Relatie advies

14-12-2019 22:34 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, mijn vriend en ik hebben al een lange tijd. (5 jaar) we kwamen bij elkaar toen hij 16 was en ik 14. Nu is hij 21 en ik 19 en hij geeft aan dat hij erover na denkt hoe het is om met iemand anders seks te hebben. Niet om de persoon maar om de ervaring. Aangezien we alleen elkaar nog kennen (hij is niet een typ die uit gaat en heeft hiervoor nog helemaal niks gedaan met andere meiden) Deze gedachte snap ik, dat zijn nou eenmaal jongens hihi... Maar ik weet niet wat ik hiermee moet, we hebben afgesproken om er niks mee te doen en te kijken hoe het loopt. Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat hij al een tijdje op Tinder zit en daar heeft hij in zijn bio gezet dat hij op zoek is naar iemand die alleen een pleziertje wil hebben voor een keer. Een meisje heeft mij gecontact en zo kwam ik erachter. Tegen mij zegt hij dat het nooit zo ver zou komen maar hij alleen wilde weten of het zou lukken en geïnteresseerd was in wat de reacties zouden zijn. Hij zegt dat het niet aan mij ligt en dat hij hardstikke gelukkig is met mij maar hij "gewoon" benieuwd is. Heeft iemand dit mee gemaakt en/of advies?? Ik weet niet wat ik hiermee moet en het heeft me enorm gekwetst dat ik hier zo achter moest komen.. (heb er met hem over gepraat en hij zegt zich schuldig te voelen maar hij vind niet dat hij echt fout bezig is geweest..)

Thanks! X
Nova66 schreef:
15-12-2019 01:51
Wat een waardeloze adviezen hier.
Wat is het jouwe dan?
Het gevoel dat hij heeft is herkenbaar en heeft niets met 'jongens' te maken. Zelfs jij kan dat krijgen.
Ding is dat hij er iets mee doet, de stap naar echt vreemd gaan is nog erg klein.
Vrees dat het tussen jullie in gaat blijven staan en hij vroeg of laat overstag gaat.
Weer typisch zo'n vent die wil rondkijken of hij iets beters kan krijgen.

TO, ga je daar mee akkoord?
Verbreek de relatie en sla ook je eigen vleugels uit.

Gun hem het onderzoeken en doe dat zelf ook.
Misschien kom je weer samen misschien niet. Maar de wat als vraag zal blijven knagen en uiteindelijk zal hij vreemd gaan en of jij wordt nog onzekerder.

Ga genieten van je jeugd. Het is zo voorbij. En misschien komen jullie over een jaar tot de conclusie dat je wel samen wil zijn en dan blaas je de relatie nieuw leven in.

Maar voor nu denk ik dat van elkaar houden ook betekend elkaar loslaten.
Het is ook heel eng om alleen te zijn als je dat nog nooit bent geweest. En dat is even wennen.
Maar hier word je echt niet gelukkig van en het gevoel dat je in je eentje de wereld aan kunt wel. Daar heb je de rest van je leven iets aan.

Jullie zijn hartstikke jong en zijn verlangen is ook begrijpelijk (het liegen en achter jouw rug om met andere vrouwen contact hebben is dat niet).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven