is een CAM die wil je niet kijken.
3 http://www.youtube.com/watch?v=qbO4PchyXUc
TO, moedig dat je je verhaal hier durft neer te zetten, maar helaas zul je wat niet relevante reactie over moeten slaan.
[...]
Jij ook!
De soep borrelt. En ik doe erg mijn best om Breaking Down 2 niet te downloaden.
1. Dawn... niet down.
TO, moedig dat je je verhaal hier durft neer te zetten, maar helaas zul je wat niet relevante reactie over moeten slaan.
vrijdag 23 november 2012 om 17:44
Gosternokke wat een moeilijk gedoe allemaal zeg.
TO, naast dat HN (hopelijk neukie) wel heel veel moet van jullie, wat hebben jullie haar te bieden? En is het de bedoeling dat het een driehoeksrelatie wordt of ben jij toevallig verliefd geworden op het HN van je man?
Staat HN wel open voor een driehoeksrelatie?
Maar vooral: ga eens práten met elkaar over wat je van elkaar wil, verwacht en hoopt. En kijk dan of dat allemaal een beetje in elkaar te passen valt zonder dat iemand (ik denk dat HN daar de beste kaarten voor heeft) in een relatievorm gedrukt wordt die die persoon helemaal niet wil.
Dit moet toch vooral leuk zijn? Dat zie ik niet, ik zie dat dit vooral heel veel gedoe is met mensen die niet voldoen aan verwachtingen waarvan ze niet weten dat die er zijn. Accident waiting to happen...
TO, naast dat HN (hopelijk neukie) wel heel veel moet van jullie, wat hebben jullie haar te bieden? En is het de bedoeling dat het een driehoeksrelatie wordt of ben jij toevallig verliefd geworden op het HN van je man?
Staat HN wel open voor een driehoeksrelatie?
Maar vooral: ga eens práten met elkaar over wat je van elkaar wil, verwacht en hoopt. En kijk dan of dat allemaal een beetje in elkaar te passen valt zonder dat iemand (ik denk dat HN daar de beste kaarten voor heeft) in een relatievorm gedrukt wordt die die persoon helemaal niet wil.
Dit moet toch vooral leuk zijn? Dat zie ik niet, ik zie dat dit vooral heel veel gedoe is met mensen die niet voldoen aan verwachtingen waarvan ze niet weten dat die er zijn. Accident waiting to happen...

vrijdag 23 november 2012 om 17:44
quote:dirk_1971 schreef op 23 november 2012 @ 17:40:
[...]
1. Dawn... niet down.
1. bedankt voor de correctie.
2. dat wil ik ook niet
3. wil ik dat openen?
Verder: Er staan best al nuttige dingen, ondanks de grappen, over verwachtingen en eisen. Best stof tot nadenken voor TO lijkt me.
[...]
1. Dawn... niet down.
1. bedankt voor de correctie.
2. dat wil ik ook niet
3. wil ik dat openen?
Verder: Er staan best al nuttige dingen, ondanks de grappen, over verwachtingen en eisen. Best stof tot nadenken voor TO lijkt me.
vrijdag 23 november 2012 om 17:51

vrijdag 23 november 2012 om 17:53
Eerst sliep ze tussen jullie in en daarna was ze jaloers omdat ze niet bij jullie geslapen heeft? Ik denk niet dat ik erbij hoef te vertellen dat ik het niet snap.
Ben benieuwd naar de rest van het verhaal.
duikt er dus maar naast op die chesterfield (al zitten die dingen ruk, altijd een knoop op de verkeerde plek) en doe mij maar een marlboro en een bounty
Ben benieuwd naar de rest van het verhaal.
duikt er dus maar naast op die chesterfield (al zitten die dingen ruk, altijd een knoop op de verkeerde plek) en doe mij maar een marlboro en een bounty
vrijdag 23 november 2012 om 17:54

vrijdag 23 november 2012 om 17:56
Wat een zeikverhaal. Hebben jullie niks beters te doen?
Neuk elkaar en zeur niet. En leg geen beslag op "haar".
Dat jij en man een sleurige zeurrelatie hebben is jullie probleem.
Zij heeft er helemaal geen trek in om van jullie te gaan houden. Misschien een keertje van bil, maar meer ook niet.
En dat is logisch: zij is alleen en jullie zijn samen, dus de verhoudingen liggen sowieso al scheef.
Denk dat jullie eerder eens het verschil moeten leren tussen een seksrelatie buiten de deur en polyamorie.
Neuk elkaar en zeur niet. En leg geen beslag op "haar".
Dat jij en man een sleurige zeurrelatie hebben is jullie probleem.
Zij heeft er helemaal geen trek in om van jullie te gaan houden. Misschien een keertje van bil, maar meer ook niet.
En dat is logisch: zij is alleen en jullie zijn samen, dus de verhoudingen liggen sowieso al scheef.
Denk dat jullie eerder eens het verschil moeten leren tussen een seksrelatie buiten de deur en polyamorie.
vrijdag 23 november 2012 om 18:01