Privacy

16-10-2012 14:46 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een probleem waar veel mensen mee zitten (maar waar weinig over gepraat wordt) is een tekort aan privacy bij zaken waarbij dat nu juist een vereiste is.

Ik heb van een neef wel eens gehoord dat hij bij voorkeur nooit drukte op zijn werk. En laten we eerlijk zijn, het is iets waar we allemaal wel eens over hebben gedacht en wat velen van ons ervaren hebben. Je komt van de wc, en vlak na jou gaat een ander precies in jouw kabine naar binnen! Misschien niet het einde van de wereld, maar zonder meer wel een vervelende, genante gebeurtenissen die de grenzen van de gewenste intimiteit ver overschreidt.

De oplossing is natuurlijk om alleen thuis te drukken. Maar is dat zoveel beter? We kennen allemaal nog de eerste weken van een relatie, waarbij we wachten totdat zij weer naar haar eigen huis is, de vakantie waarin we niet op de eigen kamer drukken, maar in de lobby van het hotel. Maar naarmate je langer dergelijke ontwijkingstactieken gebruikt, hoe groter de drempel wordt om ooit wel te drukken als je partner in huis is. Zowel het produceren van geluid tijdens de 'daad' als de stank na afloop blijft een heet hangijzer, zelfs in relaties van vijf of tien jaar.

Hoe gaan jullie om met deze weliswaar alledaagse, maar toch vervelende problematiek?
Wat ouderwets! (Ik woon al elf jaar samen.)
quote:sjoko schreef op 16 oktober 2012 @ 16:20:

[...]

Waar achterkomt? Dat je ook maar een mens bent en wel eens moet poepen? Ja, vreselijk...

Blij dat ik me over dat soort dingen niet druk maak (pun intended). Als ik moet, dan moet ik, thuis, op mijn werk, bij vrienden...Zou je bij vrienden thuis drukken? Echt waar????
Echt waar, ik zou nog niet bij vrienden thuis poepen als ik mijn leven ermee kon redden.
quote:stefanbikkel schreef op 16 oktober 2012 @ 16:27:

[...]

Zou je bij vrienden thuis drukken? Echt waar????Overal. Als jemoet dan moet je.
Later is nu
he gets, poep aan de grote klok
Drukken
Weet je wat ik echt errug vind? Als ik nodig moet plassen en ik kom op de wc (ergens anders dan thuis) en het stinkt omdat mijn voorganger kennelijk gepoept... ohh sorry... gedrukt heeft. Maar ja ik moet echt nodig. En dat ik dan die wc uitkom en er staat iemand te wachten en die kijkt vies naar mij. Roep ik: "sorry hoor, dat was mijn voorganger". En dat die persoon mij dan overduidelijk niet gelooft. Das errug toch?
quote:giuliettacapuletti schreef op 16 oktober 2012 @ 16:27:

Wat ouderwets! (Ik woon al elf jaar samen.)Mag ik vragen wat jullie tegenhoudt om jullie relatie een stap verder te brengen na zoveel jaar? Of willen jullie uberhaupt niet trouwen?
Voel ik mij even Brigitte Kaandorp (Ik heb een heel zwaar leven)
Verder dan wat? We hebben een kind, dat is de grootste verbintenis die je kan aangaan, vind ik. Trouwen voegt niks toe.
quote:pokkewijf schreef op 16 oktober 2012 @ 16:42:

Weet je wat ik echt errug vind? Als ik nodig moet plassen en ik kom op de wc (ergens anders dan thuis) en het stinkt omdat mijn voorganger kennelijk gepoept... ohh sorry... gedrukt heeft. Maar ja ik moet echt nodig. En dat ik dan die wc uitkom en er staat iemand te wachten en die kijkt vies naar mij. Roep ik: "sorry hoor, dat was mijn voorganger". En dat die persoon mij dan overduidelijk niet gelooft. Das errug toch? Ja, classic. Dat hebben we allemaal meegemaakt. Zooooo vervelend.
Een ezel en zo he...
quote:pokkewijf schreef op 16 oktober 2012 @ 16:42:

Weet je wat ik echt errug vind? Als ik nodig moet plassen en ik kom op de wc (ergens anders dan thuis) en het stinkt omdat mijn voorganger kennelijk gepoept... ohh sorry... gedrukt heeft. Maar ja ik moet echt nodig. En dat ik dan die wc uitkom en er staat iemand te wachten en die kijkt vies naar mij. Roep ik: "sorry hoor, dat was mijn voorganger". En dat die persoon mij dan overduidelijk niet gelooft. Das errug toch? Dat is natuurlijk wel een goed idee voor Bikkeltje. Loop een wc in, begin van te voren al te roepen (en wel zodanig dat iedereen in een straal van min. 10 meter je kan horen) dat er nèt iemand heeft zitten poepen drukken, stort de bak gauw zelf vol en roep dan nog een keer heel hard dat jij het ècht niet was!
quote:stefanbikkel schreef op 16 oktober 2012 @ 16:43:

[...]

Mag ik vragen wat jullie tegenhoudt om jullie relatie een stap verder te brengen na zoveel jaar? Of willen jullie uberhaupt niet trouwen?Huh? Het ging toch over druk-issues? Of wil stefanbikkel dat graag weten, omdat dan jouw antwoord op zijn druk-vraagstuk een stuk interessanter is voor hem?
Schijnbaar Nina.
M-a-r-t-i-n
Of de langverwachte protegé.
Ja, maar daar waren we het toch al over eens ? Dit is gewoon Martin 2.0. Kan niet zeggen dat het een verbetering is. Nog steeds gefixeerd op rare dingen. Eerst strepen in het ondergoed van z'n vriendin, nu 'drukken' (haha).

Het wachten is op het volgende suffe topic.
quote:stefanbikkel schreef op 16 oktober 2012 @ 16:29:

Echt waar, ik zou nog niet bij vrienden thuis poepen als ik mijn leven ermee kon redden.Goed zo, je kan het wel Ik heb er serieus nog nooit over nagedacht dat ik bij vrienden thuis niet zou kunnen/mogen poepen. Dat is toch heel natuurlijk en menselijk?
quote:stefanbikkel schreef op 16 oktober 2012 @ 16:26:

[...]

Ik bedoelde "getrouwd of samenwonend". Maar ik denk dat samenwonenden nog altijd een minderheid vormen. Vandaar.

Jij moet niet denken, dat kan je blijkbaar niet zo goed.

Mijn god, wat een non-issue weer Mart.
quote:Hunniebunnie schreef op 16 oktober 2012 @ 14:51:

Eleonora, wat eten jullie vanavond?Hachee poepertje, hachee!
Wel met heul veul uien he...
Is Martin81 terug?

Je was me net voor, slempie
anoniem_132859 wijzigde dit bericht op 16-10-2012 17:14
Reden: Ik loop al een dag achter zie ik.
% gewijzigd
If it talks like a Martin and it forums like a Martin...
quote:stefanbikkel schreef op 16 oktober 2012 @ 15:03:

De lobby is misschien openbaar, maar de kans dat je partner er dan achterkomt is daar wel degelijk kleiner of zelfs non-existent.

Jij vindt dat je in de lobby wc moet poepen omdat je partner er anders achterkomt dat jij hebt gepoept op de wc van de hotelkamer?

Wuahahahahhaha. Ik kan niet eens in woorden uitdrukken hoe ongelofelijk idioot dat klinkt. Misschien moet je een iets slimmere partner zoeken die doorheeft dat ieder mens poept.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven