praten
dinsdag 10 april 2012 om 22:19
Ik heb een hele leuke lieve vriend. Het gaat hartstikke goed maar er lopen vaak vast op het zelfde punt. Hij wil graag zijn gelijk en een beetje de leiding hebben. In ben zelf erg onzeker waardoor ik dit ook tor laat. Alleen vanavond ging het te ver. Mijn moeder maakt voor de gein ( omdat ik 3 kilo aangekomen ben) een grapje wie weet he de pil is niet helemaal save. Mijm vriend barste helemsal los vanavond dat die dat niet wilde en ik maar een test moest doen. Ik zei dat ik dat niet wilde en toen zei hij oke dan praat ik niet meer met je en is bois weg gegaan.
Wat nu? Hebben jullie tips om minder over je heen te laten lopen? Of is dit normaal?
Xx
Wat nu? Hebben jullie tips om minder over je heen te laten lopen? Of is dit normaal?
Xx
dinsdag 10 april 2012 om 22:28
dinsdag 10 april 2012 om 22:30
Zo goed vind ik die relatie niet hoor.quote:Het gaat hartstikke goed maar er lopen vaak vast op het zelfde punt. Hij wil graag zijn gelijk en een beetje de leiding hebben. In ben zelf erg onzeker waardoor ik dit ook tor laat.Waarom laat je zo over je heen lopen? Een goede relatie hoort gelijkwaardig te zijn.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 10 april 2012 om 22:30
dinsdag 10 april 2012 om 22:31
dinsdag 10 april 2012 om 22:31
Dat hij zo overspannen reageert op een grapje vind ik al een no-go.
Maar het geeft dus ook een indicatie voor hoe hij zou reageren mocht je onverhoeds per ongeluk zwanger worden (waar hij dan aan mee heeft gewerkt)... Dan is het toch ook niet normaal dat hij gelijk roept dat ie het niet wil in plaats van er normaal over te praten ??
Maar het geeft dus ook een indicatie voor hoe hij zou reageren mocht je onverhoeds per ongeluk zwanger worden (waar hij dan aan mee heeft gewerkt)... Dan is het toch ook niet normaal dat hij gelijk roept dat ie het niet wil in plaats van er normaal over te praten ??
dinsdag 10 april 2012 om 22:32
dinsdag 10 april 2012 om 22:33
quote:vindertje07 schreef op 10 april 2012 @ 22:29:
Gebeurt wel vaker. Hij loopt overal voor weg en zegt dan geen woord meer. Dat maakt een mens ongelukkig
Dat maakt jou ongelukkig.
Als hij voor elk wissewasje weg loopt, beloofd dat niet veel goeds.
Een eikel zonder ballen.
Gebeurt wel vaker. Hij loopt overal voor weg en zegt dan geen woord meer. Dat maakt een mens ongelukkig
Dat maakt jou ongelukkig.
Als hij voor elk wissewasje weg loopt, beloofd dat niet veel goeds.
Een eikel zonder ballen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
dinsdag 10 april 2012 om 22:36
dinsdag 10 april 2012 om 22:39
Ik vind vooral zijn karakter leuk. Lijkt veel op de mijne en we hebben de zelfde hobby,s. Ik vind hem lief omdat hij altijd goed voor me zorg. Kan bij hem terecht als ik een dip heb of nuet weet wat ik met me problemen aan moet. Dit is voor mij erg belangrijk omdat ik een moeilijke jeugd hen gehad. En daardoor nog steeds in de knoei zit met mezelf
dinsdag 10 april 2012 om 22:42
quote:girlinthefire schreef op 10 april 2012 @ 22:31:
Maar het geeft dus ook een indicatie voor hoe hij zou reageren mocht je onverhoeds per ongeluk zwanger worden (waar hij dan aan mee heeft gewerkt)... Dan is het toch ook niet normaal dat hij gelijk roept dat ie het niet wil in plaats van er normaal over te praten ??Als het echt waar zou zijn, kan ik me voorstellen dat ie flipt. Maar als ie zo flipt om 'n grapje kan ie er beter maar snel 'n knoop in laten leggen bij hemzelf of condooms gaan gebruiken.
Maar het geeft dus ook een indicatie voor hoe hij zou reageren mocht je onverhoeds per ongeluk zwanger worden (waar hij dan aan mee heeft gewerkt)... Dan is het toch ook niet normaal dat hij gelijk roept dat ie het niet wil in plaats van er normaal over te praten ??Als het echt waar zou zijn, kan ik me voorstellen dat ie flipt. Maar als ie zo flipt om 'n grapje kan ie er beter maar snel 'n knoop in laten leggen bij hemzelf of condooms gaan gebruiken.