Relatie beindigen

11-07-2019 16:50 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste,

Ik zit met een probleem.

Ik ben 18 jaar en nu bijna een jaar samen met een meisje. Ze gaat dan ook as dinsdag met mij en mijn vader moeder etc mee op vakantie een weekje, de vlucht heeft ze al betaald.

Nu heb ik het volgende probleem:

Sinds ongeveer 2 weken ben ik gaan nadenken. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik geen toekomst meer met haar zie en dat mijn gevoelens op zijn. Ik ben niet graag meer met haar en ik merk dat het voor mij gewoon klaar is.

Het liefste wil ik het nu meteen beeindigen, maar we gaan dus op vakantie volgende week.

Voor de vakantie nog doen, dan weet ik dat ik haar enorm ga kwetsen want ze keer er best naar uit. Na de vakantie vind ik ook zo lastig, omdat ik dan daar met tegenzin zit met haar.

Wat moet ik doen?
Tijdens de vakantie?
Ik zou voor de vakantie doen, ook al kijkt ze er naar uit. Waarschijnlijk kijkt ze er naar uit om met jou samen te zijn. Jij wil dat niet meer, dus ik zou als ik jou was de kosten voor het ticket vergoeden en uitmaken.
Vergoed haar de kosten van de vakantie en maak het uit voor het vertrek.
Zoals gezegd, ticket vergoeden en uitmaken voor vertrek. Hoe denk je dat ze zich zal voelen als je tijdens de vakantie continu afstandelijk doet en het tijdens/vlak na vakantie uit maakt? Dan zal ze ook heus wel doorvragen hoe lang je hier al mee zit en of je daarom zo afstandelijk was op vakantie etc. Dan wordt het nog pijnlijker voor haar.
Voor de vakantie en ticket vergoeden. Of op dat ticket een vriend meenemen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Cateautje schreef:
11-07-2019 17:21
Vergoed haar de kosten van de vakantie en maak het uit voor het vertrek.

Dit!
Als het klaar is, is het klaar. Het wordt voor niemand een leuke vakantie als je nog met haar gaat, maar eigenlijk niet meer wilt.
Gedurende die vakantie gaat ze toch echt wel merken dat jij eigenlijk geen zin meer in haar hebt neem ik aan. Dan spreek je het met tegenzin uit in jullie vakantie en klapt de boel.
Sowieso heb jij het dan niet naar je zin maar je vriendin zal er later ook met negatieve gevoelens naar kijken.

Oftewel: vergoed haar onkosten en verbreek de relatie.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Voor de vakantie uitmaken, maar dan wel haar ticket vergoeden.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Dank voor jullie berichten. Het lijkt me wel duidelijk en ook de beste keus voor haar en voor mij, en uiteraard zal ik de tickets vergoeden, dat was ik al van plan.

Vind het toch lastig om het uit tr maken tussen mij en mijn eerste echte liefde. Ik ga haar toch heel erg missen en vind het zo vervelend om haar pijn te doen. Iemand tips?
Dat kan helaas niet op een pijnloze manier. Sterkte, uitmaken is niet makkelijk.
Life is short. Eat dessert first.
Geen tips. Heb met haar te doen. Maar ook voor jou niet makkelijk.
Wat rot voor dr.. Misschien nog samen op vakantie, bewust nog even genieten en een maand na de vakantie, op een lieve manier uitmaken? Eerste liefdes zijn bijna nooit voor altijd maar een leuke zomer en een beter afscheid is toch te doen?
MissMaran schreef:
11-07-2019 20:43
Wat rot voor dr.. Misschien nog samen op vakantie, bewust nog even genieten en een maand na de vakantie, op een lieve manier uitmaken? Eerste liefdes zijn bijna nooit voor altijd maar een leuke zomer en een beter afscheid is toch te doen?
Dat is helemaal rot.. Dan moet hij 1,5 maand doen alsof en voelt ze wel (waarschijnlijk al tijdens de vakantie) dat hij anders doet. Als ze er vragen over gaat stellen moet hij tegen haar liegen óf eerlijk zijn en toegeven dat ‘ie al een tijdje klaar met haar is. Beide heel pijnlijk. Vooral als ze uiteindelijk achterkomt dat het voor de vakantie al over was.

TO, gun haar ook haar waardigheid en maak het zsm op een nette manier uit en vergoed haar onkosten.
Zeker niet tijdens 😖
Dat zou helemaal naar zijn.
Heb veel ervaringen meegemaakt.
En kan wel zeggen. Zodra je gevoel dat aangeeft. Dan ook meteen doen.
Het zal haar pijn doen. Maar denk dat ze meer aan meteen eerlijkheid en waarheid heb en meteen kan verwerken dan dat je het op de andere manier gaat doen.
harrydebob schreef:
11-07-2019 18:02
Dank voor jullie berichten. Het lijkt me wel duidelijk en ook de beste keus voor haar en voor mij, en uiteraard zal ik de tickets vergoeden, dat was ik al van plan.

Vind het toch lastig om het uit tr maken tussen mij en mijn eerste echte liefde. Ik ga haar toch heel erg missen en vind het zo vervelend om haar pijn te doen. Iemand tips?

Vertel haar dat je bemerkt dat je weinig gevoelens voor haar hebt. Dat het iets is wat je de laatste tijd bent bewust geworden en dat je de relatie wilt uitmaken.
Nu uitmaken. Ze komt er wel weer overheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven