praten

10-04-2012 22:19 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele leuke lieve vriend. Het gaat hartstikke goed maar er lopen vaak vast op het zelfde punt. Hij wil graag zijn gelijk en een beetje de leiding hebben. In ben zelf erg onzeker waardoor ik dit ook tor laat. Alleen vanavond ging het te ver. Mijn moeder maakt voor de gein ( omdat ik 3 kilo aangekomen ben) een grapje wie weet he de pil is niet helemaal save. Mijm vriend barste helemsal los vanavond dat die dat niet wilde en ik maar een test moest doen. Ik zei dat ik dat niet wilde en toen zei hij oke dan praat ik niet meer met je en is bois weg gegaan.

Wat nu? Hebben jullie tips om minder over je heen te laten lopen? Of is dit normaal?

Xx
Dat vind ik niet echt normaal nee
Jeezzz, er wordt een grapje gemaakt en meneer gaat helemaal uit zijn plaat en loopt boos weg?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Wat een overtrokken reactie van je vriend. Ik zou hem duidelijk maken dat je op een excuus wacht.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind je vriend nogal kinderachtig overkomen. Heeft hij vaker dit soort uitbarstingen?
Wat een verwarrende situatie. Jou alleen achterlaten. Bah.
Ja het voelt verschrikkelijk dat je eigen vent je niet geloofd en zelf een verschrikkelijk persoontje noemt
De OP's die met "ik heb een hele leuke lieve vriend" beginnen, zijn altijd van mensen die helemaal geen leuke lieve vriend hebben!

Je houdt jezelf voor de gek!
Nou je weet in ieder geval zeker dat hij nu nog geen kinderen wil!

En verder had deze zak hooi lekker ergens anders kunnen gaan slapen als ik zijn vriendin was...

Beetje ontploffen om een grapje, doe normaal zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Gebeurt wel vaker. Hij loopt overal voorweg en zegt dan geem woord meer. Dat maakt een mens ongelukkig
Wat een eikel seg.
it's a big club and you ain't in it
Zo goed vind ik die relatie niet hoor.quote:Het gaat hartstikke goed maar er lopen vaak vast op het zelfde punt. Hij wil graag zijn gelijk en een beetje de leiding hebben. In ben zelf erg onzeker waardoor ik dit ook tor laat.Waarom laat je zo over je heen lopen? Een goede relatie hoort gelijkwaardig te zijn.
quote:vindertje07 schreef op 10 april 2012 @ 22:29:

Gebeurt wel vaker. Hij loopt overal voorweg en zegt dan geem woord meer. Dat maakt een mens ongelukkigDoe eens als hij en loop ook weg bij hem. Wat is er zo leuk aan die relatie?

Gebeurt wel vaker. Hij loopt overal voorweg en zegt dan geem woord meer. Dat maakt een mens ongelukkigHmmm, een relatie zou iets moeten toevoegen aan je leven. En daarmee bedoel ik niet een rotgevoel.
Dit is 'm niet.
it's a big club and you ain't in it
Dat hij zo overspannen reageert op een grapje vind ik al een no-go.

Maar het geeft dus ook een indicatie voor hoe hij zou reageren mocht je onverhoeds per ongeluk zwanger worden (waar hij dan aan mee heeft gewerkt)... Dan is het toch ook niet normaal dat hij gelijk roept dat ie het niet wil in plaats van er normaal over te praten ??
En lief is ie duidelijk niet..!
quote:vindertje07 schreef op dinsdag 10 april 2012 22:29 Gebeurt wel vaker. Hij loopt overal voorweg en zegt dan geem woord meer. Dat maakt een mens ongelukkig"Gebeurt wel vaker. Hij loopt overal voorweg en zegt dan geem woord meer. Dat maakt een mens ongelukkig"

wat doe je daar dan nog?

Gebeurt wel vaker. Hij loopt overal voor weg en zegt dan geen woord meer. Dat maakt een mens ongelukkig

Dat maakt jou ongelukkig.

Als hij voor elk wissewasje weg loopt, beloofd dat niet veel goeds.

Een eikel zonder ballen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Waarom vind je hem precies leuk en lief?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Dit is niet normaal. Hij is niet leuk en lief, hij loopt weg voor jou en eventuele problemen. Tijd voor een goed gesprek, wil hij niet verbeteren moet je serieus na gaan denken of je wel met zo'n figuur verder wilt!
quote:Jaja007 schreef op 10 april 2012 @ 22:33:

[...]

Dat maakt jou ongelukkig.

Als hij voor elk wissewasje weg loopt, beloofd dat niet veel goeds.

Een eikel zonder ballen.Tja, je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Dit is niet echt een normale reactie op een grapje zeg. :(
Ik vind vooral zijn karakter leuk. Lijkt veel op de mijne en we hebben de zelfde hobby,s. Ik vind hem lief omdat hij altijd goed voor me zorg. Kan bij hem terecht als ik een dip heb of nuet weet wat ik met me problemen aan moet. Dit is voor mij erg belangrijk omdat ik een moeilijke jeugd hen gehad. En daardoor nog steeds in de knoei zit met mezelf
quote:girlinthefire schreef op 10 april 2012 @ 22:31:

Dat hij zo overspannen reageert op een grapje vind ik al een no-go.

Maar het geeft dus ook een indicatie voor hoe hij zou reageren mocht je onverhoeds per ongeluk zwanger worden (waar hij dan aan mee heeft gewerkt)... Dan is het toch ook niet normaal dat hij gelijk roept dat ie het niet wil in plaats van er normaal over te praten ??Als het echt waar zou zijn, kan ik me voorstellen dat ie flipt. Maar als ie zo flipt om 'n grapje kan ie er beter maar snel 'n knoop in laten leggen bij hemzelf of condooms gaan gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven