Privacy

16-10-2012 14:46 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een probleem waar veel mensen mee zitten (maar waar weinig over gepraat wordt) is een tekort aan privacy bij zaken waarbij dat nu juist een vereiste is.

Ik heb van een neef wel eens gehoord dat hij bij voorkeur nooit drukte op zijn werk. En laten we eerlijk zijn, het is iets waar we allemaal wel eens over hebben gedacht en wat velen van ons ervaren hebben. Je komt van de wc, en vlak na jou gaat een ander precies in jouw kabine naar binnen! Misschien niet het einde van de wereld, maar zonder meer wel een vervelende, genante gebeurtenissen die de grenzen van de gewenste intimiteit ver overschreidt.

De oplossing is natuurlijk om alleen thuis te drukken. Maar is dat zoveel beter? We kennen allemaal nog de eerste weken van een relatie, waarbij we wachten totdat zij weer naar haar eigen huis is, de vakantie waarin we niet op de eigen kamer drukken, maar in de lobby van het hotel. Maar naarmate je langer dergelijke ontwijkingstactieken gebruikt, hoe groter de drempel wordt om ooit wel te drukken als je partner in huis is. Zowel het produceren van geluid tijdens de 'daad' als de stank na afloop blijft een heet hangijzer, zelfs in relaties van vijf of tien jaar.

Hoe gaan jullie om met deze weliswaar alledaagse, maar toch vervelende problematiek?
Drukte?

Lieve Stefan, dat heet gewoon poepen. Of defeceren, als je het netjes wilt doen.
Ik ga gewoon en als een collega de wc in dreigt te gaan waar ik net uit kom dan zeg ik: Doe maar niet, dat is veiliger.

Boeiend, ik ben ook maar een mens en zij poepen ook.
Drukken?

Ik poep gewoon overal waar ik moet.

Als ik moet, dan moet ik..
O... En hoe ga jij ermee om? Daar ben ik nou benieuwd naar. Brand los!
quote:stefanbikkel schreef op 16 oktober 2012 @ 14:46:

We kennen allemaal nog de eerste weken van een relatie, waarbij we wachten totdat zij weer naar haar eigen huis is, de vakantie waarin we niet op de eigen kamer drukken, maar in de lobby van het hotel. Nee, dat herken ik dan weer helemaal niet.
Later is nu
Dus hij 'drukte' nooit op zijn werk maar heeft er met jou wel een gesprek over??

Apart.
Eleonora, wat eten jullie vanavond?
Rare neef heb jij inderdaad. Beetje preuts lopen doen op het werk maar het er wel met jou over hebben.

Ik wacht nog steeds op je verhaal trouwens. De TO hoort te beginnen.
Er is wel vaak veel drukte op het werk, maar goed, dat bedoel je niet...

Poepen dus, tja, vind ik zelf ook lastig, maar dat komt omdat wij op de toiletten van die open hokjes hebben (onder en boven) dus je hoort en ruikt vanalles en je ziet ook nog eens wie dat doet, want je ziet schoenen . Dan vergaat bij mij ook wel eens de aandrang...
Ik wist pas na drie keer lezen dat je met drukken poepen bedoelde. Ik dacht echt dat de collega de drukpers ofzoiets nooit op zijn werk gebruikte.

Ik denk trouwens dat jij een groter probleem met poepen hebt dan andere mensen. Ik poep als ik moet. Liever thuis, maar anders gewoon in een openbaar toilet.
Ik hoorde het eigenlijk via zijn moeder, mijn tante. zelf hing hij het niet aan de grote klok.
Oh ja, die open hokjes.... rampzalig.
quote:stefanbikkel schreef op 16 oktober 2012 @ 14:54:

Ik hoorde het eigenlijk via zijn moeder, mijn tante. zelf hing hij het niet aan de grote klok.En dit vinden jullie een gespreksonderwerp omdat...?
Een drukje doen doe je thuis natuurlijk.
En ik had gelijk, je praat idd faeces
EB: 'Hoe is het op je werk Martje?'

Martje: 'Oh, gewoon... druk druk druk... je kent het wel.'
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Oh god, jij bent er eentje die stellingen poneert. Niet doen. Gewoon een topic openen als je een concreet probleem hebt.
Drukken...

*proest*
Waarom heb je het daar met je tante over, in vredesnaam?
Gaat het hier om een goed of fout antwoord of mogen we hier wel onze eigen mening hebben?

Ja, er zijn situaties waar ik het uitstel en anders spoel ik zo snel mogelijk (of tussendoor) door en doe ik iets langer over mijn handen wassen zodat het al een beetje 'opgetrokken' is... Bij mijn vriend in de buurt trouwens niet hoor. Alsjeblieft zeg! En het is toch helemaal niet logisch om het in een hotel wel in de lobby maar niet in je kamer te doen?! De lobby is juist erg openbaar...
quote:stefanbikkel schreef op 16 oktober 2012 @ 14:54:

Ik hoorde het eigenlijk via zijn moeder, mijn tante. zelf hing hij het niet aan de grote klok.hahaha lekkere gesprekken heb jij met je tante.
ow wijze man, vertel ons domme vivavrouwen het juiste antwoord alsjeblieft! Enlighten us!
He. Kneusje kermis heeft een nieuw onderwerp.

Blablabla ik vind het moeilijk om ergens anders dan thuis te poepen blablabla.

Oplossing: 1 maal daags 75mg Seroxat.

Succes!
De lobby is misschien openbaar, maar de kans dat je partner er dan achterkomt is daar wel degelijk kleiner of zelfs non-existent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven