raar voorval

04-10-2011 14:03 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben al een hele tijd lid van dit forum maar post nu onder een nieuwe nick omdat ik dit even anoniem wil houden. Ik zit door een rare ervaring gisteren met veel vragen.

Ik zal proberen het verhaal zo helder mogelijk te vertellen maar ik vrees dat het niet makkelijk is.

Gisteren was er kermis in ons dorp. Mijn vriend en ik gaan samen met een vriendin iets drinken.

We komen aan in het café en ik bestel een rode wijn voor mijn vriendin en voor mij. Toen we onze wijn kregen merkten we dat de wijn naar kurk smaakte. Toen ik het tegen de uitbaatster zei werd die helemaal gek. Ze vloog me letterlijk aan en duwde mij buiten.

Ik sta buiten te bekomen want was echt geschrokken, toen mijn vriend naar buiten komt stappen en zegt dat we elders gaan omdat er binnen een vrouw (eigenlijk nog meisje, ze is pas 20. vriend en ik zijn bijna 40) bij hem kwam die hem vroeg waarom hij ging rondbazuinen dat ze seks gehad hebben. Hij vertelde mij dat en hij zei dat hij niet wist waarover ze het had.

We gaan dus elders heen en amuseren ons.

Toen ik iets later op de avond weer samen met mijn vriendin (vriend was blijven plakken) naar de auto stapte moesten we dat café weer passeren waarop iemand roept ‘kijk, daar is die hooghartige trut’ enz… ik ga dus naar dat café en zeg dat het totaal niet slecht bedoeld was en dat het de besten kan overkomen dat er een fles wijn tussen zit die naar kurk smaakt. Op dat moment tikt mijn vriendin op mijn schouder en vraagt me te vertrekken omdat ze ziet dat het meisje die beweerde dat mijn vriend ging rondbazuinen dat ze seks gehad hadden naar me toe wil komen en dat anderen haar tegenhouden.

Ik ga dus mee naar buiten en totaal verbouwereerd merk ik dat ze achter me aan wil komen.

Thuis gekomen vraag ik me af wat het in godsnaam te betekenen had. Zit hier meer achter? Waarom was dat meisje zo kwaad op mij? Ik ken haar helemaal niet, wist zelfs haar naam niet…

Allerlei gedachten gingen door mijn hoofd, eerst dat ‘seks’ verhaal wat mijn vriend ontkent en dan mij aanvliegen? Mijn god, wat bezielde die mensen? ze werden allemaal gek en hadden het op mij gemunt? Heeft dit iets met mijn vriend te maken? Is dat meisje kwaad op mijn vriend en reageerde ze dit op mij, zijn vriendin, af? Ik snap er helemaal niets van.

Ik ben in een voorgaande relatie vaak bedrogen en wil me dus niet weer laten bedonderen.

In eerste instantie was ik te erg geschrokken van de aggressie waarmee die mensen me benaderden om verder na te denken, maar eens thuis bekroop me een raar gevoel, een gevoel dat ik ooit had toen ik door mijn ex bedonderd werd.

Wat zouden jullie hiervan denken?
niet in België, nog kurk genoeg.

ik ga ook niet meer reageren op jou.

Ok, ik denk dat het duidelijk is dat er iets niet klopt en dat vriend waarschijnlijk liegt.

Mijn onderbuikgevoel zal dus wel kloppen. Er is iets gebeurd tss die twee.
als ik bij mezelf naga met mijn exman;

je vriend heeft allerlei foute verhalen over jou verteld, excuus om vreemd te gaan met dat meisje.
wij slapen nooit.
Ik kom ook uit een klein dorpje en geloof me, ook daar gebeurt genoeg on-Christelijks in de horeca. En het tegen de partner zeggen? Nee hoor.. Iedereen weet wie het met wie doet, behalve de partners..
quote:ster89 schreef op 04 oktober 2011 @ 14:44:

Ik denk niet dat de reactie horecauitbaatster en het meisje iets met elkaar van doen hebben. De kermis is vast een hele drukke periode, helemaal met dit mooie weer en misschien was jij wel de zoveelste zogenaamd 'zeikende' gast en was dit voor uitbaatster de druppel (nog geen excuus overigens).

Mij lijkt het echt dat er iets is voorgevallen tussen je vriend en het meisje, hij haar beloftes heeft gedaan die hij niet kan en wil waarmaken. Toen ze elkaar tegenkwamen in de kroeg wilde zij je vriend sensueel begroeten en hield hij af omdat jij er bij was. Meisje werd boos en wilde alles aan jou gaan vertellen maar jullie waren al weg.

Vriend voelde nattigheid en heeft daarom snel een verhaal verzonnen tegenover jou dat niet echt goed in elkaar zat maar waarmee hij eventueel zijn gezicht nog kon redden tegenover jou (dat als meisje naar je toe zou komen jij zou denken 'wat een onzin, hij heeft me allang verteld dat jij liegt!').

Jullie kwamen het meisje toch nog tegen, die zich de hele avond had volgezopen door haar verdriet en zichzelf zwaar had opgefokt de hele avond, en dus toen ze jullie samen zag jou wilde aanvliegen uit haar machteloosheid.

Oeh, komje vanavond bij mij thuis om nog meer Bedtime stories te vertellen?

Zoals ik al zei: Ik kom al jaaaaren op dit forum, en werk al jaaaaaren in de horeca en topictitel waardig: Dit hele topic is een Raar Voorval, heel raar zelfs....
Primabella, Nee, ik kende die mensen niet.

Mijn vriendin wel, ze wonen blijkbaar niet ver van mijn vriendin. Ze ging ook eens luisteren of die mensen er meer over kwijt wilden.
quote:Flowerpowerwoman schreef op 04 oktober 2011 @ 14:44:

[...]

Het waren 3 (!) incidenten achter elkaar, correct me if I'M wrong... 2, eerst het kurkverhaal en later dat meisje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Flowerpowerwoman schreef op 04 oktober 2011 @ 14:47:

[...]

Zoals ik al zei: Ik kom al jaaaaren op dit forum, en werk al jaaaaaren in de horeca en topictitel waardig: Dit hele topic is een Raar Voorval, heel raar zelfs....

Ik heb ook in de horeca gewerkt en weet dus ook heus wel hoe het er aan toe gaat daar. Veel alcohol, lange avonden samen draaien en hele amicale omgangen tussen collega's.

Daarnaast schonken wij in het zuiden echt nog wel wijnen uit flessen met kurk, niet met schroefdop. Die heb ik avond na avond aan tafel en aan de bar staan openen..
quote:ster89 schreef op 04 oktober 2011 @ 14:47:

Ik kom ook uit een klein dorpje en geloof me, ook daar gebeurt genoeg on-Christelijks in de horeca. En het tegen de partner zeggen? Nee hoor.. Iedereen weet wie het met wie doet, behalve de partners..Ja dat klopt helemaal, dat weet ik. Daarom dacht ik juist dat als ze iemand erg goed kent, die ook in de horeca werkt, dat diegene dan misschien toch nog iets vertelt.
Er waren er eigenlijk wel 3, alleen bij het 2e incident was TO al buiten. Dat was dat het meisje van 20 TO's vriend ervan beschuldigde dat hij aan iedereen vertelde dat ze sex hadden gehad.
quote:rosanna08 schreef op 04 oktober 2011 @ 14:48:

[...]

2, eerst het kurkverhaal en later dat meisje

En daarnà weer het meisje, die wederom tegengehouden werd...

Toen TO naar de auto liep met vriendin.

Ik had vriend toch echt òf meegesleurd naar huis òf ik was ook blijven hangen he?

Kurk is òòk in België al een heule poos uit..... : loser:
quote:Primabella schreef op 04 oktober 2011 @ 14:50:

[...]

Ja dat klopt helemaal, dat weet ik. Daarom dacht ik juist dat als ze iemand erg goed kent, die ook in de horeca werkt, dat diegene dan misschien toch nog iets vertelt.Dikke kans dat iedereen dondersgoed weet hoe de vork in de steel zit of het zelfs met eigen ogen hebben gezien. Zou me niets verbazen..
Tja, ik denk dat er vanavond één en ander zal moeten opgehelderd worden in ieder geval.

Ik raak dit zenuwachtige gevoel maar niet kwijt.
Laat anders je vriendin eens informeren. Zij kent die betreffende mensen toch wel ?
quote:Flowerpowerwoman wrote on 04 October 2011 @ 14:47:

[...]

Omdat jíj al jaren in De Horeca (lees Borg) werkt kán het dus niet zo zijn dat bardames wijn schenken uit een fles met kurk? En kán het gewoonweg niet dat bardames klanten aanvliegen? Hoe klein is jouw wereld?

TO, ik zou toch maar een gesprek aangaan met je vriend...
quote:ster89 schreef op 04 oktober 2011 @ 14:50:

[...]

Ik heb ook in de horeca gewerkt en weet dus ook heus wel hoe het er aan toe gaat daar. Veel alcohol, lange avonden samen draaien en hele amicale omgangen tussen collega's.

Klopt als een bus, zal ik dus niet ontkennen. Dan nogstinkt dit hele zaakje.

Want: iedereen kent elkaar in een durrup, heb er gewoond èn gewerkt, en als er iets niet in de haak is en men wil het niet kwijt, voel je wel degelijk dat er iets is.

TO kent die hele bende niet, dat is raar, zeker als je in een durrup woont en er regelmatig uitgaat.

Daarnaast schonken wij in het zuiden echt nog wel wijnen uit flessen met kurk, niet met schroefdop. Die heb ik avond na avond aan tafel en aan de bar staan openen..
quote:ster89 schreef op 04 oktober 2011 @ 14:51:

Dikke kans dat iedereen dondersgoed weet hoe de vork in de steel zit of het zelfs met eigen ogen hebben gezien. Zou me niets verbazen..Mij ook niet nee..
quote:Flowerpowerwoman schreef op 04 oktober 2011 @ 14:51:

[...]

En daarnà weer het meisje, die wederom tegengehouden werd...

Toen TO naar de auto liep met vriendin.

nee schat, dat was incident nummer 2 In eerste instantie was het de vriend die een verhaal op hing waarom ze weg moesten uit dat cafe

Ik had vriend toch echt òf meegesleurd naar huis òf ik was ook blijven hangen he?

Kurk is òòk in België al een heule poos uit..... : loser: relax, waarom zo opgefokt joh?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Flowerpowerwoman wrote on 04 October 2011 @ 14:51:

[...]

Kurk is òòk in België al een heule poos uit..... : loser:

Kurk vindt je nog meer dan genoeg in de horeca, zeker in kroegjes!

Enne, 'loser'? Wat is in jou gevaren? Ben jij soms die bar-bitch? Jezus...
ik kende de bende niet want ik ga niet vaak weg.

ik heb een jong kind en ben dus niet van het uitgaan.

Ik woon nog niet lang in dit dorp, hooguit 2 jaar sinds ik met vriend ben.

Woonde daarvoor ergens anders met ex.

Ja Breezer, vriendin heeft me beloofd dat ze gaat vragen of ze meer weten....
Flowerpowerwoman heeft gewoon nog een beetje moeite met begrijpend lezen
quote:Flowerpowerwoman schreef op 04 oktober 2011 @ 14:47:

[...]

Zoals ik al zei: Ik kom al jaaaaren op dit forum, en werk al jaaaaaren in de horeca en topictitel waardig: Dit hele topic is een Raar Voorval, heel raar zelfs....Ik heb ook jaren in de horeca gewerkt (en nog familie in de horeca) en sta achter de bar op mijn sportclub en kurkflessen zijn niet uitgestorven. Daarnaast kan wijn gewoon raar smaken al had de fles eventueel dan geen kurk, dus als daar je wantrouwen op gebaseerd is...
En trouwens, wijn kan toch ook naar kurk smaken zonder dat er daadwerkelijk een kurk op de fles zit? Iets met een schimmel.
als ik een vriend van bijna 40 had die ervoor zorgde dat zulke scenes ontstonden zou ik gauw klaar met hem zijn.
wij slapen nooit.
Incident 1: TO zegt iets over de smaak van de wijn en wordt door boze eigenaresse café naar buiten gewerkt.

Incident 2: Meisje van 20 beschuldigt vriend TO dat hij rondbazuint dat zij sex hebben gehad (hier was TO niet bij, want die was net daarvoor door boze eigenaresse de kroeg uitgegooid).

Incident 3: TO wordt bij het teruglopen naar haar auto en het passeren van dit gezellige café bijna aangevlogen door het eerder genoemde meisje van 20.
quote:Ligeia schreef op 04 oktober 2011 @ 14:54:

[...]

Omdat jíj al jaren in De Horeca (lees Borg) werkt kán het dus niet zo zijn dat bardames wijn schenken uit een fles met kurk? En kán het gewoonweg niet dat bardames klanten aanvliegen? Hoe klein is jouw wereld?

Mijn wereld is niet klein Ligeia.

Ik zeg ook niet dat wijn niet geschonken kan worden uit flessen met kurk.

De doorsnee horeca, waaronder de meeste cafe's vallen, schenkt al jarten niet meer uit flessen met kurk.

Er zijn gelegenheden, het duurdere segment, die wel schenken uit flessen met kurk.

maar echt, never niet, de locals....

En stress of niet vanwege kermis, is wel heul errreg toevallig..

TO, ik zou toch maar een gesprek aangaan met je vriend...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven