raar voorval

04-10-2011 14:03 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben al een hele tijd lid van dit forum maar post nu onder een nieuwe nick omdat ik dit even anoniem wil houden. Ik zit door een rare ervaring gisteren met veel vragen.

Ik zal proberen het verhaal zo helder mogelijk te vertellen maar ik vrees dat het niet makkelijk is.

Gisteren was er kermis in ons dorp. Mijn vriend en ik gaan samen met een vriendin iets drinken.

We komen aan in het café en ik bestel een rode wijn voor mijn vriendin en voor mij. Toen we onze wijn kregen merkten we dat de wijn naar kurk smaakte. Toen ik het tegen de uitbaatster zei werd die helemaal gek. Ze vloog me letterlijk aan en duwde mij buiten.

Ik sta buiten te bekomen want was echt geschrokken, toen mijn vriend naar buiten komt stappen en zegt dat we elders gaan omdat er binnen een vrouw (eigenlijk nog meisje, ze is pas 20. vriend en ik zijn bijna 40) bij hem kwam die hem vroeg waarom hij ging rondbazuinen dat ze seks gehad hebben. Hij vertelde mij dat en hij zei dat hij niet wist waarover ze het had.

We gaan dus elders heen en amuseren ons.

Toen ik iets later op de avond weer samen met mijn vriendin (vriend was blijven plakken) naar de auto stapte moesten we dat café weer passeren waarop iemand roept ‘kijk, daar is die hooghartige trut’ enz… ik ga dus naar dat café en zeg dat het totaal niet slecht bedoeld was en dat het de besten kan overkomen dat er een fles wijn tussen zit die naar kurk smaakt. Op dat moment tikt mijn vriendin op mijn schouder en vraagt me te vertrekken omdat ze ziet dat het meisje die beweerde dat mijn vriend ging rondbazuinen dat ze seks gehad hadden naar me toe wil komen en dat anderen haar tegenhouden.

Ik ga dus mee naar buiten en totaal verbouwereerd merk ik dat ze achter me aan wil komen.

Thuis gekomen vraag ik me af wat het in godsnaam te betekenen had. Zit hier meer achter? Waarom was dat meisje zo kwaad op mij? Ik ken haar helemaal niet, wist zelfs haar naam niet…

Allerlei gedachten gingen door mijn hoofd, eerst dat ‘seks’ verhaal wat mijn vriend ontkent en dan mij aanvliegen? Mijn god, wat bezielde die mensen? ze werden allemaal gek en hadden het op mij gemunt? Heeft dit iets met mijn vriend te maken? Is dat meisje kwaad op mijn vriend en reageerde ze dit op mij, zijn vriendin, af? Ik snap er helemaal niets van.

Ik ben in een voorgaande relatie vaak bedrogen en wil me dus niet weer laten bedonderen.

In eerste instantie was ik te erg geschrokken van de aggressie waarmee die mensen me benaderden om verder na te denken, maar eens thuis bekroop me een raar gevoel, een gevoel dat ik ooit had toen ik door mijn ex bedonderd werd.

Wat zouden jullie hiervan denken?
Ik begreep uit het verhaal dat de uitbaatster uit dr plaat ging nav de wijn en dat een meisje van 20 (niet dezelfde?) verhaal kwam halen bij jouw vriend over een door hem verzonnen affaire en je later wilde aanvliegen. Klopt dat? Lijkt wel alsof je in een verkeerd leven zit, als je geen idee hebt waar dit vandaan komt. Vervelend zeg! Wat zegt je vriend erover?
Ik weet het echt niet. Ik snap ook niet dat ze zo kwaad zijn op mij??

Mijn vriendin denkt dat dat meisje misschien iets van mijn vriend wou en een blauwtje gelopen heeft en daarom tussen ons ruzie wil stoken?

Maar ook die versie houdt geen steek want dan zou ze gewoon zeggen dat ze iets gehad hebben en zou ze niet zeggen dat hij dat verzint...

Het blijft me bezig houden...

en nee, ook met die cafébazin praat ik beter niet, zij vloog me immers de eerste keer aan over die wijn, ze is nog gekker!

Het lijkt los van elkaar te staan, maar dan denk ik dat die wijn om de één of andere manier een reden was om tegen mij te kunnen keren... ik weet het echt niet.

ik weet alleen dat er iets niet klopt...
ja kathykatinka, zo is het helemaal juist!
Nee joh, ik geloof er niks van dat het los van elkaar staat. Ze zijn boos op je om iets, en die kurk was "de druppel"
Wantrouwig, het meisje wilde blijkbaar naar je toe komen. Misschien helemaal niet om je de huid vol te schelden maar misschien juist om je de waarheid te vertellen. En de reden dat anderen haar tegenhielden kan ook bescherming zijn geweest voor haarzelf omdat zij in dronken toestand zichzelf wellicht compleet belachelijk zou hebben gemaakt.

Ik zou wel met haar gaan praten.
Maar het 20jarige meisje is boos op jou, niet op je vriend. Dus waarschijnlijk heeft iemand verteld dat jij iets gezegd hebt. Over haar? Misschien heeft je vriend verteld dat jij met haar seks gehad hebt. (Om er nog maar een wilde theorie tegenaan te gooien )
Mss hebben jouw vriend en dat meisje idd iets "gedaan" samen en heeft hij haar gezegd dat hij het met jou zou uitmaken. Op het moment dat ze jullie toch samen zagen, sloegen bij haar de stoppen door ?

En omdat ze daardoor dus begreep dat hij het helemaal niet wil uitmaken met jou (en hij haar dus gebruikt heeft) roept ze, om haar eigen gezicht te redden, nu dat jouw vriend een verhaal verzint over haar ?

Ik denk ook maar een beetje mee hoor !
Ja Primabella, die indruk had ik ook...

En inderdaad, misschien is wat vriend tegen mij zei ook niet waar.

Ze kwam in ieder geval niet naar me toe om te praten, zoveel was duidelijk.

Het was alsof iedereen daar gek werd!
Ofofof wordt er verteld dat jij het met háár vriendje gedaan hebt
Dat eriets niet klopt is 1 ding wat heel erg zeker is.

En dàt heeft met je vriend te maken.

Horecamanneke he? Hmmm, vriend al gesproken hierover?

Even terzijde:

Als mij dit was overkomen: Ik had gevraagd aan de uitbaatster ( die ik niet professioneel vind reageren, ik werk zelf in de horeca ) wat dewerkelijke reden is dat ze me wel kan villen en ik had mij niet laten wegleiden door mijn vriend op die manier en daarna er een "good time"van gemaakt,maar was naar huis gegaan. Mij was de zin om plezier te maken na 2 voorvallen achter elkaar wel vergaan....

Ik vind dit een heel raar verhaal, en eerlijk gezegd? ik roepniet gauw wat, maar dit riekt naar trolling....

En ik loop al heel wat jaartjes mee, hier op het forum èn in de horeca....

Enne.... kurk> De horeca doet niet meer aan wijn met kurk...
Klinkt ook wel als een gezellig kroegje trouwens
Echt een raar voorval zeg. Maar aangezien je vriend in de horeca werkt en die meiden ook, zal het nog wel een staartje krijgen. Ik vind het wel echt raar dat beide dames zó agressief deden. Lijkt me een heel onveilig gevoel als je geen benul hebt waar het over gaat.
quote:wantrouwig schreef op 04 oktober 2011 @ 14:30:

Ik weet het echt niet. Ik snap ook niet dat ze zo kwaad zijn op mij??

Mijn vriendin denkt dat dat meisje misschien iets van mijn vriend wou en een blauwtje gelopen heeft en daarom tussen ons ruzie wil stoken?

Maar ook die versie houdt geen steek want dan zou ze gewoon zeggen dat ze iets gehad hebben en zou ze niet zeggen dat hij dat verzint...

Maar je hebt haar niet gesproken toch, je hebt toch alle info via je vriend?

Dan weet je niet wat zij gezegd heeft.
quote:Moonlight82 schreef op 04 oktober 2011 @ 14:39:

[...]

Maar je hebt haar niet gesproken toch, je hebt toch alle info via je vriend?

Dan weet je niet wat zij gezegd heeft.
Iemand sleurt jou het café uit, en je vriend doet niks?

Dat vind ik ook vreemd..
Flowerpower, ik zweer je dat ik dit niet verzin.

maar je denkt maar...

na dat 2de voorval ben ik ook naar huis gegaan. Ze hebben me letterlijk buiten gegooid.

Hoe meer ik erover nadenk hoe gekker het wordt eigenlijk...
quote:Flowerpowerwoman schreef op 04 oktober 2011 @ 14:36:

Enne.... kurk> De horeca doet niet meer aan wijn met kurk...

Ow dan was ze daaarom zo boos. Het kon niet waar zijn

Of het was wel waar en die wijn was ook nog eens heeeeel erg oud.
Bloemetje, vriend was blijven plakken elders.

Ik weet dat dit moeilijk uit te leggen is.

ik was dus alleen met vriendin op dat moment
quote:wantrouwig schreef op 04 oktober 2011 @ 14:40:

Flowerpower, ik zweer je dat ik dit niet verzin.

maar je denkt maar...

na dat 2de voorval ben ik ook naar huis gegaan. Ze hebben me letterlijk buiten gegooid.

Hoe meer ik erover nadenk hoe gekker het wordt eigenlijk...

Meid, na dat 2e voorval, je eigen woorden, ben je lekker aan de zwier gegaan... bull shit, don't bull shit me...

Kurk, my ass, de horeca schenkt al jaaaaren niet meer met kurk, maar schroefdop.
Ik denk wel dat je vriend zit te liegen, maar wat kan hij dan in hemelsnaam gezegd hebben dat mensen zó boos op jou zijn?
Nieuwe nick aanmaken, omdat je bang bent voor herkenbaarheid, very good doordacht ook.
Ik denk niet dat de reactie horecauitbaatster en het meisje iets met elkaar van doen hebben. De kermis is vast een hele drukke periode, helemaal met dit mooie weer en misschien was jij wel de zoveelste zogenaamd 'zeikende' gast en was dit voor uitbaatster de druppel (nog geen excuus overigens).

Mij lijkt het echt dat er iets is voorgevallen tussen je vriend en het meisje, hij haar beloftes heeft gedaan die hij niet kan en wil waarmaken. Toen ze elkaar tegenkwamen in de kroeg wilde zij je vriend sensueel begroeten en hield hij af omdat jij er bij was. Meisje werd boos en wilde alles aan jou gaan vertellen maar jullie waren al weg.

Vriend voelde nattigheid en heeft daarom snel een verhaal verzonnen tegenover jou dat niet echt goed in elkaar zat maar waarmee hij eventueel zijn gezicht nog kon redden tegenover jou (dat als meisje naar je toe zou komen jij zou denken 'wat een onzin, hij heeft me allang verteld dat jij liegt!').

Jullie kwamen het meisje toch nog tegen, die zich de hele avond had volgezopen door haar verdriet en zichzelf zwaar had opgefokt de hele avond, en dus toen ze jullie samen zag jou wilde aanvliegen uit haar machteloosheid.
quote:Flowerpowerwoman schreef op 04 oktober 2011 @ 14:42:

[...]

Meid, na dat 2e voorval, je eigen woorden, ben je lekker aan de zwier gegaan... bull shit, don't bull shit me...

Kurk, my ass, de horeca schenkt al jaaaaren niet meer met kurk, maar schroefdop.

Dan kan de wijn nog steeds raar smaken..

En als je TO niet gelooft, dan sla je dit topic toch over?
quote:wantrouwig schreef op 04 oktober 2011 @ 14:41:

Bloemetje, vriend was blijven plakken elders.

Ik weet dat dit moeilijk uit te leggen is.

ik was dus alleen met vriendin op dat momentHet waren 3 (!) incidenten achter elkaar, correct me if I'M wrong...
Ken je een van de mensen die het meisje tegenhielden? Ken je andere mensen in het horeca-wereldje? Dan kan je hen benaderen, die weten het vast ook wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven