Privacy

16-10-2012 14:46 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een probleem waar veel mensen mee zitten (maar waar weinig over gepraat wordt) is een tekort aan privacy bij zaken waarbij dat nu juist een vereiste is.

Ik heb van een neef wel eens gehoord dat hij bij voorkeur nooit drukte op zijn werk. En laten we eerlijk zijn, het is iets waar we allemaal wel eens over hebben gedacht en wat velen van ons ervaren hebben. Je komt van de wc, en vlak na jou gaat een ander precies in jouw kabine naar binnen! Misschien niet het einde van de wereld, maar zonder meer wel een vervelende, genante gebeurtenissen die de grenzen van de gewenste intimiteit ver overschreidt.

De oplossing is natuurlijk om alleen thuis te drukken. Maar is dat zoveel beter? We kennen allemaal nog de eerste weken van een relatie, waarbij we wachten totdat zij weer naar haar eigen huis is, de vakantie waarin we niet op de eigen kamer drukken, maar in de lobby van het hotel. Maar naarmate je langer dergelijke ontwijkingstactieken gebruikt, hoe groter de drempel wordt om ooit wel te drukken als je partner in huis is. Zowel het produceren van geluid tijdens de 'daad' als de stank na afloop blijft een heet hangijzer, zelfs in relaties van vijf of tien jaar.

Hoe gaan jullie om met deze weliswaar alledaagse, maar toch vervelende problematiek?
quote:amand1969 schreef op 16 oktober 2012 @ 17:10:

Is Martin81 terug?

Je was me net voor, slempie

Je loopt inderdaad achter .

On topic: veel mensen poepen niet graag in openbare gelegenheden of in de buurt van hun partner, dus daar is niet zo veel vreemds aan.

Zelf poep ik wel gewoon in iedere wc die ik tegenkom en die een beetje schoon is. Daar heb ik totaal geen moeite mee.

Toch poep ik niet terwijl mijn partner staat de douchen of z'n tanden staat te poetsen. Dat vind ik niet nodig.
Ohh, héérlijk gelachen. Geweldige reacties!!
Oh oh oh.

Wat een bijzonder topic.

Serieus: iedereen poept. En, daar is een toilet voor, ook in je hotelkamer of bij je (nieuwe) partner thuis. Ja, die poept ook. Ik ben erg dankbaar voor de optie op een wit porceleinen geval te mogen zitten ipv in de goot op straat te moeten kakken. We worden er minder gauw ziek van he, zo.
Oh die Martin toch! Gaat je volgende onderwerp over de verwerpelijke eigenschappen van tonijnsalade? Je volgt wel een héél herkenbaar patroon, mien jong!

OT: Poepen moet, poepen is goed. Dus ja, ik poep op élk toilet, thuis zelfs gewoon met de deur open, kan ik gezellig verder kletsen met mijn man. En soms, héél soms, als er een spannend topic is op Viva, neem ik zelfs mijn klaptop mee!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Martje!!! Je bent er weer!!

Hebben we hier thuis weer wat om te lachen!!
Ik kan me voorstellen dat t genant is.

Bij ons op kantoor is de wc naast de keuken. Je hoort alles, alle collega's( we zijn met z'n 5) gaan gewoon poepen. Ik durf dat niet.

Bij een groot bedrijf wel, dan valt t minder op dat je lang weg bent en er zijn meerdere wc.

TO miss moet je een tijdstip nemen waarbij er weinig mensen naar wc gaan. Begin vd dag of einde vd dag, dan zijn er meestal weinig mensen.

Let maar nie op wat de anderen zeggen, dit is ook een probleem dat kan leiden tot vastzittende ontlasting in darmen en obsipatie.
Ik herken me vooral in die persoon die het had over zelf na iemand komen die gepoept heeft. En dan bang zijn dat degene die na jou komt denkt dat jij het hebt gedaan!

Dat voelt met name onrechtvaardig als je zelf juist bereid bent om omgemak op de koop toe te nemen om juist niet op je werk te hoeven poepen.
Weet je trouwens wat ik ook doe? Twee keer doortrekken. De eerste keer om de "hoop" (en bijbehorende stank alvast weg te hebben). En de tweede keer voor het doorspoelen van het wc-papier.
Jezus wat een enorm interessante kijk weer in jouw privé-leven! Thanks!
Zeg dan niets...
En maar volhouden dat je geen anale fixatie hebt.

Kan je dit niet met Geleerd bespreken? Onder het rimmen ofzo
Ik hebgeen flauw idee over wie je het hebt of wat ik met rimmen te maken heb.
quote:stefanbikkel schreef op 03 november 2012 @ 19:43:

Ik hebgeen flauw idee over wie je het hebt of wat ik met rimmen te maken heb.Tuuuurlijk niet, Martin. En kom verdorie niet aankakken met die onzin van 'reageer dan niet'. Wij reageren precies zoals wij willen, en jouw topic-diarree (hoe toepasselijk) komt velen van ons meters ver de strot uit. Jouw topics zijn niet interessant, niet leuk, niet humoristisch, niet intellectueel, niet leerzaam, het zijn nou niet bepaald eye-openers, met andere woorden: same old, same old. En ga nou alsjeblieft jezelf doortrekken. Het riool lijkt me de aangewezen plaats voor jou met de poep- en piesobsessie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven