Raar contact met zwager

14-04-2009 19:25 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Forumleden,

Er wordt zo meegeleefd met iedereen, dat ik ook maar eens om advies ga vragen.

Al vanaf het begin heb ik moeilijk contact met mijn zwager.

(Niet getrouwd overigens, praat wel wat makkelijker)

De ontmoeting met mijn zwager was in het cafe. Ik maakte een praatje met de jongen waarvan ik dacht dat het mijn zwager is (tjah broers he). Dit contact liep heel goed, praatje gemaakt, lachje erbij. Ik vroeg of hij de broer was van mijn vriend. Toen heb ik me voorgesteld als de vriendin van zijn broer.

Daarna heb ik geen goed contact meer gehad met mijn zwager.

Bij familiegelegenheden vraagt hij net hoe is het omdat hij vriendelijk wilt zijn, verder komt er niks uit.

Met iedereen maakt hij lekker een praatje. Omdat ik geen reactie van hem krijg, stel ik aan hem vragen. Heel kortaf beantwoord hij mijn vragen. Als mijn schoonmoeder toevallig precies dezelfde vraag stelt, legt hij wel ineens alles uit.

Hoe kan ik het contact met mijn zwager verbeteren zonder dat ik ruzie krijg met mijn schoonfamilie?
Boeiend leven heb je...
Het kan zijn dat ie je niet mag, het kan ook zijn dat ie stiekem verliefd op je is. Hoe dan ook denk ik: laat het lekker, zoals hij met je omgaat. Hij doet niet vervelend tegen je, is niet gemeen, hij praat alleen niet altijd gezellig met je. So be it.
Het kan zijn dat ie je niet mag, het kan ook zijn dat ie stiekem verliefd op je is. Hoe dan ook denk ik: laat het lekker, zoals hij met je omgaat. Hij doet niet vervelend tegen je, is niet gemeen, hij praat alleen niet altijd gezellig met je. So be it.
Laat die jongen met rust.

Jij bent dingen aan het forceren, dat kan niet goed gaan.

Namelijk:

- hij mag je niet>spreekt dit (op aandringen van jou) uit> jij boos en beledigd> hup de poppen aan het dansen

- hij vindt je errug leuk> spreekt dit (op aandringen van jou) uit> jij gaat er met hem vandoor/jouw vriend wordt jaloers/jij gaat hem daarna 'raar' behandelen omdat je je geen houding meer weet te geven nu je dit weet/andere optie *> hup de poppen aan het dansen

*kies een mogelijkheid
Ik betrap me er inderdaad op dat ik ga forceren.

Ik ben nu zo gefocused omdat ik een antwoord op mijn vraag wil hebben. Ik heb gelijk afstand genomen.

Mijn zwager doet inderdaad niet gemeen tegen mij.

Mijn leven moet inderdaad wel saai zijn als ik een antwoord wil weten op die vraag.

Ik ga me lekker vermaken met wat anders. Boeiend als ik wel antwoord krijg op mijn vraag.

McGeek
Goed dat je besloten hebt om afstand te nemen!!
quote:Pear schreef op 25 april 2009 @ 00:22:

Goed dat je besloten hebt om afstand te nemen!!

ff weer iets mededelen.................

Ik heb dus afstand genomen.

Mijn zwager zou langs komen. (Vriend en ik wonen samen)

Ik ben naar een vriendin toe gegaan en was rond half 11 terug.

Mijn zwager was er nog en heeft geprobeerd te avond aandacht te trekken. Mijn zwager vroeg aan mij hoe ik over bepaalde dingen denk, terwijl hij niet eerder die interesse heeft getoond.

Het kwam over dat hij van mij aandacht wilde hebben.

Ik zoek bewust geen contact met hem en nu vraagt hij ineens aandacht van mij.

Wat wilt mijn zwager nou?
Prima toch? Fijn dat hij interesse toont op de momenten dat jullie wel contact hebben. Niet overal moeilijk over gaan nadenken!
Hij wilde gewoon een sociaal gesprek met je aangaan, zoals wel meer mensen doen. Zoek er toch niet steeds iets achter!

Laat me raden, jij hebt niet heel normaal gereageerd, dus volgende keer zit ie vast weer in z'n schulp. Misschien snapt hij jóuw reacties wel totaal n iet.
* Zucht, maar zegt niks *
.
quote:McGeek schreef op 01 mei 2009 @ 23:32:

[...]

Wat wilt mijn zwager nou?Normaal sociaal contact, helaas zie jij liever wat anders.
Ben je niet stiekem gewoon tot over je eigen oortjes verliefd op je zwager, wat maakt dat je honderden spoken ziet die er niet zijn?
Ik denk dat het tijd wordt voor een topic over een vreemde schoonzus...
quote:Maaswater schreef op 02 mei 2009 @ 14:47:

Ik denk dat het tijd wordt voor een topic over een vreemde schoonzus...
Hij is gisteren ook bij ons langs geweest.

Gewoon lekker gepraat. Ik ben nu wat meer over hem te weten gekomen.

Dit zijn kostbare momente, voor hoelang het duurt.

Bij hem kan het ineens omslaan. Wie weet zit het wel in zijn karakter.

Bedankt dat ik waarschijnlijk de vreemde ben.
vreemd ben je niet, maar stiekem verliefd volgens mij wel........
Mcgeek ik heb de topic gelezen,

En uit alles wat je vraagt , blijkt dat je een " ego strelend " antwoord wilt krijgen.

want je formuleert alles zo dat , de vragen en al de dingen die je erbij noemt.

" je schoondmoeder , vriendin , hyves "

Dat de enige verklaring zou zijn dat hij wel degelijk iets van je wilt.

En volgens mij vind jij dit maar al te spannend.

En dat je 5 jaar al iets met je vriend hebt zegt niets,

want hoe hard het ook klinkt.

" alles kan kapot "

gr. nicole

en ik denk dat je er wel bovenop komt.
Ik wil niet mijn ego stelen, zeker niet!!

Ik wil gewoon fatsoenlijk (niet als ex-schoonfamilie) met mijn zwager kunnen omgaan.

Schoonmoeder zegt zo vaak rare dingen.

Vriendin heeft het vaak mis, waarom nu wel goed?

Hyves: een standaard vragenlijstje wat "zomaar" ingevuld wordt.

Heb mijn zwager dit weekend gezien, kan er nu echt niet aan zien/aflezen dat hij verliefd op mij zou kunnen zijn.

Misschien heeft hij nu een iets mindere hekel aan mij gekregen.

Een NEE!, ik ben niet die meid die verliefd is op haar zwager. Dat was iemand anders op het forum. Als ik daar antwoord op zou willen krijgen, dan had ik wel iets met de reacties van dat topic gedaan.
quote:McGeek schreef op 03 mei 2009 @ 14:10:

Hij is gisteren ook bij ons langs geweest.

Gewoon lekker gepraat. Ik ben nu wat meer over hem te weten gekomen.

Dit zijn kostbare momente, voor hoelang het duurt.Bij hem kan het ineens omslaan. Wie weet zit het wel in zijn karakter.

Bedankt dat ik waarschijnlijk de vreemde ben.Yeah right..... hier is zeker GEEN sprake van een crush.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven