Reboundrelatie

11-03-2017 22:13 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyy,

Laatst is mijn relatie uitgaan doordat mn vriend is vreemdgegaan daarna ben ik al best snel een relatie begonnen met een andere jongen????Nu besef ik dat het was om mn verdriet te verwerken alleen weet niet echt wat ik moet doen. Wie heeft tips??

????????
Ik zou het uitmaken...een reboundrelatie is niet eerlijk toe naar de ander.

Tenzij het hem niet uitmaakt. Ik zou iig open kaart spelen naar hem toe. Dan kan hij altijd beslissen wat hij doet of niet
Ja idd maar weet niet echt hoe ik het moet vertellen ben bang dat ik heel erg kwets
Twijfel je of je een relatie bent aangegaan met een jongen ??????
Hoe bedoel je die vraag? Ik ben meer van ik heb nu een relatie maar denk dat ik te snel ben gegaan en tijd voor me (had) moet nemen
quote:xxanoniempje schreef op 11 maart 2017 @ 22:18:

Ja idd maar weet niet echt hoe ik het moet vertellen ben bang dat ik heel erg kwets

Liever dat, iig open kaart spelen dan dat je de relatie tegen beter weten in en zonder dat hij het weet, voortzet en het later stukloopt wanneer er hechting van zijn kant in het spel is. Dan is het verdriet van hem des te groter

Niettemin begrijp ik je wel dat je hem niet wilt kwetsen. Dit gaat juist gebeuren wanneer je er langer mee wacht.
Waarom al die ????????????

Anyway, uitmaken dus. Face to face, niet via de app.

" Het spijt me Piet, ik heb een leuke tijd met je gehad, maar ik kan helaas niet met je verder. Ik besef me dat ik nog niet klaar ben voor een nieuwe relatie"

Klaar.
wat dacht je van uitmaken? dit is niet eerlijk voor je huidige vriend.
Dank jullie
quote:shifty schreef op 11 maart 2017 @ 22:20:

Twijfel je of je een relatie bent aangegaan met een jongen ??????Precies mijn gedachte . Wij moeten het antwoord geven geloof ik.
Zo lang kan die relatie nog niet duren, dus dat kwetsen zou wel eens mee kunnen vallen?
quote:xxanoniempje schreef op 11 maart 2017 @ 22:18:

Ja idd maar weet niet echt hoe ik het moet vertellen ben bang dat ik heel erg kwetsDat heeft iedereen die een relatie verbreekt. Je moet er toch doorheen. De relatie in stand houden om hem niet te kwetsen heeft nog minder zin. Hou het gewoon lekker bij jezelf en zeg gewoon hoe je je voelt. Mensen kunnen verbazend begripvol zijn als je eerlijk bent over je eigen gevoelens.
Uitmaken; dit is niet eerlijk t.o.v hem. Je kunt toch gewoon eerlijk zeggen wat de reden voor het uitmaken is? Zou ik waarderen iig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven